yes

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד כולל אוסטרליה וסיאול

קרוז מאורגן סובב ניו זילנד ונגיעות אוסטרליה וגם סיאול

קוד הטיול:  TCNA
משך הטיול:  20 ימים
(12 לילות בקרוז)
יציאה: בהכנה
מדינות:  דרום קוריאה, ניו-זילנד, אוסטרליה
אוניה:  Celebrity Solstice
סגנון: קרוז משולב טיול יבשתי
דרושה ויזה לאוסטרליה!

על הטיול:

  • טיסות ישירות עם קוריאן איירליין
    תל אביב – סיאול – אוקלנד.
    סידני – סיאול – תל אביב
  • שייט בפיורדים המרהיבים של ניו זילנד: מילפורד, דאוטפול ודאסקי
  • סיורי חוף גדושים באטרקציות בכל נקודות העגינה של האוניה בניו זילנד ובאוסטרליה
  • מנהל ומדריך הטיול טומי שרון

.

אוסטרליה וניו זילנד הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי וערים מודרניות, מדבר וחופי ים, ילידים אבוריג'ינים (תושביה המקוריים של אוסטרליה), ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.

אוסטרליה, ה"יבשת החמישית" ושני האיים מהם מורכבת ניו זילנד הם גן עדן לחובבי מרחבים, נוף פראי, תופעות טבע יחודיות ונוף אנושי ססגוני ומרתק.
הקרוז בניו זילנד על סיפון האניה Celebrity Solstice  יאפשר הכרות מעמיקה עם פלאי הטבע של שני האיים המרכיבים את המדינה ובמיוחד הפיורדים המדהימים במיצרי מילפורד, דאוטפול ודאסקי, הפינגווינים והאלבטרוסים בדאנידין ושמורת הגייזרים ומרכז התרבות המאורית ברוטורואה. כן נבקר בעריה החשובות וולינגטון, אוקלנד וקרייסטצ'רץ.

נסיים את הטיול 
בסידני הנחשבת לאחת מעריה היפות והחשובות שבאוסטרליה.

.

 

 

 

יום 1-2 │ תל אביב – סיאול

ניפגש בשדה התעופה ונטוס לסיאול ,בירת קוריאה הדרומית. לאחר הנחיתה בשעות אחר הצהריים שביום המחרת, נערוך סיור ראשוני בסיאול השוכנת על גדות נהר האן ונחשבת לעיר גלובלית מובילה, שגדלה במהירות, כתוצאה מגאות וצמיחה כלכליות, עד להיותה המטרופולין בעלת הכלכלה הרביעית בגודלה בעולם. נטייל ברחובותיה הססגוניים ונבקר בשוק הפתוח. ארוחת ערב במסעדה ולינה במלון בסיאול.

יום 3 │ סיאול – האזור המפורז ה-DMZ – טיסה לאוקלנד

היום נסייר באזור ה- DMZ המפורז המפריד בין דרום קוריאה לצפון קוריאה הקומוניסטית לדרום קוריאה. האזור מוקף בגדרות חשמליות, טנקים, המוני חיילים דרום קוריאנים (מהצד הדרומי) וחיילים צפון קוריאנים מצפון. משני צדי הגבול נמצאים גם כ- 37 אלף חיילים אמריקאים וקבוצה מכובדת של משקיפי או"ם.קשה להאמין אך האזור המפורז בצד הדרום קוריאני הפך לשמורת טבע מוצלחת: באזור המפורז ניתן למצוא יותר מ־1,100 מיני צמחים ו־51 מיני יונקים, המהווים 67 אחוזים מממלכת החי של קוריאה הדרומית. בין בעלי החיים שאימצו את האזור לביתם ניתן למצוא דב שחור אסייתי, זן נדיר של נמר, חתול בר, מאות מינים של בעלי כנף, כולל זנים נדירים במיוחד ועשרות מינים של דגים. ה-DMZ הוכרז כאזור מפורז ב- 1953 עם סיום מלחמת קוריאה הארוכה והעקובה מדם.
בתום הסיור ניסע לשדה התעופה ונעלה על הטיסה לאוקלנד שבניו זילנד (נחיתה בבוקר למחרת)

