yes

סין הקלאסית כולל שיט *5 על נהר היאנגצה

סין הקלאסית כולל שיט 5* על נהר היאנגצ'ה

קוד טיול: TCCH
משך הטיול: 19 ימים
יציאות: 2.5.17
מדינות: סין
אזורים: בייג'ין, שאן-שי, שנגחאי, סצ'ואן, ז'ה ז'יאנג, נהר היאנגצה
סגנון: טיול מתגלגל משולב שייט על נהר היאנגצה

על הטיול:

  • הטיול מתוכנן לכסות את האתרים המייחדים את סין וידועים לרובנו, החומה הסינית צפונית לפקין, חיילי הטרה קוטה בשיאן, דוביי הפנדה בסצ'ואן, מבואות טיבט וארץ השנגרילה ביונאן, שדות האורז המפורסמים של גווילין ושנגחאי המודרנית.
  • אחד משיאיו של הטיול הזה הוא השייט על היאנגצה. על הנהר, שהוא השלישי באורכו בעולם, הוקם "סכר שלושת הערוצים"- פרויקט הבנייה הגדול בהיסטוריה האנושית מחד ומעורר מחלוקת הומינטרית וסביבתית מאידך.
  • את הטיול יוביל אייל סידס- בוגר לימודי דרום מזרח אסיה באונ' ת"א ומדריך בכיר למזרח הרחוק.

מטיילים יקרים, בדקו את סיורי החוף מול שייט עצמאי ומול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות שעות טיול, אוטובוסים ופחות כניסות וביקורים בתשלום, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול הוא בסופו של דבר מחיר מאד יקר – זכרו זאת !

"לא מצליח להבין את הקטע של הסינים ומקלות האכילה, הרי הם כבר ראו את המזלג…" סיינפלד.
25 שנים עברו מאז טבע סיינפלד את האימרה הזו. אני לא בטוח שהוא היה חוזר עליה היום. מדינת "הכל הכי" הזאת, נמצאת כיום בתנועה מתמדת בין עבר להווה ועתיד, בין הכפר לעיר בין סיני אסיאתי למערבי.
נכון, סין היא ישות תרבותית וגאוגרפית בת אלפי שנים במזרח אסיה, אחת מן העתיקות שבתרבויות העולם, עם מורשת רציפה בת אלפי שנים. זהו עולם בתוך עולם, ציוויליזציה רציפה של אלפי שנים ויחידה תרבותית ייחודית בלתי ניתנת להשוואה לשום אומה או תרבות אחרת בהיקפה, ועומקה.
כלואה בין הרי ההימלאיה וחופי האוקיאנוס, תמצאו בה עוני מרוד בין בקתות קש של איכרים שחורשים אדמה בוצית בנופים פתוחים מול ערים ענקיות וגורדי שחקים נוצצים, פקקי תנועה אימתניים ותורים של שעות בשערי חנויות דולצ'ה גאבאנה ולואי ויטון.
הנופים בסין מגוונים מאוד. יערות עד, הר האוורסט, עמק המוות בשינג'אן (המקום הנמוך בכדור הארץ אחרי ים המלח), הרי געש בסיצ'ואן, שדות אורז ביאנגשו, חופים בחינאן וקרחונים בטיבט – וכל זה תוך כדי תנועה מתמדת בין עבר להווה ועתיד, בין הכפר לעיר בין סיני אסיאתי למערבי.
במהלך המאות האחרונות התהליכים אשר קורים בעולם ובאזור המזרח הרחוק, אט אט משנים את ציביון המדינה והשינויים ניכרים בעיקר בערים המרכזיות ונוצרת תרבות חדשה המשתנה ללא הרף. האזורים בהם נבקר, בייג'ינג על שלל אתריה, שנחאי, גווילין, צ'ונצ'ינג, והמרכז לחקר דובי הפנדה, שיאן בה נמצא אתר חיילי הטרקוטה, משקפים היטב את התמורות העוברות על מעצמת העל הזו.
יום 1 | תל אביב, בייג'ין
פגישה בנמל התעופה בן גוריון וטיסה ישירה לבירת המעצמה-בייג'ין. את הלילה נבלה במטוס.

