yes

לפצח את הקוד היפני – טיול מאורגן משולב קרוז כולל פסטיבל פוג'י שיבָּאזָאקוּרָה

לפצח את הקוד היפני - טיול מאורגן משולב קרוז כולל פסטיבל פוג'י שיבָּאזָאקוּרָה

קוד טיול: TCJA

משך הטיול/קרוז: 18 ימים

יציאה: 27 באפריל 2017

מדינות: יפן, קוריאה הדרומית

אוניה: Diamond Princess

סגנון: טיול/קרוז מאורגן
הטיול מובטח!

על הטיול:

  • טיול נינוח ויסודי, משולב בקרוז (7 ימים) סובב יפן ודרום קוריאה. החורג מהמסלול הרגיל של טוקיו-קיוטו.
  • סיורים באלפים היפנים ומבט עמוק לתוך מאצומוטו, טאקייאמה, ושירקוואה, מאתרי מורשת אונסקו המייצגות את יפן הכפרית העתיקה, ההררית והאותנטית.
  • פסטיבל פוג'י שיבאזאקורה

%d7%a4%d7%98%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%90%d7%96%d7%90%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%94

מטיילים יקרים, בידקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זיכרו זאת !

טיול ליפן הוא מסע אל זהות תרבותית הנבדלת משאר עמי אסיה. ברצותם – נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבותיות, ברצותם – מסתגרים בבידוד מזהיר. תנועת המטוטלת בין פתיחות להסתגרות הפכו את יפן לאומה בעלת צביון ייחודי משלה – מצד אחד, אומה פרגמטית, הנכונה להטמיע לתוכה את המיטב מתרבותם של אחרים, ומצד שני, אומה נוקשה ושמרנית, אשר שומרת בקנאות על מסורתה. זהו קוד יפני שקשה לפצח אלא אם כן אתה מתכנן טיול עם מסלול והדרכה, שיתכוונו לכך.

אחד ההסברים המעניינים על התפתחות התרבותית של יפן והיפנים בהשוואה לחלקים אחרים בעולם, היה מפיו של פרופ' אמריקאי ממוצא יפני שביקר בארץ לפני שנים אחדות. "אוכלוסיית יפן" הוא אמר, "היא כמעט 45% מאוכלוסיית ארה"ב . עם זאת, גודל שטחה אינו עולה גודלה של מדינת מונטנה. יתרה מכך. 70% מהשטח הזה הם הרריים וגעשיים ואינם ראויים למגורים. כעת דמיינו את 45% מהאוכלוסייה המתגוררת בארה"ב, מצטופפת על שטח קטן בהרבה בגודל של פנסילבניה! וחלק ניכר מאוכלוסייה זו נדחס לתוך מס' קטן של ערים גדולות שטוקיו היא הגדולה שבהם".

אם תרצו, "סיר הלחץ" הזה, הוא המפתח לפיצוח הקוד היפני. כדי לנטרל את תוצאות הדחיסות הזו, היפנים פיתחו את היכולת לחיות בהרמוניה ושלום, והשיגו רמת חיים שהיא אחת הגבוהות ביותר על פני כדור הארץ. כדי להפיג את הלחץ והחרדה הם טפחו מסורות ודתות המשמשות אותם לשיפור רווחתם האישית והחברתית והדבר בא לידי ביטוי בעובדה שתוחלת החיים של היפנים היא הגבוהה בעולם.

