yes

טיול וקרוז מאורגן בניו אינגלנד ומזרח קנדה כולל סיורים בניו יורק ופילדלפיה

טיול וקרוז מאורגן בניו אינגלנד ומזרח קנדה כולל סיורים בניו יורק ופילדלפיה

מטיילים, בדקו את חבילת הקרוז שלנו מול שייט עצמאי ואת סיורי החוף שלנו מול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא היתרונות של תרבותו – זכרו זאת !

קוד הטיול:  TCNE
משך הטיול: 14 יום
תאריך יציאה: 28.8.17
ספינה: Anthem of the Seas
מדינות: ארה"ב (ניו יורק, ניו ג'רזי, מסצו'סטס, מיין, רוד איילנד) וקנדה (ניו ברונסוויק, נובה סקושיה)

 

על הטיול:

  • סיור בעיר ניו יורק עם אוטובוס צמוד לפני העליה לקרוז
  • סיורי חוף עם אוטובוס צמוד בבוסטון, מיין, ניו ברונסוויק ונובה סקושיה
  • יום טיול באתרי העיר פילדלפיה לאחר הקרוז
  • סיורי חוף בנובה סקושיה, ניו ברונסיק וניו אינגלנד
  • יום טיול בניו יורק

35708_160413112424063-%d7%a0%d7%99%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%9c%d7%a0%d7%93

מטיילים, בדקו את חבילת הקרוז שלנו מול שייט עצמאי ואת סיורי החוף שלנו מול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות שעות טיול ופחות כניסות וביקורים בתשלום, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול הוא בסופו של דבר מחיר מאד יקר – זכרו זאת !

ניו אינגלנד (New England) היא האזור הצפוני מזרחי של ארצות הברית הכולל את המדינות מיין, ורמונט, ניו המפשייר, מסצו'סטס, קונטיקט ורוד איילנד.

אזור זה ידוע בזכות חלקו החשוב בהיסטוריה הקולוניאלית בארה"ב בכלל והמאבק לעצמאות מידי האנגלים בפרט. זאת ועוד, האזור כולו ידוע בנופיו המרהיבים וחי וצומח יחודיים לאזור הצפוני של יבשת אמריקה. בתקופת השלכת מתכסה האזור כולו בשלל צבעים בגווני צהוב- כתום-אדום המקנים לו יופי יחודי המושך תיירים רבים.

מזרח קנדה והפרובינציות נובה סקושיה וניו ברונסוויק הנמצאות מצפון לניו אינגלנד קשורות בתולדות ה"גילוי" וההתיישבות הלבנה בצפון אמריקה שהחלה כנראה כבר ב-1000 לספירה עם הגעתם של הויקינגים הראשונים ולאחריהם המגלים הצרפתים שהביאו איתם את התרבות והשפה הצרפתית לאזור כולו הנכרת גם כיום בשפה, בתרבות ובארכיטקטורה.

במהלך השייט וסיורי החוף נלמד על ההיסטוריה והתרבות של ניו אינגלנד ומזרח קנדה ונבקר גם באתרי טבע חשובים וערים מרכזיות.
יום 1 │תל אביב- ניו יורק
נפגש בנתב"ג ונטוס בטיסה ישירה לניו יורק, "התפוח הגדול" . לאחר ההגעה העברה למלון.

יום 2 │ניו יורק
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור מודרך עם אוטובוס צמוד באתריה החשובים של העיר ניו יורק, הבירה הכלכלית והתרבותית של ארצות הברית.
בין השאר נבקר בפארק באטרי שבדרום מנהטן, אזור וול סטריט שהוא המרכז הפיננסי של העולם, "גראונד זירו"- האנדרטה הענקית לזכר אסון התאומים, טיים סקוור וכמובן נערוך גם תצפית מרהיבה ממרומי מגדל האמפייר סטייט בילדינג. אחר הצהרים ינתן זמן חופשי לשיטוט בשדרה החמישית על שלל החנויות ובתי הכלבו שלה. לינה בניו יורק.

