yes

שייט בווייטנאם וקמבודיה על נהר המקונג בספינה המהודרת ויקטוריה מקונג

קרוז בויטנאם וקמבודיה על נהר המקונג בספינה המהודרת ויקטוריה מקונג

קוד הטיול: TCVC
משך הטיול: 19 יום
יציאה: 31.12.24
חזרה:  18.01.25
מדינות: וייטנאם, קמבודיה
אזורים: צפון ודרום וייטנאם, נהר מקונג, קמבודיה
סיאם-ריפ (קמבודיה), פנום פאן, שייט בן 4 ימים על המקונג, הו צ'י מין (סייגון), דהנאנג, שייט בהלונג ביי, האנוי וסאפה.
סגנון: טיול משולב בשייט נהרות

על הטיול:

  • טיולי עומק במקדשי אנגקור בקמבודיה, סייגון (הו צי' מין סיטי), דא-נאנגד, האנוי וסאפא

  • 4 ימי קרוז על סיפון הספינה Victoria Mekong Cruise המפוארת על בסיס פנסיון מלא

  • שייט מדהים במפרץ האלונג וירידות לסיורים באתרי טבע וכפרים

ויטנאם וקמבודיה משלבות היסטוריה מעניינת, נופים מרהיבים ונוף אנושי מגוון וצבעוני. נוכל למצוא בהן ערים גדולות המתפתחות בקצב מואץ ובהן האנוי, סייגון ופנום פן לצד כפרים שלווים עטורים בירק ושדות אורז ציוריים הנראים כאילו נלקחו מהאגדות. לאלה יש להוסיף את האוכלוסיה הצבעונית החיה בחלקה הגדול על פי מסורות בנות מאות שנים, אוכל משובח, ערי נופש ואתרי טבע ומורשת מן היפים והחשובים בדרום מזרח אסיה ובראשם מפרץ הלונג בויטנאם ומקדשי אנגקור בקמבודיה (שניהם אתרי מורשת עולמית). נהר המקונג הענקי הוא סם החיים של המדינות ולאורכו התפתחו מרכזים אנושיים וחקלאיים מפותחים והוא יוצר את הדלתא הענקית שהיא אחד האזורים הפוריים בעולם… גם המלחמות שהתחוללו באזור, מלחמת הודו-סין (1954 ), מלחמת ויטנאם בין צפון ודרום ויטנאם שהביאה למותם של מליוני בני אדם ומלחמת האזרחים בקמבודיה לא הצליחו למוטט את המסורת התרבותית בחבל ארץ זה.
במהלך טיולנו נלמד לעומק על תרבויות ויטנאם וקמבודיה באמצעות שילוב שייט על המקונג ב"מלון צף" מפואר עם סיורי חוף באמצעותם נוכל להתרשם מקרוב מהנופים והכפרים שלאורך הנהר הענק, נסייר בערים ובשווקים הציוריים, נראה את האוכלוסיה המגוונת ומסבירת הפנים וכמובן ונטייל בשייט וברגל בשני "הצימוקים" של טיולנו: מפרץ הלונג בויטנאם על נופיו הנפלאים וקומפלקס מקדשי אנגקור – פאר הארכיטקטורה החמרית בקמבודיה.

יום 1-2 תל אביב – בנגקוק (תאילנד) – סיאם ריפ (קמבודיה) 
ניפגש בנתב"ג לטיסת לילה  לבנגקוק ומשם בטיסת המשך לסיאם ריפ (Siem Reap) בקמבודיה, ארוחת ערב והגעה למלון. יציאה לסיור ערב בעיר המודרנית סיאם ריפ.