הבידוד הגיאוגרפי שלה הביא להדגשת התחושה ההומוגנית של אחדות לאומית מה שסייע בידי מנהיגיה לגייס בנקל את הפרט והציבור למימוש מטרות לאומיות. זה קרה לאחר ההרס הבלתי נתפס שהשאירה אחריה מלחמת העולם השנייה על עריה וכלכלתה של יפן, זה קרה אחרי רעידת האדמה הקטלנית בקובה וזה קורה אפילו בימינו אלה לאחר האסון הגרעיני בפוקושימה.
לאחדות יש גם אספקטים נוספים. אוצרות התרבות של יפן, חיוניים ביותר לזהות הלאומית היפנית (כעם לבדד ישכון) ולכן הם נשמרים ומטופחים ע"י הפרט והמדינה בתקציבי עתק ובמסירות אין קץ.
לדחיסות השפעות מרחיקות לכת על תחומים רבים נוספים. הרגלי הניקיון וההגיינה המחויבים בקהילה צפופה הוטבעו באורח החיים היפני עמוקות ואף שולבו בשינטו ובבודהיזם היפני כציוויים דתיים. אפילו פשע ועבריינות שהופכים לסיוט בחברות סגורות, מוגרו בשיטתיות וביפן יש את אחד משעורי הפשע הנמוכים בעולם אפילו ששמעתם על "יאקוזה".
אם אתם באמת מעוניינים לחדור ללב של יפן, ולא רק להתרשם מהנופים הנפלאים שלה, אין ספק שטיול מאורגן ליפן זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת

יום 1 | תל אביב – אוסקה
פגישה בנתב"ג וטיסה לאוסקה דרך יעד ביניים (החלפת מטוס). את הלילה נבלה במטוס.

יום 2 | אוסקה – קיוטו
הגעה לשדה התעופה של אוסקה "קנסאי" הנמצא על אי מלאכותי בלב ים. העברה  למלון בקיוטו . לאחר התארגנות נצא לטיול רגלי בסביבת המלון עם מלווה הקבוצה.
לינה: קיוטו

יום 3 |  קיוטו
את סיורינו נפתח בגן האבנים המפורסם במקדש ריואנג'י (
Ryonanji) שבו היו הסמוראים עושים תרגילי מדיטציה טרם צאתם לקרב. במקום נמצא גם נמצא אחד מגני הסלעים המפורסמים בעולם. 15 סלעים המסודרים באופן כזה שלא ניתן לראות את כולם מאותה נקודה.נסיעה קצרה והרינו במקדש המוזהב (Kinkaku-ji) שנבנה במאה ה- 14 והוא בעל 3 קומות ושתי העליונות מכוסות בזהב טהור. בחזיתו נמצא אגם צלול וההשתקפות של צבע הזהב במים התכולים היא מראה מרהיב. נמשיך ונבקר בביקור בטירת ניג'ו (Nijo) עוצרת הנשימה שנבנתה על ידי מייסד שושלת השוגונים טוגאוורה ושימשה גם כארמון המגורים שלו. בטירה השתמרו ציורי קיר מרהיבים, רצפת עץ שנבנתה במיוחד כדי להרעיש בקול חריקה צייצני לכל פסיעה כדי לגלות פולשים, פיתוחי עץ אמנותיים, ציורים על פרגודים והיא מוקפת גן נאה שבמרכזו מפל. לקינוח נעלה אל מקדש קיומיזו (Kiyumizu), אחד המקדשים המפורסמים ביותר של יפן אשר התווסף לרשימת אתרי המורשת של אונסקו. המקום ידוע בעיקר בשל בימת העץ שלו הבולטת מהאולם המרכזי שלה, ונמצאת 13 מטר מעל הגבעה שמתחתיה. הבימה מעניקה למבקרים נוף מרהיב של יער עצי דובדבן ואדר שמתחתיה, המתפרצים בים של צבע באביב ובסתיו, על רקע קיוטו .בערב נבקר במרכז קהילת בית שלום- קהילת נוצרים יפנים אוהבי ישראל ונזכה לקבלת פנים מסורתית (הביקור מותנה באישור הקהילה).
לינה: קיוטו

יום  4 | קיוטו
את הבוקר נפתח בשוק המרכזי של קיוטו- שוק נישיקי המבהיק בניקיונו. נטייל בשדרת שערי הטורי האדומים של מקדש פושימי
(Fushimi)  הוא המקדש לאל אינרי- אל התבואה שדמותו דמות שועל. נתרשם מעיצובה האדריכלי של תחנת הרכבת האולטרה מודרנית של קיוטו ובמיוחד מגג הבנין שהוא מלאכת מחשבת הנדסית ונקנח את החלק הזה של היום בקיוטו בביקור בתצוגת אופנה של קימונו מסורתי.

