yes

טיול מאורגן לאקוודור ואמזונס כולל שייט יאכטה באיי גלאפגוס מאי 2024

טיול מאורגן לאקוודור ואמזונס כולל שייט יאכטה באיי גלאפגוס - 

“שייט באיי גלאפגוס על היאכטה “מילניום

קוד הטיול: TGPG  ב ה כ נ ה !
משך הטיול: 15 ימים
(5 ימי טיול ושייט ביאכטה פרטית באיי גלאפגוס)
יציאה: מאי 2024
מדינות וטריטוריות: אקוודור, יער הגשם האמזוני ואיי גלאפגוס
סגנון: טיול יבשתי מתגלגל + שייט ביאכטה
בקבוצה קטנה עד 15 משתתפים !

על הטיול:

  • הטיול לאקוודור ולגלפאגוס הוא היחידי מסוגו המציע שילוב מרתק של אתרי היסטוריה וארכיאולוגיה מהשורה הראשונה כמו ומאצו’ פיצו’ עם אתרי טבע ונוף  מהיפים בעולם

  • מגע בלתי אמצעי עם אוכלוסיה מקומית אותנטית תוך כדי סיור בשווקים וכפרים מסורתיים

  • התנסות מרתקת בנופי יער גשם אמיתי עם טיולים בנופי הרי געש וימות ציוריות בגבהים של 4,000 מטר

  • 5 ימי שייט ביאכטה מילניום בין איי גלאפגוס

מדינת אקוודור הנחצית ע”י קו המשווה נחשבת, ובצדק, לאחת המדינות האקזוטיות והמעניינות בעולם! המדינה נהנית מערים קולוניאליות ציוריות, שווקים ססגוניים ועשירה בתופעות טבע ונופים מגוונים בהם הרי געש מושלגים ופעילים, מעיינות חמים, שטח עצום של יערות גשם המהווים חלק מאגן נהר האמזונס – יער הגשם הגדול והעשיר בעולם במגוון הצמחים ובעלי החיים שבו!

ואולם מעל כל אלה איי גלאפגוס – המודל לתורת האבולוציה שאין דומה להם והם אתר חובה לכל חובב טבע.

במסגרת הטיול נשהה בלודג’ ציורי בלב יער הגשם ונחקור את המגוון האדיר של החי והצומח שבו, שאין דומה לו בעולם כולו. נסייר ברגל, נשוט בסירות קאנו במעבה היער.

בהמשך טיולנו נבקר במספר עיירות, שווקים ואתרים מעניינים באקוודור ובהם קיטו הבירה על שווקיה ואתריה התוססים,  אוטאבלו בה מתקיים השוק הססגוני ביותר בדרום אמריקה ושמורת הר הגעש קוטופאקסי.

נבלה 5 ימים בלתי נשכחים בקרוז באיי גלאפגוס (השייכים לאקוודור) על סיפון היאכטה סנטה קרוז שבאמצעותה נשוט ונסייר במספר איים בעלי צמחיה ובעלי חיים ייחודיים שאינם פוחדים מקרבת אדם ומאפשרים צפייה קרובה ובלתי אמצעית. נראה את הצבים הענקיים, איגואנות, פינגווינים, אריות ים ויצורים ימיים נוספים.
זוהי הדרך המפנקת והיעילה ביותר לביקור בשמורת איי גלאפגוס שאין דומה לה בשום מקום אחר היא ללא ספק חווית חיים חד פעמית! 

תכנית הטיול בגלאפגוס, מוכתבת על ידי הרשויות המקומיות ואינה נתונה לשליטת החברה.

תוכנית הטיול:
(תכנית הטיול בגלאפגוס, מוכתבת על ידי הרשויות המקומיות ואינה נתונה לשליטת החברה)

יום 1 │ תל אביב – דרך יעד ביניים – קיטו
נפגש בנתב”ג ונטוס לאמסטרדם וממנה בטיסת המשך לקיטו בירת אקוודור. לאחר הנחיתה הצפויה בשעות אחר הצהרים ובהתאם לזמן שיוותר, נערוך סיור הכולל תצפית יפה על העיר מגבעת פנסיו (Panecillo) עליה מתנוסס פסלה של “הבתולה של קיטו”. בשעות הערב נגיע למלוננו.
ארוחות: בטיסות, ערב במלון
לינה: קיטו