יום 4 │ אוקלנד – עליה לאוניה

נצא לסיור באוקלנד הנמצאת באי הצפוני שהיא העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר בניו זילנד. מספר תושביה כמיליון וחצי שהם כשליש מתושבי המדינה! העיר נוסדה בשנת 1840 ושימשה כבירת ניו זילנד עד 1865. המאורים שהתיישבו במקום במאה ה-14 קראו לעיר "טמאקי מקאו ראו" שפירושו "העיר עם מאה האוהבים",בזכות היותה נחשקת ע"י כובשים רבים אשר חמדו את מיקומה גיאוגרפי הנוח ופוריות אדמתה.ניסע לפסגתו של "הר עדן" ונערוך תצפית מרהיבה של 360 מעלות על אוקלנד וסביבתה המשתרעת מחופי הים הטסמני עד למפרצי האוקיאנוס השקט. נמשיך ונראה את הנמל הגדול של העיר, הקומפלקס החדש שנבנה לתחרויות המפרשיות היוקרתית American Cap אותן אירחה אוקלנד. נבקר במוזיאון "זיכרון המלחמה" ( War Memorial Museum), מוזיאון נפלא לסיכום והבנת התרבות המאורית וסיפור ההגירה הפולינזית לאזור, כיאה לעיר בעלת האוכלוסייה הפולינזית הגדולה בעולם. המוזיאון אוצר בנוסף, מוצגים מחלקה של ניו זילנד במלחמות העולם הראשונה והשנייה. לסיום, נעלה למגדל "סקאיי" שגובהו 328 מטר גובה, לתצפית עוצרת נשימה על אוקלנד וסביבותיה. בתום הסיור ניסע לאוניה ולאחר סידורי העלייה נתמקם בתאינו לקראת ההפלגה. בערב ניפגש כדי לשמוע פרטים על מתקני האוניה וסיורי החוף המתוכננים.

יום 5 │מפרץ האיים

לאחר הפלגת לילה נגיע בבוקר למפרץ האיים (Bay of Islands). המהווה אזור סוב טרופי המכיל 144 איים וכפרים ציוריים בצפונו של האי הצפוני בניו זילנד.אזור זה מצטיין בנוף מהמם והוא גן עדן ליצורים ימיים, צמחיה עשירה ותופעות טבע מיוחדות. באיים אלה התיישבו ראשוני המאורים וכאן נחתם החוזה המפורסם בינם לבין האנגלים בשנת 1840

סיור החוף שלנו במפרץ האיים

לאחר שנרד מהאוניה נגיע לאתר וואיטנגי (Waitangi) כאן נחתם החוזה עם המאורים וכאן נוסדה ניו זילנד המודרנית. הסיור יכלול ביקור בכפר מאורי ומופע ראווה . ניסע מהכפר לשמורת Puketi (Puketi State Forest) בו נלך על רמפה מוגבהת ונראה מקרוב מגוון עשיר של עצים וצמחים ובהם עצי הקאורי (Kauri) הענקיים המגיעים לגובה של 50 מטר ויותר וגילם כ- 3000 שנה! נגיע לכפר הציורי Kerikeri ונמשיך למערות קאוויטי (Kawiti Caves) המושכות מבקרים רבים בזכות תופעות הקארסט המיוחדות שנוצרו בהן ובמיוחד נטיפים בגדלים וצורות שונות. ואולם האטרקציה המרכזית במערות היא מיליוני תולעים זוהרות באור כחול/ירוק החיות בה ויוצרות אפקט יחודי הנראה כגלקסיה מוארת התלויה מעלינו . נלך כ-30 דקות בתוך מערת הגיר לאורך כ- 200 מטר, נשמע הסברים מאלפים על חיי התולעים ואף נוכל לראותן מקרוב. אכן חוויה יחודית!
בדרכנו חזרה ניסע בדרך הנופית היפה לקאווקאווה (Kawakawa), כפר ציורי שנוסד כעיירת כורי פחם במחצית המאה ה-19 (כיום לא נותר פחם זמין באזור). הישוב המונה כיום 1400 תושבים ידוע גם "עיר הרכבת" היות וקו המסילה ההיסטורית המגיע לעיירה אופואה עובר ברחובה הראשי. אתר התיירות הידוע ביותר בקאווקאווה הוא Hundertwasser Toilets – מבנה שירותים ציבוריים שעוצב כיצירת אמנות ברחובה הראשי בידי האמן האוסטרי Friedensreich Hundertwasser שחי ויצר בעיירה משנת 1975 עד מותו בשנת 2000. בתום סיורנו בעיירה נשוב לאוניה.

