yes

סמינר מטייל בוונציה בימי קרנבל המסכות

סמינר מטייל בוונציה בימי קרנבל המסכות

5 ימי סיור עומק בעיר הארמונות, תעלות המים וההיסטוריה המפוארת

קוד הטיול:  TGVE 
משך הטיול:  5 ימים
יציאה: פברואר 2025
מדינה:  איטליה
אזורים:  ונציה, צפון איטליה
סגנון:  טיול אורבני במלון במרכז וונציה

 

 

  • סיורים וביקורים באתרים הקלאסיים וגם במקומות שכמעט ואינם ידועים ומתויירים.

  • שהות ולינה במלון ברמה טובה מאד *4   במרכז ונציה (דקות ספורות מסן-מרקו).

  • ניהול הסמינר ע”י ההיסטוריון והמוסיקולוג, אלון קליבנוב, מבטיחה עומק ייחודי לחוויה תרבותית מיוחדת.

  • למעוניינים, בתשלום נוסף, חוויה חד פעמית של מופע אופרה (יפורסם בהמשך) בבית האופרה “לה פניצ’ה”, מן החשובים והיפים באירופה. רכישה ישירה באתר https://www.teatrolafenice.it/en/event/elisir-damore/

כולם מכירים את המונח “קרנבל”, אולם לא רבים יודעים את משמעות המילה ואת מקורה.

המילה והמשמעות גם יחד, קשורות באופן הדוק באחת הערים הקסומות והמרתקות ביותר בתבל – ונציה, העיר המרחפת על פני המים.  בעיר זו, בין התעלות לבין הבניינים הציוריים, נטו תמיד הבריות חיבה לחגיגות, לאירועים רבי צליל וצבע, להנאתם. במשך תקופה ארוכה מאד היתה ונציה החוגגת אנטיתזה לרומא הדתית והמחמירה.
ונציה השכילה לשלב קונוטציות דתיות האופייניות לכנסייה הקתולית של ימי הביניים עם דמויות מן הקומדיה דל-ארטה, מן הפולקלור המקומי ומן ההיסטוריה של האזור, תוך שימוש בכישורים איטלקיים אופייניים – חוש אסתטי, דמיון עשיר, יכולת עיצוב מרשימה ושמחת חיים.
התוצאה היא אחד האירועים הססגוניים והיפים ביותר בנמצא: קרנבל המסכות של ונציה. קרנבל זה, ראש וראשון לאינספור אירועים ברחבי העולם המתיימרים לחקותו או ליטול ממנו דוגמה, מהווה חוויה בלתי נשכחת בה נוטלים חלק כל החושים.
למי שלא היה לפחות פעם אחת – אפשר לסכם אירוע זה במילה אחת: מומלץ מאד!!!
הסיור שלנו מיועד בראש ובראשונה להתנסות בחוויית הקרנבל האופפת את הרחובות וכיכרות העיר, חוויה מיוחדת ונפלאה, שאין  מקביל לה או מתחרה בעולם כולו.
עם זאת, ננסה לגעת ולחוות דברים נוספים המרכיבים את העיר הייחודית הנקראת ונציה. מקצתם “קלאסיים” ומזוהים עם העיר, ומקצתם פחות מוכרים ומתויירים.
בשלב זה, טרם ידוע מה תהיה האופרה אשר תוצג השנה, בזמן הפסטיבל בבית האופרה “לה פניצ’ה”, מן החשובים והיפים בבתי האופרה של אירופה.
הטיול השנה של חברת תרבותו יכלול בכל מקרה את האפשרות לחוות חוויה אמנותית נפלאה זו (בתשלום נפרד).
הנחייתו של אלון קליבנוב, מבטיחה עומק ייחודי להדרכה ולחוויה המיוחדת של סיור בפינת חמד זו של העולם.

יום 1 |  ת”א – ונציה

עם הגעתנו לוונציה, נצא לסיור היכרות ראשון עם עיר התעלות. נשוטט בסמטאותיה של העיר על פני המים, נתרשם משלל בנייניה וארמונותיה של העיר, כולל כמה מן המקומות המפורסמים והחשובים ביותר של העיר. בשעות אחר הצהריים נפגש לראשונה באווירת הקרנבל הייחודית במוקד המרכזי שלה – כיכר סן מארקו בה נוכל לחוות את תחילת החגיגות של סוף השבוע האחרון של הקרנבל, המהווה את שיאו.