יום 2 | בייג'ין
הנחיתה בשעות הצהריים נצא לסיור בעיר הבירה מרובת האתרים, בירתה הפוליטית, התרבותית והמנהלית של סין. נערוך ביקור במקדש השמיים מבנה יפהפה בדרום הוא מקום הפולחן הקיסרי החשוב ביותר: כאן, פעמיים בשנה, קיימו בן־השמים (הקיסר) ופמלייתו את הטקסים המכוננים את העולם והקיסרות. המבנה
נבנה ע"י הקיסר יונגלה שהחל את בנייתן ב־1406, והיא נמשכה 14 שנים. המקום מסמל את את התפישה המסורתית, שהאדמה מרובעת והשמים עגולים.לכן מטבע הסיני המסורתי היה עגול ובמרכזו היה חור מרובע.נסיים את הסיור בתצפית על הקריה האולימפית והאצטדיון המכונה "קן הציפור". בגלל המבנה ההנדסי המיוחד במינו. בתום הסיורים ארוחת ערב. לאחר הארוחה נבקר במדרחוב שוקק החיים ובשוק האוכל הלילי. העברה למלון.

יום 3 | בייג'ין, העיר האסורה
הבוקר נבקר בכיכר טיאן- אן מן שפרושו " שער השלום השמימי" היא הכיכר הגדולה בעולם. שמה פירושו "שער השלום השמימי", והיא קרויה כך על שמו של שער טיין-אן-מן המצוי בצפונה ומפריד בינה ובין העיר האסורה. הכיכר כיום נבנתה ב 1958 ואורכה 880 מטר ורוחבה 500 מטר. ממערב לכיכר בית הפרלמנט הסיני, במרכזה אנדרטה לזכר גיבורי העם המוזליאום של מאו שנבנה ב 1977 נמשיך אל העיר האסורה שכונתה כך כי היא הייתה אסורה בכניסה לכל מי שלא היה שייך למשפחת המלוכה או לא בה בענייני המלוכה.העיר שמשה כמקום מגורי הקיסרים בתקופתם של 23 קיסרים והייתה המרכז הפוליטי והפולחני של הקיסרות .סיום בנייתה היה ב1420 ועסקו בבניה 100000 אומנים וכמיליון פועלים במתחם יש כ 9000 חדרים והבניה כולה מצטיינת באחידות סגנונית אין ספק אחד המתחמים המרשימים ביותר בסין. בעת ביקורינו בביג'ינג נבקר ב"חוטונג" (שכונת מגורים אופיינית לביג'ינג הישנה) אשר ונלמד להכיר את אופי החיים של התושבים לפני מאות בשנים. לאחר ארוחת ערב נצא ביחד למופע קונג פו.

יום 4 | בייג'ין, שיאן
היום נחווה נסיעה ברכבת המהירה בעולם לשיאן. העיר שכונתה בעבר צ'אנג-אן, "השלום הנצחי", הייתה אחת מערי המסחר החשובות בעולם, דרך המשי המפורסמת התחילה בעיר . בימי שושלת טאנג הייתה צ'אנג־אן העיר המפוארת והגדולה בעולם. סוחרים, אמנים ואנשי דת נהרו אליה, אבל באמצע המאה השמינית כבר התחילה השקיעה. השלטון בעיר היה בלתי יציב , הפריחה התרבותית של העיר נמשכה אמנם עוד במאה התשיעית, אבל צבאית ופוליטית העיר גססה. היום שיאן מהווה מרכז תעשייתי ותיירותי חשוב בעקבות גלוי חיילי החרס, הטרה קוטה. לאחר ההגעה נסייר במרכז העיר ונראה את שני מוקדים ראשית נבקר בפגודת אווז הבר הנמצאת בתחומי מקדש דא-שיין "מקדש הרצון הטוב הגדול מקור השם "אווז הבר" אינו ברור בפגודה כיום יש שבע קומות,נמשיך ונערוך סיור על חומות העיר. ארוחת ערב ומופע "מיזרקות".

