yes

קרוז מאורגן לארץ הפיורדים הנורבגיים כולל ברלין, המבורג ואנגליה

קרוז מאורגן לארץ הפיורדים הנורבגים כולל ברלין, המבורג ואנגליה 

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים

קוד טיול : TCFJ
משך הטיול: 11 ימים
יציאות: יפורסם בקרוב
מדינות: גרמניה, נורווגיה, אנגליה
אוניה:Norwegian Jade
מסלול: ברלין, המבורג, אלסונד, הלסינט-גייראנגר, פלאם, ברגן, סאות'המפון-סולסברי
סגנון: קרוז תרבות קבוצתי בשיטת "הכל כלול" (כל סיורי החוף, טיסות, מלון, העברות, השייט)

יתרונות בלעדיים לתַּרבּוּתוּ:

  • חדר ממוספר וקבוע בהזמנה, המבטיח מיקום משופר, נוף לא מוסתר וללא רעש משטחים ציבוריים מעליו למשך ההפלגה

  • תוכנית טיול מגוונת, מפורטת ושקופה, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות

  • מסלול עשיר במיוחד הכולל למעט הפיורדים גם את גרמניה ואנגליה

  • טיול בברלין ולינה במלון 4* במרכז העיר

%d7%9e%d7%a4%d7%aa-%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a1%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%9f

מטיילים יקרים, בידקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זיכרו זאת !

ארץ הפיורדים במערב נורבגיה היא ללא ספק אחד האזורים מהיפים בעולם שנתברכה בנופים מרהיבים, טבע לא נגוע וצפיפות נמוכה. הפסגות המושלגות, הקרחונים רחבי הידיים, היערות הבתוליים והפיורדים העמוקים יהפכו את ההפלגה שלכם לחוויה עוצרת נשימה.
היכונו לשהות על הסיפון, להישען על המעקה ולהיות מרותקים אל הנוף המפעים החולף על פניכם בעוד האניה עושה את דרכה מהאוקינוס אל פנים הארץ דרך פתחי הכניסה הצרים של הפיורד.
אתם לא תאמינו כיצד האוניה גדולת הממדים מתמרנת כל כך קרוב בין "הגדרות" הטבעיות הללו שפולסו ע"י קרחונים במיליוני שנים של פעילות. אין תחליף לתחושת העוצמה שבקירות הפיורד החולפים במרחק נגיעה מכם, משהו ששום טיול, מהיבשה לאזור הזה, לא יכול להמחיש.
בנוסף לפיורדים, ההפלגות הן גם חגיגה לחובבי הטבע בינכם אשר יוכלו להתרשם מקרוב מהחי והצומח של המדינה הצפונית הזו. נורבגיה מתגאה בציפורים הצבעוניות והנדירות שלה כגון תוכי ים, חכלילית הסלעים, שחפית הקוטב ועוד. ביום מוצלח תוכלו להיתקל אפילו בלווייתנים, כלבי ים או דולפינים. אבל מעל כל אלו ואולי הטוב מכולם הם האנשים של נורבגיה, תמיד חמים וידידותיים למבקרים של בארץ המדהימה שלהם.
מסלול השייט ותוכנית סיורי החוף

