yes

אתרים מומלצים לטיול סתיו בניו אינגלנד

10 מקומות מומלצים לביקור בטיול סתיו בניו אינגלנד

 רבים טוענים כי השלכת בניו אינגלנד, האזור הצפוני-מזרחי של ארצות-הברית, היא מהמרהיבות בעולם. האזור הגאוגרפי הכולל שש מדינות – מיין, ורמונט, ניו המפשייר, מסצ'וסטס, קונטיקט ורוד איילנד, עשיר בזנים שונים של עצים נשירים, שהופכים את תופעת השלכת באזור זה לקסומה במיוחד. נוסף על הטבע המהפנט ואתרי החוף היפהפיים, לניו אינגלנד היסטוריה מרתקת. כשמגיעים לטיול סתיו בניו אינגלנד, כדאי להכיר את כל אלה. לפניכם רשימה של עשרה מקומות שחובה לעצור בהם בדרך כדי לנצל בצורה מיטבית את זמנכם באזור המרשים.

סתיו בניו אינגלנד

  1. סיור בעיירה סיילם במסצ'וסטס – סיילם התפרסמה כעיר המכשפות של ארצות הברית. במהלך שנת 1692 נידונו לתלייה על ידי בית המשפט המקומי בסיילם שלוש עשרה נשים ושישה גברים, לאחר שהורשו במעשי כישוף. אדם נוסף הומת בעינויים לאחר שסירב לעמוד למשפט באישום זהה, ומאות אחרים נכלאו לזמן ממושך.סיילם-מסצ'וסטס
  2. ההרים הלבנים – האזור ההררי מכסה כרבע משטח מדינת ניו המפשייר. מן ההרים נשקפים נופים עוצרי-נשימה, וצבעי שלכת משגעים מכסים את היערות באזור. כדאי לבקר בהר וושינגטון; ברכבת המפורסמת The Cog, הראשונה בעולם שנבנתה לטיפוס במדרון תלול של הר; במעבר ההרים פרנקוניה, שידועה כמקום מושבו של "איש ההרים הקדמון"; ובקניון פלום היפהפה.
  3. נסיעה על דרך קנקמגוס – כינוי לכביש 112 החוצה את ההרים הלבנים. לאורך הכביש ישנן נקודות עצירה מסודרות ושבילים המוקפים שלכת מופלאה ומובילים לתצפיות מרהיבות ולמפלי מים שוצפים.
  4. ביקור בחווה לייצור סירופ מייפל בוורמונט – אומרים שמי שטעם סירופ מייפל אמיתי בוורמונט, לא יוכל עוד להסתפק בטעמו המלאכותי של סירופ המייפל הסינתטי שנמכר בסופרמרקטים. הביקור בוורמונט מהווה הזדמנות נהדרת לטעום, ולהכיר את תהליך הפקת סירופ המייפל הטבעי.
  5. העיירה סטואו – העיירה הציורית בוורמונט נודעה כמקום שאליה הגיעה משפחת וון-טראפ המככבת בסרט "צלילי המוזיקה", לאחר שברחה מאוסטריה. בעונת הסתיו מכוסה העיירה בשלכת יפהפייה ומוקפת מסלולי טיול מרהיבים.
  6. המוזיאון הפתוח בשלבורן (ושאר מוזיאונים המתעדים את תחילת ההתיישבות) – לניו אינגלנד חלק חשוב בהיסטוריה הקולוניאלית של ארצות-הברית. ראשוני המתיישבים שהגיעו מאירופה לארצות-הברית הגיעו לניו אינגלנד וניהלו מאבק עם האינדיאנים, הילידים המקומיים, שהסתיים בדחיקת הילידים אל ההרים ובהתמקמות של המתיישבים. המוזיאון בשלבורן מציג את אורחות החיים של ההתיישבות במזרח ארצות-הברית בראשיתה ובשטחו מגוון מבנים היסטוריים שמספקים הצצה מרתקת אל העבר.
  7. שמורת אקדיה – בשטח הפארק הלאומי, השוכן במדינת מיין, ניתן לחזות בנופים מרהיבים, בהם הרים נישאים, יערות הצבועים בצבעי הסתיו, אגמים קסומים, צוקים עצומים וחופים פראיים. הר קאדילאק, הגבוה בהרי החוף של מזרח ארה"ב, מהווה נקודת תצפית מופלאה. בפארק היפהפה חיים גם מגוון רחב של בעלי חיים, והסיכוי להיתקל בהם במהלך הביקור במקום גבוה מאוד.
  8. בוסטון – בוסטון היא בירתה של מדינת מסצ'וסטס ומהווה מרכז תרבותי, כלכלי ואקדמי. ההיסטוריה המפוארת של העיר כוללת את היותה המושבה הראשונה בקולוניה הבריטית באמריקה, וכמובן מעוז המרד שהוביל למלחמת העצמאות. אחד ממוקדי העניין בעיר הוא "נתיב החירות", שביל הליכה בן ארבעה קילומטרים שעובר דרך שישה-עשר אתרים היסטוריים חשובים בעיר, שהיוו אבנים בדרך לעצמאות ארצות-הברית. כיום מתקיימים בעיר חיי תרבות עשירים וסצנה סטודנטיאלית תוססת לצד פארקים ירוקים, מוזיאונים חשובים וארכיטקטורה מעניינת.בוסטון
  9. גבעות ליצ'פילד – הגבעות המרשימות בקונטיקט מציגות את השלכת של ניו אינגלנד בשיא תפארתה. הנופים היפים באיזור מונים גם נחלים ואגמים שלווים, בתי חווה, בתי אחוזה מעץ וכפרים ציוריים, התורמים לאווירה הפסטורלית.
  10. העיירה מיסטיק בקונטיקט – העיירה מיסטיק מוכרת הודות לפיצריה "מיסטיק פיצה" הממוקמת בה, שזכתה לפרסום בסרט תחת שם זהה ובכיכובה של ג'וליה רוברטס, אז שחקנית אלמונית. נוסף על הפיצה הפריכה שנמכרת במקום, ישנם במיסטיק גם נמל שמשמש כמוזיאון ימי מרתק, אקווריום הכולל למעלה מ-4,000 מיני דגים ופארק "הכפר העתיק של מיסטיק", ובו מבנים היסטוריים מקסימים.
2019-02-28T07:39:26+00:00