מכאן נצא אל נארה (Nara), מרחק שעה נסיעה מקיוטו. נארה, בירת הקבע הראשונה של יפן, נותרה עם אוצרות היסטוריים רבים, כולל כמה מהמקדשים העתיקים והגדולים ביותר ביפן. נסייר בפארק גדול ויפה, שאיילים משוטטים בו בחופשיות, נמשיך  למקדש טודאיג'י (Todai Ji) שהוא מבנה העץ הגדול בעולם, ובו פסל בודהא ענק מברונזה, שגובהו 16 מטרים. נסיים את הגיחה אל נארה בביקור שנערוך במקדש הצבעוני קסוגה (Kasuga), אחד ממקדשי השינטו הידועים ביותר.

נחזור לקיוטו ונסיים את היום הגדוש הזה בגיון (Gion), הלא הוא פרבר של קיוטו המפורסם בגיישות שלו. הוא מלא בחנויות, מסעדות ובתי תה שבו geiko (ניב קיוטו לגיישה) ומאיקו (גיישות חניכות) שתפקידן לבדר את הגברים המגיעים לבתי התה. גיון מושך אליו תיירים גם בגלל הריכוז הגבוה של בתי הסוחרים הבנויים מעץ המצ'יה ולהם חזית של 3- 4 מ'. הסיבה היא שבימים עברו, גובה המס העירוני נקבע ע"פ רוחב חזית הבית לרחוב, ולכן נבנו בתים מוזרים עם חזיתות צרות ועומק ניכר.
לינה: קיוטו

יום 5 | גוז'ו הצימאן – שיראקאווה גו – טאקיאמה
עם בוקר נצא אל כיוון הרי האלפים היפנים. בדרכנו נבקר בעיירה גוז'ו -הצ'ימן  עיירה פסטורלית הבנויה על תעלות ופלגי מים וידועה ביפן בזכות ריכוז מפעלים המייצרים דגמים של מנות אוכל מפלסטיק המשמשים כהדגמת תפריט בכל חזיתות המסעדות ביפן. הדיוק הוא כה רב עד כי לעיתים לא ניתן להבחין בין ההעתק למקור.
נטפס ונעלה אל שירקאווה גו
(Shirakawa-go) כפר מסורתי הבנוי רובו  בתי עץ וגגות קש אשר הוכרז על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמית. נבקר באחד הבתים שהפך למוזיאון ונתרשם מחיי האיכרים היפניים ששומרים על מנהגם עד עצם היום.נסיים בטקאיאמה ,עיירה עתיקה שרחובותיה ובתי העץ שבה השתמרו היטב. פעמיים בשנה, באביב ובסתיו, מתקיים בעיר פסטיבל גדול, אז מוסעות בעיר מרכבות הנחשבות היפות ביותר ביפן ובהן רוחות האלים.
לינה: טאקיאמה

יום 6 | טאקיאמה –  מאצומוטו
נתחיל בביקור בשוק הבוקר המיוחד של העיירה וברחובות העתיקים . נבקר במוזיאון ייטאי קאיקן (
Yatai kaikan) שם שמורות המרכבות עם המקדשים הניידים, בתום הביקור נתחיל בירידה באחד הכבישים היפים ביותר ביפן. נגיע לסכר נאגוואדו אחד ממקורות החשמל החשובים באזור, נבקר בחווה לגידול וואסאבי הלא הוא "הסחוג" היפני, אחד המרכיבים החשובים במטבח היפני.