יום 3 | סיאם ריפ
היום נצא ליום של סיורים במקדשי אנגקור ובראשם המפורסם במקדשים – אנגקור ואט, פאר היצירה הח'מרית, – מקדש ענק המהווה את מוקד המשיכה העיקרי של קמבודיה. נבקר גם במקדשים אנגקור תום, באיון באפון והמתחם המלכותי.   מקדשים אלו מסמלים את הפאר והעוצמה שהיו נחלתה של קמבודיה בין המאות ה-9–13. המבנים מציגים ארכיטקטורה מופלאה עם פסלים ותבליטים, המהווים יצירות אומנות מרשימות ומקור מידע חשוב ביותר על חיי היום יום של אותה תקופה. נכיר גם את ההיסטוריה של ממלכת הח'מר ואת הסיפורים המרתקים על מלכיהם שהיו לאלים (בעת הביקור במקדשים נדרש לבוש מלא – כיסוי כתפיים וידיים, מכנסיים ארוכים או חצאית ארוכה המכסה את הרגליים).
בערב מופע ריקוד של התרבות הקמבודית. ארוחת ערב בסגנון "בופה" ולינה בסיאם ריפ. 

יום 4 | סיאם ריפ – פנום פן
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהמלון בסיאם ריפ ונצא לנסיעה ארוכה בדרכנו לפנום פן (Phnom Penh), בירת קמבודיה. בדרך נבקר בגשר קמפונג קדיי (Kampong Kdei Bridge) ובסקון (Skun), שוק מקומי המפורסם בדוכני חרקים צלויים ועכבישים מטוגנים… לעת ערב נגיע למלון בפנום פן, ארוחת ערב במסעדה ולינה במלון.

יום 5 | פנום פן – עלייה לספינה
לאחר ארוחת בקר במלון נצא לסיור באתריה המרכזיים של בירת קמבודיה, פנום פן. נבקר בקומפלקס הארמון המלכותי, ביתם של משפחת המלוכה הקמבודית וסמל האומה. נראה את פגודת הכסף בה 5000 אריחי כסף המכסים את הרצפה. נבקר במוזיאון טוּאול סלנג, בית ספר שהפך למחנה עינויים של מתנגדי המשטר וכיום מתעד את סיפורם העצוב של בני העם הקמבודי בימיו של פול פוט. אחר הצהרים נגיע לספינה בה נשתכן במהלך 4 הלילות הקרובים, עת תשוט הספינה לאורך נהר המקונג בדרכה עד לעיר הו צ'י מין ( סייגון לשעבר) .
ארוחת ערב ומופע ריקוד ח'מר אפסרה, לינה בספינה.

יום 6 | פנום-פן – טאן קאו – ואם נאו
עת תתחיל  הספינה בשייט מפנונג-פאן לעבר גבול קמבודיה-וייטנאם, נפתח את היום בהתעמלות בסיפון השמש…ארוחת בוקר נינוחה ולאחריה מבחר פעילויות כגון: טורניר מיני גולף, שוטטות להכרת כל פינה בספינה או  פשוט ליהנות ממראות הנוף כשאנחנו חוצים את הגבול בין קמבודיה לווייטנאם. לאחר ארוחת הצהריים ניסע בריקשה לביקור בשוק מקומי ובמקדש צבעוני בוואםנאו (Vam Nao) המהווה את המרכז הרוחני של התושבים המקומיים. נחזור לספינה למופע ריקוד וייטנאמי מסורתי וארוחת ערב. 

יום 7 | ואם נאו – אי הנמרים – לונג קסייאן
הבוקר נתעורר לארוחת בוקר נינוחה בספינה העוגנת בפו טאן (Phu Tan), בירת המחוז אן ג'יאנג (An Giang) בדלתא של המקונג, נצא לביקור בכפר המפורסם בייצור ידני של תנורי חימר ייחודיים ששימשו את הווייטנאמים במשך מאות שנים והצטיינו ביכולתם לעצור את הרוח, לשמור את החום ולמנוע מפיזור האפר. נשוב לספינה ובמהלך ארוחת הצהריים תשוט הספינה לאי "טייגר איילנד". נבקר באתר "Mr. Tiger's Temple" ונשמע את הסיפור מדוע נקרא האי בשם זה. לעת ערב נשוב לספינה וניהנה בתחרות קוקטיילים ובבידור של הערב.

