yes

למה לטוס כל כך רחוק כדי לבקר באיי גלאפגוס

למה לטוס כל כך רחוק כדי לבקר באיי גלאפגוס

אם דארווין היה עוד בין החיים רוב הסיכויים שהוא היה משכנע אתכם לטוס עד לאוקיינוס השקט. לאיים שתהילתם חצתה גבולות ונחשבים לאחד הפלאים הגדולים שקיימים. איי גלאפגוס הם איים שאין כמוהם בעולם מהרבה מאוד בחינות: תופעות טבע, בעלי חיים אנדמיים לצד הרי הגעש הפעילים ביותר על פני כדור הארץ.
ממש כאן דרווין ביסס את תיאוריית הבררה הטבעית והטביע חותמו על האנושות. האיים מושכים מטיילים מכל העולם שמגיעים לחקור את הסביבה הוולקנית והבראשיתית שנשמרה במשך מיליוני שנים מבלי שיד אדם תפגע בהם. זה אחד המקומות היחידים בתבל בהם תרגישו את הטבע בדרך האותנטית, הבתולית והמקורית שלו.

לפניכם סיבות לטוס לאיים ומה הם טומנים בחובם. היכונו להרפתקה הגדולה של חייכם…

כדי לראות בעלי חיים בסביבתם הטבעית

איי גלאפגוס הם פארק לאומי, הראשון של אקוודור וגם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בתוך קבוצת האיים רק ארבעה מהם מיושבים על ידי בני אדם ולכן, בעלי החיים, הצמחים והטבע מתפתחים כאן ללא הפרעה. תוכלו להרגיש כמו באי בודד אמתי, לצאת לשייט בין האיים ולבקר על איים שתושביהם הם בעלי החיים בלבד.
בעלי החיים המיוחדים של איי גלאפגוס משוטטים חופשי בין המטיילים וניתן לתצפת עליהם מקרוב. תראו כאן בעלי חיים שלא במקומות אחרים כמו איגואנה ימית שחיה במים וגם ביבשה, היא יודעת לצלול ודרווין קרא לה שדון החשיכה. יש כאן גם אוכלוסייה ענקית של סולה כחולת רגל ואריות ים גלאפגוס, מין אנדמי לאיים שמשתזפים תחת השמש הטרופית, צבי גלאפגוס הענקיים שעל שמם האיים נקראים כפי שהם נקראים כי גלאפו היא מילה עתיקה בספרדית ופירושה – צב. גם פינגווינים תגלו באיים והם הזן היחיד של פינגווינים שחי באזור קו המשווה.

כדי לחקור תופעות גיאולוגיות מרשימות

כל מי שמגיע לאיים הוא חובב טבע מושבע ולכן האיים הם גן עדן בשבילו עלי אדמות. אי אפשר לעמוד בפני התופעות הגיאולוגיות המיוחדות של האיים. יש כאן הרי געש פעילים ומכתשים וולקניים ואפילו אגמי מלח מיוחדים. הטיול באיים עובר בין סלעים געשיים ומנהרות תת קרקעיות ובין אם טיילתם ביבשה או צללתם במעמקים, נכונו לכם חוויות מפתיעות ומרגשות. כך למשל, תוכלו לראות את החרוט הוולקני Pinnacle Rock, שעשוי משכבות של בזלת או את פסגתו של הר הגעש וולף הנישא לגובה של 1,707 מטרים.

לשוט בסירות פנגה, לצבור חוויות בחופים

האיים היא בסירת פנגה קטנה, חוויית שייט בפני עצמה. עם הסירה תוכלו להגיע לחופים של האיים בה מחכים לכם בעלי חיים ותופעות טבע מרשימות ביותר. כך למשל, תגיעו לחוף הדואר ששימש להעברת דואר מהאיים ליתר המקומות בעולם במשך כמאתיים שנה. כמו כן, תוכלו לשוט בקייקים ולעשות שנורקלינג באזור הגעשי של מפרץ צ'מפיון ואף לצאת להליכה ביער של קקטוס אופונטיה.

איי גלאפגוס הם מקום שנראה כאילו לקוח מהחלומות הכי פרועים, הטבע נשמר כפי שהיה לפני שבני האדם הגיעו, בעלי החיים ייחודיים והחוויות מסחררות. טיול מאורגן בלתי נשכח יחד עם קרוז חלומי.

2019-02-14T04:14:51+00:00