yes

מדריך למטייל בקרנבל בריו דה ז'נרו

מדריך למטייל בקרנבל בריו דה ז'נרו

 

טיולי התרבות עם תרבותו הם טיולים לאנשים שאוהבים לראות, לשמוע ולחוות אזורים שונים בעולם בדרך מעמיקה ומפורטת, מזוויות שונות ועם למידת האירועים ההיסטוריים, התרבותיים והגיאוגרפיים של העמים המתגוררים באותו אזור. הפעם, טיולי תרבותו יקחו אתכם לקרנבל בריו – לחוויה מרובת חושים ועוצמתית במיוחד החושפת את תרבותה של ברזיל בדרך מקורית ומהנה.

לחצו כאן למידע על טיול מאורגן לדרום אמריקה כולל מצעד המנצחות בריו דה ז'נרו

טיול בקרנבל בריו דה ז'נרוטיולי תרבותו הם תמיד עם דגש על נושא מרכזי אחד אותו בודקים וחוקרים לעומק. התחומים רבים ומגוונים ולעיתים יש שילוב בין מספר תחומים. לדוגמה: היסטוריה, ארכיאולוגיה אמנות, ספרות, מוסיקה, קולינריה ויהדות התפוצות. הפעם נתמקד בקרנבל בריו אשר בברזיל. את הטיול יוביל מדריך מומחה לתחום, בעל ידע רחב ועמוק בנושא.

בטיול העומק של תרבותו לקרנבל בריו תוכלו להפעיל את כל החושים ובאמת ללמוד באופן חוויתי על הקרנבל המיוחד והותיק כל כך. הקרנבל השנתי שמתקיים בריו דה ז'נרו בחודש פברואר הוא מהמפורסמים בעולם אם לא המפורסם שבקרנבלים והוא מושך אליו מיליונים מכל רחבי העולם, המגיעים כדי לצפות בתהלוכות הססגוניות של בתי הספר לסמבה ולהשתתף במסיבה הגדולה ביותר בעולם.

הקרנבל הוא סדרה של מצעדים ומסיבות הנמשך לאורך 40 ימים. זהו אחד האירועים המשמעותיים ביותר בתרבות הברזילאית. ההכנות לקרנבל נמשכות חודשים רבים ואםאתם ברי מזל והגעתם לקרנבל בריו אתם יכולים לצפות לתהלוכות מרהיבות של בתי הספר לסמבה בעיר יחד עם מסיבות רחוב, מוסיקה חיה ועוד הרבה יותר!

הסמבדרום הוא האצטדיון סמבה של ריו. באופן עקרוני קיים מסלול קבוע לתהלוכה עם מושבים סביבו בהם מקומות ל 70 אלף איש. בכל שנה מתקיימות בסמבדרום תהלוכות מפוארות של בתי הספר השונים לסמבה. יש צורך בכרטיס כדי להיות בתהלוכות אלו. מחירי הכרטיסים משתנים כתלות במיקום המושבים. קיים סדר במופעים ובתהלוכות כאשר 12 בתי הספר המובילים בריו מופיעים ב 16 בפברואר וב 17 במרץ כל שנה. התהלוכות והריקודים הם למעשה גם תחרות בין בתי הספר לריקוד והם מתחילים ב 9 בערב ונמשכים עד השעות הקטנות של הלילה. לכל בית ספר לסמבה יש בין 70 ל 80 דקות להופעה בתהלוכה.

כל התהלוכות נפתחות על ידי המלך מומו – מלך הקרנבל. כל בית ספר לסמבה בוחר בנושא ספציפי ומציג אותו בריקוד, בתלבושות ובשירה. הקבוצות הבולטות בקרנבל הן קבוצות המתופפים, אשר נותנות את קצב הסמבה המוכר.

בקרנבל נערכים גם נשפים מפוארים שהם חגיגה של תלבושות צבעוניות. הנשפים מתקיימים במקומות שונים בעיר וניתן להשתתף בהם תמורת תשלום. בנוסף, ניתן להסתובב בעיר ולהקשיב להרכבים מוסיקלים שמנגנים במקומות שונים באזור הדאון טאון של העיר.

קיים גם אזור בעיר שנקרא סמבלנד – בו יש בימות עם מופעים מוזיקליים, וחגיגות באוויר הפתוח עם ריקודים ושמחה רבה. המקום פתוח ב 21 עד 22 בפברואר וגם ב 28 ע/2 עד 4/3 ובנוסף ב 7-8/3. החגיגות מסתיימות לקראת 6 בבוקר.

בשכונת לאפה הפופולארית שבעיר יש התרחשות רבה בתקופת הקרנבל. מרבית הפעילות מתחילה ב 8 בערב עד עלות השחר. כך בכל לילה בתקופת הקרנבל.

מלבד כל זאת מתקיימות בתקופת הקרנבל מסיבות רחוב בכל רחבי העיר. יש הרבה מסיבות מתוכננות ורבות מהן גם ספונטניות.

טיולי התרבות והעומק של תרבותו יהיו תמיד ייחודיים, מקוריים ואותנטיים ויכללו מפגשים עם התושבים המקומיים, התרבות המקומית לגווניה השונים והמיוחדים והאופי של האזור המטויל. כל זאת עם מיטב המדריכים הבקיאים והמיומנים ביותר. תצטרפו – לא תתחרטו!

2019-02-14T04:15:36+00:00