yes

קרוז מאורגן בעקבות הולדת אמנות היופי, הפילוסופיה ותרבות הגוף והרוח בהדרכת ההיסטוריון אלון קליבנוב

קרוז מאורגן בעקבות הולדת אמנות היופי, הפילוסופיה ותרבות הגוף והרוח בהדרכת ההיסטוריון אלון קליבנוב

קוד טיול:  TCME
משך הטיול: 9 ימים (7 לילות על האוניה)
יציאות: ספט' – אוק' 2017
מדינות: איטליה, מונטנגרו, יוון
אוניה: MSC  Musica
מסלול: ונציה, ברינדיזי – איטליה, קאטאקולון, סנטוריני, פיראוס, אתונה, קורפו – יוון, קוטור – מונטנגרו, ונציה
סגנון: קרוז מאורגן בשיטת "הכל כלול"

 

על הטיול:

  • מסע מרתק בעקבות עמים ותרבויות שעיצבו את תולדותיו ואת פניו של הים התיכון, מערש הדמוקרטיה – יוון העתיקה ועד "הרפובליקה המפוארת" – ונציה, העיר על פני המים.
  • סיורי חוף מלאים ועשירים בביקורים מרחיבי דעת, בכל יום
  • מנהל הטיול ומדריך אלון קליבנוב, ראש המרכז ללימודי תרבות המערב, המרבה לעסוק גם ביחסי הגומלין בין ההיסטוריה לבין התרבות והאמנות, מרצה בקתדרות שונות העוסקות בלימודי פנאי
  • מלון במרכז וונציה ליד גשר ריאלטו, 5 דקות הליכה מככר סן-מרקו
  • מלון במרכז ונציה

36779_160415130905973

מטיילים יקרים, בידקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זיכרו זאת !

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים
"נקבצו ובאו עמים ואומות לחופו של הים התיכון כצפרדעים לחופו של אגם". במלים אלו מתאר אבי ההיסטוריה, איש הרוח היווני הרודוטוס את הים התיכון.
הים התיכון הוא כערש תרבות, הוא אחד החשובים בהיסטוריה האנושית. לחופיו צמחו והתפתחו תרבויות מרתקות ומשמעותיות, כולל זו אשר השפיעה יותר מכל על הולדת הרוח המערבית – יוון.
במרחב היווני נולדו הפילוסופיה והאסתטיקה, הספרות והתיאטרון, המיתולוגיה והספורט. אין עוד תרבות בהיסטוריה האנושית אשר השפעתה היתה כה גדולה. השנה, בה מתקיימים המשחקים האולימפיים – בולטת במיוחד חשיבותה של מורשת זו.
הים התיכון המשיך להיות מרחב מרכזי גם אחרי שיוון איבדה את מרכזיותה. תרבויות רבות ומגוונות עלו וירדו. חצי האי האפניני הצמיח לא רק את האימפריה הרומית האדירה, אלא גם מרכזים רבים ומגוונים, ביניהם העיר הקסומה בארי בדרום וכמובן המקום המופלא והבלתי אפשרי ביותר עלי אדמות – ונציה.
גם בחוף האדריאטי המזרחי צמחו ערים יפהפיות, ביניהן קוטור.
השייט שלנו הפעם הוא קרוז של תרבות ואמנות, יופי ונופים, היסטוריה וספורט. דרך ייחודית ומרתקת לחוות את אגן הים התיכון המזרחי באופן המהנה והמעשיר והמפנק ביותר.
מסלול

יום 1 | ת"א – ונציה
נמריא בשעות הצהריים מת"א לעיר הקסומה ונציה (דרך איסטנבול). עם הגעתנו, נצא לסיור בעיר ונתוודע לכמה מאתריה הידועים והמפורסמים של עיר התעלות.
לילה במלון רמת תיירות טובה במרכז  וונציה ליד גשר ריאלטו, 5 דקות הליכה מככר סן מרקו.

יום 2 | ונציה
בשעות הבוקר נסייר בעיר האחת והיחידה, שאין שנייה לה, ונציה. נסייר בכיכר סאן מארקו האגדתית, ניכנס לכנסייה המופלאה הנמצאת בכיכר זו, אחת מהחשובות בעולם, ונראה את ארמון הדוג'ים, מעוז העוצמה של העיר. נעלה לגשר הריאלטו, מעל "הרחוב האלגנטי ביותר בתבל" – התעלה הגדולה העוברת במרכז העיר. בשעות אחר הצהריים נעלה על האוניה שלנו, נקבל את התאים ונתמקם להפלגה.

יום 3 | ברינדיזי – לצ'ה
בצהריים נגיע לעיר הציורית ברינדיזי. נעלה מיד על אוטובוס וניסע לפנינה המרשימה והציורית ביותר של מחוז פוליה בדרום איטליה – העיר לצ'ה (Lecce). לצ'ה, המכונה גם "פירנצה של הדרום" מהווה פסיפס מרתק של השפעות תרבותיות וארכיטקטוניות מן התקופות השונות של העיר – יוונית, רומית, אוסטרוגותית ונורמנית. חותם מיוחד הותירה בה תקופת הבארוק, המיוצגת בצורה מרשימה וציורית בבנייני העיר המרהיבים. נבקר באמפיתיאטרון הרומי, בקתדראלה היפהפייה ובארמון של הקיסר קארל החמישי.  נשוב לספינה בשעות הערב, וזמן קצר לאחר מכן נתארגן ונשב לארוחת סדר פסח כהלכתו.     