יום 6 │טאורנגה – טאופו

הבוקר נעגון בטאורנגה שבאי הצפוני. נרד מהספינה ,נערוך תצפית על אגם טאופו (Taupo) הממוקם במרכז האי ונחשב לגדול והמרשים באגמי ניו זילנד. האגם המשמש מקור מים לנהר הוואיקטו ושוכן באזור המתאפיין בפעילות וולקנית ובהימצאות קיטור גאותרמי קרוב לפני הקרקע. בהמשך, נגיע לפארק הלאומי וואירקאי ,נעלה על סירת ג'ט ונראה את מפלי הוקה המרהיבים אשר חלקם מתנקזים למעין בריכה ענקית . בחלקו השני של הסיור נראה תחנה לייצור חשמל כתוצאה מפעילות גיאותרמית ונצפה במראה מרהיב עיניים של פתיחת סכר Aratiatia . נגיע לעמק הוולקני הצעיר ביותר בעולם אשר נוצר בשנת 1886 .נלך לאורך נהר מבעבע של מים רותחים וגייזרים עד ירידתנו לתוך המכתש. בתום הסיור נשוב לאוניה.

יום 7│טאורנגה – רוטורואה

עם רדתנו מהאוניה, נפנה דרומה לרוטורואה (Rotorua) הנקראת "בירת החגורה התרמית" של ניו זילנד בליבו של חבל הארץ של המאורים. נתחיל במרכז הגיאותרמי וואי או טאפו ( Wai O Tapu), עם בריכות צבעוניות מרהיבות, בוץ ומים מבעבעים מבטן האדמה. אם יתאפשר, נבקר את "הליידי נוקס", הגייזר שמתפרץ בשעה קבועה ולאחר מכן נגיע אל אתר הגייזרים, המעיינות החמים ובריכות הבוץ של "טה פוייה" ( Te Puia), שהם חלק משמורת ווקארווארווה ( Whakarewarewa), הפולטים מים רותחים וקיטור לגובה רב. לאחר הפסקת צהרים, נסייר בפארק "מעיינות הקשת" ( Rainbow Springs Nature Park), בהם נכיר מגוון מינים ייחודי של חי וצומח מקומי, כולל עצי סקוויה ענקיים שהובאו מקליפורניה אך קצב גדילתם כפול מזה שבמולדתם. בשעות אחר הצהרים נשוב לאונייה.

יום 8 │נאפייר – הוק'ס ביי

היום נרד לסיור בעיירה הציורית נאפייר אשר חוותה בשנת 1931 רעידת אדמה קשה שמנתה מעל מאתיים קורבנות נפש. בעקבות אסון זה נחשפו 40 ק"מ של שטח שהיה מתחת לפני הים והפך להיות חלק מהעיר. העיר שוקמה מחדש ובנייניה היפים שאותם נראה נבנו בסגנון ארט דקו. נמשיך אל מפרץ הוק'ס ונראה את הצוקים המדהימים של "קייפ קידנפר" שם מקננים אלפי עופות הסולה – הגאנטס היפיפיים. כיום יש במושבות הקינון במקום כ- 6,000 זוגות, דבר ההופך את המקום לשמורה הגדולה ביותר בעולם בה ניתן לצפות בציפורים אלה מקרוב. בתום הסיור נחזור לאוניה.

יום 9 │פיקטון – מיצרי מארלבורו

ספינתנו תעגון היום בעיירה הנעימה פיקטון הממוקמת בחלקו הצפון מזרחי של האי הדרומי של ניו זילנד. נבקר במוזיאון אומקה המקומי המציג אוסף כלי טייס בימי מלחמת העולם השנייה. לאחר מכן נעלה על סירה ונשוט למיצרי מארלבורו הזוכים לימי שמש רבים לאורך כל השנה. נראה לשונות יבשה המתפתלות אל תוך הים, מבוך ימי עם מפרצים ותצפיות על עופות מים. בתום הסיור נשוב לאוניה.

יום 10 │ וולינגטון

הבוקר נעגון בעיר וולינגטון (Wellington) בירת ניו זילנד. העיר הוקמה בשנת 1839 בקצה הדרום-מערבי של האי הצפוני על שפת מפרץ קוק המפריד בין שני האיים, חשופה לרוחות חזקות ועל כן מכונה גם "עיר הרוחות". וולינגטון שהפכה לבירה בשנת 1865 כשהחליפה את אוקלנד, היא העיר השלישית בגודלה בניו זילנד עם אוכלוסייה של כ- 400 אלף תושבים. בגלל רעידות האדמה התכופות בעיר, חלק גדול מהבניינים בנויים מעץ. מבני הממשל שנבנו לאחר רעידת האדמה החזקה ב-1855 הם קומפלקס מבני העץ הגדולים ביותר בחצי הכדור הדרומי.

