yes

יתרונות ההפלגה עם תרבותו

יתרונות ההפלגה עם תרבותו

 
בבואנו לבחור חברה שבאמצעותה נצא לשייט, מעבר לשיקולים הרגילים בבחירת שירותי תיירות, עלינו לוודא שבחברה המיועדת מבינים לעומק את הפוטנציאל הגלום בהפלגה – לא רק אמצעי תחבורה ימי, אלא גם דרך נפלאה להיחשף לתרבויות אחרות ולהשתלשלות ההיסטורית של התפתחותן באופן שאף מוזיאון, סיור יבשתי, הרצאה היסטורית וכדומה יכולים להעביר לנו.

בתרבותו אנחנו מציעים שני סוגי שייט עיקריים – הפלגה בים הפתוח ושייט נהרות.

הימים והנהרות שימשו מאז ומעולם כנתיבי מסחר ובאמצעות מסחר זה נחשפו הסוחרים למקומות חדשים ולתרבויות חדשות. איתם הביאו הסוחרים דוגמיות מן התרבות שלהם כגון מאכלים, מנהגים, דתות, שפה והמפגש הבין תרבותי הביא להתפתחות התרבויות ולהעשרתן.

ערים לאורך נתיבי הימים והנהרות זכו לשגשוג כלכלי ולהתפתחות מהירה בהשוואה ליישובים בפנים הארץ, ובליל השפות והתרבויות אף הביא לפתיחות יחסית – עד היום, אזורי החוף בכל מדינה נחשבים לאזורים שבהם חיה אוכלוסייה ליברלית, מתירנית וקוסמופוליטית, בוודאי בהשוואה לתושבים באותה מדינה החיים בפנים הארץ. תחשבו על זה.

%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%98-%d7%94%d7%a4%d7%9c%d7%92%d7%94-%d7%aa%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa%d7%95

מגוון הקרוזים שאנחנו מציעים חובק עולם – אירופה, אסיה ודרום אמריקה. טיולים אלה מתאפיינים בקצב התקדמות איטי יחסית, עובדה שמייצרת רוגע מיוחד עבור משתתפי השיט, שיכולים להתרפק על הנופים הקסומים, להאזין לצליל הנעים של המים וכל זאת בתוך מלון צף ברמה גבוהה.

המגוון שאותו אנחנו מציעים לכם, אינו מתמצה רק בתחום הגיאוגרפי. כפי שנאמר לעיל, טיולי השיט לא נועדו להביאכם ממקום למקום. אנחנו מקפידים להציע נושאים תרבותיים שסביבם מתנהל השיט, ממוסיקה, דרך ארכיטקטורה, מאכלים ועד להיסטוריה.

בהפלגות הללו אנחנו נהנים מנוף משתנה, עשיר ומפתיע של טירות עתיקות, קתדרלות, כפרי דייגים, כרמים, נוף הררי ושדות אורז ציוריים, הכל בהתאם כמובן להפלגה הנבחרת.

ההפלגות הימיות שלנו מחדדות את היתרון של תרבותו – למרות שמסגרת הקרוז מובנית מאוד – תאריכי ההפלגה והעגינה בנמלים כמו גם מסלול השיט אינם בשליטתנו, אך אנחנו דואגים להביא ערך מוסף – פסטיבלים, אירועי תרבות, ירידי אוכל וסיורים לא שגרתיים שיעניקו לכם חוויה חד-פעמית ובלתי נשכחת.

שום טיול שכזה אינו מושלם ללא מדריך מתאים השולט בכל רזי הטיול ומעניק מהידע שלו למשתתפים, בדרך המרתקת ולעתים אף משעשעת שניתן להעלות על הדעת. כל המדריכים שלנו הם אנשי שטח ותיקים ומנוסים והמרצים שמלווים את ההפלגה מתפקעים מידע שיעשיר את הטיול.

2019-02-14T04:15:25+00:00