יום 2 │העיר קיטו

היום יוקדש לסיורים להכרת קיטו בירת אקוודור. זוהי אחת הבירות הגבוהות בעולם (2850 מטר מעל פני הים) המשתרעת על מס’ גבעות ומונה 2.5 מיליון תושבים. העיר נוסדה בשנת 1534 ומאז עצמאות אקוודור ב-1822 משמשת בירה.
נסייר בעיר העתיקה ובמרכזה כיכר העצמאות (Plaza Independencia) על מבניה הקולוניאליים הנהדרים שהשתמרו בצורה מצויינת והוכרזו “אתר מורשת עולמית” ע”י אונסק”ו, ארמון קרונדלט, הקתדרלה הגדולה, הכנסיות הבארוקיות היפהפיות, כנסיית סן פרנסיסקו, כנסיית La compania de Jesus, באסיליקת דל ווטו נאסיונאל, השוק המקומי ועוד. בערב נוכל לצאת לסייר באזורי הבילוי של קיטו. 
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קיטו

יום 3 │קיטו – אוטבלו
התחנה הראשונה שלכם תהיה ב-Cayambe שם תטעמו את הביזקוצ’וס המפורסמים של העיירה, שהם עוגיות מסורתיות אפויות על אש פתוחה. משם תעשו את דרככם לכיוון Otavalo תוך התפעלות מהנוף היפה של אגם סן פבלו. נבקר בשוק של אוטבלו (Otavalo), אחד המרשימים, הגדולים והציוריים ביותר בדרום אמריקה. נטייל בין הדוכנים העמוסים ונקבל הסברים על עבודות היד האופייניות לאקוודור. זה המקום להצטייד במיטב המזכרות המיוצרות באקוודור ממוצרי טקסטיל ועד תכשיטים, פסלים, תמונות ותבלינים ובקיצור חגיגה לעיניים.  נמשיך ללגונה קויקוצ’ה שפירושה בשפת הקיצו’אה “לגונת השרקנים”. הלגונה נקראת כך עקב דמיונו של האי שנוצר במרכז הלגונה, לזה של שרקן, שהוא מרכיב חשוב בתזונה המקומית עקב יכולתו להתרבות מהר והסתפקותו במזון צנוע. נערוך תצפיות על הימה ולאחר מכן ניסע לעיירה הציורית קוטוקאצ’י – בירת תעשיית העור של אקוודור, לאחר מכן, נחזור וניסע לשדרת הרי הגעש אל קוטופקסי
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קוטופקסי

יום 4 │שמורת הר הגעש קוטופקסי
הבוקר ניסע לשמורת הר הגעש קוטופקסי (Cotopaxi) , אחד מהרי הגעש מכוסי השלג הגבוהים בעולם! קוטופקסי, “מבול של אש” בשפת הקצו’אה או “כס מלכות הירח” בשפת האינדיאנים המקומיים נראה היטב מקיטו ונחשב כמקום קדוש, מקום מושב האלים, עוד לפני תקופת האינקה. זהו ההר השני בגובהו באקוודור (5897 מטר!) והוא נכבש לראשונה בשנת 1872 . זהו הר געש פעיל שנרשמו בו מעל 50 התפרצויות מאז 1738 . עקב גובהו הרב ומיקומו על קו המשווה מהווה ההר וסביבתו גן עדן למיני צמחים ובעלי חיים מגוונים אותם ננסה לראות כשנערוך סיורים ברכב וברגל בשבילי השמורה. נהנה מנופים מרהיבים ועם קצת מזל נוכל לצפות בלאמות, קונדורים, סוסי בר ועוד.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קוטופקסי

יום 5 │קוטופקסי – השוק בסקוויסילי – לגונה קילוטואה
הבוקר נעזוב את אזור קוטופקסי וניסע בדרך נופית יפה והררית דרך הקניון העתיק של זומבהואה (Zumbahua) המשובץ בכפרים ציוריים וחלקות המעובדות בצורה אינטנסיבית. נעצור לביקור בבית מקומי ונלמד כיצד חיים בני הקיצו’אה המשמרים את המסורת האינדיאנית מזה מאות שנים. נמשיך לעיירה סקוויסילי (Saquisili) ונסייר בשוק המקומי הציורי והאותנטי אליו מתקבצים המוני סוחרים מכפרי הסביבה כדי לקנות ולמכור מוצרים שונים החל ממוצרי חשמל ועד מאכלים מסורתיים אותם נוכל לטעום. בתום סיורנו נמשיך ללגונה קילוטואה (Laguna Quilotoa), אגם מי אמרלד בתוך לוע הר געש שקרס בהתפרצות אדירה שארעה כאן לפני 800 שנה. נערוך תצפית מרהיבה לעבר הימה מראש הקלדרה (לוע געשי) בגובה 3,900 מטר והמעוניינים יוכלו לרדת בַּשביל המוליך לתחתית הלוע ולשוב לראשו על גב פרדה (מותנה בזמן). בתום יום מהנה ניסע ללינה בבָּאניוס.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: באניוס