סיור החוף שלנו בוולינגטון

לאחר הירידה מהאנייה נצא לביקור בהר ויקטוריה לתצפית פנורמית של 360 מעלות. ביום יפה נוכל לראות מכאן גם את האי הדרומי. נמשיך לסיור בגנים הבוטניים של העיר, נעלה או נרד לגנים בקרון רכבל, ולאחר מכן נגיע למתחם בניין הפרלמנט, נצפה על המבנים השונים בעלי ארכיטקטורה מיוחדת ונעמוד על תפקודם השונה.
בחלקו השני של סיורנו בוולינגטון נבקר במוזיאון האומה "טה פפה" (Te Papa ) המתפרס על פני 6 קומות ובו תצוגה מרשימה על ההיסטוריה והתרבות המאורית לצד הסברים מאלפים על הטבע בניו זילנד. בתום הסיוריינתן מעט זמן חופשי להסתובב ברחובותיה היפים של וולינגטון. לינה באוניה.

יום 11 │ אקרואה – קרייסטצ'רץ'

הבוקר נגיע לעיירת הנמל הציורית אקרואה (Akaroa). נרד לחוף באמצעות סירות, וניסע אל קרייסטצ'רץ- העיר הגדולה ביותר באי הדרומי והשנייה בגודלה בניו זילנד (אחרי אוקלנד). זוהי "העיר האנגלית" ביותר בניו זילנד ומצטיינת גם בשטחים הירוקים שלה ולכן מכונה גם "עיר הגנים".

סיור החוף שלנו באקרואה

עם הגיענו לקרייסטצ'רץ (Christchurch) נסייר ברחובותיה. נראה את הקתדרלות ובנייניה המרכזים נמשיך בסמטאותיה ושווקיה של העיר ונבקר בשוק שכולו חנויות ומסעדות בתוך לא פחות ולא יותר מאשר במכולות. נגיע למרכז העיר, ונבקר בגן הבוטני המדהים בעצים האדירים שבו. נעשה אתנחתא להפסקת הצהרים ולאחריה ניסע לאחת האטרקציות המעניינות ביותר בניו זילנד– המרכז האַנטַארקטי הבין לאומי (International Antarctic Centre) הממוקם במתחם שדה התעופה הבין לאומי. זהו מוזיאון אינטראקטיבי המוקדש כולו ליבשת אנטארקטיקה. ניסע על רכב שטח מיוחד בתנאי שטח המדמים את אנטארקטיקה, עטויים במעילים נכנס ל"חדר הסערות"- אולם גדול ומושלג בטמפרטורה של מינוס חמש מעלות ונתנסה ב"סערה" הכוללת רוחות עזות וצניחת טמפרטורה למינוס 25 מעלות. לאחר מספר דקות מסתיימת הסערה ואנו יוצאים מהחדר הקפוא לביקור באקווריום הפינגווינים ובתצוגות שונות היסטוריות, גאוגרפיות, גיאולוגיות וביולוגיות המאפשרות הצצה מעמיקה על אנטרקטיקה. בתום יום מהנה נשוב לאונייה.

יום 12 │ דאנידין – חצי האי אוטגו

נעגון בפורט צַ'למֵרס וניסע כשעה לדאנידין (Dunedin ) המכונה "אדינבורו החדשה", העיר השנייה בגודלה באי הדרומי. העיר נוסדה ב-1848 על ידי מתיישבים סקוטים שקראו לה על שם בירת מולדתם וכיום היא מונה כ- 120,0000 תושבים מתוכם יותר מחמישית, סטודנטים. העיר ידועה בארכיטקטורה הוויקטוריאנית שלה, באוניברסיטה שלה, בגן הבוטני שבתחומה ובבעלי החיים הימיים החיים בסביבתה.

