yes

דורדון-פריגור שבדרום מערב צרפת – טיול כוכב יבשתי ושייט נהרות מפנק בספינת הנהר Cyrano de Bergerac

דורדון-פריגור, צרפת -טיול ושייט מאורגן בנהרות הגארון והדורדון

 

קוד טיול: TRBD
משך הטיול: 10 ימים
יציאות:  24/6
מדינות: צרפת
ספינה:  MS Cyrano de Bergerac
מסלול:  טולוז – סרלה – עמר הלוט – סן סיר לה פופי- מערות האדם הקדמון- קאור- תהום פאדיראק- רוק אמדור- סרלה- עמק הדורדון בינאק – לה רוק גז'אק – דום – בורדו -פוייאק – מדוק- הייקבים ה"גדולים"-שפך מפרץ הז'ירונד – בלאייה-ליבורן- סנט אמיליון-בורדו
סגנון: טיול כוכב יבשתי (3 לילות) ו-6 לילות שייט נהרות

  • טיול כוכב בחבל דורדון-פריגור משולב עם שייט – נופים יפהפיים, טירות, אתרים הסטוריים וגסטרונומיה משובחת
  • 4 ימים בטיול כוכב יבשתי בכפרים הנמנים ברשימת הכפרים הכי יפים של צרפת

  • שייט בספינת פאר על נהר הגארון הזורם מהרי הפירנאים לדרום-מערב צרפת, מתלכד עם נהר הדורדון ונשפך לאוקינוס האטלנטי

  • יין, מים, שתhיה חמה, קרה ואלכוהול – חופשי בארוחות ובלאונץ' בר.

מסלול השייט
map-river-garonne-boa-דורדון

בורדו , בירת חבל אקיטן, שוכנת סמוך לחופי האוקיינוס האטלנטי, על גדות נהר הגארון. היא מכונה גם "פנינת אקיטאן", ולא בכדי. העיר מוכרת בעולם כבירת היין, בשל הכרמים הרבים הסובבים את העיר ויין בורדו המשובח המיוצר באזור. העיר בולטת באדריכלות הניאו קלאסית הנהדרת, מה שהביא את אונסקו להכריז על מרכז העיר כאתר מורשת עולמית.
נהר הגרון, מתלכד עם נהר הדורדון ויוצרים יחד את שפך נהר הז'ירונד הזורם לאוקיאנוס האטלנטי.
האזור בו נשוט ונטייל הינו ידוע כאזור קסום מהיפים באירופה. מה אין בו? הרים, ים, ערים מרשימות, עיירות עתירות אמנות והיסטוריה, טירות ונהרות, מערות נטיפים ומערות האדם הקדמון, כפרים תלויים וכנסיות מבוצרות,  מסלולי הליכה ושייט, וכמובן האוכל – כל אלה הפכו את האזור לאחד האהובים ביותר על הצרפתים ועל התיירים. כל זאת ועוד בטיול כוכב בדורדון משולב שייט.

יום 1 | טולוז – קאור
Toulouse – Cahors
טיסת בוקר דרך יעד ביניים באירופה לטולוז העיר הוורודה. עם הנחיתה התארגנות קצרה ומיד נצא לאלבי,  עיר יפה השוכנת על גדות נהר הטארן, העיר בה נולד הצייר האומלל טולוז לוטריק. נבקר בקתדרלה הגותית המרשימה ביותר ובארמון הבישוף הצמוד לה שמשמש היום כמוזיאון ליצירותיו של הצייר. מכאן ניסע מערבה לקאור, עיר המוקפת כמעט מכל עבריה בנהר הלוט, עם בתיה העתיקים הבנויים מאבן ועץ, בה נלון ב- 3 הלילות הבאים

יום 2 | נקרת השטן (תהום פאדיראק) – רוק אמדור
Gouffre de Padirac – Rocamadour
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה על עבר תהום פאדירק, אחד מפלאי הטבע של צרפת, מערה קרסטית מדהימה שבתחתיתה, בעומק של כ-100 מ' זורם נהר תת קרקעי. נלבש מעילים (הטמפרטורה שם כ- 13 מעלות), נרד במדרגות ובמעלית. נשוט בנהר ונסייר בין חללי המערה המרהיבים בתצורותיו.
נמשיך לביקור בכפר המפורסם רוק אמדור, התלוי ומבוצר על צוק אדיר, כשמעליו כנסיות וארמון. נרד מהארמון לכנסיות ולמנזרים הדבוקים לסלע, ומשם לעיירה השוכנת למרגלות הצוקים ומעל העמק היפה. חזרה לבית המלון בקאור.

