yes

איים בריו דה ז'נרו

איים בריו דה ז'נרו

הקסם של ריו דה ז'ניירו והאיים הטרופיים

אי אפשר שלא להתאהב בקצב ובשמחת החיים של ריו דה ז'נרו במיוחד בתקופת הקרנבל הססגוני. זו עיר יפהפייה עם אנשים חמים, שיודעת לחגוג בלי הפסקה. בריו עצמה שלל אתרי תיירות נחשקים כמו הר הסוכר האייקוני שהוא חלק בלתי נפרד מהתפאורה של העיר ועד ההווי השוקק של חוף קופהקבנה האגדתי. מחוץ לעיר תגלו איים אקזוטיים וטבע פראי, שיוסיפו ריגושים למפגש שלכם עם ההווי הברזילאי.

טיול מאורגן משולב קרוז לדרום אמריקה ייקח אתכם למקומות היפים בברזיל ובעוד יעדים מבוקשים בדרום אמריקה. אילו נקודות משיכה מחכות לכם בריו וסביבתה?

 

פסגת הר הסוכר

אם יש מקום לראות ממנו את ריו בשיא הדרה הרי שזה ממרומי הר הסוכר. האייקון הבלתי מעורער של העיר הוא למעשה הר גרניט הנישא לגובה של 396 מטרים מעל פני הים. העלייה להר, שצורתו כשל חרוט, מתבצעת ברכבל בשני שלבים כאשר בתחנה הסופית תתרשמו מתצפית פנוראמית החושפת את ריו והאוקיינוס האטלנטי, היערות וההרים.
בוודאי תזהו את הר קורקובדו, מפרץ גואנברה, שדה התעופה ועוד מקומות מפורסמים, שייחשפו בפניכם ממבט של ציפור בשמיי ריו. למעלה גם בית קפה-מסעדה למי שמחפש אתנחתא מול הנוף.

טרופיות סמוך לעיר – איים ליד ריו דה ז'נרו

מרחק הפלגה קצרה מחכים לכם האיים הטרופיים של ריו המהווים את הבריחה האולטימטיבית משאון העיר. כפרים ציוריים וחופים מרהיבים, סירות דייגים ואם יהיה לכם מזל גם דולפינים הקופצים מסביב. מדובר בסוג של גן עדן עלי אדמות עם צמחייה סבוכה, אקלים טרופי, דקלים ומים צלולים אידיאליים לצלילה ושנורקלינג. זה גם המקום לחוות בו מהפולקלור הברזילאי כמו מופע של להקת טוקדה אותנטית ושמחה.

הרפתקאות ביער הגשם האורבני

הריאה הירוקה של ריו הוא הפארק הלאומי טיז'וקה. יותר ממיליון איש מבקרים כאן מדי שנה ובצדק. היכונו לשילוב מהפנט בין מערות, מפלים ועצים, ציפורים, מפלים ושבילים עם תצפיות מסנוורות – מזכרת מיערות הגשם של ריו. המגוון הביולוגי כאן הוא מסחרר וזהו למעשה יער הגשם העירוני המפורסם בעולם במסע אקזוטי בלתי נשכח.

ריו מלמעלה – מבט בלתי נשכח

תצפית נוספת ומדהימה לריו מהגובה היא ממרומי הר הקורקובדו הנקרא כאן מלשון גיבן בשל מראהו כשל גיבן. ההר הוא חלק מהפארק הלאומי טיז'וקה ובפסגת הר הגרניט, בגובה של 710 מטרים, שוכנת האנדרטה המפורסמת ביותר בברזיל – פסלו של ישו הגואל המתנשא בעצמו לגובה של 40 מטרים בפוזיציה של פרישת ידיים. ניתן לעלות למרגלות הפסל ומכאן להתרשם מריו מלמעלה ולצלם סלפי חלומי על הרקע של העיר המדהימה והאהובה באמריקה הדרומית.

לריו יש עוד הרבה מה להציע למבקרים מאזור קולוניאלי מרשים וכמובן הקרנבל, שהוא החגיגה הגדולה של העיר שאין כמוה עוד בעולם כולו. טיול מאורגן משולב קרוז יעניק לכם טעימה מהחיים הטובים של ריו.  

 

2019-02-14T04:14:28+00:00