יום 8 | לונג קסייאן – דין ין – קאן טו
נאכל ארוחת בוקר רגועה ונפליג לעבר בירת המחוז לונג  (Long Xuyen) ונבקר בשוק הצף של לונג שויין, משם נמשיך לביקור במוזיאון של אן גיאנג שמציג תערוכות מרתקות על תרבויות האזור: קין, סין, ח'מר וצ'אם. במהלך ארוחת הצהריים נפליג לעבר הכפר דין ין (Dinh Yen), שם נצפה בנשים האורגות על נולים ממוכנים מחצלות קש צבעוניות. בדרכנו חזרה לספינה נעצור למפגש עם משפחה המייצרת מעדנים מטופו. נעלה לספינה לארוחת ערב ומופע פולקלור וייטנאמי ונפליג לעבר קאן טו, הלב הפועם של דלתת המקונג.
תוכלו ליהנות ממופע מוזיקה עממית דרום וייטנאמית מסורתית ואחריה ארוחת פרידה אחרונה על הספינה.
לינה בספינה העוגנת בקאן טאו (Can Tho).

יום 9 | קאן טו – הו צ'י מין (סייגון) – סיום השייט
ניהנה מארוחת בוקר במרפסת המסעדה וניפרד מהספינה שהיתה לנו למלון פאר צף על המים. היום אנו עושים את דרכנו בנסיעה לכיוון הו צ'י מי (Ho Chi Minh), לשעבר סייגון, העיר הגדולה של וייטנאם. עם הגעתנו לעיר נצא לטייל באתריה המרכזיים ונבקר במוזיאון שרידי המלחמה ונלמד את סיפור מלחמת וייטנאם, ארמון האיחוד, צ'יינה טאון עם שוק Binh Tay ופגודת Thien Hau. נראה מבחוץ את קתדרלת נוטרדאם את הבניין המרשים של סניף הדואר המרכזי. 
ארוחת ערב, לינה במלון בהו צ'י מין סיטי.

יום 10 | הו צ'י מין סיטי (סייגון)
ארוחת בקר במלון, נצא לביקור בקו-צ'י (Cu Chi), אתר המחילות של הווייטקונג מתקופת מלחמת 3 השנים של וייטנאם נגד האמריקנים. המחילות השתרעו על שטח של למעלה מ-200 קמ"ר והיו למעשה עיר תת-קרקעית ענקית ונסתרת שכללה בתי חולים, בתי חרושת לנשק וכל הדרוש להישרדות במלחמה. במקום שהו אלפי לוחמים שלעיתים לא ראו אור יום משך חודשים ארוכים. במקום תינתן אפשרות להיכנס למחילות ולהתרשם באופן אישי. ביקור במנהרות קו-צ'י יבהיר לנו כיצד מדינה זעירה יכולה להביס את אויבתה, המדינה הגדולה והעשירה בעולם…
אחר הצהרים נשוב להו צ'י מין סיטי, נבקר ברחובותיה ובשווקיה הססגוניים. ארוחת ערב בסגנון "בופה" ולינה במלון בהו צ'י מין סיטי.

יום 11 | הו צה מין – דא נאנג – הוי אן
לאחר ארוחת בוקר נצא בטיסה לעיר דא נאנג אשר במרכז ווייטנאם. ניסע מחוץ לעיר לביקור ב"הרי השיש" ומשם נצא לשייט קצר בנהר ה-THU BON, נבקר בכפר ייצור הקרמיקה THANH HA ממנו נמשיך אל העיר הוי אן (Hoi An ) הציורית, עיר עתיקה ויפהפייה, השוכנת לגדותיו של נהר הטו-בון ולחוף ים סין הדרומי. בעברה הייתה לעיר הנמל החשובה ביותר בממלכת צ'אם ובה נותרו רחובות שלמים מתקופת שושלת מינג הסינית וכיום ידועה כעיר החייטים והסנדלרים. נסייר ברחוב הראשי טראן פו, נבקר בבית טאן קי עתיק, בגשר היפני העתיק – גשר קטן ויפה שנבנה ב-1590 ע"י הקהילה היפנית על מנת לקשר אותם עם הרובעים הסיניים הצבעוניים. הגשר מהווה את אחד מסמלי העיר.
ארוחת ערב במסעדה ולינה בהוי אן.