יום 3 | עמק הלוט – סן סיר להפופי – מערת האדם הקדמון –קאור
Lot Valley – St cirq lapopie – Pech Merle- Cahors
ארוחת בוקר במלון ולאחריה יוקדש היום לעמק הצר של נהר הלוט, דמוי קניון מרהיב ביופיו שחלקו המערבי הוא חבל יינות קאהור. ניסע בכביש המתפתל בין הצוקים עליהם ניצבים כפרים תלויים. נבקר במערות האדם הקדמון המדהימות, פש מרל, ששימשו לפני 20,000 שנה מסתור לאדם הקדמון ומהוות שילוב מופלא של הוד ממדיהן העצום ופאר אמנות הציורים הפרהיסטוריים עם הגבישים והנטיפים שיצר הטבע. נמשיך לאורך הנהר לביקור בכפר העתיק סן סיר לה פופי, אחד מרשימת "הכפרים היפים ביותר של צרפת", כפר תלוי על מצוק המשקיף על נהר הלוט, והוא גם נקודת עצירה בדרך הצליינים סנטיאגו. בהמשך ניסע לקאור, נטייל בעיר ונעלה על גשר ולנטרה היפה החוצה את הנהר לעיר עתיקה, שריד מרשים ביותר למלחמת 100 השנים. חזרה לבית המלון.

יום 4 | סרלה – עמק הדורדון – בינאק – לה רוק גז'אק – דום – בורדו – עלייה לספינה
Sarlat- Dordogne Valley- Beynac – La Roque gageac Domme – Bordeaux
נתחיל את הבוקר בנסיעה לסרלה הנחשבת לפנינת הדורדון ודרום מערב צרפת ונסייר בעיר העתיקה. בימי שבת מתקיים בעיירה שוק האיכרים הידוע ואנחנו נקדיש זמן כדי ליהנות מהשוק הצבעוני והיפה. מכאן נגיע בנסיעה קצרה מאוד לעמק ולנהר הדורדון ונכיר את אחד האזורים היותר אהובים על הצרפתים. נטפס עם האוטובוס לבינאק, מבצר אדיר הצופה על העמק כולו. נמשיך לביקור בלה רוק גז'יאק, כפר היושב על שפת הנהר למרגלות מצוק תלול. לאחר מכן נטפס עם האוטובוס, ועם "רכבת" מיוחדת ל"בסטיד" (כפר מבוצר) דום. נמשיך בנסיעה לבורדו ולקראת ערב נעלה על ספינת הנהר שתשמש כבית מלון צף ב-6 הלילות הבאים. צוות הספינה יקבל אותנו במסיבת קוקטייל תוך כדי הצגת אנשי הצוות ולאחר מכן תוגש ארוחת הערב. הספינה תחל בהפלגה לעבר פוייאק. נשוט מערבה לאורך נהר הגארון, הנשפך אל מפרץ ז'ירונד הצר והארוך. המפרץ עצמו מגיע כעבור 100 ק"מ אל האוקיינוס האטלנטי. נחלוף על פני איים בנהר ונגיע לפוייאק, עיר קטנה השוכנת על הגדה המערבית של הז'ירונד, השייכת למחוז מדוק וידועה גם כמותג יין חשוב שלו. העיר נבנתה על ידי סוחרי יין עשירים וימאים וניתן לראות בה את פאר העבר.

