yes

טיול מיוחד לאקוודור וגלאפגוס

אקוודור ואיי גלאפגוס

טיול מיוחד לאקוודור וגלאפגוס הוא אחד הטיולים שחייבים לעשות לפחות פעם בחיים. זהו מסע אותנטי לממלכת עבר אינדיאנית ולתרבות האינקה עם ביקור ולינה  בג'ונגל, שייט בסירת קאנו. ביקור בהר געש פעיל, מפגש עם בעלי חיים וצמחים נדירים. הטיול הזה לוקח את הקבוצה אל נופים הרריים, אגמים ציוריים, יערות גשם טרופיים ונהרות גועשים. זהו מסע הרפתקה המשלב טיול רגלי יחד עם שיט על יובלי האמאזונס ואל האינדיאנים החיים בו. טיול המשלב בין טבע ותרבויות, עבר והווה, אורח חיים ותפיסת הטבע הקדמוני הקסום.

אי-גלאפגוס

מדובר על טיול של 18 ימים שעובר דרך קיטו עיר הבירה, קוקה, לודג'- ג'ונגל באגן האמאזונס, בניוס ואיי הגאלפגוס עם הטבע והקולינריה הטבעיים והאותנטיים.  

חדרים אקולוגיים בג'ונגל טבעי באמזונאס

מקיטו עיר הבירה יוצאים ביום השני בטיסה לעיירה קוקה וממנה לעבר הלודג' שבאגן האמזונאס בו ישהו המטיילים 3 ימים. זהו אתר לודג' אקולוגי, העשוי מחדרים בנויים מחומרים טבעיים. מתוך הלודג' אפשר לחיות את היער ולהאזין לקולות בעלי החיים והטבע הרוחש. הטיול משולב בהליכה רגלית ושייט בסירת קאנו.

אמזונס

ביום החמישי נוסעים לעיר בשם בניוס ונשארים בה יומיים, הממוקמת למרגלות הר געש בשם טונגוראורה. היא משמשת כנקודת יציאה לשמורות טבע של יערות גשם: יאסוני וקוייבאנו, בהם התרחשות טבעית של צמחים, ובעלי חיים צבעוניים וייחודיים למקום. ביום השביעי נוסעים לפרובינציית קוטופקסי, השוק של  ZAMBHUHA ולגונה קילוטואה. ביקור באחד השווקים של אינדיאנים מרכס האינדים המשווקים תוצרת מקומית כמו דברי אומנות ואריגים. לגונה קילוטואה הנה לוע של הר געש שהתמוטט לתוכו. מהחלק העליון ניתן להביט על הלגונה עצמה וההרים המושלגים קוטופקסי ואיליניזה הדרומי. זהו אחד המקומות המרהיבים ביבשת.

הפארק הלאומי קוטופקסי

בפארק הלאומי קוטופקסי מצוי הר געש פעיל השני בגובהו באקוודור. הוא מתנשא לגובה של 5,897 מ' וזכה לכינוי "הר הגעש הפעיל הגבוה בעולם" וגם ל"מבול של אש". הר הגעש הזה התפרץ מספר פעמים ובעצם עיצב את הנוף הנדיר של העמקים סביבו.  למרגלותיו לגונת לימפיופונגו  שטיול רגלי בה מפגיש את המטיילים עם צמחיית גדות ועופות מים נדירים. בתחום הפארק בולט גם הר הגעש רומינאווי שפסגתו משוננת וגובהו 4,721 מ'.

 

לאיי הגלאפגוס

מהפארק הלאומי קוטופקסי תמשיך הקבוצה לקיטו- אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הטיול יכלול ביקור בכיכר העצמאות, המוקפת בכמה מוסדות חשובים כמו: הקתדרלה, ארמון הנשיאות ארמון הארכיבישוף, העיריה, למנזר סאן פרנציסקו  ועוד. מכאן תמשיך הקבוצה לאיי הגלאפגוס. כך הופך הטיול לשייט בן שמונה ימים בין האיים: סנטה קרוז, האי המרכזי בגלאפגוס ובה תחנת המחקר של צארלס דארווין אבי תורת האבולוציה. המקום משמש גם נקודת רבייה לצבי ענק.

איי הגלפגוס מכונים גם: ארכיפלגו דה קולון. הם שורה של הרים געשיים ונמצאים בשליטת אקוודור. הם ידועים במגוון העצום של בעלי החיים מזן  מסוים, אשר חביבים על המטיילים באזור. הם נקראים ע"ש צבי הענק שחיים בחלק מהאיים וכוללים בין השאר את האיים הבאים:  איסבלה, אספניולה, באלטרה, בארטולומה, חנובסה, דרווין בגלל שהוא קיים את המחקר האבולוציוני שלו באחד האיים הללו. האי דרום פלאסה, וולף, מרצ'נה ועוד. רבים מהצמחים ומבעלי החיים הם "אנדמיים" ייחודים להם בלבד, ויש בהם עניין בוטנאי רב ברמה עולמית.

הטיול באיי גלפאגוס, יכלול ירידה רגלית באמצעות סירות לחלקים שונים של האיים, תצפיות על טבע נדיר וכן הרצאות.

2019-02-14T04:14:48+00:00