יום 3 │ניו ג'רזי- עליה לאניה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע ל- Cape Liberty שבמדינת ניו ג'רזי ונעלה על אניית הקרוז Anthem of the Seas שתהווה "מלון צף" לתשעת הלילות הבאים. לאחר העלייה לאניה נתמקם בחדרים, נאכל ארוחת ערב ונתאסף כדי לשמוע מהמדריך על אפשרויות הבילוי באניה במהלך השייט. לינה באניה.

יום 4 │יום ים
היום נבלה על האניה ונוכל להינות מהמתקנים השונים המצויים בה. המעונינים יעסקו בפעילויות ספורט, בידור או מנוחה והתרגעות לקראת המשך הטיול. ארוחות ולינה על האניה.

יום 5 │ בוסטון, מסצ'וסטס
הבוקר נעגון בעיר בוסטון (Boston) , בירתה של מדינת מסצו'סטס. זוהי העיר הגדולה ביותר באזור ניו אינגלנד והמרכז הכלכלי והתרבותי שלו. העיר נוסדה בשנת 1630 והיא מונה כ- 650000 נפש (במטרופולין 4.5 מיליון). בוסטון שיחקה תפקיד מרכזי לפני ובמהלך מלחמת העצמאות נגד האנגלים ומתוכה צמחו כמה מהמנהיגים החשובים של ארצות הברית מאז הקמתה ועד היום ובהם 3 נשיאים. בבוסטון גם נמל גדול והיא נחשבת ל"עיר אקדמית" מהמעלה הראשונה עקב המצאות מספר אוניברסיטאות יוקרתיות בתחומה ובהן הרווארד ו- MIT. בוסטון היא "עיר תאומה" של חיפה.

סיור החוף שלנו:
נרד מהאניה ונתחיל סיור רכוב שישולב בקטעי הליכה באתרים החשובים של בוסטון. נסייר תחילה במרכז העיר (Down Town ) וביקון היל (Beacon Hill) שהוא המרכז ההיסטורי של העיר. נראה את Boston Common – הגן הציבורי הוותיק ביותר בארצות הברית שנוסד בשנת 1634 ושימש לנאומים היסטוריים חשובים של מרטין לותר קינג, האפיפיור יוחנן פאולוס השני ועוד. נמשיך ל- Public Garden ונהנה משפע המים והפרחים המעטרים את מרחבי הגן וגם נראה את פסלו של גורג' וושינגטון. נגיע ל"שביל החרות" (Freedom Trail) אחת האטרקציות המרכזיות בבוסטון שנחנך בשנת 1951 והוא עובר בדרכן ב-16 תחנות היסטוריות מהתקופה שלפני מלחמת העצמאות ובמהלכה עם הסברים כתובים בכל תחנה.

יום 6 │פורטלנד, מיין
הבוקר נעגון בעיר פורטלנד שבמיין. העיר נוסדה בשנת 1786 ושימשה כבירת מיין בין 1820-1832 ומונה כיום כ-70 אלף איש. ב 4 ליולי 1866 , יום העצמאות האמריקאי, פרצה בעיר שרפה ענקית שכילתה את רוב בתי העסק, מאות בתי מגורים ומחצית מכנסיות העיר. לאחר השרפה שוקמה העיר על ידי בנייה בלבנים בלבד ובסגנון בנייה ויקטוריאני.

סיור החוף שלנו:
לאחר שנרד מהאניה נסייר בעיר ואתריה.
נטייל באזור East End שנחשב עני ומוזנח בעבר אך קם לתחייה: במקום השתקעו אמנים צעירים, והבתים הויקטוריאנים מהמאה ה-19 עוצבו מחדש ואוכלסו בחניות, מסעדות וגלריות.
בהמשך נלך על Eastern Promenade- טיילת יפה המשקיפה על נופי העיר. כמו כן נבקר באחד ממבשלות הבירה בהן מפורסת פורטלנד ונוכל כמובן לטעום "בירה מהחבית". בתום סיורנו נשוב לאניה לארוחת ערב ולינה.