יום 6 │באניוס
באניוס ידועה בתור “השער לאמזונס” הנמצאת בגובה 1,800 מטר ולמרגלות הר הגעש טונגורהואה. מפלים ויערות עבותים מקיפים את העיירה השלווה הממוקמת על גדות נהר. שם מתחיל האמזונס. העיירה באניוס היא גם מרכז דתי מרכזי.  מאמינים רבים אומרים שמריה הבתולה הופיעה פעם ליד המפלים כדי להגן על עיר מאסונות טבע, כגון אלה שעלולים לנבוע מהר הגעש הפעיל.  נסייר במפל Pailon de Diablo, נחצה את הקניון ב- Tarabita ונשוטט בעיירה.  
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: באניוס

יום 7 │מסע בג’ונגל אמזונס
לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור חוויתי באמזונס. . נטייל רגלית וגם באמצעות סירות קאנו ביער הגשם האמזוני, נכיר את עולם החי והצומח, נתוודע לצמחי מרפא, נבחין בין צמחים רעילים לבין צמחי מאכל ועצים כלכליים בשימוש האדם, וכן בתופעות מיוחדות הקשורות ליער. ארוחת צהריים קלה נאכל במהלך הסיור וארוחת ערב בלודג’ באזור טאנה.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: לודג’ אזור טאנה

יום 8 │שייט באמזונס
מוקדם בבוקר נצא על קאנו לשייט קצר במשך 150 דקות במעלה נהר האמזנוס. האתר הראשון שנבקר הינו אתר ייחודי שבו מתאספים מאות תוכים. התוכים יורדים לגדות הנהר כדי לאסוף מינרלים אשר עוזרים להם לעיכול האוכל. לאחר ארוחת הבוקר שנאכל בנהר נקבל הסברים ממדריכים על האקולוגיה, הצמחיה ובעלי חיים החיים ביערות הגשם. לאורך השביל נצפה במגוון גדול של חרקים, מגוון של ציפורים שעפות סביבנו ועם קצת מזל גם קופים. נאכל ארוחת קלה קלה ולאחריה נפגוש את בני קהילת Kichwa באמזונס. הקהילה תספר לנו על אורח החיים שלהם והאינטראקציה שיש להם עם היער. נתכבד במשקה “יוקָה”  אותו שותים בפסטיבלים ואף נשתתף בהכנת המשקה הזה ונפגוש את המטבח המקומי.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: לודג’ אזור טאנה

יום 9 │אמזונס – מעיינות החמים בפאפאלקטה
לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את אזור יער הגשם האמזוני של אקוודור וניסע דרך נופי האמזונס אל העיר קיטו, אולם בדרך נעצור לרחצה במעיינות החמים בפָּאפָּאלַקטָה (Termas Papallacta ). 
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קיטו

יום 10 │פאפלקטה – טיסה לבלטרה באיי הגלאפגוס – עליה ליאכטה והתחלת ההפלגה – האי Seymor Norte
הבוקר ניסע לשדה התעופה בקיטו ונטוס לאי בלטרה (Baltra) שבקבוצת איי הגלאפגוס. לאחר הנחיתה נעבור את סידורי הכניסה וניסע הישר למזח בו נעלה על יאכטת המילניום שלנו. נתמקם בתאים הנוחים, נקבל תדרוך ונאכל ארוחת צהרים על סיפון היאכטה שתחל בהפלגה. לאחר מכן נבקר באי הקסום Seymour Norte, באי זה חיה המושבה הגדולה ביותר של ציפורי פריגטה אדומת החזה. האי שופע במושבות של איגואנות שהובאו מכאן לפני שנים רבות מהאי בלטרה. אם יתמזל מזלנו נוכל לתצפת על אריות הים השוחים בגלי הים הפתוח. 
ארוחות: בוקר, צהרים, ערב
לינה: ביאכטה

