yes

טיול יבשתי מובחר לדרום אמריקה בתקופת הקרנבל: ארנטינה, צ'ילה וברזיל וגם… טיסת הליקופטר

 טיול מאורגן לדרום אמריקה

טיול יבשתי מובחר לדרום אמריקה בתקופת הקרנבל: ארנטינה, צ'ילה וברזיל וגם... טיסת הליקופטר   

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים

קוד הטיול: TGAB
משך הטיול/קרוז: 17 יום
יציאה: פברואר 2019
מדינות: ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל
סגנון: טיול מאורגן מתגלגל

יתרונות בלעדיים במסלול הטיול של תרבותו 

  • 17 ימי טיול עומק למיטב שבמדינות ארגנטינה, צי'לה וברזיל
  • טיול בפטגוניה וקאלאפטה. לא נוסעים ל"סוף העולם" בלי לראות את קאלאפטה!

  • טיול בפארק הקרחונים "ימת ארגנטינה" כולל שייט יום שלם על יאכטה וארוחת צהריים

  • שייט בסירה מתחת למפלי איגואסו להעצמת החוויה של המפלים

  • שמורת טורס דל פיינה בצי'לה (לינה בשמורה)
  • שייט וסיור באי הפינגווינים מגדלנה
  • טיסת הליקופטר בשמי ריו דה ז'ניירו
  • צפיה במצעד המנצחות בריו- הקרנבל הגדול בעולם!
  • מופע פולקלור דרום אמריקאי ומופע טנגו
טיול בדרום אמריקה הוא ללא ספק מסע מרתק של פעם בחיים המשלב נופים מרהיבים, אתרי טבע ונוף שאין כמותם בשום מקום אחר ואוכלוסיה מקומית מגוונת בעלת תרבות מרתקת.
חלק ניכר מהטיול יוקדש לארגנטינה – אחת המדינות היותר אטרקטיביות בדרום אמריקה המשתרעת על פני שטח ענק של 2.7 מיליון קמ"ר (השמינית בעולם בגודלה) והיא מציעה למטייל נופי קרחונים, הרים בגובה 7,000 מטר, יערות, נופי פמפס המכסים מרחבים אינסופיים ואף נופי טונדרה.
לצד אלה נמצא בארגנטינה ערים שוקקות המשלבות ישן עם חדש ובראשן הבירה בואנוס איירס ("רוחות טובות") המונה 12 מיליון תושבים (כמעט שליש מאוכלוסית ארגנטינה). בנוסף, נבקר בעיר הציורית ברילוצ'ה הממוקמת באזור ימות וקרחונים ונוכל להינות מסטייקים מעולים, יין טוב ושוקולד ממכר…
במרכז ביקורנו במדינה יעמוד סיור מרתק בפארק הקרחונים שבפטגוניה שיכלול את ה"קרחון המתנפץ" פריטו מורנו שגובהו 700 מטר ואורכו 30 קמ'! אחד הבודדים בעולם הממשיכים להתקדם, וגם שייט על ימת ארגנטינו בין גושי קרח ענקיים, אל קרחוני אופסלה וספגציני.
אחד משיאי הטיול יהיה ביקור בפארק מגדלי הפיינה (טורס דל פיינה) הנחשב, ובצדק, לאחד היפים בדרום אמריקה כולה! השמורה נהנית מנופי הרי גרניט צבעוניים, קרחונים, נהרות שוצפים ומפלי מים וכמובן שפע צמחים ובעלי חיים. כמו כן נשוט לאי מגדלנה בו נוכל לצפות מקרוב באלפי פינגווינים.
בחלקו האחרון של טיולנו נזכה לטעום גם מברזיל – המדינה הגדולה והעשירה בדרום אמריקה. נסייר בריו דה ז'ניירו – אחת הערים היפות בעולם אליה נגיע בתקופת הקרנבל הגדול בתבל. נצא במשותף לצפות בחגיגה העליזה והענקית הזאת ממרומי הסמבודרומו. לקראת סוף הטיול נטוס למפלי איגואסו ואף נזכה לשוט מתחתם. מפלי איגואסו הם הגדולים בעולם בשטחם ושניים בספיקת המים שלהם,  והם ממוקמים בלב יער גשם שוקק חיים על גבול ארגנטינה -ברזיל – פרגוואי. נטייל רגלית בצד הברזילאי והארגנטינאי של המפלים ונתרשם מיפי הטבע ועוצמתו.   
יום 1 | תל אביב – בואנוס איירס
ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס דרך יעד ביניים באירופה בטיסת לילה לבואנוס איירס.