יום 1 | תל אביב- ברלין

נטוס מנתב"ג אל ברלין. לאחר הנחיתה נצא לסיור בעיר ונבקר באתריה החשובים. בין השאר נראה את בניין הרייכסטאג, שער ברנדנבורג, שדרות אונטר דן לינדן המסוגננות, כיכר אלכסנדר פלאץ שבלב אזור המיטה ואי המוזיאונים.
בערב, לאחר מנוחה והתרעננות במלון, נצא לבלות באזור הבילויים היפה של ברלין- האקשה הופה.
לינה במרכז ברלין.
יום 2 | ברלין – המבורג – עליה לאניה
עם בוקר נצא בנסיעה לכיוון העיר המבורג, שם נעלה על האניה שתשמש לנו מלון צף בימים הבאים. לאחר סידורי הקליטה, ארוחת צהריים, התארגנות בחדרים ומנוחה, ניפגש לארוחת ערב חגיגית וניהנה ממופע הבידור הלילי באניה.
יום 3 | יום ים
היום נבלה על האניה ונהנה ממתקניה השונים. ארוחות ולינה באניה. בערב תתקיים הרצאה בנושא "נורבגיה, ויקינגים, פיורדים ושמש חצות" ובלילה – מופע הבידור המרכזי ולאחריו למועדון הריקודים…
יום 4 │ אלסונד, נורבגיה
כמו כל עיר חוף בנורבגיה, אלסונד מאופיינת בדייג, מרינות, כלי שיט, בתים הנוגעים במים
ובפריסה על פני שלושה איים מחוברים ביניהם בגשרים. מה שהפך את המקום לשווה ביקור במיוחד, התרחש בשנת 1904 שבה שריפת ענק שהשתוללה בעיר, הרסה אותה עד היסוד. האסון גרם לממשלת נורבגיה להגדיר את שיקום העיר כמשימה לאומית. בתוך שלוש שנים, מתוך עיי החורבות של השריפה, צמחה עיר חדשה על שפת הים המכונה כיום עיר ה"ארט-נובו" המושלמת ביותר של אירופה. על סגנון אדריכלי ייחודי ומרהיב זה נשמע הסברים.
סיור החוף שלנו
את חלקו הראשון של היום נקדיש לטבע נורבגי מובהק ולהכרת אחד מאמצעי התחבורה הנפוצים של המקומיים- המעבורות. ניסע לאורך הרומסדאל פיורד, נחלוף על פני העיירה אונסדאלסנס מוקפת ההרים, ומשם נעפיל בדרך הטרולים. אחת הדרכים היפות בעולם, שלאורך 11 עיקוליה הפתלתלים, מסתתרים מפלים שוצפים ונקודות תצפית על הדרך כמו גם על פסגות ההרים המושלגים מעליה.
משם, תוך כדי חציית שני פיורדים במעבורות, בחזרה לאלסונד שם נעפיל אל אחת מנקודות הנוף היפות בנורבגיה- "הר אקסלה". מנקודת תצפית מרהיבה זו, למרגלות הפיורדים המוליכים אל ההרים עמוק לתוך הארץ לבין האוקיאנוס האטלנטי, נחה לה באצילות אלסונד והאיים המקיפים אותה. מרהיב.
לסיום, ובטרם נשוב לאניה, נצא לסיור בעיר ה"ארט נובו" המתקשטת בבניינים מעוטרים בצריחים ומגדלי מחט שבראשם משובצים פסלי דמויות מיתולוגיות.
יום 5 | הלסילט- גייראנגר
הפיורד של גייראנגר "אחראי" לכמה מהנופים היפים בתבל והוא הוכתר ע"י מו"ל הטיולים המפורסם בעולם – לונלי פלאנט, כאתר התיירות הטוב בסקנדינביה. מאז 2005 הפיורד זכה להיות אתר שימור עולמי של אונסקו.
הפיורד שנחשב ליפה ולדרמטי מכולם ושזכה לכינוי "מלך הפיורדים", הוא עמוק, צר במיוחד ומוקף בהרים גבוהים ותלולים. השיט בפיורד, בין הלסילט לגייראנגר- העיירה בה נבקר, הוא מטיולי השיט הנופיים ביותר בנורבגיה. הוא כולל תצפית על ההרים ועל מפלי מים אדירים, שהמרשים מכולם הוא מפל שבע האחיות, המפוצל לשבעה מפלי משנה שנופלים לים מגובה רב. השייט מסתיים בעיירה הקטנה והתיירותית הנקראת ע"ש הפיורד – גייראנגר.

סיור החוף שלנו
עם העגינה הבוקר נצא בנסיעה לעבר ההרים המושלגים סביב העיירה, בין אגמים ומפלים עוצרי נשימה, נעפיל לאחת הפסגות המרהיבות של הרי הקרחונים, ומשם באחת הדרכים העתיקות בנורבגיה לעבר שמורת הטבע.
נבקר במרכז סקי ידוע, ממנו נעפיל לפסגה גבוהה לתצפית על קרחון היוסטדל- הקרחון הגדול באירופה!
בהמשך נגיע למפלי וידסטר, נטפס בדרך המוליכה חזרה לעיירה גייראנגר. נעלה לדרך הנשרים לתצפית מרהיבה נוספת ואם הזמן יאפשר נערוך סיור רגלי בעיירה טרם נעלה על האניה להמשך ההפלגה.

