yes

סיורי חוף בקרוזים

סיורי חוף בקרוזים

קרוז הוא הדרך לטעום מהחיים הטובים וליהנות משילוב מנצח בין אירוח מפנק לטיולים חווייתיים. תוכלו ליהנות מסיורי חוף בקרוזים מאורגנים המציעים מפגש מסקרן עם תרבויות, נופים עוצרי נשימה וריגושים בכל הסגנונות.
סיורי חוף בקרוזים כוללים טיול מאורגן בליווי מדריך מיומן, שיציג בפניכם את המקומות המעניינים ביותר ואת סיפורי המקום המרתקים בכל תחנה לאורך הדרך.

קרוז נחשק במיוחד הוא להודו ולאיים המלדיביים הכולל סיורים מפתיעים בחופים האקזוטיים בעולם ,ממקדשים ייחודיים ועד מבצרים וערים מעניינות. לפניכם הצצה למספר מוקדי משיכה בקרוז לאזור הודו והמלדיביים.

סיור חוף במומבאיי – לחוויה בלתי שגרתית במכבסה הגדולה יותר בעולם

מומבאי, עיר הנמל השוקקת של הודו, מהלכת קסם על הבאים בשעריה. מומבאי משלבת בין עבר להווה, שווקים תוססים, בתים צבעוניים המתמזגים עם גורדי שחקים עוצמתיים – זה הלב של תעשיית הסרטים ההודית (בוליווד) והמקום להרגיש את הדופק של הודו.
במהלך סיור בעיר תעברו ליד תחנת הרכבת ויקטוריה, ששמרה על מראה קולוניאלי וכן שער הודו המרשים. מקום יוצא דופן כאן היא המכבסה הגדולה ביותר בעולם בשירותיה כ-5000 עובדים ומתכבס בה ביום 15 טון כביסה.

חוויה תרבותית – בין מונומנטים בקוצ'ין

בין סיורי חוף בקרוז המשלב את הודו והמלדיביים תפליגו לעיר קוצ'ין הידועה בזכות העיר היהודית ההיסטורית ונחשבת ליעד מבוקש בהודו. קוצ'ין שופעת אתרים דתיים ומונומנטים מעניינים, ביניהם בית הכנסת מהמאה ה-16, הארמון ההולנדי ובזיליקת סנטה קרוז. כמו כן, מצודה מיוחדת ממנה נשקף נוף מסנוור ואי אפשר בלי לצלם את רשתות הדייגים התלויות על עמודי עץ והן סימן ההיכר הבלתי מעורער של קוצ'ין.

סיור חופים במלדיביים – הסטייל הטרופי של רפובליקת המלדיביים

עיר הבירה מאלה היא בין נקודות הציון הבולטות בחופשה במלדיביים. כאן תיהנו מאווירת חופש אולטימטיבית בדמותם של חופים ציוריים במהלך הסיורים בקרוזים במלדיביים, משווקים עם תוצרת חקלאית מקומית, כמו שוק הפירות ושוק הדגים המפורסם, עצי קוקוס וכן ואתרי תיירות כמו פארק הסולטן והמרכז האיסלמי. העיר, שהחלה את דרכה ככפר דייגים אינטימי, נחשבת לגדולה מבין עריה של המלדיביים.

חוויה אותנטית – נסיעה מפתיעה ברחבי "העיר הורודה"

טיול מאורגן בהודו, עוד לפני הקרוז עצמו, לא שלם בלי סיור חוף בג'איפור המכונה גם העיר הורודה. בעיר שלל אתרים מעניינים כמו מצודה מרשימה אל מרומה מגיעים בדרך ייחודית וחווייתית – על גבי פילים או ג'יפים ולמעלה מחכים לכם חללים מפוארים וחצרות פוטוגניות. כמו כן, שוכן באזור הארמון המלכותי ומצפה כוכבים ששרד מהמאה ה-18. גולת הסיור היא הכרות עם אומנויות העיר היצירתית.

סיור בהודו בעיר הנקייה והמסודרת 

הודו מוכרת כמדינה עם בלגן וצפיפות, אבל מנגאלור היא משהו אחר. מצוחצחת ומאורגן, שונה לחלוטין מערים אחרות. הסיור כולל ביקור במפעל לתהליכי עיבוד ואריזת אגוזי קשיו וכן סיור ברחב קאפלה הגדושה ציורי קיר ומקדשים המצטיינים בארכיטקטורה מרהיבה.

2019-02-14T04:14:27+00:00