משם למאצומוטו (Matsumoto),עיירה הנמצאת בשער הכניסה להרי האלפים והייתה תמיד מקום אסטרטגי. נבקר במבצר העיר המסוגנן "מבצר העורב",  המכונה כך בשל צבעו השחור. המבצר הוא אחד מראשוני המבצרים שנבנו ביפן ובין היחידים שנותרו בשלמותם.
לינה: מאצומוטו

יום 7 | מאצומוטו – הר פוג'י ופריחת שיבָּאזָאקוּרָה- האקונה – טוקיו
נפרד ממאצומוטו ואנו בדרכנו לאחד מסמליה החשובים של יפן, ה- פוג'י (
Fuji), הר געש בעל מבנה חרוטי מושלם שגובהו 3,776 מ'.  אם מזג האוויר יאפשר, נטפס ונעלה אל תחנה מס' 5 בגובה של 2,150 מ'  לתצפית מרהיבה על כל הסביבה.  למרגלות ההר מתקיים כל שנה באביב פסטיבל פוג'י שיבָּאזָאקוּרָה בו פורחים כ- 800,000  פרחי שיבָּאזָאקוּרָה (שלהבים) בצבעי ורוד, סגול ולבן. נרד ונשוטט בשבילי האתר המרהיב. כאן תוכלו לשלוף מצלמות ולצלם את ה-פוג'י במלוא הדרו.
מטבע לאומנות. ניסע להאקונה, אל המוזיאון לפיסול מודרני המרשים ובו אוסף נדיר של פיסול בינלאומי מודרני הנחשב לאחד המוזיאונים הטובים בעולם! בכל השטח מפוזרות יצירות פיסוליות של מיטב האומנים, במתחם המוזיאון הפתוח משולבות גלריות, בתי קפה ופבליון פיקאסו המציג כ- 300 מיצירותיו של פיקאסו. בסיום הביקור נסיעה לבית המלון.
לינה: טוקיו

יום 8 | טוקיו
טוקיו (
Tokyo), בירת יפן מאז 1868 ומקום מושבו של קיסר יפן. טוקיו היא עיר של ישן וחדש, קידמה ומסורת, גורדי שחקים שהם פאר האדריכלות המודרנית לצד רחובות ישנים ובהם בתי עץ, פארקים ירוקים לצד כבישים סואנים, מקדשים לצד שווקים, והכל בהרמוניה נפלאה.
אחד המקדשים החשובים ביפן – מייג'י (
(Meiji השינטואיסטי, מוקדש לרוחות של הקיסר מייג'י ואשתו הקיסרית שוקן. הזוג הקיסרי הזה הוא ששם קץ לשלטון הפיאודלי ולמעמד השוגון ובכך הוציאו את יפן מהבידוד בו הייתה נתונה שנים רבות. הוא ממוקם ביער ובו כ- 120 אלף עצים מכ- 365 זנים שונים.
משם נמשיך לאזור האראג'וקו (
Harajuko  ) המפורסם ובו שדרת אומוטה סנדו, השאנז אליזה של טוקיו, תופעה עולמית ייחודית המושכת אליה קהל רב מכל קצוות תבל. כאן, לכל מעצב-על, במקום חנות, יש בניין שלם למותג שלו! התפיסה שהארכיטקטורה הולכת יד ביד עם שיווק אופנה, מיקמה כאן גודש של יצירות מופת אדריכליות בשמות המוכרים לנו: בניין פראדה, לואי ויטון, דיור ועוד.
פנינו אל מקדש אסאקוסה קאנון (
Asakusa Kanon) המוקדש לאלה קאנון, אלת הרחמים הבודהיסטית, שבכוחה לרפא מחלות. נבקר גם בשוק הססגוני שליד המקדש ונסיים בתצפית מרהיבה על העיר מגובה של 451 מ' במגדל סקאי טרי, המגדל השני בגובהו בעולם (634 מ' – כפול ממגדל אייפל ).
המגדל שהושלם ב- 2012 מאיים על ההגמוניה של אחד מסמליה הוותיקים של בירת יפן, מגדל טוקיו.