יום 2 | בואנוס איירס
נחיתה בשעות הבוקר בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה – "פריס של דרום אמריקה". עם ההגעה, נצא לסיור בעיר הידועה בשדרותיה הרחבות ומבניה הקולוניאליים. נעבור בשדרות ה-9 ביולי, מהרחבות בעולם ונראה את האובליסק המפורסם, אחד מסמלי העיר. נמשיך דרך תיאטרון קולון מ-1908, אחד מבתי האופרה הגדולים והיפים בעולם. נגיע לשדרות מאי, שם נתעכב בקפה "טורטוני" הוותיק מ-1858 בו צמח מוסד הטנגו. הלאה לפלאזה דה מאיו – הכיכר שהתפרסמה בהפגנות האימהות של הנעדרים בימי שלטון הגנרלים. נצפה על הקאסה רוסדה (הבית הוורוד) – משכן נשיאי ארגנטינה וביתה של אוויטה פרון ולא נחמיץ את מדרחוב פלורידה שוקק החיים.
בערב – נצא לטייל בנמל פוארטו מאדרו המחודש, כולל ארוחת ערב במסעדה מקומית בסגנון "אכול כפי יכולתך".

יום 3 | ברילוצ'ה
נטוס לברילוצ'ה (Bariloche)– "שווייץ של האנדים", עיירת קיט קטנה ויפהפייה בצפון פטגוניה השוכנת במורדות האנדים ונושקת לאגם נאוול וואפי. עיקר כלכלתה מתבססת על בשר, יין, שוקולד, גלידות ותיירות. עם הנחיתה, נעפיל ברכבל כסאות לפסגת הר הקמפניירו לתצפיות נוף מרשימות על העיירה והאגמים סביבה. נטייל במסלול ה"סיבוב הקטן" בנופי הרי האנדים ונמשיך בטיול בעיירה דרך סמטאותיה הציוריות, בחנויות השוקולד והגלידה. ארוחת ערב.

יום 4 | חציית האנדים
יום נפלא וחווייתי של חציית האנדים מארגנטינה לצ'ילה. ניסע צפונה לאורך חופה של של ימת נהואל הואפי הציורית כשברקע יערות ופסגות הרי האנדים. בהמשך דרכנו נגיע לעיירה היפה Villa La Angostura שיושבה ע"י מהגרים גרמנים וידועה בבתי העץ המסורתיים שלה. נססיר ברחובותיה ונהנה מהאוירה המיוחדת. נמשיך בנסיעה לגבול ארגנטינה-צ'ילה ולאחר שנעבור את סידורי המעבר נכנס לשמורת Puyehue בצ'ילה ונעבור במעבר הגבוה ביותר באזור בגובה 1321 מטר. נמשיך בנסיעה לאורך גדת ימת Puyehue בלב יער ממוזג, הרי געש, עמקים ציוריים, נהרות ומפלי מים. האזור כולו מרוצף בשטחים חקלאיים המאפשרים לצפות בחיי הכפריים המעבדים אדמה ורועים צאן ובקר. לקראת אחר הצהרים נגיע לעיירה היפה Puerto Octay הממוקמת בלב אזור הררי וולקני עוצר נשימה וממנה לעיירה יפה נוספת, Frutillar שעל גדת ימת Liamquhuei שממנה תצפית נהדרת על הר הגעש המפורסם אוסורנו. בשעות הערה נגיע לתחנתנו הסופית, העיירה פוארטו ואראס שבה שפע חנויות ומסעדות ובה נבלה את הלילה.

יום 5 | פוארטו מונט, פונטה ארנס, מגדלנה (אי הפינגווינים)
ניסע לסיור בוקר בפוארטו מונט, כולל ביקור בשוק הדגים. בהמשך נטוס לפונטה ארנס, העיר הדרומית ביותר בצ'ילה, השוכנת לחוף מיצרי מגלן. עם הנחיתה, נצא לביקור כולל שייט לאי מגדלנה, אי השוכן במייצרי מגלן שתושביו היחידים (כ-200,000) הם הפינגווינים. נגיע אל האי ונסתובב בין המוני הפינגווינים המקננים בתקופה זו. נסיים את היום במלון בפונטה ארנס וארוחת ערב.

