yes

מערות ניו זילנד

מערות ניו זילנד – מערות התולעים הזוהרות 

מערת התולעים הזוהרות בניו זילנד

בין מערות ניו זילנד, מככבת מערת התולעים הזוהרות – מערות קאוויטי. מערות התולעים הזוהרות בניו זילנד הן מערות קראסט מיוחדות עם נטיפים וזקיפים בצורניות מפתיעה, שהתגלו במהלך המאה ה-17.

גולת הכותרת כאן היא מערה בה חיות תולעים זוהרות נוצצות שיוצרות מופע אורות מרהיב ביופיו. הסיור במערה זו מתבצע בשייט בו נשמרת השלווה עד שנחשפת בפני המטיילים גלקסיית התולעים המשתמשות בקורים לתפוס את הטרף שלהן.

במוקדים מסוימים במערה תוכלו להתקרב מספיק על מנת לראות את הגוף האמיתי של התולעת הזוהרת ואת האור המדהים הירוק- כחול שהיא מפיצה. במערת התולעים הצילום אסור אבל החוויה עצמה בלתי נשכחת.

הרפתאות בניו זילנד שאי אפשר לפספס

ניו זילנד היא מסוג המדינות שיש בהן את כל הנופים עליהם יכולתם לחלום: מהרים עם פסגות מושלגות דרך אגמים צלולים כבדולח ועד איים אקזוטיים.
קרוז מאורגן חלומי יפגיש אתכם עם המיטב של האי הדרומי והאי הצפוני בניו זילנד ועם המערות שבו. כל אי מאופיין במראות אחרים ובחוויות אותנטיות מרגשות, בין אם מסע מרתק בין פיורדים או צפייה בגייזרים מתפרצים מהאדמה.

טיול משולב שייט לאוסטרליה וניו זילנד מאפשר מעבר נוח ומפנק בין האיים וכן הגעה לאוסטרליה. ניתן ליהנות ממתקני הנופש האיכותיים באונייה וכן ממגוון סיורי חוף. מהם המקומות הבלתי נשכחים בקרוז לניו זילנד?

שייט בממלכת הפיורדים בניו זילנד

אי אפשר שלא להסתנוור מ- Milford Sound– ככל הנראה המסלול המפורסם ביותר בניו זילנד. פיורדלנד נחשב אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והפיורד עצמו נמתח לאורך כ-15 ק"מ.
במהלך השייט מתקרבת האונייה למפלים השוצפים שיוצרים המים היורדים על מי ההרים. זהו אחד האזורים הגשומים במדינה, אבל גם בין ממטרים אי אפשר לפספס את המפלים הגבוהים ויונקים ימיים שצצים מעת לעת במהלך השייט. מי הגשמים מעצימים את תנועת המפלים ופסגות ההרים נראות כאילו אוטוטו הן נוגעו בשמיים והמחזה עוצר נשימה.

בעקבות האלבטרוסים

בחצי האי אוטגו באזור הפונה לצוקים וגלים שוצפים המייצרים יחד תפאורה מהפנטת מחכה לכם מרכז האלבטרוס המלכותי. באזור האקולוגי המופלא הזה תוכלו לתצפת על האלבטרוסים החיים במושבה הייחודית בניו זילנד וללמוד אודות אורחות חייו. זהו עוף ים ענקי בעל מוטת כנפיים באורך של יותר מ-3 מטרים. המקום מהווה גם נקודת יציאה לחוף מוגן שהוא בית לבעלי חיים ימיים כמו אריות ים, כלבי ים ואפילו פינגווינים כחולים.

אנטארטיקה זה כאן

הזדמנות "לטעום" מאנטרטיקה במסגרת קרוז בניו זילנד היא במרכז האַנטַארקטי בקרייסטצ'רץ השופע אטרקציות מלהיבות. תוכלו לנסוע על רכב שטח המדמה תנאי שטח של היבשה הקפואה, להיכנס לחדר המחולל סערה ולהרגיש את הכפור הגדול במינוס 25 מעלות, לצפות בפינגווינים וליהנות משלל מיצגים אינטראקטיביים אודות ההיסטוריה והגיאוגרפיה של היבשת ולהרגיש כאילו אתם ממש שם.

בלב הגיאותרמי

באי הצפוני של ניו זילנד מחכה לכם המרכז הגיאותרמי וואי או טאפו בו גייזרים ובריכות בוץ שיוצרים גוונים מרשימים וכן מופעים אותנטיים סוחפים של השבט המאורי, שיחברו אתכם להווי השבטי ולתרבות המיוחדת של המאורים שחיים בניו זילנד.

קרוז בצד השני של העולם ייקח אתכם לסיור בתוך מערות בניו זילנד, שמורות טבע מרהיבות, פולקלור מרתק וערים יפהפיות. חוויה שלא תישכח.

תופעות טבע מרהיבות שיהפנטו אתכם מחכות לכם בעמוד הקרוזים לאוסטרליה וניו זילנד

2019-02-14T04:14:29+00:00