יום 7 │ בר הרבור, מיין
הבוקר נעגון לראשונה בתחום מדינת ארצות הברית כשנגיע לעיירה הקטנה והציורית בר הרבור (Bar Harbor) הנמצאת בדרום מדינת מיין (Maine). העיירה נוסדה בשנת 1796 והיא מונה כ-5000 תושבים בלבד אך בחודשים יוני- אוקטובר היא עמוסה בתיירים המגיעים אליה בעשרות אניות קרוז.

סיור החוף שלנו:
לאחר שנרד מהאניה ניסע לסיור בשמורת אקדיה (Acadia National Park) המשתרעת על רוב שטחו של "אי הר המדבר" (Mt. Desert Island) ומספר איים נוספים באוקינוס האטלנטי. שמורת אקדיה הוכרזה בשנת 1916 והיא אחת משתי השמורות הלאומיות היחידות שהוכרזו בחוף המזרחי של ארצות הברית והיא משמרת נופים יחודיים של הרי גרניט המגיעים עד קו החוף, יערות, אגמים, ברכות, ובעלי חיים יחודיים בים וביבשה. השמורה מרושתת בשבילי הליכה באורך כולל של 200 קילומטר, בדרכים לרכיבה על אופניים באורך 60 קילומטר וכן מרכזי הסבר על החי והצומח.
נעלה לתצפית מהר קאדילק (Cadillac Mt.) הגבוה בהרי החוף של מזרח ארה"ב (462 מטר), ניסע בכביש המקיף שאורכו 43 קילומטר ונעצור בנקודות תצפית ציוריות, נגיע לחצי האי Schoodic שבו פינות נוף יפהפיות עם צומח יחודי ונבקר במרכז המבקרים של השמורה בו נצפה במיצג אור קולי יפה המסכמת את המבנה הגיאולוגי, החי והצומח של שמורת אקדיה. בתום הסיור המקיף בשמורה נשוב לבר הרבור ונערוך סיור במרכז העיירה ובאזור החוף שלה. אחר הצהרים נשוב לאניה לקראת ההפלגה המתוכננת לשעה שש בערב. ארוחת ערב ולינה באניה.

יום 8 │ סט. גו'הן, ניו ברונסוויק
הבוקר נעגון בעיר סט. גו'הן (Saint John) שבדרום פרובינצית ניו ברונסוויק (New Brunswick). הפרובינציה מונה כ- 750000 תושבים ושטחה 73000 קמ"ר , 80% ממנו מכוסה יערות. עיר הבירה היא פרדריקסון אך העיר הגדולה היא סט.גו'הן שנוסדה בשנת 1604 ע"י המגלה סמואל דה שמפליין הצרפתי על שם יוחנן הקדוש (המטביל) על שפת מפרץ פאנדי (Fundy Bay) העיר מונה 70 אלף תושבים המתפרנסים כיום בעיקר מתיירות.

סיור החוף שלנו:
לאחר הירידה מהאניה נלך בככר השוק (Market Square) ההומה כשברקע עוגנות האניות בנמל ולאורך המסלול חנויות, מסעדות וגלריות ציוריות. נראה את תופעת "הזרמים הנסוגים" הנגרמת עקב התנגשות מי מפרץ פאנדי בזמן השפל עם מי הנהר סט. גו'הן הגורמת לו לשנות את כוון זרימתו…נמשיך לשוק העירוני של סט. גו'הן שנבנה ב-1876 ונחשב לשוק העתיק ביותר בצפון אמריקה הפעיל כיום…ניתן למצוא בו בשר משובח, דגי סלמון ועבודות יד מקומיות. בהמשך נבקר גם במוזיאון המרתק של ניו ברונסוויק ((NBM המציג את התרבות, ההיסטוריה והחי והצומח של הפרובינציה. בשעות אחר הצהרים נשוב לאניה. ארוחת ערב ולינה באניה.

יום 9 │יום ים
היום ננוח ונבלה על סיפון האניה. המעונינים יוכלו להנות ממתקני האניה, לעסוק בקניות או לנפוש על מרפסת השיזוף. במהלך היום נתכנס להרצאה מפי המדריך על ההיסטוריה של ניו אינגלנד. ארוחות ולינה באניה.

