yes

טיול תרבות ושייט על נהר הסיין בנורמנדי וברטאן לאוהבי נופים פסטורליים, הסטוריה וקולינריה משובחת

טיול תרבות ושייט על נהר הסיין בנורמנדי וברטאן לאוהבי נופים פסטורליים, הסטוריה וקולינריה משובחת

קוד טיול: TRPS
משך הטיול: 8 ימים
יציאות: 29 ביולי 2017
מדינות: צרפת
ספינה:  MS Renoir
מסלול: ג'יברני- אטרטה- הונפלר- פקאן- טרוויל- דוויל- גשר נורמנדי- ביו- חופי הנחיתה – ארומאנש- מון סן מישל- סן מאלו- קנקל, פואנט דה גרואן- רואן- פריס
סגנון: כוכב כפול, 3 לילות יבשתי + 4 לילות שייט נהר

נורמנדי וברטאן , שני חבלי ארץ בצפון מערב צרפת, לשפת האוקיינוס האטלנטי. הצבע הירוק שולט וממש מכה בעיניים. גבעות פסטוראליות והרבה פרות הרועות על כל גבעה מוריקה. נורמנדי הוא חבל מודרני למדי, בעוד בריטאן נותרה עם טעם של פעם.
נורמנדי מפורסמת במטעי התפוחים וברנדי הקלבדוס שלה, מוצרי החלב עם הקממבר והחמאה הנורמנדית הנחשבת לטובה ביותר וכן השמנת, הדגים ופירות הים ובעיקר הצדפות שכולם באיכות מעולה. תאווה לחיך.

הרחובות הצרים בערים ובעיירות יוצרים אווירה מיוחדת. הבתים עשויים מקורות עץ כהות וטיח צבעוני. מון סן מישל נחשב לאחד מפלאי עולם, ובצדק. חופי הנחיתה בנורמנדי, וסן מלו בבריטאן מהווים עדות למלחמות הרבות שעברו על האזור. הונפלר- עיר שתזכיר לכולם את המקום ממנו באו תושביו הראשונים של האזור בעוד שבדוויל וחופי הזהב עם בניני הפאר שבה, נבין מהם החיים היפים.
על פריס כבר נאמר הכול – ובכל זאת – תמיד נעים לחזור לעיר המדהימה והמפתיעה הזאת .
כל זה ואף יותר אנחנו נראה ונחווה בטיול מיוחד זה המשלב 4 ימי שייט מהנה בספינת נהר נוחה ומפנקת .

יום 1 | תל-אביב – ג'יברני – קאן
טיסת ישירה לפריס. מיד עם ההגעה ניסע מערבה לכיוון נורמנדי לביקור בג'יברני, כפר שעלה על מפת הביקורים והטיולים בזכות הבית והגן של מונה שהתגורר כאן במשך שנים רבות. לאחר הביקור נמשיך לקאן. העיר הייתה עיר הבירה של ויליאם הכובש וככזאת הוא השקיע בה רבות ובבניה מונומנטאלית מרשימה. נבקר בעיר שמעליה חולשת הטירה. נראה את בית העירייה היפה, את מנזר הגברים ומנזר הנשים ונטייל ברחובות העיר. לקראת ערב נגיע לבית המלון בקאן, בו נשהה בשלשת הלילות הבאים.
ארוחת ערב ולינה.

יום 2 | חופי הנחיתה – קאן
היום יוקדש לחופי הנחיתה. נראה את הנמל המלאכותי ואת המזח הצף המיוחד שנבנה על ידי כוחות הברית בארומנש. נבקר במוזיאון הנחיתה המרגש בארומנש, ובבית הקברות האמריקאי המרשים והמכובד הצופה אל זירת הקרבות העקובה מדם. נמשיך לאורך החוף לפואן דו הוק, שם ניצבו תותחי הגרמנים שעשו שמות בכח הנחיתה. חזרה לבית המלון בקאן .
ארוחת ערב ולינה.

יום 3 | מון סן מישל – בריטאן
נצא ליום מיוחד במינו. נתחיל בביקור באחד מ"פלאי עולם" – מון סן מישל. זהו מנזר שנבנה על צוק בודד המזדקר מתוך המים ומחובר ליבשה בזמן השפל בעוד שבזמן הגאות הוא הופך לאי. מכאן נמשיך לאורך החוף הפראי לעיירת הדייג קנקאל הידועה בעולם כולו בזכות פירות הים המשווקים עד לקצוות תבל. נמשיך לכיוון סן מאלו כשבדרך נעצור לתצפית על המפרץ הזרוע בסלעים בגוונים מרהיבים. אחר הצהריים נגיע לסן מאלו, עיר מוקפת חומה ממנה יצאו ספנים אמיצים לכבוש ולגלות את העולם, ביניהם ז'אק קרטייה, שנחשב למגלה קנדה. נטייל על ובין החומות.
עם ערב נחזור לבית המלון לארוחת ערב ולינה.

יום 4 | באיה – שוויץ של נורמנדי –- דוויל – הונפלר -ספינה
נסיעה קצרה לבאייה, שם נבקר במוזיאון מיוחד במינו המציג את "השטיח של מתילדה ".
זהו שטיח מהמאה ה 11 המתאר בתמונות שלב אחרי שלב לאורך עשרות מטרים, את כיבוש האי הבריטי ע"י וויליאם הכובש. נמשיך וניסע באזור הכפרי של נורמנדי ונבקר בחוות גבינות בה נקבל הסברים ונטעם את גבינת הקממבר המפורסמת,  נבקר גם בחווה בה מיצרים מתפוחי עץ את המשקאות המפורסמים של האזור קלבדוס וסיידר. נמשיך וניסע לאורך החוף לעיירות הקיט המפורסמות טרוויל ודוויל ולסיומו של היום נגיע להונפלר אחת העיירות היפות ביותר של נורמנדי, השוכנת בסמוך לשפך הנהר אל האוקיאנוס, כשמצידו השני של המפרץ ניצבת עיר הנמל הגדולה והחשובה לה הבר. נעלה על הספינה בה נשוט ונבלה בימים הבאים. לאחר התארגנות בחדרים יקבל אותנו הצוות כראוי במסיבת קוקטיל ולאחריה ארוחת ערב בספינה. לינה בספינה.