יום 6 | פלאם
הבוקר נעגון בפלאם, עיירה קטנה ונחמדה היושבת לחופו של אחד מזרועות הפיורד הארוך והעמוק ביותר בעולם -סוגנפיורד. פלאם נהנית ממבקרים רבים הבאים להתפעל מאחת ממסילות הרכבת התלולות בעולם, הנוסעת על מדרונות ההרים המקיפים את העיירה.
סיור החוף שלנו
סביב פלאם שהיתה עיר מפתח בעת הכיבוש הנאצי התרחשו כמה מהאירועים המעניינים של התקופה. נקדיש את היום להבין כמה מהם. הטיול שלנו יחל בנסיעה לאורכו של נהר נרווי, בין הרים מושלגים ומפלים שוצפים עד לאחת העיירות הציוריות באזור- גודוונגן. משם לכיוון עיירת הסקי ווס השוכנת לחופו של אגם בשם זהה, בו הוטבלו ראשי הויקינגים לנצרות.
נמשיך למפלי "סווינדה" המרשימים ומשם נעפיל למלון "סטלהיים"- המקום בו קבע הגסטפו את מטהו במערב נורבגיה. נבקר באחד מביצורי התותחים שהיו אמורים להגן על המטה ועל הדרך לברגן שהיתה נמל המיכליות שהובילו לגרמניה את המים הכבדים לתעשיית פצצת האטום של הגרמנים (זוכרים את הסרט "גיבורי טלמרק?).
ל"סטלהיים" סיפור מסתורי נוסף, הנקשר לחוות הניסויים להשבחת הגזע שהקימו הנאצים באזור, במטרה לייצר "הכלאה" בין הגרמנים לבין בנות המקום. הילדים שנולדו וגודלו בחווה, נולדו להורים לא ידועים ותושבי המקום שומרים עד היום את דבר מוצאם, בסוד.
אחרי ארוחה קלה במקום נשמע הרצאה על גבורת המחתרת הנורווגית במלחמת העולם ה-2 ונחזור לפלאם דרך המנהרה הארוכה ביותר בעולם. לאחר טיול רגלי בעיירה נחזור לאנייה.
יום 7 │ברגן, נורווגיה
אוסלו היא אמנם בירת נורווגיה אבל ברגן, העיר השנייה בגודלה בנורווגיה (250 אלף תושבים), היא העיר היפה ביותר במדינה. יש בה נמל ציורי ובתי עץ צבעוניים מימי הביניים שהפכו לסמלה של העיר. גם בעיר עצמה יש לא מעט מה לראות. עם מוקדי העניין המרכזיים בעיר אפשר למנות את רובע בריגן ובו בתי עץ עתיקים וצבעוניים בעלי גגות משופעים, שהוסבו לגלריות של אמנים שונים; מוזיאון ההנזה; שוק הדגים; האקווריום של ברגן; והרכבל שעולה לפסגת הר פלויין, ממנה נשקף נוף נפלא של העיר. בנוסף לאלה, ברגן היא עיר עם חיי תרבות עשירים והיצע רחב של מוזיאונים, הצגות וקונצרטים. במוזיאון ברגן לאמנות מוצגות עבודות של אמנים נורווגים ואחרים, כמו מונק ופבלו פיקאסו.
סיור החוף שלנו
את הביקור בברגן נקדיש בעיקר לעיר עצמה. נשוטט ברובע ההנזה הנושא את שם ברית ערי הסחר הצפון אירופיים שברגן הייתה אחת הערים המרכזיות בו. ברית כלכלית זו מילאה תפקיד חשוב ביותר בפיתוח הסחר הבינלאומי באירופה במאה ה-12 ועד ל-15, והיא שהביאה לפיתוח מושגי היסוד של פעילויות מסחרית השרירות עד ימינו כמו: שותפויות עסקיות, מניות, הנהלת חשבונות ועוד.
נמשיך לטייל לשוק הדגים המפורסם ולמרכז העיר הנחשבת לעיר היפה ביותר בנורבגיה, נעפיל בפניקולור לפסגת הר הפלויאן לתצפית של אחד המראות היפים בארץ הזו. טרם החזרה לאוניה המשך ההפלגה יהיה לנו זמן חופשי לספוג את העיר בסיורים נינוחים וקניות בלווי המדריך.
יום 8 │יום ים
יום למנוחה, נופש ופעילויות תרבות, בידור וספורט באניה. ארוחות ולינה באניה.
יום 9 │סאות'האמפטון- סטונאייג'- סולסברי
הבוקר נעגון בעיר סאות'האמפון שבאנגליה, אחת מערי הנמל הגדולות באירופה, אולם אנו יוצאים אל מחוץ לעיר לאחת האטרקציות הידועות באנגליה ובעולם.
סיור החוף שלנו