יום 10 │ הליפקס, נובה סקושיה
לאחר שייט לילי נגיע הבוקר לעיר הליפקס ((Halifax בירת מחוז נובה סקושיה המונה כ- 400 אלף תושבים. הליפקס היא מרכז כלכלי, תחבורתי ותרבותי חשוב במזרח קנדה והנמל שלה הוא מהעסוקים ביותר במדינה. הליפקס הוקמה בשנת 1749 ע"י הבריטים ולאחר שקנדה קיבלה את עצמאותה בשנת 1867 שימשה כנמל הקליטה למהגרים שהגיעו מאירופה.
מעניין לציין שבשנת 1912 נשלחו מהליפקס כוחות החילוץ העיקריים למקום טביעתה של הטיטניק שהיה לא הרחק מהעיר. בשנת 1917 , בתקופת מלחמת העולם הראשונה, התפוצצה בנמל אניית נשק. כתוצאה מהפיצוץ שהיה החזק ביותר בהיסטוריה עד להטלת פצצות האטום על יפן, נהרגו 1635 איש, נפצעו אלפים ונהרסו 1600 בתים.

סיור החוף שלנו:
לאחר הירידה מהאניה נערוך סיור בעיר ונראה את בנין העיריה, מגדל השעון ההיסטורי, מרכז הקניות הססגוני Springs Garden, שוק האכרים המקורה והמגדלור המפורסם ב- Peggy's Point. את חלקו השני של היום נבלה במוזיאון הימי של הליפקס הממוקם בנמל הישן ובו תיעוד מרתק של טביעת הטיטניק ואסון פיצוץ אנית הנשק בעיר ב-1917 . בתום סיורנו נשוב לאניה.

יום 11 │יום ים
יום לבילוי ונופש על האניה. ארוחות ולינה באניה.

יום 12 │קייפ ליברטי, ניו ג'רזי- פילדלפיה
הבוקר נעגון בתחנתנו הסופית, קייפ ליברטי בניו ג'רזי. לאחר שנרד מהאניה ניסע באוטובוס לעיר פילדלפיה, אחת מהוותיקות שבערי ארצות הברית שנוסדה בשנת 1682 ע"י הקוויקרים בראשות ויליאם פן. פילדלפיה מילאה תפקיד מרכזי בהיסטוריה האמריקאית לאחר שבשנת 1776 הוכרזה בה עצמאות ארה"ב והיא שימשה אף כבירת המדינה בשנותיה הראשונות. פילדלפיה היא העיר החמישית בגודלה בארצות הברית ומונה מעל 1.5 מיליון איש (במטרופולין מעל 6 איש).
נסייר באזור ההיסטורי של העיר ונבקר בהיכל העצמאות, פארק העצמאות ובו פעמון הדרור וכן נראה את האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו. בתום סיורנו נגיע למלון.

יום 13-14 │פילדלפיה- ניו יורק- טיסה לארץ
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לשדה התעופה בניו יורק ונטוס בטיסה ישירה לתל אביב.

נחיתה צפויה ביום 14

 המחיר כולל:

  • טיסות בין לאומיות תל אביב- טורונטו, ניו יורק- תל אביב
  • 9 ימי קרוז (10 לילות) על סיפון האוניה Caribbean Princess על בסיס "הכל כלול"
  • סיורי חוף לפי התכנית עם אוטובוס צמוד והדרכה בעברית
  • לינה על בסיס ארוחת בוקר וטיולים לפני הקרוז בטורונטו, מפלי ניאגרה, מונטריאול וקוויבק עם
  • אוטובוס צמוד ומדריך ישראלי
  • לינה על בסיס ארוחת בוקר וטיול בניו יורק לאחר הקרוז עם אוטובוס צמוד
  • כניסות לאתרים והשמורות שבתכנית
  • טיפים לנותני השירותים ובאוניה
  • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה.

 

המחיר אינו כולל:

  • ארוחות מעבר למוזכר
  • הוצאות בעלות אופי אישי וביטוחים

מומלץ לעיין בתנאים ומידע כללי

 

 

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי*   מרפסת בתוספת תוספת יחיד הערות
28.8.17    5,195 $     520 $   הנחה 200 $ עד 20/2
             

 * אין כפל מבצעים והנחות

2019-02-14T04:16:25+00:00