סיור החוף שלנו בדאנידין

נצא לחצי האי אוטגו ונגיע למרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים. האלבטרוס המלכותי הוא עוף ים ענק, בעל מוטת כנפים המגיעה לאורך עד 3.7 מטר! נראה את הציפור המיוחדת המצטיינת בתעופתה ובעזרת מוצגים שונים נלמד על אורחות חייה. נצא לסיור מיוחד בחוף מוגן שבו אנו עשויים לראות רבים מבעלי החיים הימיים המיוחדים של ניו זילנד, כמו כלבי ים, אריות ים, פינגווינים צהובי העין הנדירים במיוחד ופינגווינים כחולים. נצפה בהם מקרוב ונלמד על אורחות חייהם המיוחדים.
נמשיך לטייל ונראה את אתרי העיר דנידין ובהם האוקטגון – הכיכר המרכזית המתומנת, תחנת הרכבת הייחודית, בתי המשפט, בית העיריה והקתדראלה. לא נחמיץ כמובן את הצעידה במעלה רחוב בולדווין הנחשב לתלול בעולם לפי ספר השיאים של גינס. בשעות אחר הצהרים נשוב לאנייה.

יום 13 │ ארץ הפיורדים – מיצר מילפורד, מיצר דאוטפול, מיצר דאסקי

הבוקר תיכנס האוניה לפיורד מילפורד (שנקרא בטעות "מיצר") שבדרום מערב האי הדרומי של ניו זילנד. הכינו מצלמות!!! אורכו של הפיורד 15 קילומטר ועומקו כ- 450 מטר. זהו אחד הפיורדים בשמורת פיורדלנד שהוכרזה "אתר מורשת עולמית" ע"י אונסק"ו. זהו אחד האזורים הגשומים ביותר בעולם, וכמות המשקעים היורדת בו מגיעה ל-6800 מילימטר המתחלקים על 180 ימי גשם בשנה! המים המתוקים היורדים על ההרים (1500 מ' מעל הפיורד) מזינים את מפלי המים הרבים הנופלים אליו ויוצרים שכבת מים מתוקים בעובי 2.5 מטר מעל שכבת המים המלוחים שמתחת. נצא מהפיורד ונכנס למיצר דאוטפול. המקום קיבל את שמו "מוטל בספק" ממגלה הארצות ג'ימס קוק שהחליט לא להיכנס אליו כי חשש שלא יוכל לנווט בו. במיצר נמצאים מפלי מים רבים והמפורסם שבהם הוא מפל בראון שגובהו 600 מטר והוא אחד מהגבוהים בניו זילנד. ניתן לראות כאן להקות דולפינים, דובי ים ופינגווינים. בשעות אחר הצהרים נכנס לפיורד נוסף, דאסקי (Dusky Sound ), אחד הגדולים באזור פארק הפיורדים, שאורכו 400 קילומטר. גם כאן מספר גדול של מפלי מים, דגה ויונקים ימיים.

יום 14-15│ ימי ים

יומיים לנופש ורגיעה על סיפון האוניה. במהלך השייט נשמע הרצאות על הגאוגרפיה, החי והצומח של ניו זילנד.

יום 16 │ סידני – סיום הקרוז וירידה מהאוניה

עם פרידתנו מהאוניה, נצא לסיור בסידני, העיר הוותיקה והגדולה באוסטרליה הממוקמת על שפת המפרץ הטבעי הגדול בעולם. עם אוכלוסייה של 5 מיליון איש, העיר הפכה גם לבירה הפיננסית של אוסטרליה ובה נמצאת גם הקהילה היהודית הוותיקה והגדולה באוסטרליה המונה 45,000 איש.
בטיולנו נבקר בגנים הבוטניים המרהיבים, נעבור בטיילת המתארכת עד קו החוף ונגיע עד בית האופרה המרשים. נמשיך בנסיעה על הגשר המפורסם של סידני, עד לשכונה הפרברית "מנלי", ולאחר מכן נשוט במעבורת חזרה לעיר. בהמשך, נטייל ברחובות הציוריים של סידני העתיקה, ה"רוקס" (The Rocks), בהם שופצו מבני מחסני הנמל בעבר והיום הם שילוב של גלריות, מסעדות ואטרקציות תיירותיות מיוחדות.
נערוך תצפית מ"הכסא של גברת מקורי" – עליו ישבה אשתו של המושל מקורי בציפיה לאוניות שיביאו דואר מביתה באנגליה. לינה בסידני.