יום 5 | הונפלר – פקאן – אטרטה
אחר ארוחת הבוקר בספינה נצא לסיור רגלי בעיירה המקסימה הונפלור המשתרעת מסביב לנמל העתיק, עיר שנתנה השראה לאמנים רבים שהתגוררו בה. נסייר בעיר ונבקר באתריה החשובים. נחזור לספינה לארוחת צהריים ולאחר מכן נצא באוטובוס לאזור החוף הצפוני של נורמנדי. ניסע לפקאן, עיירה קטנה השוכנת על חוף הים לביקור במנזר הבנדקטיני היפה, בו מיצרים הנזירים ליקר שמרכיביו סודיים. נקבל הסברים וכמובן שלא נוותר על טעימות. נמשיך בנסיעה לאורך החוף המצוקי לאטרטה, שם נתרשם מצוקי הגיר הלבנים הבולטים לתוך האוקיאנוס על שלל צורותיהם.. נבקר בחלק העתיק של העיירה המקסימה ולקראת ערב נחזור לספינה. ארוחת ערב ולינה.

יום 6 | דרך המנזרים – רואן
"דרך המנזרים" הנה דרך הסטורית העוברת בנוף הכפרי הקסום הירוק של נורמנדי בין מנזרים רבים גדולים יפים ומרשימים מאוד. נבקר באחד היפים והמרשימים ביותר אותו כינה הסופר ויקטור הוגו "אתר העתיקות היפה ביותר בצרפת" – מנזר ג'ומיאג'. נחזור לספינה ונשוט בין כפרים ועיירות ציוריות. ארוחת הצהריים תוגש במהלך השייט. הספינה תעגון ברואן, בירתה ההסטורית של נורמנדי עילית, ממש במרכז העיר ואנו נצא לסיור בעיר העתיקה של רואן. נטייל ברחוב "השעון הגדול", בין הקתדראלה המפורסמת שצויירה על ידי מונה ובין כיכר השוק והכנסייה המודרנית המדהימה שנבנתה במקום בו הועלתה ז'אן דארק על המוקד. לקראת ערב נחזור לספינה. לארוחת ערב ולינה.

יום 7 | דוקליר – ארמון מלמיזון – פריס
עם בוקר נצא לטיול בארמון מלמיזון השוכן על הגדה המערבית של הסין. בארמון זה התגוררו נפוליאון בונפרטה ואשתו הקיסרית ז'וזפין. נבקר בארמון ובגנים המרשימים שמסביבו ולאחר מכן נחזור לספינה לארוחת הצהריים ולהמשך השייט לעבר פריס, אליה נגיע בשעות הלילה. ארוחת הערב חגיגית ולאחריה ערב ריקודים בספינה.

יום 8 | פריס – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מצוות הספינה, ונצא לסיור מודרך בפריס, כשהדגש הפעם יהיה דווקא על האתרים והמונומנטים הפחות מוכרים והחדשים של העיר המדהימה שאינה מפסיקה להתחדש. לקראת ערב, בהתאם לשעת הטיסה, ניסע לנמל התעופה של פריס, ממנו נמריא לטיסה ישירה חזרה לארץ.

אתרים מרכזיים בהם יעבור הטיול:
ג'יברני- הגן והבית של קלוד מונה
אטרטה, הונפלר, פקאן
המנזר הבנדקטיני כולל טעימות מהליקר
קממבר(פון לה וק) – ביקור טעימות בחוות גבינות
קלבדוס- ביקור בחוות תפוחים וטעימות משקה הקלבדוס
טרוויל, דוויל, גשר נורמנדי
מוזיאון השטיחים בביו
חופי הנחיתה – בית הקברות האמריקאי
מוזיאון הנחיתה בארומאנש
מון סן מישל
סן מאלו, קנקל, פואנט דה גרואן
רואן
סיור פנורמי בפריס
המחיר כולל:
• טיסות ישירות מפריז וחזרה
• 3 לינות במלון ברמת תיירות טובה
• 4 לינות בספינת הנהר בתאים חיצוניים
• כלכלה –בספינה : פנסיון מלא= 3 ארוחות ביום
• בבית המלון: חצי פנסיון
• אוטובוס תיירים ממוזג
• כניסות לאתרים כמפורט במסלול
• מדריך: משה פוירשטיין, מומחה לתרבות צרפת, ומדריכים מקומיים בהתאם לטיול
• טיפים לנותני השירותים בחו"ל
• פגישת קבוצה עם מדריך הטיול – כשבוע לפני היציאה

המחיר אינו כולל:
• ביטוח בריאות ומטען
• הוצאות אישיות
• טיפ למדריך הישראלי
• כל דבר שאינו מוזכר בסעיף "המחיר כולל"

מחירים ב-אירו לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה   קומה 1 קומה 2 עליונה   הערות
 29.7.17 5.8.17      2,295 אירו     

>* אין כפל מבצעים והנחות

2019-02-14T04:15:30+00:00