יום 9 | טוקיו – ניקו
הבוקר מוקדש לטבע היפני. נצפין אל ניקו (Nikko), אזור הררי (660 מ') ומיוער הממוקם
כ- 150 ק"מ מצפון לטוקיו. זהו המוזילאום של השוגון הנערץ טוקוגאווה, מייסד השושלת שהצליחה לאחד את יפן במשך יותר מ- 250 שנה. לכבודו בנה נכדו קומפלקס מקדשים מפואר
Toshogu)) הנחשב ליפה בכל יפן. היפנים מאמינים כי כל אדם חייב לראות לפחות פעם אחת בחייו את יופייה של ניקו. על שמורת הטבע שלה הכוללת בתוכה הרים וולקנים, אגמים, מפלים ואתרים היסטוריים. מכירים את שלוש דמויות הקופים המפורסמים? אלו שאינם שומעים, רואים או מדברים? הם מכאן. משם נצא לאגם צ'וזנג'י  Chuzenji)) שנוצר ע"י סכר טבעי עשוי לבה. צורתו של האגם היא אובלית והוא ידוע בשל עומקו היוצא-דופן. בתקופת הקיץ המקום פופולארי ביותר כאתר נופש לדייג ושייט יאכטות וסירות .משם למפלי קגוןKegon) ), אחד המפלים הגבוהים ביותר ביפן (96 מ') אשר מדרונותיו עשויים קווארץ ולבה, תוצאת תפרצות הר הגעש ננטאי. בסיום הסיור, נחזור למלוננו  לארוחת ערב.
בערב נצא עם מדריך הקבוצה  (בתחבורה ציבורית הכלולה במחיר) לרובע הבילויים שיבויה. כאן נקבעים הטרנדים של צעירי טוקיו ובו מתחמי בילוי מקומיים, כמו: מועדוני ענק, בארים מכל סוג ומין.
לינה: טוקיו

יום 10 | טוקיו – יוקוהמה (שייט)
עם בוקר נבקר בשוק הפתוח הצמוד לשוק הדגים (שנסגר לביקורים בהוראת שלטונות) שבו נלמד להכיר את סוגי הירקות הפירות ומאכלי הים האהובים על תושבי טוקיו.משם לחוויה תרבותית מעודנת אחרת, המוזיאון לתולדות תקופת האדו, המתמקד באחת מתקופותיה החשובות של יפן במאות השנים האחרונות. נחלוף בליבה של טוקיו ברובע גינזה היוקרתי, ונתרשם מבניין "דייאט", הוא בניין הפרלמנט היפני,נראה  את חומת  גני  ארמון הקיסר המשתרע על שטח של כמיליון מ"ר של חורשות עצי מחט, הגזומים בסגנון יפני.
נסיעה ליוקוהמה והעברה לספינה המפוארת
DIAMOND PRINCESS לשייט בן 6 לילות.

יום 11 | נגויה
בשעות הבוקר נעגון בנגויה, אחד מערי הנמל והתעשייה הבולטים ביותר ביפן ובה מתגוררים בה למעלה מ- 2 מיליון תושבים. עם העגינה נצא בנסיעה ישירה לעיירה
יאוטסו שם נבקר במוזיאון על שמו של חסיד אומות עולם היפני- סמפו סוגוהרה, חסיד אומות עולם שהציל למעלה מ- 6,000 מיהודי ליטא בעודו מסכן את חייו. בתום הביקור המרגש ניסע  למוזיאון  התעשייה והטכנולוגיה של חברת טויוטה. נשלים את ביקורנו בסיור בעיר נגויה בביקור בטירת נגויה, שנבנתה במאה ה-17, מהאטרקציות המרכזיות בעיר.

יום 12 |  יום ים
היום ננצל את מתקני האנייה לבילוי ומנוחה.

יום 13 | נאגאסאקי
בקיץ 1939, נוחת מכתב של פרופ' אלברט איינשטיין על שולחנו של נשיא ארה"ב, פרנקלין רוזוולט. כאשר איינשטיין שולח מכתב, הנשיא קורא. במכתב מביע המדען את חששותיו מהתקדמות פיתוח מדע הגרעין בקרב עמיתיו המדענים הנאצים בגרמניה. רוזוולט הגיב מיד. 6 שנים לאחר מכן, נוחת "האיש השמן" (הכינוי לפצצת האטום), בנגאסאקי וקוטל
כ- 75 אלף איש, בתוך שניות ספורות. שבוע לאחר מכן, מכריז הקיסר בשידור רדיו על כניעת יפן. אנשי צבא רבים התאבדו ואזרחים ריטשו את בטנם מול ארמון הקיסר.