יום 12 | הוי אן –  דא נאנג הגשר המוזהב
ארוחת בוקר במלון. ניסע לדא נאנג. נעלה ברכבל אל גבעות בה נה (BA NA HILLS), "היל סטיישן" – אתר נופש תיירותי שנבנה ע"י קולוניאליים צרפתים בשנת 1919 על צלע הר המשקיף אל חופה המזרחי של וייטנאם, רכסי ההרים והעמקים שמסביב. נגיע אל פגודת לין אונג שבגובה 1400 מטרים. עפ"י האמונה, זה מקום המפגש בין השמיים והארץ. מקום הרמוני בו מתמזגים בשלמות ה-יין והיאנג. נבקר בגן האהבה, ובה תשע גינות בסגנונות שונים, לכל גינה סיפור מיוחד משלו. נבקר במרתף יין מקומי, נתהלך ברחובות הישנים של הכפר הצרפתי ונסיים בהליכה על "גשר הזהב", גשר שנחנך ביוני 2018 ונראה כמוחזק על שתי ידי ענק עשויות אבן. הגשר היפהפה והנוף עוצר הנשימה שמסביב לבטח יחסיר פעימה מלבכם.
ארוחת ערב במסעדה ולינה בהוי אן.

יום 13 | הוי אן – דא נאנג – האנוי
ארוחת בוקר במלון. נצא לביקור במוזיאון פיסול צ'אם ונמשיך לסיור פנורמי מהנה בדא נאנג שם נצפה על גשרים: גשר המזח של נהר האן, גשר הדרקון, גשר טראן טי לי, גשר טואן פוק ומרכז הסחר של העיר.
העברה לשדה התעופה לטיסה להאנוי, בירת וייטנאם. עם הנחיתה נתארגן לנסיעה לטיול ריקשות בין רחובות השוק ברובע העתיק של האנוי. בערב נצא לסיור רגלי בשוק התוסס עד השעות המאוחרות של הלילה.
ארוחת ערב במסעדה ולינה במלון בהאנוי.

יום 14 | האנוי – לאו קאי
ארוחת בוקר במלון. נבקר בביתו של הו-צ'י-מין – מייסד ומנהיג צפון וייטנאם ובמאוזוליאום לזכרו (במידה ופתוח). נראה את בית הכלא הידוע לשמצה "הילטון האנוי", ששימש את צפון וייטנאם לכליאתם ועינויים של שבויי המלחמה האמריקאים. נמשיך לפגודת העמוד האחד ומקדש הספרות הקונפוציאני – האוניברסיטה הראשונה במזרח אסיה ויש האומרים בעולם כולו. נמשיך נצא בנסיעה ללאו קאי (Lao Cai), ארוחת ערב במסעדה ולינה במלון בלאו צ'יי.

יום 15 | לאו קאי – סאפה
ארוחת בוקר במלון. ניסע לשוק קאן קאו (Can Cau), שוק מקומי הפתוח אך ורק בימי ג', נשוטט וניהנה מהאווירה בשוק וננסה את כישורי המסחר שלנו במו"מ עם הסוחרים הידידותיים. נמשיך לסיור בכפר המקומי CAT CAT. לאחר הסיור בכפר ואם מזג האוויר (ערפל) יאפשר – נעלה ברכבל לפסגת הר הפאנסיפאן Fansipan ונשקיף מגובה של 3,143 מטר על העמק עם שדות האורז הפרושים מתחתיו. נמשיך לסאפה, עיירה הררית השוכנת בקרבת הגבול עם סין. בערב נטייל בשוק המקומי בעיירה.
ארוחת ערב במסעדה ולינה בסאפה.