יום 17 │ סידני – ההרים הכחולים – הפארק הזואולוגי פדרדייל – סלע שלוש האחיות

נקדיש את היום לסיור ב"הרים הכחולים" המצויים כ-120 ק"מ מערבית לסידני. זהו רכס מדהים של הרי שולחן עשויים אבן חול שמגיעים עד כ-1,300 מטרים מעל גובה פני הים. באזור נמצא מגוון עצום ומרהיב של מיני בעלי חיים וצמחים. ההרים הכחולים הוכרזו כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ונקראים כך בשל עצי האקליפטוס המאכלסים אותו. האדים העולים מעצי האקליפטוס מכילים שמן הגורם לאוויר לקבל גוון כחלחל, וכך נראים ההרים מרחוק ככחולים. במהלך הסיור נבקר בשמורת פדרדייל בה נכיר את עולם החי הייחודי של היבשת האוסטרלית. נגיע לנקודת התצפית הטובה ביותר על ההרים הכחולים הקרויה Echo Point אשר ממנה נראה נוף של סדרת הרים מיוערים כולל סלע "שלוש האחיות" המפורסם. לאחר מכן נגיע לאתר הרכבלים  Scenic World ונרד ברכבת תלולה לתוך יער גשם בו נלך רגלית.
בתום הסיור נשוב לסידני. בערב נצא לשיט לילי במפרץ סידני כולל מופע קברט וארוחת ערב.לינה בסידני.

יום 18| סידני

היום נשלים את סיורינו בסידני. ניסע לאורך החוף המפורץ ונהנה מנוף עוצר נשימה של המצוקים הנושקים לים, וברקע אתרי סידני המפורסמים כמו בית האופרה, גשר המפרץ והמגדלים. נסייר ב"בונדיי ביץ", החוף המפורסם ביותר של סידני. נמשיך בסיורינו לאקווריום של סידני ולאחר מכן יינתן זמן חופשי להנאתכם. ארוחת ערב במסעדה מקומית ולינה בסידני.

יום 19 | סידני – סיאול

בבוקר נצא לשדה התעופה ונטוס לסיאול. אחר הצהריים המאוחרות ננחת בסיאול וניסע למלוננו להתארגנות וללינה.

יום 20 | סאול – תל אביב    

בשעות הבוקר נשלים את סיורנו בסיאול ונטייל באזור בוגאק סקייוואי וברחוב הססגוני של אינסדונג. בצהריים ניסע לשדה התעופה לקראת הטיסה חזרה לתל אביב.

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

 יציאה חזרה  מחיר לאדם בחדר פנימי  תוספת מרפסת לאדם מדריך הערות  
          דרושה ויזה לאוסטרליה!  
                
             
  • תוספת ליחיד בחדר פנימיח  2,450 $
 
המחיר כולל:

  • טיסות בינלאומיות בחברת קוריאן אייליינס 
  • מסי נמל, מס בטחון והיטל דלק 
  • העברות לפי התכנית
  • שייט 12 לילות על סיפון האוניה  Celebrity Solstice על בסיס "הכל כלול"
    (למעט ארוחת צהרים בסיורי החוף)
  • סיורי חוף עם אוטובוס צמוד וכניסות לאתרים לפי המפורט בתכנית
  • טיול יבשתי באוסטרליה כולל כל הכניסות לאתרים ולשמורות שבתכנית
  • בתי מלון בדרגת תיירות טובה על בסיס ארוחת בוקר בטיול היבשתי
  • שהיה וסיור בסיאול, דרום קוריאה
  • מדריך ישראלי מומחה לאוסטרליה וניו זילנד ומדריכים מקומיים בחו"ל
  • טיפים באוניה (חובה עפי" חברות השייט)
  • טיפים לנותני שירותים ביבשה
  • דמי סבלות
  • מפגש קבוצה לתדרוך לפני היציאה

המחיר אינו כולל:

  • דמי סבלות
  • ביטוח בריאות ומטען
  • תשר למדריך השראלי

הערות:

  • דרושה אשרת כניסה לאוסטרליה – פרטים במשרד תרבותו  03-5260015.
  • תכנית הביקורים כפופה ותלויה בתנאי מזג האוויר
  • ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות ובסדר הביקורים
  • ייתכנו שינויים בסדר פעילויות הערב
  • חיסונים: יש לפנות למרפאות המטיילים בלשכת הבריאות המחוזית.

תנאי תשלום ודמי ביטול:

  • מרכיב מחיר השייט משתנה בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
  • דמי קדימה על סך 200 $  לנוסע עם ההרשמה.
  • עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
  • ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית ולסיימם 3 חודשים לפני הקרוז.
  • התשלום לפי שער המחאות והעברות.
2024-04-11T10:02:23+00:00