יום 5 | שיאן, הטרה קוטה
עם בוקר נצא לאחד התגליות הארכיאולוגיות החשובות ביותר בסין אתר חיילי הטרה קוטה .חייל החרס התגלו בעת חפירת באר בשנת 1974 לא רחוק מהעיר שיאן התגלה צבא של 7000 חיילי חרס עם מדי הקרב, עם נשק אמיתי, כלי מלחמה סוסים ומרכבות דמויות החיילים הוכנו ב מצבי קרב שונים,קשתים כורעים ברך ,חיילים זקופים , או פרשים על גבי סוסים מראה מרהיב .כל הצבא הזה נבנה ליד קיברו של הקיסר כדי להגן עליו במלכות השמיים.בדרכנו חזרה לשיאן נבקר במרחצאות ששימשו את קיסרי סין בעבר.בעת המשך הביקור בשיאן נראה את מגדל התוף והפעמון . הראשון שימש כשעון העירוני המכה בתוף בכל שעה עגולה ומגדל הפעמון מצטרף אליו 4 פעמים ביממה ובשעת חירום. המוסלמים התחילו להגיע לסין כבר במאה השביעית בעיקר על דרך המשי ואחת הקהילות המוסלמיות הגדולות בסין מצויה בשיאן הם מובדלים מקבוצות מוסלמיות אחרות בסין משום שהם מוגדרים כמוסלמים מתבוללים . קהילת המוסלמים במקום מתפללת במסגד שתחילת בנייתו במאה השביעית וסגנונו סיני בו נערוך ביקור שלאחריו נטייל בשוק המוסלמי הססגוני .ארוחת ערב.

יום 6 | שיאן, ווהאן, שייט על הינגצ'ה
בטיסת בוקר נצא לווהאן עם הנחיתה נצא לסיור בעיר. ווהאן בירת מחוז חוביי, והעיר המאוכלסת ביותר במחוז. ומקום והמפגש בין היאנגצ'ה וההאן,. ווהאן מהווה המרכז הפוליטי, כלכלי ופיננסי, לימודי ותחבורתי של מרכז סין. בין השאר, ובקרבה כבישים רכבות גשרים ומעברים .ההתיישבות הראשונה באזור החלה כבר לפני כ-3,000 שנה.אבל הגידול והחשיבות החלו במאה ה-3 התרחש באזור אחד כאשר נבנו חומות העיר- אירוע המסמל את ייסודה של ווהאן. במהלך סיור בעיר נבקר במוזיאון הידוע חוביי בו אוסף מרשים של פרטים עתיקים , וחלקים מקברו של הנסיך ויאופזנג וקבר הקיסר באושאנג. נמשיך לפגודה הצהובה מהמאה השלישית לספירה הניצבת על גבעת הנחש למרגלות נהר היאנגצ'ה הפגודה נבנתה שבע פעמים בתקופת השושלות המינג והצ'ינג עד היום המקום נחשב כקדוש למאמיני הטאואיזם.בתום הסיורים נעלה על הספינה המפוארת . ארוחת ערב.

יום 7 | שייט על הינגצ'ה, סכר שלושת הערוצים
התעמלות בסגנון טאי צי' וארוחת בוקר על הספינה יפתחו לנו את טיולינו היום .נצא לסיור פרטי אל שבט שלושת הערוצים ,כפר על המים שהוכרז ככפר מוגן על ידי השלטונות. הכפר נמצא סמוך לעיירה איצאנג בין סכר שלושת האיים וסכר הגזובה.בינות להרים וזרמי מים . הכפר בנוי על כלונסאות בנוף של חורשות במבוק ,נתרשם מחיי הכפר הציוריים .לאחר ארוחת צהריים .נמשיך בסיורינו אל סכר שלושת הערוצים .הסכר הגדול בעולם אורך הסכר הוא 27 ק"מ שמרכזו 2.3 ק"מ וגובהו 101 מ' יציקת בטון אחת . הסכר עדיין לא מתפקד עקב בעיות טכניות.בסיום תהליך העבודה ייווצר אגם ענק שיבלע בתוכו ערים וכפרים שפונו מיושביהם .נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה .ארוחת ערב וריקודים על הספינה.

יום 8 | שייט על הינגצ'ה, העיר הלבנה
וגם היום לאחר התעמלות וארוחת בוקר נרד לסיור בסירות לשלושת הערוצים הקטנים והנמוכים, נתחיל את הסיור לאורך נהר דה נינג אחד היובלים של נהר היאנגצ'ה , נעבור דרך ערוץ שער הדרקון , ערוץ הערפילים וערוץ האיחוד הירוק. נצפה אל המפלים והנטיפים מההרים ארוחת צהריים , נמשיך בהפלגה דרך ערוץ קוטאנג עד העיר הלבנה של הקיסר הלבן. נרד לסיור מיוחד אל העיר הלבנה שנשתמרה ללא הרס, נבקר בעיר נראה את הפגודה שנבנתה להנצחתו של הקיסר גונג סון שו,נראה את שורת הפסלים המודרניים המתארים את סיפור העיירה ומלכיה .העיר נקראת גם עיר השירים והפואמות כי משוררים רבים מצאו בה את האווירה המתאימה ליצור.ארוחת ערב ומופע בידור.