יום 4 | קאטאקולון
בשעת בוקר מאוחרת נעגון בנמל קאטאקולון במערב יוון. נרד מן הספינה, וניסע אל ערש הספורט – העיר אולימפיה, בה התקיימו המשחקים האולימפיים בעולם הקלאסי. נבקר באתר הנפלא, המרכזי כל כך בהיסטוריה האנושית, הרלבנטי במיוחד השנה, בה מתקיימים המשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו.
נראה את האתר המרתק, נוכל לבצע ריצה באצטדיון הראשון בעולם, בו נולד המונח ונבקר במוזיאון הנפלא בו נראה כמה מן הממצאים החשובים שנתגלו במקום.

יום 5 | סאנטוריני
בשעת בוקר מוקדמת, נגיע אל האי, שמכל האיים המופלאים של יוון, אין קסום ממנו – סאנטוריני. בניגוד ללוחות הזמנים הצפופים יחסית של הימים הקודמים, לפנינו יום רגוע ונינוח. נתחיל באתר הייחודי של אקרוטירי בו נתוודע להיסטוריה של האי לפני ההתפרצות הקדומה של הר הגעש הנמצא בבסיס האי כולו. נמשיך אל פירה, בירת סאנטוריני, ממנה תצפיות יפהפיות אל המפרץ. נסיים בכפר הכחול והלבן של אויה על רחובותיו הקטנים וסמטאותיו הציוריות.

יום 6 | אתונה
כמו בסאנטוריני, גם באתונה עומד לרשותנו יום שלם על החוף. מנמל פיראוס, בו עוגנת הספינה, ניסע לבירת יוון אתונה. נתחיל באקרופוליס, אליו נעלה על מנת להתרשם מ"מנהרת הזמן" אשר תיקח אותנו אל אתונה בימי גדולתה, במאה החמישית לפני הספירה, עם התיאטראות, המבנים והמקדשים, כשמעל הכל בולט הפרתנון, הבניין החשוב ביותר באתונה ואחד המשמעותיים ביותר בהיסטוריה. נרד לאגורה, מרכז החיים של אתונה בעת העתיקה. נמשיך לסיור פנורמי בעיר, שיכלול הפסקת צהריים.
נמשיך במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי, המקום החשוב ביותר למפגש עם ההיסטוריה והתרבות של יוון העתיקה. נסיים בזמן פנוי ברובע הפלאקה, על סמטאותיו, מראותיו וחנויותיו.

יום 7 | קורפו
היעד היווני האחרון שלנו הוא האי קורפו, אשר זכה לתהילת עולם, בין היתר, בשל היותו מקום מגוריו של הסופר והזואולוג הבריטי הנודע ג'ראלד דארל. אי ירוק ויפה זה היה אהוב על הקיסרית סיסי היפהפייה, אשתו של הקיסר פראנץ יוזף. נתחיל את סיורנו באי בארמון אכיליאון, אשר בנתה סיסי לעצמה באי ושאותו הקדישה לגיבור היווני המיתולוגי אכילס. נמשיך דרך כמה ממראותיו היפים של האי לבירתו המפורסמת כל כך מסיפוריו האהובים של דארל.

יום 8 | קוטור
היעד האחרון שלנו נמצא במונטנגרו, בריביירה הקסומה על החוף האדריאטי. קוטור, אתר מורשת עולם של אונסק"ו, היא עיר יפהפייה בה השתמרה אווירת ימי הביניים ומודגש הקשר הוונציאני שלה בזכות בנייניה וארמונותיה. נסייר בקוטור, כולל במוזיאון הימי. נמשיך לעיר הבארוקית פראסט, על ארמונותיה, כנסיותיה והמראות הנפלאים של מפרצה הציורי.

יום 9 | ונציה – ת"א
בשעת בוקר נעגון בוונציה. מוונציה ניסע לעיר היפהפייה פדובה, מן הערים החשובות של צפון איטליה מבחינה היסטורית, אקדמית, תרבותית ואמנותית. נראה את כיכרותיה הציוריות ואת רחובותיה היפים של העיר העתיקה, נבקר בכנסייה החשובה המוקדשת לאנטוניוס הקדוש ונדבר על אוצרות האמנות שבתוך הכנסייה ומחוצה לה. אחרי הצהריים ניסע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה (דרך איסטנבול).                                                                                                                                                                                                                                                                                   

https://www.youtube.com/watch?v=KKA0tRKM0F0
המחיר כולל:

  • לילה במלון 4* במרכז ונציה   
  • קרוז+מיסים
  • כלכלה במהלך השיט- פנסיון מלא 
  • טיסה דרך יעד ביניים בנתיב תל אביב – יעד ביניים-  ונציה – תל אביב   
  • 3 העברות (משדה התעופה למרכז ונציה – מהמלון לנמל, מהנמל לשדה התעופה) 
  • סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה (ע"פ התוכנית, באוטובוס נח, תחבורה ציבורית בעת הצורך וסיורים רגליים)  
  • אין מסלולים אופציונלים הכרוכים בתשלום נוסף
  • מדריך ישראלי- אלון קלבנוב    
  • טיפים לנותני השירותים השונים   
  • מיסי נמל בארץ ובחו"ל

המחיר אינו כולל:
טיפים באוניה בשיעור של 10 אירו ללילה (חובה עפ"י חברת האוניות)
כל מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כלול.

הערות

  • יש רופא ואחות על האניה.
  • המחירים משתנים בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.

מחיר בדולרים לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי חלון בתוספת מרפסת בתוספת תוספת יחיד מדריך
 8.4.17  16.4.17 2,350 $   315 $  495 $    אלון קליבנוב

* אין כפל מבצעים והנחות

2019-02-14T04:15:23+00:00