yes

סיורי החוף שמעצימים את החוויה

קרוז לפיורדים סיורי החוף שמעצימים את החוויה

הפיורדים מהווים תפאורה מהפנטת עוצרת נשימה והדרך הנפלאה ביותר לחוות את הפיורדים היא באמצעות קרוז חלומי. ספינת תענוגות שתיקח אתכם בין נופים מרשימים ויעדים מסנוורים גדושים באטרקציות מלהיבות תוצרת הטבע. קרוז לפיורדים משלב הנאות על הסיפון וכן עצירה בלוקיישנים נבחרים כולל סיורי חוף מיוחדים המזמנים מפגש מסקרן בליווי תצפיות נוף מסנוורות, מסלולי הליכה מיוחדים, הגעה לקרחון הגדול באירופה ועד אקווריום המוקדש ליצורי המים של הקוטב הצפוני. הכינו את המצלמות!

שימו לב – טרולים לפניכם
דרך הטרולים נחשבת לאחת הדרכים היפות בסקנדינביה כולה. היכונו לנסיעה בשביל מפותל מול נוף אגדי באזור המעורר את הקסם לתחייה. העיניים לא ידעו שובע מהמפלים הגועשים, הפסגות המושלגות והרים הנושאים שמות מרגשים כמו "מלכה" או "חומת הטרולים". בדרך גשר מרחף המהווה נקודת תצפית מושלמת וזה גם המקום היחיד בעולם בו מוצב השלט: "זהירות, טרולים".

נפלאות הקוטב
ברוכים הבאים לארקטיקום הצפוני בעולם – פולאריה. המצפה התת ימי השוכן בטרומסו ונחשב למרכז הרפתקאות ארקטי לכל המשפחה המקום שחושף מדוע החיים בים וביבשה תלויים זה בזה.  כאן חיים כלבי ים חמודים והמקום כולל גם דגים, אצות, כוכבי ים, קיפודי ים וסרט מרתק המוקרן על חמישה מסכים וחושף את החיים בקוטב הצפוני.

מלך הקרחונים
קרוז לפיורדים לא שלם בלי ביקור בקרחון יוסטדאל. כיפת הקרח המרהיבה מכסה שטח של 480 קמ"ר ונחשבת לגדולה ביותר באירופה היבשתית. הקרחון הוא חלק מהפארק הלאומי יוסטדאלסבריין  והוא עטוף בצמחייה עבותה ונופים קרחוניים. כמעט מחצית הפארק הלאומי מכוסה על ידי הקרחון וחלק מהאזורים מכוסים בשכבות קרח מעל 500 מטר עובי ולמעשה, מסת הקרח בקרחון שוות ערך ל-300 מיליון אמבטיות של מים – כפי שאוהבים הנורווגים לציין.

שייט בין פיורדים
קרוז לפיורדים כולל כמובן שייט בין הפיורדים, אחד מהם הוא
Lysefjord. פיורד באורך 40 ק"מ בין הרים מחודדים, שנוצר בעידן הקרח על ידי הקרחונים שכיסו את כדור הארץ והוא אחד המרשימים בממלכת הפיורדים. לצד הפיורד מדרגות עץ הארוכות ביותר בעולם המגיעות אל 740 מטרים מעל פני הים במסלול שאורך פחות משעתיים וזהו רק אחד האתגרים באזור ההרפתקני הזה.

בירת הפיורדים
אחד מסיורי החוף במהלך קרוז לפיורדים כולל טיול בעיר ברגן, שנחשבת ובצדק לבירת הפיורדים. מזג האוויר פה הוא לרוב גשום, אבל זה רק חלק מהקסם של עיר הנמל התוססת המאופיינת בבתים צבעוניים ושלל מוזיאונים. המטבח הנורווגי במיטבו והאטרקציות הן רבות. גולת הכותרת היא ככל הנראה עלייה ברכבל לפסגת הר אורליקן המתנשא לגובה של 642 ויחשוף בפניכם את יופייה של עיר הויקינגים לשעבר.

בחרו קרוז לפיורדים המשלב מסלול אטרקטיבי עשיר בפעילויות ובסיורים, אירוח מפנק בספינה מפוארת וכן בתקופה נעימה בשנה המתאימה לטיולי שטח ולשייט בין הפיורדים.

 

2019-04-29T11:01:24+00:00