יום 11 │איי הגלאפגוס:  האי Bartolome – Sullivan Bay
את הבוקר נפתח בביקור באי Bartolomé, אחד האיים המצולמים ביותר בגלאפגוס בזכות הסלע המפורסם המתנשא על פני האי. זהו אי צעיר שופע במגוון רחב ומרשים של תצורות געשיות עם נוף דמוי ירח וצינורות לבה. ארוחת צהריים תוגש ביאכטה. נמשיך לביקור באי Bahía Sullivan בו תהיה לנו הזדמנות לשחות ולשנקרל לצד אריות הים…
ארוחות: בוקר, צהרים, ערב
לינה: ביאכטה

יום 12 │איי הגלאפגוס: האי Santa Cruz,  חוף Bachas , שייט לאזור Cerro
את הבוקר נפתח בביקור ב- Bachas (Santa Cruz) – אחד החופים החשובים ביותר שבו צבי הים מקננים. מאחורי הדיונות של הלגונה, נוכל לראות את הפלמינגו. החוף הרחב והקסום מזמין לשחות או לשנרקל. לאחר ארוחת הצהריים נשוט ל “Cerro Dragon” בו נפגוש במושבת איגואנות-הקרקע האחרונות בסנטה קרוז וניחשף לצמחיה אנדמית לאזור זה.
ארוחות: בוקר, צהרים, ערב
לינה: ביאכטה

יום 13 │איי הגלאפגוס: האי Islas Plazas – האי Santa Fe
עם שחר נגיע לאי המיוחד Islas Plazas השופע בקקטוסים ושיחים כתומים המהווים את ביתם של איגואנות הקרקע. לצד צוקי החוף נצפה במושבת אריות הים. באי הזה נוכל לפגוש בציפורים המפורסמות – פריגאטה אדומת החזה, סולה כחולת הרגל, שקנאים, שחפים ומגוון רחב של עופות. בצהריים נבקר באי Santa Fé – ארכיפלג ציורי בו נוכל לשחות לצד צבים ואריות ים.
ארוחות: בוקר, צהרים, ערב
לינה: ביאכטה

יום 14 │איי הגלאפגוס: סן קריסטובל (גלאפגוס) – גואייקיל
אחרי ארוחת הבוקר ניפרד מן היאכטה וניסע לביקור במרכז המבקרים בסאן קריסטובל – Centro Interpretación – המציג תערוכה גדולה על ההיסטוריה של הטבע וההתיישבות על איי גלפגוס.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה – גואייקיל

יום 15 │גואייקיל – דרך יעד ביניים – תל אביב
גואייקיל העיר הגדולה ביותר באקוודור, עיר נמל השוקקת חיים שממלאת תפקיד קריטי בכלכלת המדינה. לאחר ארוחת הבוקר נצא רגלית לסיור ברחובות העיר, נבקר בפארק סימון בוליבר, שם נצפה באיגואנות המשתזפות על הדשא ומטפסות על עצים. משם נמשיך לטייל על הטיילת המקיפה את הנהר, נגיע לשכונת לאס פניאס. בסיום הסיור בעיר נצא אל עבר שדה התעופה לקראת חזרתנו הביתה.

נחיתה ביום 16 בתל אביב.

אתרים מרכזיים ואטרקציות בטיול תרבותו  איי הגאלפגוס ואקוודור :

  • סיור בקיטו בירת אקוודור
  • ביקור בשוק הצבעוני של אוטבלו, אחד השווקים המפורסמים בדרום אמריקה
  • סיור ללגונה קויקוצ’ה ולכפר קוטוקאצ’י – מרכז תעשיית העור של אקוודור
  • סיור באזור הר הגעש קילוטואה
  • סיור בעיירה הציורית באניוס כולל מפל המים Pailon De Diablo
  • סיורים רגליים, שייט קאנו ופעילויות ביער הגשם האמזוני
  • רחצה במעיינות החמים של פאפלקטה
  • סיורים מרהיבים באיי הגלאפגוס באמצעות יאכטה (4 לילות)