יום 16 | סאפה – הכפרים לאו צ'יי וטא ואן האנוי
ארוחת בוקר במלון. הבוקר הזה נקדיש לטיול בכפרי המיעוטים לאו צ'יי וטא ואן. נתהלך בין הכפרים ובשדות האורז המרשימים, נבקר בבית טיפוסי ונכיר באופן בלתי אמצעי את אורח חייהם ואת לבושם הייחודי של תושבי המקום. בשעות הצהריים נתחיל בנסיעה בדרכנו חזרה להאנוי.
ארוחת ערב במסעדה ולינה במלון בהאנוי.

יום 17 | האנוי – שייט במפרץ הא-לונג
ארוחת בוקר במלון. ניסע לבקר באחד מפלאי העולם המדהים ביופיו, משתרע על שטח של למעלה מ-1,500 קמ"ר והוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו . נעלה לספינה וניהנה מכ-4 שעות של שייט וטיול במפרץ הקסום הא-לונג המנוקד ב-1,600איים ואיונים מאבן גיר הנראים כעמודים המזדקרים מן המים. נשייט בין כמה מהאיונים כמו: Dog Islet, Sails Islet, Dinh Huong Islet and Ga Choi Stone.
במהלך השייט נבקר במערת נטיפים המוארת בשלל אורות צבעוניים – הסמל של מפרץ האלונג. ניהנה מקורס בישול קצר וארוחת צהרים בספינה. בדרכנו חזרה להאנוי נעצור לביקור במפעל לייצור תכשיטים מפנינים.
ארוחת ערב במסעדה בסגנון "בופה" ולינה בהאנוי.

יום 18 | האנוי – בנגקונג – תל אביב
ארוחת בוקר במלון. לפני הפרידה מן העיר נמשיך לגלות את האנוי בירת וייטנאם המאוחדת. נבקר ב"הילטון – האנוי" , בית הכלא המרכזי בו הוחזקו השבויים האמריקאים בעת מלחמת וייטנאם שהיום הינו מוזיאון. נמשיך אל מקדש הספרות הקונפוציוסיסטי הנאה, בו למדו דורות של מלומדים את תורת המינהל ועקרונות הפילוסופיה של קונפוציוס, לצד מקצועות כרפואה, כלכלה ועריכת דין. נותיר גם מעט זמן חופשי לקניות .
בערב נצא לשדה התעופה NOI BAI בדרכנו חזרה ארצה.

נחיתה ביום 19.

  • סיור מקיף בקומפלקס מקדשי אנקור בקמבודיה (לפני השייט)
  • שייט בספינה חדישה ומשוכללת Victoria Mekong Cruise על בסיס הכל כלול (כולל משקאות אלכוהוליים מקומיים)
  • סיורים בכפרים, שווקים ואתרים לאורך נהר המקונג
  • סיורי עומק בסייגון (הו צי' מין סיטי), בדהנאנג, בהאנוי
  • שייט במפרץ האלונג כולל ירידות לביקורים
  • סיור בסאפא
  • מפגש בזום הכולל הרצאת מבוא טרם היציאה לטיול

מחיר הטיול כולל:

* טיסות בין לאומיות ופנימיות בחברה סדירה כולל מטען. 
* טיסות פנים בנגקוק – האנוי- סייגון
* כל המיסים
* אגרות ויזה בכניסה לווייטנאם ולקמבודיה 
* שייט 4 לילות/ בספינה החדישה Victoria Cruise בחדר עם מרפסת פרטית (Main Deck ) על בסיס פנסיון מלא (3 ארוחות ביום) 
* שתייה חופשית בספינה  (לא אלכוהולית): מים מינרלים, שתיה קלה, בירה, ויין מקומי בזמן הארוחות.
* שייט במפרץ האלונג הקסום כולל ירידות לביקורים
* סיורי חוף וטיולים עם מדריך מקומי דובר אנגלית בהאנוי, סייגון (הו צי' מין סיטי), פנום פן, כפרים, עיירות ושווקים לאורך נהר המקונג כפי שמפורט בתכנית
* כל הכניסות לאתרים
* רכב תיירותי חדיש ומרווח
* טיולים במקדשי אנגקור ואזור סיאם ריפ לאחר ההפלגה
* לינה במלונות ברמת תיירות גבוהה על בסיס חצי פנסיון (לפני ואחרי השייט)
* תשר לנהג ולמדריך המקומי
* מדריך ישראלי מצוות תרבותו – אברי רב הון
* מפגש קבוצה בזום לפני היציאה

