yes

שייט לדרום אמריקה – 10 אתרים, סיורים ומופעים מעניינים

שייט לדרום אמריקה – 10 אתרים, סיורים ומופעים מעניינים

 

אחד היעדים הפופולאריים על צעירים אחרי צבא, הוא דרום אמריקה. לא מעט צעירים נוסעים לשם בשביל לבקר במדינות היבשת, ליהנות מתרבויות שונות ומיוחדות, אתרים היסטוריים ותרבותיים, ועוד מגוון רחב של חוויות ייחודיות אשר כמוהן הם יכולים למצוא רק בדרום אמריקה.

לא רק צעירים נוסעים לדרום אמריקה, מן הסתם, גם אנשים מבוגרים וכן משפחות. חלקם עושים זאת באמצעות טיול מאורגן עם מדריך בקבוצה מסודרת ומאורגנת, אחרים עושים את זה באמצעות שייט לדרום אמריקה, הכולל קרוז בספינה מיוחדת, אשר מזכירה במהותה בית מלון צף, שכן היא כוללת חדרי שינה, מסעדות, בתי קפה ועוד מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות ושונות לכל הגילאים.

כאמור, כל מי שיוצא אל טיול בדרום אמריקה, יכול ליהנות ממגוון רחב של חוויות ייחודיות, בחלק הבא של המאמר אנחנו נציג 10 נקודות ייחודיות שרצוי לבקר בהם בדרום אמריקה, אירועים מיוחדים, ודברים שאסור להפסיד, לא משנה אם מגיעים אל היבשת במסגרת טיול מאורגן או במסגרת קרוז לדרום אמריקה.

דרום אמריקה – כמו שאתם רוצים לראות

מקומות שאסור להפסיד:

מ'אציו פיצו – אחד מפלאי תבל, עיר קדומה של תרבות האינקה אשר נמצאת בפרו. העיר היתה מיושבת בשיא תקופתה של תרבות זו, במהלך השנים היא נשכחה, ורק לפני שנים לא רבות גילו אותה מחדש. כיום פוקדים אותה עשרות אלפי מטיילים וזוכים לראות פיסה מההיסטוריה של תרבות האינקה. העיר נמצאת ליד העיר קוסקו.

בארילוצ'ה – אחד מפנינה של דרום אמריקה בכלל וארגנטינה בפרט. מדובר על עיר נופש שמזכירה במראה שלה תמונת גלויה. שוכנת במורדות הרי האנדים לחופים של אגמים שמסביבם הרים. במקום מיוצר שוקולד איכותי וקיימים לא מעט מהיקבים הבולטים של ארגנטינה.

ריו דה ז'ינרו – העיר הגדולה והחשובה בברזיל, העיר בה נערך בכל חודש מרץ הקרנבל המסורתי הגדול, בעיר נמצא אחד החופים היפים ביותר ביבשת, קופהקאבנה. זה המקום בו אפשר להכיר את ברזיל האמיתית זו של הכדורגל, קפה והשמחה.

בואנוס איירס – בירתה של ארגנטינה, משלבת בתוכה אלמנטים דרום אמריקאיים קלאסיים עם מאפיינים אירופאים רבים שנשמרו בעיר מתקופתם של הספרדים וכן כתוצאה מהשפעתם של מהגרים מהיבשת במהלך השנים. אומנם לא מדובר במקום תיירות קלאסי עבור מטיילים צעירים, אך רבים מאלה שמגיעים אל היבשת במסגרת טיול מאורגן או קרוז, לא מוותרים על ביקור בעיר.

מפלי האיגווסו – אחד המקומות היפים ביותר בדרום אמריקה, מפלים מיוחד ומרשימים שנמצאים בין ברזיל לארגטינה ומהווים מוקד משיכה לכל מי שמגיע ליבשת. שם ניתן למצוא פארקים ועיירות קטנות טיפוסיות לדרום אמריקה.

הקרנבל בריו – אי אפשר להפסיד את החגיגה הגדולה ביותר של היבשת ויש שאומרים של העולם. עשרות אלפי רקדניות ורקדנים, עשרות אלפי תיירים מכל העולם, וכולם רוקדים כמו בשיר של יהודית רביץ, עד אור הבוקר.

מופע טנגו – לקחתם קרוז לדרום אמריקה? אל תוותרו על ערב במועדון טנגו בארגנטינה ואם אפשר בבואנוס איירס, מולדת הטנגו, שם היין נשפך והצלילים זורמים בצורה נפלאה.

בשרים – ביקור בדרום אמריקה זה קודם כל ביקור במסעדת בשר אך לא רק זה, גם ביקור בחוות בשר, שם תוכלו כיצד מגדלים את הפרים והפרות לפני שהם מגיעים לשולחנם.

משחק כדורגל בברזיל או ארגנטינה – בדרום אמריקה פעילות עשרות ליגות, ובכל שלב נתון בעונה תוכלו ליהנות ממשחקים שונים, אל תוותרו על החוויה לראות משחק בברזיל או בארגנטינה.

תיאטרון מקומי – מי שרוצה להכיר מדינה מסוימת בצורה הכי טובה, חייב ללכת לראות את התיאטרון המקומי שלה. בכל מקום בו תעצרו, מומלץ ללכת לראות הצגות מקומיות, זה יכול להיות בקולומביה, פרו, צ'ילה, ובכל מקום אחר ביבשת.

2017-05-18T09:31:50+00:00