יום 9 | שייט על הינגצ'ה, עיר הרוחות
גם היום נתחיל בהתעמלות ובארוחת בוקר .נרד לביקור מיוחד בעיר הרוחות של פינג-דו .זאת עיר הבירה האגדתית של מלך הרוחות שדיוקנו גולף בתוך הר גדול ונחשב לגילוף הגדול בעולם מסוגו.
בעיר מקדשים נוספים שבהם גולפו דמויות של רוחות ושדים , דמויות מפחידות אלו מראות את הצפוי בגיהינום למי שלא מציית לחוקי הקיסר.ארוחת צהריים, המשך הפלגה בנופים מרהיבי עין ארוחת ערב ומופע בידור.

יום 10 | צ'ונגצ'ינג, גווילין
בשעות הבוקר נגיע אל המזח בצ'ונגציינג העיר המחוז הגדולה בסין ששטחה פי ארבעה משטחה של ישראל, ואוכלוסיתה הכללית כולל פרברים וכפרים מגיעה ל35 מליון תושבים .נערוך סיור בעיר הדינמית שעוברת מהפך אורבני בנינים מודרניים.ארכיטקטורה מתקדמת ,רשת כבישים מסועפת, נמל ראשי וחשוב.ועוד הזדמנות לבקר בגן החיות ובמיוחד ליד כלובי הפנדות המפורסמות. בתום הביקורים העברה לשדה התעופה וטיסה לגווילין
גווילין עיר בת כמיליון תושבים שוכנת לגדת לי דזיאנג, ואחד מיובליו הוטה אל העיר ויצר אגמים. המוארים בלילות ויוצרים מראה נפלא במרכז העיר בעיר יש מרכזי קניות, רחובות מערביים, מקומות בילוי לתושבי המקום ולתיירים. ארוחת ערב.

יום 11 | גווילין, לונגשן
לאחר ארוחת הבוקר נקדיש את השעות הקרובות לטיול באזור לונגשן, אחד המקומות היפים בסין כל האזור מקושט בטרסות אורז יפיפיות. שנוצרים נוף מיחד במינו באזור חיים שבטי מעוטים, נכיר את שבטי המיעוטים במראה ובלבוש האופייניים ואת אורחות חייהם נבקר מצויה במערת הנטיפים הגדולה המכונה "חליל הסוף" שיצרו בה בעזרת תאורה מיוחדת מראות קסומים, במקום מצויים מפעלים לעיבוד פנינים נבקר באחד מהם ונראה את שיטות העיבוד והעיצוב. ארוחת ערב.

יום 12 | גווילין
בהמשך סיורינו באזור גווילין ניסע היום לכיוון העיירה יאנגשו. עם ההגעה נבקר בעיירה ובמדרחוב המערבי העיירה שוקקת חיים מלאה במסעדות ,חנויות מזכרות יאנגשו היא מקום מוצא לתרמילאים המבקרים באזור נמשיך לעיירה פולי שם נעלה על ספינת נהר לשייט על הנהר לי , דרך נופי הקארסט עוצרי הנשימה האופייניים לחבל ארץ זה. נצפה בדייגים ובבני הכפרים שעל המים, ונלמד על התפקיד המרכזי של הנהר העצום בחייהם. מראה הצוקים המיוחדים הם מקום חשוב באומנות הציור הסיני ורבות התמונות המתארות את הנופים המיוחדים נשוב ליאנגשו . ארוחת ערב. בערב נחזה במופע הפנטסטי " impression ", מופע מרהיב שבוים ע"י אותו במאי שביים את מופע הפתיחה של האולימפיאדה . חזרה למלון.