יום 2 |  ונציה

היום אנו צוללים הישר אל לב ההיסטוריה והתרבות של ונציה. נתחיל את הבוקר בסיור בכנסייה המפורסמת ביותר של ונציה, ואחת המפורסמות בעולם – הבזיליקה של סאן מארקו. לא רבים יודעים עד כמה מלאה כנסיה זו סודות והיבטים דתיים, ארכיטקטוניים, היסטוריים, ארכיאולוגיים, אמנותיים ומוסיקליים. נמשיך למפגש עם ליבה הפוליטי של ונציה – ארמון הדוג’ים – השתקפות העושר והעוצמה של הרפובליקה הוונציאנית, ונסייר בבניין מדהים זה על אגפיו השונים בהם דומה כי קפא הזמן מלכת. בשעות אחר הצהריים נוכל ליהנות מחגיגות הקרנבל הססגוניות של סוף השבוע השני של הקרנבל, בו החגיגות והאווירה פשוט מופלאים.
בשעות הערב יצאו המעוניינים לבית האופרה “לה פניצ’ה”, לצפייה באופרה  “שיקוי האהבה” מאת דוניצטי (רכישת כרטיסים עצמאית באתר: https://www.teatrolafenice.it/en/event/elisir-damore/

יום 3 |  ונציה

בשעות הבוקר נפליג בתעלה הגדולה ונשים פעמינו לגטו. כאן נולד בשנת 1516 המושג שליווה את העם היהודי במשך מאות שנים. נסייר בו וניכנס לכמה מבתי הכנסת הייחודיים של העיר. נוכל גם להתוודע לאווירתו הייחודית של רובע קאנארג’ו. נמשיך את טיולנו לכיוון סקואולה גראנדה די סאן רוקו. נבקר במוסד הוונציאני ששימש במשך שנים מרכז תמיכה חברתי וכלכלי, שהוקדש לאחד מהקדושים הנוצרים החשובים. המקום מכונה גם “הקאפלה הסיסטינית של ונציה”, בגלל ציוריו המדהימים של הגאון הוונציאני טינטורטו. נמשיך לסיור באחת הכנסיות החשובות והיפות של ונציה – סנטה מריה דיי פרארי, שהיא לא רק אחת הכנסיות החשובות ביותר של העיר, אלא גם השתקפות יוצאת דופן של עושרה האמנותי האדיר של ונציה. שם נפקוד גם את קברו של ענק הבארוק קלאודיו מונטוורדי.
נשוב לאזור סאן מארקו להמשך אירועי הקרנבל.

יום 4 |  ונציה

בשעות הבוקר נצא לסיור מרתק באיי הלגונה הוונציאנית. נשוט לאי הזכוכית מוראנו ושם נראה, חוץ מסדנאות וחנויות הזכוכית – גם כמה דברים הסמויים מן העין למבקרים. נמשיך בשיט לאי התחרה בוראנו. ציוריותו של אי זה מפורסמת בעולם כולו ובתיו שומרים על שלל צבעיהם זה מאות בשנים לפי חוק. נוכל לצפות במומחיותן של נשות בוראנו המתמחות בעבודת התחרה העדינה האופיינית לאי זה. המשך בשיט לאי טורצ’לו המבודד מכולם והשומר את סודותיו לעצמו. נבקר באתריו עתיקי היומין ומלאי המיסתורין, שם נדבר על תחילת ההתיישבות בלגונה ועל כמה המבנים העתיקים ביותר באזור. נסיים באי סאן ג’ורג’ו מאג’ורה הבלתי מתוייר. נבקר בכנסייה המדהימה שתכנן הארכיטקט הגאון פאלאדיו ונעלה לתצפית בלתי נשכחת ממרומי מגדל הפעמונים (אם מזג האוויר יאפשר).

יום 5 |  ונציה – ת”א

בשעות הבוקר נשים פעמינו לעבר אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם – “לה פניצ’ה”, הידוע ביופיו, בחשיבותו ההיסטורית, ובסיפורו המרתק.
נמשיך אל מקדש האמנות הוונציאני – מוזיאון האקדמיה, שם נמצאים אוצרות האמנות החשובים ביותר של העיר. זהו המקום הטוב ביותר להתרשם מגדולתם של ענקי הציור הוונציאני כג’ובאני בליני, טיציאן, ורונזה, טינטורטו, טייפולו ועוד. חוויית אמנות בלתי נשכחת. נשוב לכיכר דרך כמה פינות סמויות וייחודיות ביופיין ובחשיבותן התרבותיות והאמנותיות, ונציה האמיתית, הפחות מוכרת ומתויירת.
בשעות אחר הצהריים נוכל לחוות את האווירה המיוחדת של היום האחרון לקרנבל.
בשעות הערב נשוב לשדה התעופה לטיסת לילה ארצה.

הקשיבו לוובינר של אלון קליבנוב על ונציה והקרנבל:

  • בנוסף לחגיגות קרנבל המסכות ואתריה המתויירים של ונציה, מזומנים לכם סיורים גם בפינות חמד הנסתרות בדרך כלל מעיני התייר הרגיל.
  • זהו סמינר עומק מטייל בהדרכת ההיסטוריון והמוסיקולוג, אלון קליבנוב, המכיר את ונציה ב”רמת האבן”.
  • שהות ולינה במלון ספלנדיד בלב ונציה, המבטיח גישה נוחה ומיקום אידאלי למוקד אירועי הקרנבל.
  • למעוניינים, בתשלום נוסף, חוויה חד פעמית של מופע אופרה בבית האופרה “לה פניצ’ה”, מן החשובים והיפים באירופה.