יום 6 | טורס דל פאיינה
ניסע לאחת משמורות הטבע היפות בעולם, שמורת הטורס דל פאיינה (Torres del Paine– מצבור של נופים געשיים, קרחונים, מגדלי גרניט אדירים המתנשאים לגובה של עד כ-3000 מ', אגמים ומפלי מים, ובתוך כל אלה עדרי בעלי חיים ובהם הגואנקו ממשפחת הלאמה, שועלים, קונדור האנדים, נאנדו- יען דרום אמריקאי, פלמינגו צ'יליאני ובעלי חיים רבים נוספים. במהלך אחה"צ ובמחצית היום שלמחרת נסייר בשמורה, נערוך תצפית מאגם גריי אל קרחון גריי ולקראת ערב נסיים את היום במלון בשמורה. ארוחת ערב ולינה.

יום 7 | טורס דל פאיינה, קלפטה
החל משעות הבוקר המוקדמות נשלים את הסיורים והביקורים בשמורה. ניסע לעבר אגם פאוייה, נטייל למפלי סלטו גרנדה ונצפה אל העמק הצרפתי ואל עמודי הפאיינה. בתום הביקורים נחצה את הגבול מצ'ילה לארגנטינה וניסע לקלפטה (Calafate, השוכנת על גדת אגם ארגנטינו. ארוחת ערב.

יום 8 | קלפטה – פארק שמורת הקרחונים (אופסלה וספגציני)
NAUTICAL GLACIER SAFARI
הבוקר ניסע אל פונטה בנדרס ליום חווייתי בפארק הקרחונים. נערוך שייט באגם ארגנטינו שיביאנו לתצפית על קרחון אופסלה, הנחשב לגדול ביותר בדרום אמריקה. נמשיך בשייט בתעלת ספגציני ונצפה בקרחון הגבוה ביותר בשמורה – קרחון ספגציני. לקראת ערב נחזור למלון וארוחת ערב.

יום 9 | קרחון פריטו מורנו, בואנוס איירס
נצא לעוד אחד משיאי הטיול, הקרחון ה"מתנפץ" פריטו מורנו. חלקים מקרחון פעיל זה מתנפצים כמעט מידי יום אל האגם בקולות פיצוץ עזים. מנקודות תצפית שונות נחזה במראה הייחודי של הקרחון העצום ואם יתמזל מזלנו, נוכל לראות את אחד מגושי הקרח מתנפץ אל המים. ארוחת צהריים כלולה.
אחה"צ – נטוס לבואנוס איירס והסעה למלון.

יום 10 | בואנוס איירס
הבוקר נשלים את הסיורים והביקורים. נעבור דרך שכונת פלרמו, נראה את פסלה של אוויטה פרון ונגיע לשכונת ריקולטה, שם נבקר בבית הקברות העתיק בו קבורים חשובי האומה ונראה גם את אחוזת הקבר של משפחת דוארטה – אוויטה פרון. נמשיך לשכונת סן טלמו העתיקה ונסיים בלה בוקה, השכונה בה צמח אחד מגדולי הכדורגלנים בעולם – מרדונה. נראה את האצטדיון ונטייל במדרחוב קמיניטו שוקק החיים בלב השכונה הצבעונית והססגונית. בשעות אחר הצהרים נסייר במדרחוב הקניות פלורידה בו נוכל לקנות מכל טוב במחיר שווה לכל נפש.
בערב- יציאה לבילוי במופע טנגו מרתק, כולל ארוחת ערב.

יום 11 | איגואסו וסכר איטייפו
נטוס למפלי האיגואסו, הממוקמים במשולש הגבולות בין ארגנטינה, ברזיל ופרגוואי. עם ההגעה, נצא לביקור בסכר איטייפו, המפעל ההנדסי השאפתני ביותר שבוצע באמריקה הדרומית. נסייר במתקן המרשים ובמרכז המבקרים ונמשיך לסיור בצד הברזילאי של המפלים, אשר יכלול תצפיות מדהימות אל מול עוצמת המפלים. העברה למלון וארוחת ערב.

יום 12 | איגואסו
הבוקר נצא לסיור בצד הארגנטינאי של המפלים. בקטע זה של הפארק הלאומי נמצא החלק הרחב של המפלים. ניהנה בהליכה על גשרי עץ בסמוך ומסביב למפלים ונעצור בנקודות תצפית רבות ומגוונות. המפל המפורסם ביותר הוא "גרון השטן", שצורתו פרסה ברוחב של 150 מטר ובאורך של 700 מטר. בנוסף מצפה לנו חוויה מיוחדת- שייט מרהיב ו"מרטיב" בסירות זודיאק מהירות אל תחתית המפלים הגועשים.
בערב – נצא לצפות במופע פולקלור דרום אמריקאי מרהיב, כולל ארוחת ערב מזנון עשירה ביותר.