יום 13 | שאנגחאי
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך לחדק הפיל ,צוק שדומה לראשו של פיל והמצוי על שפת הנהר , נמשיך לגבעת פובו לתצפית מרהיבה , בתום הביקורים העברה לשדה התעופה וטיסה לשאנגחאי. שַאנְג-חַאי ממוקמת על נהר חְוַאנְגפּוֹ, פלג של נהר היאנגצה. העיר המאוכלסת ביותר בסין 21 מליון תושבים בעיר עצמה היא מרכז תרבותי,אמנותי, כלכלי ,תעשייתי ונמל, מהחשובים ביותר בסין חשיבותה של שנחאי אחלה באמצע המאה ה 19 כאשר הנמל הנמצא בקרבת שפך הינגצ'ה היה הנמל המרכזי לסחר עם ארצות המערב ,לאחר תהפוכות ומלחמות ובמיוחד אחרי הכיבוש היפני במלחמת העולם השנייה הפכה שאנגחאי למרכז המסחרי החשוב ביותר בסין.לאחר הנחיתה נצא לסיור פנורמי בו נראה את מרכז העיר אזור הבונד,הרובע העתיק ועוד,
בהמשך נערוך שייט על הנהר וואנג-פו , ארוחת ערב, העברה למלון.

יום 14 | שאנגחאי
עם בוקר נצא לסיור בעיר התוססת והמשתנה ללא הרף בסין. מוקד פיננסי ותעשייתי. נפתח במקדש בודהה מאבן ג'ייד – מרכז דתי הפעיל גם היום ובטיילת המפורסמת של שאנגחאי עוד מהתקופה בה שלטו בעיר מעצמות המערב – ה"בונד". נעפיל לאחד מהמגדלים הגבוהים בסין, "ג'ינמאו טאואר" לתצפית מזווית מרתקת על ה"עיר ללא הפסקה". נבקר ברובע היהודי בשאנגחאי מתקופת מלחמת העולם השנייה ובאנדרטת הזיכרון לזכר הקהילה היהודית ובבית הכנסת אוהל משה . משם לגן "יו" הגנים מעוצבים בסגנון סיני קלאסי.
הגנים הוקמו במאה ה – 16. בגנים מקדש המעוצב בצורה ייחודית, גן סלעים ופסלים .נבקר בסמוך לגן בבזאר היו-יואן בוא ניתן לצפות במבני הפגודות המרשימים ביופיים .נסיים את הסיור ברובע הקניות,ארוחת ערב. בערב מופע אקרובאטיקה.

יום 15 | שנגחאי – סוז'ו
נצא באוטובוס דרך נופים חקלאיים לעבר העיר סוז'ו המכונה "וונציה של סין", שהיא גם עיר גנים ידועה נבקר בגבעת הנמר וגניה המקסימים, נבקר בגן המנהלן הצנוע גן זה נבנה במאה ה-16 והוא הגן הגדול ביותר בעיר. ובמיוחד בחלקו המרכזי של הגן ובו פלגי מים צמחיה שופעת וביתנים קטנים ופגודות , נשוט בתעלות שהזכירו למרקו פולו את וונציה מולדתו נמשיך לביקור במפעל לטווית משי. העברה למלון. ארוחת ערב. בערב נחזה בשרשרת מופעי פולקלור ב"גן הדייג".לינה בסוג'ו.

יום 16 | סוג'ו – בייג'ין
בשעות הבוקר נעלה על הרכבת המרחפת נחלוף על פני כפרים ,מראות נוף וחציית שני הנהרות הגדולים של סין הנהר הצהוב והיאנגצה המוכר לנו .עם ההגעה נמשיך ישירות אל ארמון הקיץ היה אתר הנופש של המשפחה הקיסרית בעונת הקיץ החמה הפוקדת את בייג'ינג , קומפלקס ארמונות ענקי בתוכו אגם מלאכותי ענק קומינג, גשר אבן ארוך, ארמונות, גבעות, פגודות, גנים ופלאים רבים נוספים, ביניהם ספינת אבן שנבנתה עבור הקיסרית צה-שי. נערוך שייט על האגם נחזור למרכז העיר ונבקר בבית חולים סיני ונלמד את רזי הרפואה העתיקה. ארוחת ערב.