את היום נקדיש למחוז ווילטשייר (Wiltshire) ומרחביו הירוקים והמנוקד באתרים ארכיאולוגיים אשר מתעדים כ-10,000 שנה של היסטוריה אנושית. מוקד המשיכה העיקרי הוא אחד מאתרי העתיקות הכי מהממים בעולם ונמנה על פלאי העולם הפרה היסטוריים, שפרט לגילם (3,000 שנה) רב הנסתר בהם על הנגלה- הסטונאייג'.
כאשר מגיעים לאתר מתגלים לעיניי המבקרים (1.5 מיליון בשנה), גושי אבן ענקיים (5 טון כ"א) מסותתים בצורות מדויקות ומונחים כמו משקופי דלתות בשני מעגלים פנימיים ענקיים. האם זהו כלי אסטרונומי פרהיסטורי? בית קברות של מנהיגים ומלכים? אתר קורבנות אדם לאלים פגאנים נקמניים? איך סיתתו את האבנים? כיצד העלו אותן למרומי האבנים הניצבות? איך הניחו אותן בצורה כל כך מדויקת ונכונה שחלקן נשארו על תילן במלחמות ובפגעי מזג האוויר? עד היום, בדומה לפירמידות במצרים, זו תעלומה שאיש אין יודע את פתרונה והמחקר נמשך.
כ- 10 ק"מ מסטונאייג', ממוקמת לה עיר טיפוסית אנגלית קטנה ויפיפיה השוכנת לגדות חמישה נהרות – סולסברי. עם בנייני העץ, הקתדרלה הגותית המרשימה, המגנה כרטה, שוק משגשג וסצינת אמנויות רוחשת, ורחובות נעימים עם שפע חנויות מקסימות. קל להבין מדוע סולסברי נבחרה כאחת 10 הערים המובילות בעולם לביקור בשנת 2015 על ידי מגזין התיירות המוערך- לונלי פלנט.
היהלום שבכתר היא קתדרלת סולסברי המרשימה והגבוהה הנמצאת במרכז העיר אבל נשקפת מכל פינה . מעבר לעובדה שהיא עתיקה ביותר (מאה ה-13), מהגדולות באנגליה ועם החצר הפנימית מהגדולות בעולם (קלויסטר) , בכנסיה יש משהו מיוחד – שוכן בה העותק הפומבי היחיד של מסמך המגנה כרטה משנת 1215. מסמך זה הינו אחד מאושיות שלטון החוק של ימינו אנו – ובו המלך התחייב שהוא אינו מעל החוק.
יום 10 │יום ים
יום לנופש ובילוי על האניה. נמצה עד תום את כל פעילויות התרבות, הבידור והספורט. ארוחות ולינה באניה.
יום 11 │המבורג – נסיעה לברלין – טיסה לארץ
הבוקר מסתיים הטיול. נרד מהאניה וניסע לשדה התעופה בברלין ממנו נטוס לתל אביב.
יום 12 | נתב"ג
נחיתה צפויה לקראת בוקר יום 12 .
  • חדר ממוספר וקבוע בהזמנה, המבטיח מיקום משופר, נוף לא מוסתר וללא רעש משטחים ציבוריים מעליו למשך ההפלגה
  • תוכנית טיול מגוונת, מפורטת ושקופה, בכניסות ובאטרקציות בלעדיות
  • מסלול עשיר במיוחד הכולל למעט הפיורדים גם את גרמניה ואנגליה.
  • טיול בברלין ולינה במלון 4* במרכז העיר.
המחיר כולל:

  • קרוז+מסים
  • כלכלה במהלך הקרוז – פנסיון מלא (בסיורי החוף ארוחת צהרים – חופשי)
  • טיסות
  • העברות
  • סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה (עפ"י התכנית באוטובוס נוח, תחבורה ציבורית בעת הצורך וסיורים רגליים).
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול, אין מסלולים אופציונליים הכרוכים בתשלום נוסף.
  • מדריך בכיר ישראלי, המתמחה בסקנדינביה, מצוות "תרבותו".
  • טיפים לנותני השירותים השונים
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.

המחיר אינו כולל:

טיפים באנייה (חובה עפ"י כללי חב' האניות).
מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כלול.

הערות

  • יש רופא ואחות על האנייה.
  • המחירים משתנים בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
  • לו"ז סיורי החוף עשוי להשתנות בהתאם להחלטות המדריך.

מומלץ לעיין בתנאים ומידע כללי

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי חלון בתוספת מרפסת בתוספת הערות מדריך 
              

הערות:
*אין כפל מבצעים והנחות
*לכל בירור: "תרבותו" 03-526-0090

2019-02-14T04:15:43+00:00