מחיר בדולרים לאדם בחדר זוגי 

יציאה חזרה מחיר     הערות  
             

הערות:
* אין כפל מבצעים והנחות
* בדבר חיסונים – יש לברר במרפאת המטיילים בלשכת הבריאות האזורית

המחיר כולל:

• טיסות 
• מלונות בדרגת תיירות טובה ע”ב חצי פנסיון + 4 לילות ביאכטה מילניום
• שייט באיי הגלאפגוס על ה-Millennium Yacht על בסיס פנסיון מלא (4 לילות)
• כניסות לכל האתרים בהתאם לתוכנית וכן ציוד צלילה בגלאפגוס הכולל שנורקל ומסיכה.
• אוטובוס צמוד וממוזג לביצוע הטיולים בהתאם לתוכנית
• מדריך ישראלי מצוות תרבותו המומחה לאקוודור ואיי הגלאפגוס
• מדריכים מקומיים דובר אנגלית בהתאם לנדרש
• מס Ingala בכניסה לאיי הגלאפגוס
• טיפים לנותני שירותים יבשתיים בחו”ל (לא כולל טיפים ביאכטה)
• מפגש קבוצה כעשרה ימים לפני היציאה.

המחיר אינו כולל:
• דמי כניסה לשמורת איי הגלאפגוס (כ- 100 $ למשתתף)
• מיסי נמל המשולמים במקום (במידה ויחולו)
• טיפים לצוות היאכטה בגלאפגוס (15 $ ליום למשתתף)
• טיפ למדריך הישראלי
• הוצאות בעלות אופי אישי וכן ביטוחים, שתייה וארוחות שאינן כלולות
• כל מה שאינו כלול בסעיף “המחיר כולל”

תנאי תשלום ודמי ביטול:
* דמי הרשמה על סך 300 $ לנוסע עם ההרשמה.
* עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
* ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית
* התשלום לפי שער המחאות והעברות.
* אין כפל מבצעים והנחות

* המחירים משתנים בחברת השייט עפ”י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.

טיולים בתקופת “הקורונה

הטיולים מיועדים למחוסנים בלבד היכולים להנפיק תעודת קורונה המיועדת לחו”ל (לא תו ירוק ישראלי).

יובהר ויודגש כי כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים ומתקיימות טיסות למדינת היעד, הטיולים ייצאו כסדרם.

דמי הביטול המפורטים בסעיף “מחירים” והטופס ההרשמה, יהיו תקפים גם במקרים בהם הנוסע יחלה בקורונה ו/או תחול עליו חובת בידוד וכן גם במקרים בהם תהא חובת בידוד לנכנסים לישראל, ו”משבר הקורונה” לא יהווה עילה לפטור מדמי ביטול.

על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן) על חשבונו, בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה.
“תרבותו” ממליצה לכל נוסעיה לרכוש גם ביטוח המכסה כל הכיסויים המקובלים וההרחבות המוצעות ע”י חברות הביטוח (לרבות הטסה רפואית)
 ו”תרבותו” לא תהיה אחראית כלפי הנוסע (או חברת הביטוח שלו), בכל אופן שהוא, בקשר לכל עלות ו/או נזק (לרבות חובת הנוסע לשלם דמי ביטול) בקשר לעניינים כאלה.

ההתנהלות בטיסות ובמדינות היעד תהנה בכפוף להוראות שיחולו באותה עת לגבי טיסות ו/או שהות במדינת היעד (חובת חבישת מסיכות, שמירת מרחק וכו’). חלה חובה על הנוסע לנהוג ולציית לחוקים ולהחלטות חברות התעופה והרשויות המקומיות.
על הנוסע חלה החובה לבדוק עוד בטרם הרשמתו לטיול את תנאי הטיסות והכניסה למדינת היעד והשהות בה וזאת באמצעות אתר משרד החוץ הבריאות ורשות שדות התעופה וכו’. כל מדינה ותנאיה השונים.

יובהר כי הנחיות הקורונה משתנות ממדינה למדינה ומחברת תעופה לחברת תעופה וכן משתנות מעת לעת ולכן חלה החובה על הנוסע בטרם נסיעתו להתעדכן ולפעול עפ”י ההנחיות התקפות לאותו מועד.

יודגש כי “תרבותו” לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע בעקבות אי השתתפותו בטיול או בעקבות מגבלות שונות שיחולו על הנוסע

תנאים ומידע כללי

2024-01-23T16:16:26+00:00