יום 17 | בייג'ין, החומה הסינית
היום נסייר בחומה הסינית הגדולה-מפלאי המזרח. החומה הגדולה של סין היא המבנה הגדול והארוך ביותר בעולם – כ-6,400 ק"מ אורכו. החומה נבנתה במשך מאות שנים כדי להגן על הממלכה הסינית מפני פלישות ממונגוליה, אך בסופו של דבר נכשלה בהדיפתם. כיום נותר מונומנט היסטורי המשתרע על גבי מישורים , הרים ועמקים , . חלקי החומה השוכנים צפונית לבייג'ינג הם שונים ומגוונים אחד מהשני ונבדלים בנקודות עניין שונות אנו נעלה ונטפס על אחד מקטעים אלו נמשיך ונבקר בקברות קיסרי שושלת מינג ובשדרה המלכותית מעוטרת הפסלים בה הובלו קיסרים למנוחת עולמים. נבקר במרכזי אומנות של אבן הג'ייד וקלאוזונה.ככל שיתאפשר ביקור בשוק המשי. לאחר ארוחת ערב נצא למופע מפואר "מסכת הזהב".

יום 18 | בייג'ין תל אביב
הבוקר נצא לבקר במקדש "הלאמה הטיבטי" זהו מקדש בודהיסטי פעיל בו מתגוררים ומתפללים נזירים טיבטיים באתר שהיה לאחד מוקדי העלייה לרגל של רבים מתושבי בייג'ינג וסין כולה. המקדש הוא קומפלקס של מבנים ומקדשים מתקופות שונות והוא אחד מפינות החמד הנסתרות של בייג'ין . אשר היה בעברו ארמון של אחד מיורשי העצר הקיסריים באחד האולמות נראה פסל בודהה מרשים, עשוי עץ, בגובה של 26 מטר סין.נמשיך ונבקר במרכז האומניות המחודש ובשוק המשי הידוע לקניות אחרונות. ארוחת ערב. העברה לשדה התעופה לקראת טיסתנו חזרה הביתה.

יום 19 | ברוכים השבים
נחיתה בנתב"ג בשעות הבוקר המוקדמות

המחיר כולל:

  • טיסות בינלאומיות בחברת "אל על" ו- 3 טיסות פנים.
    מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק – ראה הערה
  • בתי מלון דרגה ראשונה בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים.
  • כלכלה- חצי פנסיון (פנסיון מלא בשייט)  סה"כ  21 ארוחות צהריים /ערב
  • כניסות וביקורים לכל האתרים והפעילויות לפי הפירוט הר"מ.
  • אוטובוס תיירות ממוזג לכל ההעברות והסיורים.
  • מנהל טיול ישראלי מצוות תרבותו
  • מדריך מקומי דובר אנגלית לכל אורך הטיול
  • מדריכים מקומיים
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל
  • מפגש הכנה בארץ לפני היציאה.

ביקורים מיוחדים:
בייג'ין:
כיכר טיאננמן, העיר האסורה, החומה הסינית, בית חולים לרפואה סינית,שוק המשי, ארמון הקיץ, מקדש השמים , קברי קיסרי שושלת מינג.מקדש לאמה.
שיאן: פגודת אווז הבר, ביקור באתר לוחמי "הטרה קוטה". מעיינות המים החמים.
גווילין: טרסות האורז בלונגשן, מערת הנטיפים "חליל הסוף", שייט על נהר לי, העיירה יאנגשו.
סוצ'ו: שייט בתעלה הגדולה, גן רשתות הדייג כולל מופע תרבותי, גבעת הנמר.
שנגחאי: אזור גני יו, אזור "בונד", הרובע היהודי, מגדל ג'ינמאו, מקדש בודהה מג'ייד, רחוב ננג'ינג, מופע אקרובטיקה סיני.
שייט 5 ימים מרהיב על נהר היאנגצ'ה
המחיר אינו כולל:

  • ביטוח בריאות ומטען
  • שינויים במחירי מיסי נמל, היטל ביטחון ותוספת דלק.
  • כל מה שאינו כתוב בסעיף "המחיר כולל".

הערות:
תכנית הביקורים כפופה ותלויה בתנאי מזג האוויר
ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות
ייתכנו שינויים בסדר פעילויות הערב
התשלום לפי שער המחאות והעברות.

מומלץ לעיין בתנאים ומידע כללי

מחיר ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר חיצוני     תוספת יחיד הערות
 17.4.16  5.5.16  3,995 $     899 $  מחירים מיוחדים עד 20/2
 30.5.16  17.6.16  3,995 $     899 $  מחירים מיוחדים עד 20/2

*מחיר לאדם בחדר זוגי

2019-02-14T04:16:12+00:00