יום 5 | פוייאק – מדוק – הייקבים ה"גדולים" – מפרץ הז'ירונד – רויאן
Bordeaux – Pauillac – Medoc – Gironde – Royan
הבוקר נצא לסיור במחוז מדוק, שנחשב כנראה בצדק, לאזור היין היוקרתי בעולם. נחלוף על פני יקבים ועיירות שהפכו למותגים מוכרים וחשובים כמו, סנט ז'וליין, מרגו, הוט מדוק, להפיט רוטשילד, להטור ומוטון רוטשילד. נראה טירות מפוארות ונבקר באחד היקבים שנראים כמו ארמונות .נחזור לספינה לארוחת צהריים בעוד הספינה מפליגה צפונה לאורך חופי המפרץ כשמדי פעם חולפים על פני עיירות דייג וחופים של עיירות נופש. אחר הצהריים נגיע לרויאן, עיר קייט ונופש השוכנת על צידו הצפוני של שפך הז'ירונד ממש במקום בו הוא מתחבר לאוקיאנוס. נצא לסיור בעיר ונראה את בתי ה"Belle Epoque " שנבנו על החוף המקסים, את הכנסייה המיוחדת הבולטת למרחוק ועוד ככול שיותיר הזמן. לקראת ערב נחזור לספינה לארוחת ערב ולינה.

יום 6 | רויאן – רושפור – לה רושל – רויאן
Royan – Rochefort – La Rochelle
היום נצא ליום טיול שלם מחוץ לספינה. ניסע לרושפור, עיר נמל חשובה, בסיס עיקרי של הצי הצרפתי במשך שנים רבות. נטייל בעיר ונבקר במוזיאון במקום בו היה המפעל המלכותי לייצור חבלים. המפעל נבנה במאה ה-17 והוא סיפק חבלים לצי הצרפתי במשך שלש מאות שנים. מכאן נמשיך ללה רושל, עיר נמל יפהפייה המפורסמת במרינה הגדולה ביותר על החוף האטלנטי של אירופה, וכן כייצרנית יאכטות. בלב ליבה של העיר נמצא הנמל הישן הציורי (Vieux Port). את ארוחת הצהריים היום נאכל במסעדה מקומית ולאחר מכן נטייל בעיר העתיקה היפה הנמצאת בין החומות. לקראת ערב נחזור לספינה העוגנת עדיין ברויאן.

יום 7 | סנט – משר סור ז'ירונד – ליבורן
Saintes – Meschers sur Gironde – Libourne
יום נוסף בצדו הצפוני של הז'ירונד.
לאחר ארוחת הבוקר בספינה נצא ונבקר בעיר סנט, עיר רומית גאלית לשעבר הנחצית על ידי נהר השרנט. בעיר שרידים רבים מהתקופה הרומית. נבקר באתר ונראה בין היתר את קשת גרמניקוס והאמפיתיאטרון, שניהם מראשית המאה הראשונה. העיר העתיקה משופעת במדרחובים, ואנחנו נקדיש זמן גם לחלק הזה של העיר. נחזור לארוחת צהריים בספינה ולאחריה שוב נצא לטיול, אלא שהפעם ניסע לאורך החוף היפה לשתי עיירות היושבות על צוקים המשתפלים אל המפרץ. נבקר בעיירות היפות והשונות כל כך זו מזו, ולאחר מכן נחזור אל הספינה שתחל בהפלגה לעבר נהר הדורדון , ליעד הבא – ליבורן.

יום 8 | ליבורן – סנט אמיליון – בורדו
Libourne – Saint Emilion – Bordeaux
הבוקר נצא ליום סיור ונפגוש את הספינה בבורדו. נתחיל בביקור בסנט אמיליון. הדרך אל העיירה המוקפת מכל עבר בכרמים, והעיירה עצמה, הוכרזו על ידי אונסק”ו כאתר לשימור, ובצדק, שכן זאת אחת העיירות היפות ביותר באזור ובצרפת כולה. לאחר הביקור בסנט אמיליון הפסקה לארוחת פיקניק ארוזה שנקבל מהספינה וניסע ישירות לבורדו.  העיר היפה הזו, שהוכרזה  על ידי אונסק”ו כאתר מורשת לשימור, יושבת על שתי גדות נהר הגארון, כשמעליו ניצבים גשרים מתקופות שונות ובסגנונות שונים. נטייל במרכזה ונראה את כיכר הז’ירונדינים, כיכר הבורסה, בית העירייה, את הקתדרלה בה נישאה אלינור דה אקיטאן,  וכמובן שלא נוותר על המדרחוב הנחשב לארוך ביותר באירופה ובין היפים שביניהם. נחזור לארוחת ערב בספינה.