הבוקר נעגון בנמל נגאסאקי (Nagasaki ).העיר עליה הוטלה הפצצה האטומית (3 ימים אחרי הירושימה) אשר הביאה לכניעתה של יפן במלחמת העולם השניה. נבקר בגן השלום ובמוזיאון הפצצה האטומית ונתרשם מקרוב מאחת הטרגדיות הגדולות ביותר שאירעו למין האנושי ושהשפעותיה ניכרות גם היום. נמשיך ונבקר במתחם היסטורי אליו הועברו בתים מערביים שנבנו במאה ה-19 ולאחריו, נוסיף ונבקר באתריה השונים של העיר, עד הגיע הזמן לשוב לאוניה.

יום 14 | בוסאן (דרום קוריאה)
בין השנים 1950-1953 התחוללה מלחמה עקובה מדם (2.5 מיליון קורבנות), בין קוריאה הצפונית לקוריאה הדרומית. במהלך החודשים הראשונים של אותה מלחמה, כבשו כוחות הצפון את מירב שטחו של הדרום. המקום היחיד שבו נעצרו הצפוניים ונתקלו בהתנגדות עזה הייתה העיר בוסאן; למרות המצור הקשה ויחסי הכוחות שנטו בבירור לטובת הצפון לא נכנעו מגיני העיר האמיצים עד לנסיגת הצפון. הקרב הזה היקנה לעיר מקום של כבוד במורשת הקרב הדרום הקוריאנית.
כיום, בוסאן היא העיר השנייה בגודלה בקוריאה והנמל הגדול שלה מהווה את השער של דרום קוריאה ליפן ולארה"ב. היא שוכנת על מפרץ מרהיב, מוקפת הרים ודומה לסן פרנסיסקו בזכות הגשר החוצה את העיר ודומה במבנהו  לגשר הזהב. כיוון שלרבים מחברי הקבוצה יהיה זה הביקור הראשון בקוריאה, סיור החוף שלנו יעשה מאמץ להכיר לכם מגוון רחב ככל האפשר מההיסטוריה והתרבות של קוריאה כולה. נראה את אזור הנמל והגשר המרהיב החוצה את המפרץ , את בית העלמין לחללי האו"ם שנפלו במצור (למעלה מ- 10,000 חיילים), נטייל בשוק הדגים המפורסם של העיר ונותיר גם מעט זמן חופשי לשוטט בעיר המודרנית הזו עד שיגיע הזמן לשוב לאניה.

יום 15 | קאגושימה
בשעות הצהריים נעגון בעיר היפה קאגושימה השוכנת לפתח מפרץ קאגושימה ולמרגלות הר הגעש הפעיל סקורג'ימה, מה שהקנה לה את הכינוי "נפולי של המזרח". נצא לביקור באזור מגורי הסמוראים אשר נשמר כפי שהיה במאה ה-17 ומשם לסנגאנן, פארק יפיפה  שבמרכזו בית מגורים מ-1657 ששוחזר ב- 1880 . נחזור לעיר אל אזור טממונקאן  שם ישנם חנויות בתי קפה ברים ומסעדות לעת ערב נשוב לאניה.


יום 16 | יום ים
גם היום נוכל לנצל את מתקני האנייה לבילוי ומנוחה.

