yes

מדריך לאזור 5 האגמים בהר פוג'י – טיול ליפן

מדריך לאזור 5 האגמים בהר פוג'י – טיול ליפן

אנו מזמינים אתכם לפתוח יחד איתנו צוהר לתרבויות מיוחדות ואקזוטיות אותן לא הכרתם ! הצטרפו אלינו וצאו עם טיולי תרבותו לטיול מאורגן ביפן בו נתמקד באזור חמשת האגמים של הר פוג'י – אנו מבטיחים לכם טיול מרתק שיחשוף אתכם לתרבות אוריינטלית  ולחוויה עמוקה ומרשימה שלא תשכח במהרה.

טיול ליפן - מדריך לאזור 5 האגמים בהר פוג'י

טיול המאורגן ליפן ולאזור הר פוג'י מבית תרבותו נלמד יחדיו על ההיסטוריה, התרבות והסיפורים המיוחדים המלווים את האזור. נחזה בנופים קסומים וניתן לעצמנו לחוות חוויה אותנטית, ייחודית ומקסימה.

אזור האגמים שמצפון להר פוג'י, המשתרע במחוז יאמאנאשי (Yamanashi) במרכז האי הונשו, שהוא למעשה האי המרכזי של יפן, זהו יעד תיירות מאד פופולרי אליו נגיע בטיולנו. באזור זה קיים מגוון אפשרויות לפעילויות- חוץ, מרחצאות חמים, מרכז המבקרים של הר פוג'י ופארק שעשועים מהטובים ביפן.  התפרצויות הר הגעש פוג'י יצרה סביבו קשת של אגמים אשר משתרעת למרגלות ההר ומצפון לו וכוללת את האגמים הבאים: יָ‏מָ‏נאקָ‏ה   (Yamanaka),  קָ‏ו‏ואגוּ‏צִ'י (Kawaguchi) סָ‏אי (Sai) שוֹ‏גִ'י (Shoji) ומוֹ‏טוֹ‏סוּ‏‏ (Motosu) באזור ניתן לעשות קמפינג, טיולים ברגל, דיג, שיט ופעילויות-חוץ אחרות.  אגם קאוואגוצ'יקו הוא  אגם שבו ניתן לראות את ההשתקפות של הר פוג'י עליו. ארבעת האגמים האחרים יש גם תצפיות אל הר פוג'י אך פחות מפותחות כמו זאת. קאוואגוצ'יקו זו עיירה  עם מסעדות ואטרקציות נהדרות.

טיול מאורגן ליפן הוא בהחלט חוויה מיוחדת במינה! יש כל כך הרבה מה לראות ביפן ואיתנו בתרבותו נתמקד בכל טיול באזור שונה כפי שנעשה בטיול זה באזור חמשת האגמים של הר פוג'י. בחירה בטיול מאורגן של תרבותו מבטיחה לכם פתיחה של דלת ראשונה להכרות עם אזור מופלא זה ולטיולים נוספים בעתיד ללא טרחת הארגון, התכנון והתיאומים הרבים הנדרשים לטיול מעין זה.

צוות המדריכים של תרבותו למזרח הרחוק הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול המותאמים לכם במיוחד ולאופי המטיילים: אלו מסלולים עשירים, מגוונים ומעניינים ומלאים בכל השפע שהמזרח הרחוק יכול להציע! טיולים מלאי ענין, אדרנלין, תרבות ושפע של חוויות.

אין ספק שטיול מאורגן ליפן הוא חוויה נהדרת ומומלצת לכל. אנו מבטיחים לכם שקט נפשי, הדרכה צמודה, מיומנת ומקצועית של מדריך צמוד וקשוב, שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. גם בזמנכם הפנוי במהלך הטיול תוכלו כמובן להתייעץ עם מדריך הטיולים של רימון פלוס.

אין דאגות, אין תכנונים, אין טרדות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול המאורגן המדהים למזרח הרחוק מציע לכם.

2019-02-14T04:15:36+00:00