המחיר אינו כולל:
ביטוח בריאות ומטען
טיפים למדריך הישראלי
הוצאות בעלות אופי אישי כולל אוכל ושתיה מעבר למפורט בסעיף "המחיר כולל"
כל מה שלא כתוב בסעיף "המחיר כולל"

חשוב!
* דרכון בתוקף לחצי שנה מיום הנחיתה הכולל 2 עמודים ריקים לפחות. יש להקפיד על כך שדפי הדרכון לא יהיו קרועים.
* יש להצטייד ב-2 תמונות פספורט ( לצורך הוויזות )
* בדבר חיסונים יש לפנות למרפאות המטיילים בלשכת הבריאות המחוזית (מומלץ גם בתיאום עם רופא המשפחה)
* התוכנית כפופה לתנאי מזג האוויר
* סדר הביקורים עשוי להשתנות מסיבות תפעוליות ובהתאם להחלטות המדריך
* המחירים משתנים בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה“
*תרבותו” ממליצה לכל נוסעיה לרכוש גם ביטוח המכסה כל הכיסויים המקובלים וההרחבות המוצעות ע”י חברות הביטוח (לרבות הטסה רפואית)
ו”תרבותו” לא תהיה אחראית כלפי הנוסע (או חברת הביטוח שלו), בכל אופן שהוא, בקשר לכל עלות ו/או נזק (לרבות חובת הנוסע לשלם דמי ביטול) בקשר לעניינים כאלה.
יודגש כי “תרבותו” לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע בעקבות אי השתתפותו בטיול או בעקבות מגבלות שונות שיחולו על הנוסע.
*נא לקרוא תנאים ומידע כללי

מחירים ותאריכי יציאה

יציאה חזרה מחיר (Main Deck )* תוספת ליחיד** מדריך    
31.12.24 18.01.25  5,990 $ 2,000 $ אברי רב הון    
    חדרים במפלס כניסה לספינה        

.*מחיר לאדם בחדר זוגי

**תוספת לשרותי קרקע (משלם על תא באניה מחיר מלא)

*מומלץ לעיין בתנאים ומידע כללי

הספינה Victoria Mekong
(גוללו למטה וצפו בסטון קצר)
הושקה בסוף 2019, ואחת מהספינות החדשות ביותר באזור, ולה עיצוב חדיש ואסתטיקה עכשווית לנוחות וסגנון אולטימטיבי.
כל סיפון נוסעים ב-Victoria Mekong נגיש באמצעות מעלית כמו גם גרם מדרגות רחב.
River Deck – לובי הבמבוק והבוטיק המעודן שלו, ספא ו-17 חדרי דה לוקס עם חלונות מהרצפה עד התקרה נפתחים למרפסת פרטית , 25 מ"ר .
Panorama Deck – מסעדה פנורמית (Claypot Restaurant), 16 חדרי דה לוקס עם חלונות מהרצפה עד התקרה נפתחים למרפסת פרטית , 25 מ"ר,
2 סוויטות הכוללות חדר שינה נפרד מאזור מגורים, חלונות גדולים, חדר השינה נפתח למרפסת פרטית, חדר הרחצה כולל מקלחת זכוכית סגורה וגם אמבטיה, 45 מ"ר.
Sun Deck – מתקני הפנאי על מרפסת השמש, לרבות בר טרקלין Horizon, בריכת השחייה האינסופית ובר הבריכה, ספרייה, חדר המשחקים, חדר הסרטים וחדר הכושר.
Sky Deck – משחקים ותחרויות מיני גולף, זה הסיפון ליהנות מהנוחות של כסאות הנוח ולצפות לכל הכיוונים בנופים החולפים ללא כל הפרעה.

צפו בסרטון קצר על הספינה

2024-04-09T10:12:21+00:00