yes

מדריך לקרוז מאורגן בים הבלטי

מדריך לקרוז בים הבלטי

קרוז מאורגן בים הבלטי הוא חוויה מהנה מאד. הים הבלטי הוא ים רגוע ושקט ולכן הסיכוי לים סוער או לתחושות בטן לא נעימות נמוך ביותר.
אז אם אתם יוצאים לקרוז הראשון בחייכם – אנחנו ממליצים להתחיל בקרוז מאורגן בים הבלטי.

בקרוז מאורגן אנחנו נדאג לכם! נתאים עבורכם את החדרים המתאימים ביותר, נסייע לכם בכל מה שקשור להזמנה ולהתנהלות ונדאג לכל מחסורכם בזמן השייט.

בשייט בים הבלטי תבקרו במדינות וערים יפות המקיפות את הים. ערים בעלות אופי ייחודי, ארכיטקטורה מרשימה, תרבות וחיי לילה מגוונים כאשר הכוכב הבולט בשמי הקרוזים בים הבלטי היא העיר סנט פטרסבורג שאין קרוז שאינו עוצר בה לביקור ובילוי!

רבים מהקרוזים עוצרים בסנט פטרסבורג ליומיים מלאים וללילה אחד, וחלקם לשני לילות. זוהי עיר יפה מאד ומלאת אטרקציות תיירותיות ואף שוקקת חיים.
כמובן שיש עצירה בערים הסקנדינביות שמצויות סביב לים הבלטי, הלסינקי, אוסלו ובעיקר בקופנהאגן, ממנה מתחילים קרוזים רבים.

מלבד מדינות סקנדינביה ורוסיה, בקרוז מאורגן בים הבלטי הספינה עוגנת גם בטאלין, בירתה של אסטוניה ובריגה בירתה של לטביה. שתי ערים שמתפתחות מאד בשנים האחרונות וזוכות לפופולאריות רבה בקרב תיירים. נמלים אחרים בהם עוגנת אוניית הקרוז כוללים את גדנסק אשר בפולין ואת וורנמונדה שבגרמניה, ממנה ניתן להגיע בקלות לברלין.

הזמן הטוב ביותר לצאת לקרוז בים הבלטי הוא מתחילתו של חודש מאי ועד סוף חודש אוגוסט – זוהי עונה קצרה לשייט חלומי בצפונה של אירופה ובסקנדינביה בו אפשר לחזות בקסמיהן של ערים מיוחדות, במגוון של אוכלוסיות ותרבויות, שפות שונות, מסורות אומנותיות והיסטוריה עתיקה ורבת שנים.

קרוז הוא דרך אידאלית לראות את כל זה ולחלוף על פני מספר מדינות במחיר סביר לחלוטין.
קרוז בים הבלטי כולל כמובן ביקור בכל הערים שציינו כאן אולם בנוסף זהו טיול של נוף מקסים, של טירות עתיקות ושל היסטוריה רבת שנים. כל מי שחובב את התחומים הללו יהנה מאד בקרוז בים הבלטי.

כמובן שיש גם את הפינוקים שעל האנייה והשייט במלון צף ומפואר הופך את החוויה לקסומה במיוחד. זוהי דרך נוחה ונעימה לבקר בערים אירופאיות יפות ושונות מאד אחת מהשנייה וגם לחזות בנוף ובמראות מדהימים מסיפון האנייה.

קיים מגוון גדול של אפשרויות לקרוז בים הבלטי ולמסלולים שונים, אם כי רובם כוללים את הערים שציינו בסקנדינביה, ברוסיה ובצפון אירופה. מרביתם של הקרוזים נעים בין 10 ל- 14 ימים.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקרוז חלומי ומהנה במיוחד ומאורגן כהלכה!

 

 

 

2019-04-16T05:37:36+00:00