המחיר כולל:

  • טיסות כולל מסי נמל ובטחון אל ונציה וחזרה
  • מסי נמל, מס בטחון והיטל דלק
  • בית מלון מעולה *4  במרכז ונציה (דקות ספורות מסן-מרקו)
  • כלכלה על בסיס ארוחת בוקר (מזנון)
  • כניסות לכל האתרים ופעילויות לפי התוכנית
  • העברות ימיות ציבוריות ופרטיות בהתאם למסלול הטיול
  • מדריכים מקומיים
  • תשר לנותני שירותים בחו”ל (למעט למדריך הישראלי בטיול)
  • מערכת שמע (אוזניות).
  • מדריך הטיול –ההסטוריון אלון קליבנוב ומומחה לוונציה
  • מפגש קבוצה לפני היציאה לטיול

המחיר אינו כולל:

    • ביטוח בריאות ומטען
    • שינויים במחירי מיסי נמל. 
    • טיפ למדריך הישראלי
    • התייקרויות דלק לאחר תאריך 01.11.20.
    • כל מה שאינו מופיע בסעיף “הכל כלול”

* המחירים משתנים בחברת השייט עפ”י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.

טיולים בתקופת “הקורונה

הטיולים מיועדים למחוסנים בלבד היכולים להנפיק תעודת קורונה המיועדת לחו”ל (לא תו ירוק ישראלי).

יובהר ויודגש כי כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים ומתקיימות טיסות למדינת היעד, הטיולים ייצאו כסדרם.

דמי הביטול המפורטים בסעיף “מחירים” והטופס ההרשמה, יהיו תקפים גם במקרים בהם הנוסע יחלה בקורונה ו/או תחול עליו חובת בידוד וכן גם במקרים בהם תהא חובת בידוד לנכנסים לישראל, ו”משבר הקורונה” לא יהווה עילה לפטור מדמי ביטול.

על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן) על חשבונו, בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה.
“תרבותו” ממליצה לכל נוסעיה לרכוש גם ביטוח המכסה כל הכיסויים המקובלים וההרחבות המוצעות ע”י חברות הביטוח (לרבות הטסה רפואית)
וכן ביטוח נגד ביטול מכל סיבה שהיא המכסה את כל העלויות והנזקים העלולים להיגרם בטיול, לרבות עקב ביטול ו/או הפסקת ו/או קיצור הטיול ו/או שינויים בו, ו”תרבותו” לא תהיה אחראית כלפי הנוסע (או חברת הביטוח שלו), בכל אופן שהוא, בקשר לכל עלות ו/או נזק (לרבות חובת הנוסע לשלם דמי ביטול) בקשר לעניינים כאלה.

ההתנהלות בטיסות ובמדינות היעד תהנה בכפוף להוראות שיחולו באותה עת לגבי טיסות ו/או שהות במדינת היעד (חובת חבישת מסיכות, שמירת מרחק וכו’). חלה חובה על הנוסע לנהוג ולציית לחוקים ולהחלטות חברות התעופה והרשויות המקומיות.
על הנוסע חלה החובה לבדוק עוד בטרם הרשמתו לטיול את תנאי הטיסות והכניסה למדינת היעד והשהות בה וזאת באמצעות אתר משרד החוץ הבריאות ורשות שדות התעופה וכו’. כל מדינה ותנאיה השונים.

יובהר כי הנחיות הקורונה משתנות ממדינה למדינה ומחברת תעופה לחברת תעופה וכן משתנות מעת לעת ולכן חלה החובה על הנוסע בטרם נסיעתו להתעדכן ולפעול עפ”י ההנחיות התקפות לאותו מועד.

יודגש כי “תרבותו” לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע בעקבות אי השתתפותו בטיול או בעקבות מגבלות שונות שיחולו על הנוסע

תנאי תשלום:
* דמי קדימה על סך 250 אירו לנוסע עם ההרשמה והנכללים במחיר הטיול.
* עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
* ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית
* התשלום לפי שער המחאות והעברות.

הערות:
**  ייתכנו שינויים בתכנית אירועי הקרנבל ובשעות הטיסה
 נא לקרוא:  תנאים כלליים וגילוי נאות

מחירים ב-אירו לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת מחיר ליחיד בחדר   מדריך  
פברואר 2024            

דמי ביטול:
מרגע הרשמה ועד 60 ימים לפני היציאה: 50 דולר
פחות מ- 60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 30% ממחיר הטיול.
פחות מ- 30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 50% ממחיר הטיול.
פחות מ- 15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
פחות מ- 7 ימים לפני היציאה 100% מדמי הביטול.
*הערה: בהגדרה “ימים / ימי עסקים” הכוונה לימים שאינם שישי, שבת, ערבי חג וחג.

 נא לקרוא:  תנאים כלליים וגילוי נאות

מחיר ב-אירו לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי  תוספת לחדר יחיד מדריך  
פברואר 2024          

* אין כפל מבצעים והנחות

2023-12-23T10:24:56+00:00