יום 13 | ריו דה ז'נירו
הסעה לנמל התעופה וטיסה לריו דה ז'נירו. עם הנחיתה, נחל בסיור (מותנה בשעת הנחיתה). מודרך באחת מהתוססות והיפות בערי דרום אמריקה. נבקר באזור העתיק של העיר ונראה את בית העירייה, בית האופרה ואת כנסיית הפירמידה. נראה את בית הקפה המפורסם – קולומבו, הבנוי בסגנון מיוחד ואת אצטדיון המרקנה – היכל הכדורגל מהמפורסמים בעולם. נעפיל ברכבל לפסגתו של "הר הסוכר", ממנו תצפית מרהיבה על העיר ומפרץ גואנאברה. נמשיך לסיור חופים ובהם- איפנמה, לבלון וחוף קופקבנה. ארוחת ערב בופה במסעדה מקומית.

יום 14 | ריו דה ז'נירו קרניבל! מצעד המנצחות
נצא ליום טיול בג'יפים. נחל בסיור רגלי דרך היער הטרופי טיז'וקה ונמשיך לפסגת הר הקורקובדו, שם ניצב פסלו של ישו הגואל. נתרשם מהפסל גדול מימדים ונערוך תצפיות נוף על חלקה המערבי של העיר ועל חופיה של ריו. נמשיך בטיולנו לשכונת סנטה טרזה הממוקמת על גבעה הצופה על העיר וידועה ברחובותיה הצרים שבהם מבנים קולוניאליים מסורתיים. בעיר פועל גם קו הטראם העתיק ביותר בברזיל המחבר את מרכז העיר לשכונה מאז 1877 .
חזרה למלון וארוחת ערב. בשעות הערב נצא להשתתף ב"הצגה הגדולה בתבל", מצעד המנצחות, לאורך קילומטר אחד יצעדו ירקדו אלפי אנשים בתלבושות ססגוניות ולקול מוזיקת סמבה קצבית, נצפה בתופעה הייחודית הזו ממושבים לצדי המסלול בסופו של לילה תוכתר המנצחת מבין בתי הספר לסמבה שישתתפו במצעד מכל חלקי ברזיל בשעות הבוקר המוקדמות נחזור אל בית המלון

יום 15 | ריו, העיר פטרופוליס
הבוקר נצא אל מחוץ לעיר, לפטרופוליס (Pertopolis ), העיר הקיסרית הממוקמת באזור הררי בגובה 800 מטר מעל פני הים. העיר הייתה מקום מושבה של המשפחה הקיסרית במאה ה-19 ויש בה מבנים קולוניאליים היסטוריים מענינים. נבקר בארמון המלכותי המשמש כמוזיאון ונראה את הקתדרלה הגותית והגנים בהם גדל עץ הברזיל שנתן למדינה את שמה. במהלך סיורנו נאכל ארוחת צהרים במסעדה מקומית בעיר. אחר הצהרים מזומנת לנו חוויה מיוחדת ובלתי שגרתית: טיסת הליקופטר מעל ריו במהלכה נוכל לראות ממעוף הציפור את אתריה וחופיה המפורסמים של העיר. בערב נצא למסעדה מקומית כדי לסכם את טיולנו היפה.

יום 16 | ריו – תל אביב
לאחר ארוחת בוקר והתארגנות לקראת טיסתנו חזרה ארצה, ניסע לאחד ממרכזי הקניות המפורסמים של ריו. בהמשך ניסע לנמל התעופה, לטיסת הלילה דרך אירופה חזרה ארצה.

יום 17 | נחיתה בתל אביב

המחיר כולל:

  • טיסות בין לאומיות כמפורט
  • טיסות פנים כמפורט
  • טיסת הליקופטר בשמי ריו דה ז'ניירו
  • בתי מלון ברמת 4 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר
  • כלכלה: ארוחות צהרים'ערב במהלך הטיול (ימים 2-15)
  • אוטובוס צמוד ממוזג במהלך הטיול
  • כניסות לכל האתרים והשמורות שבתכנית
  • דמי סבלות
  • מדריך מקומי דובר אנגלית
  • מדריך ישראלי מומחה לדרום אמריקה
  • שני ערבי פולקלור
  • טיפים לנותני שירותים בחו"ל
  • מפגש קבוצה לפני היציאה

המחיר אינו כולל:

  • ארוחות נוספות
  • שתיה קלה בארוחות
  • הוצאות אישיות וביטוחים
  • טיפ למדריך הישראלי

חיסונים: יש להיוועץ בשרותי הבריאות המחוזיים

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת לחדר יחיד    מדריך הערות
  4.2.18  20.2.18     6,645 $   1,360 $      
             

**אין כפל מבצעים והנחות

 
2019-02-14T04:16:07+00:00