יום 17 | קובה – אוסקה – תל אביב 
הבוקר נפרד מהאניה. עם העגינה בקובה (
Kobe), העיר שב- 17 בינואר 1995, התעוררו תושביה לרעידת אדמה: יותר מ-6,400 בני אדם נהרגו, 50 אלף בתים נהרסו כליל ו- 300 אלף איש נותרו ללא קורת גג.
בשנים שחלפו מאז, עלתה
עיר הנמל הזו מן האפר עם אטרקציות, מלונות, ופיתוח תשתיות עירוני מואץ יותר מאי פעם. ואכן, לולא כמה אתרי זיכרון ומוזיאון המוקדשים לאסון, לא תבחינו בתוצאות האיומות שהתרחשו רק לפני 21 שנים!
לאחר  סיור פנורמי בעיר וביקור במפעל ליצור המשקה הלאומי סאקה נמשיך לאוסקה, תחנתנו האחרונה על אדמת יפן. אוסקה (
Osaka), היא העיר השלישית בגודלה ביפן, ומתגאה בכך שכלכלתה הינה השנייה בגודלה אחרי טוקיו. מספר רב של תאגידים גלובליים כגון פנסוניק, שארפ, דאייקין וניסיי קבעו כאן את מטותיהם. כעיר מסחרית, יש בה מספר רב של בתי מלון, בנייני משרדים ומרכזי קניות תת קרקעיים עצומים. כדי לחוש את דופק העיר התוססת הזו, נבקר ברובע אומדה (Umeda) שמלבד היותו רובע עסקים שוקק, הוא גם מציע שפע של קניות, אוכל ואזור בילויים. נגוון את הביקור באוסקה בסיור בגני הטירה המדהימה שבנה הסמוראי הידיושי. נצפה אל הטירה המשוחזרת ונהלך בה בין חומות וגושי סלע ענקיים.
בערב העברה לשדה התעופה של אוסאקה ממנו נטוס דרך יעד ביניים חזרה לישראל.

יום 18 | תל אביב
נחיתה בשעות הבוקר בתל אביב .

 

  • אופי הטיול הזה בנוי כך שמי שטרם היה ביפן, לא יחסר מצד אחד מתרבותה המסורתית, מההיסטוריה המרתקת שלה ומעיצובה המודרני, ומצד שני יעשה זאת בשילוב נינוח ויסודי של טיול יבשתי וקרוז.
  • המסלול עוצב כך שלא יסתפק רק בציר טוקיו-קיוטו, אלא יחרוג מהמסלול הרגיל ויטפס בין היתר לגבהים של האלפים היפנים שם יפגוש את הטבע הייחודי למדינה הזו ואת אורח החיים האותנטי של חיי הכפריים בהרים.
  • השתתפות באחד משלושת הפסטיבלים הגדולים ביפן.
  • ניהול הטיול הופקד בידי אמנון הדר, מדריך שהוביל עשרות טיולים ליפן
  • מלונות במרכז העיר -הארוחות יהיו בבתי המלון או במסעדות כדי לאפשר לכם לטעום מהקולינריה היפנית המסורתית.
המחיר כולל:
• טיסות בינלאומיות דרך יעד ביניים באירופה לאוסקה.
• מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק
• בתי מלון בדרגה ראשונה ודרגת תיירות טובה עם שירותים צמודים
• חצי פנסיון. ארוחות במסעדות ובבתי המלון
• כניסות לכל האתרים ופעילויות לפי התוכנית
• אוטובוס תיירות ממוזג לכל העברות וסיורים.
• מדריך ישראלי יגאל נגב שהוביל טיולים רבים ליפן
• מדריכים ומרצים מקומיים
• טיפים לנותני שירותים בחו"ל
• מפגש קבוצה לפני היציאה
• המחיר בקרוז, כולל גם:
• קרוז+מיסים+ טיפ באניה בגובה 13.5 דולר לאדם ליום (חובה עפ"י כללי חב' האניות)
• במהלך השיט פנסיון מלא (למעט ארוחת צהרים בסיורי החוף)

המחיר אינו כולל:
• ביטוח בריאות ומטען
• שינויים במחירי מיסי נמל, היטל ביטחון ותוספת דלק. המחיר נקבע עפ"י המחיר הנכון ליום מתן ההצעה, היה ומחירים אלו ישתנו, יעודכן המחיר בהתאם.
• סבלות, תשר למלווה הישראלי

תנאי תשלום:
• דמי הרשמה על סך 200 $ לנוסע עם ההרשמה.
• עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
• ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית
• התשלום לפי שער המחאות והעברות.

מומלץ לעיין ב-תנאים ומידע כללי

מחיר ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי חלון בתוספת מרפסת בתוספת תוספת יחיד הערות
 27.4.17  14.5.17  7,395 $   495 $   795 $   1,900 $  

* אין כפל הנחות ומבצעים

2019-02-14T04:15:41+00:00