יום 9 | בורדו – קדיאק – ארמון רוקטיאד
Cadillac-  Bordeaux
לאחר ארוחת הבוקר נצא מהספינה בנסיעה בין הכרמים והגבעות של אזור קדיאק לביקור בארמון רוקטייאד, ארמון מתקופת ימי הביניים. נבקר בארמון ונטעם מהיין המיוצר במקום. בשעות הצהריים נשוב אל הספינה ונפליג חזרה לבורדו. הערב יהייה הערב האחרון בספינה וכנהוג זהו ערב הגאלה בו מוגשת ארוחת ערב חגיגית ולאחר מכן ערב ריקודים .

יום 10 | בורדו – תל-אביב *
Bordeaux – Tel Aviv
נאכל ארוחת בוקר וניפרד מצוות הספינה לשלום, ניסע לדיונה הגבוהה ביותר באירופה הנמצאת על חוף האוקינוס האטלנטי מוקפת ביערות אורן והאמיצים שבינינו יטפסו לפסגתה. המראה הנשקף מלמעלה לא יישכח. משם ניסע לשדה התעופה לקראת הטיסה חזרה ארצה.

המחיר :

  • טיסות דרך יעד ביניים:  ת"א-טולוז/ בורדו-ת"א  
  • 3 לילות בבית מלון ברמת תיירות טובה על בסיס חצי פנסיון (במלון או במסעדות)
  • 3 ארוחות ערב במלון או במסעדות כולל יין חופשי בארוחות
  • 6 לינות בספינת הנהר:  MS Cyrano de Bergerac, בתאים חיצוניים
  • כלכלה בספינה: פנסיון מלא, 3 ארוחות ביום כולל בר חופשי בכל שעות היום
    (למעט ארוחת צהרים ביום סיור חוף מלא) 
  • אוטובוס תיירים ממוזג
  • כניסות לאתרים כמפורט במסלול
  • מדריך ישראלי מומחה לצרפת 
  • מדריכים מקומיים בהתאם לטיול
  • טיפים לנותני השירותים היבשתיים בחו"ל (למעט טיפים בספינת הנהר)
  • מפגש קבוצה עם המדריך לקראת היציאה לטיול 

המחיר אינו כולל:

    • ביטוח בריאות ומטען
    • הוצאות אישיות
    • טיפים בספינה ( 7.5 אירו ליום לאדם)
    • טיפ למדריך הישראלי (נהוג 5 אירו לאדם ליום)
    • כל דבר שאינו מוזכר בסעיף "המחיר כולל"

    הערות:
    • המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מיסי נמל ודלק.
    • ייתכנו שינויים בסדר התוכנית על פי לוח ימים וזמני הטיסות וכן ימי ושעות הפתיחה של האתרים לאורך מסלול הטיול
    • תוכנית הטיול מפרטת את מקומות הביקור אך יתכן שספינת הנהר תשנה במעט את מסלול השייט עקב גאות ושפל.
    • לעיתים אף ייתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ.
    • כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברת התעופה אינו מהווה עילה לתביעה ו/או פיצוי כנגד תרבותו והאחריות היא על חברות התעופה.

תנאים ומידע כללי

מחיר ב-אירו לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה קומה אמצעית  תוספת לקומה עליונה מדריכים בכירים מבצע הנחה לשנה החדשה!
24.06.20 03.07.20 3,055 € 150 € רחל נווה  100 € עד 24/2
          אין כפל מבצעים והנחות !

24/6 תוספת לחדר יחיד קומה אמצעית:  750 €  // לעליונה:   895 €
6/7  תוספת לחדר יחיד קומה אמצעית:   695 €  // לעליונה:   695 €

מחיר ב-אירו לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה קומה אמצעית  תוספת לקומה עליונה תוספת לחדר יחיד קומה אמצעית / עליונה  
13.05.20 22/23.05.20 3,195 € 200 € 670 € / 775 €  
06.07.20 15/16.07.20 2,995 € 150 € 695 € / 785 €  

* אין כפל מבצעים והנחות

2020-02-18T06:23:15+00:00