yes

קרוז לאיים הבריטיים – המדריך המזורז לשייט חלומי

קרוז לאיים הבריטיים – המדריך המזורז לשייט חלומי

האיים הבריטיים כוללים את האי המרכזי והגדול הכולל את אנגליה, סקוטלנד וויילס ואת כל האיים הנוספים כולל אירלנד. ממרחבים כפריים וירוקים וטירות עתיקות ומפוארות ועד סמטאות מרוצפות באבן ופאבים מסורתיים – אזור האיים בריטיים
מציע לכם חווית בילוי יוצאת דופן ומיוחדת במינה והפעם מזווית שונה וייחודית – בקרוז ובמעבר בשייט מאי לאי ומעיר לעיר.

המרחקים הקצרים ממקום למקום פירושם בילוי ארוך יותר בכל נמל ונמל כך שניתן לבקר בנקודות חשובות בערים היסטוריות כמו דבלין, אדינבורו ולונדון.

קרוז לאיים הבריטים אף פעם לא מאכזב ותמיד מרשים במיוחד ומציע מגוון של נופים מרהיבים ביופים. האיים הבריטים אוצרים בחובם היסטוריה עתיקת שנים וממש מרגישים את העבר כאשר מבקרים באתרים ההיסטורים והגיאוגרפיים השונים שחלקם עוצרי נשימה ממש כמו למשל: האתר הפרה היסטורי ההיסטורי סטונהג', השוכן במכון וילטשייר או הטירה המפורסמת באדינבורו, אזור צפון אירלנד שבע הקרבות ואזור יורקשייר.

חודשי הקיץ הם החודשים הפופולריים ביותר לקרוז באיים הבריטיים. מרבית הקרוזים יוצאים בחודשים מאי וספטמבר שאז הים שקט ביותר והטמפרטורות נוחות. אולם, גם בחורף יש לכל אחת מהערים באיים הבריטיים אופי ייחודי משלה, פסטיבלים שונים, קונצרטים, תערוכות אמנות ופאבים חמימים ונעימים.

קרוז מאורגן לאיים הבריטיים

קרוז מאורגן לאיים הבריטיים

אין כמו לשתות בירה גיניס בדבלין, לטייל על חומותיה של טירת קונווי וללכת לטייל בפארק הלאומי דארטמור אשר בדרום מערב אנגליה. זהו רק חלק קטן מהמקומות בהם מבקרים במהלך קרוז באיים הבריטיים ובכל מקום ישנן פעילויות רבות המוצעות לתיירים המבקרים.

שייט באיים הבריטיים מציע לכם הזדמנות ייחודית לבקר בערים עתיקות, לחזות בנופים מרהיבים ובטבע והכל – מהים, ללא צורך באריזה של מזוודה מעברים מייגעים ממלון למלון.

הכל בסטייל ורמת אירוח גבוהה ביותר. האונייה עצמה מציעה לכם שפע של פינוקים הכוללים קוקטיילים, אוכל משובח ואפילו ספא מפנק.
אין ספק שזוהי דרך נהדרת לגלות את חופיה של אנגליה ושל המדינות האחרות שבאיים הבריטיים.

לצד העגינה בערים ידועות כמו בלפסט, אדינבורו, דבלין וליברפול, תגלו לאורך הדרך פנינים נסתרות של טבע כמו איי שאטלנד הנותנים לך שילוב מדהים של תרבויות ונופים.

2019-02-14T04:14:53+00:00