yes

קרוז מאורגן לניו זילנד ואוסטרליה כולל 3 ימי סיורי טבע באזור קיירנס + סינגפור

קרוז מאורגן לניו זילנד ואוסטרליה כולל אזור קיירנס + סינגפור

קוד הטיול:  TCNA –  בהכנה !
משך הטיול:  25 ימים
(13 לילות קרוז)
יציאה:  בהכנה
מדינות:  אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור
אוניה:  Celebrity Eclipse
סגנון: קרוז משולב טיול יבשתי
דרושה ויזה לאוסטרליה!
דרושה ויזה לניו זילנד-הוראה חדשה!

על הטיול:

  • טיסות בינלאומיות בחברת סינגפור איירליינס במסלול ת”א-מילנו -סינגפור –קיירנס // מלבורן –סינגפור-רומא-ת"א

  • טיסת פנים במסלול קיירנס –סידני

  • סיורים בסינגפור וסביבותיה

  • 3 ימי טיול יבשתיים באזור קיירנס שבאוסטרליה-מרכז תרבות האבורג'ינית, שמורת הטבע דיינרטי, שונית האלמוגים הגדולה ויער הגשם.

  • שייט בפיורדים המרהיבים של ניו זילנד: מילפורד, דאוטפול ודאסקי

ניו זילנד ואוסטרליה הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי, ערים מודרניות, מדבר, חופי ים, ילידים אבוריג'ינים ומאורים (תושביה המקוריים) ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.

שני האיים מהם מורכבת ניו זילנד הינם גן עדן לחובבי מרחבים, נוף פראי, תופעות טבע ייחודיות ונוף אנושי ססגוני ומרתק.
הקרוז בניו זילנד ובאוסטרליה על סיפון האוניה Celebrity Solstice מאפשר הכרות מעמיקה עם פלאי הטבע ובהם הפיורדים המדהימים במיצרי מילפורד, דאוטפול ודאסקי, הפינגווינים והאלבטרוסים בדאנידין. 

נבקר בעריה החשובות של ניו זילנד – אוקלנד וקרייסטצ'ירץ ונסייםן במלבורן שבאוסטרליה ובדרך חזרה הביתה נשלים את סיורנו בסינגפור.

יום 1│ 2/12 | תל אביב – (מילנו) -סינגפור
ניפגש לפנות בוקר בשדה התעופה בן גוריון ונטוס (דרך מילנו) לסינגפור,עיר-מדינה קוסמופוליטית, השוכנת על אי טרופי בדרום-מזרח אסיה ומשתרעת על שטח של 685 קמ"ר ואוכלוסייה בת כ-5 מיליון תושבים.סינגפור נחשבת לאחת הצפופות בעולם ואחת הערים הדינמיות ביותר בדרום מזרח אסיה.
ארוחות: ערב בטיסה

יום 2│ 3/12 |  סינגפור
ננחת בשעות הבוקר בסינגפור ונצא לסיור בעיר,אשר למרות היותה כלכלה מערבית מפותחת, הצליחה לשמור על המסורת האסיאתית.נראה את בית העיריה ובית המשפט העליון, נגיע למפרץ המרינה בו נראה את פסל האריה המפורסם שנתן לעיר את שמה.נראה את מלון Raffles האייקוני המפואר, שנפתח בשנת 1887 והפך לסמל ליוקרה אסייתית. במלון התארחו מפורסמים כמו צ'ארלי צ'אפלין, וויליאם סומרסט מוהם ורודיארד קיפלינג. המלון ידוע גם כמקום בו הומצא הקוקטייל המפורסם סינגפור סלינג. ב"הודו הקטנה",מרכז מושבה של האוכלוסייה ההודית בסינגפור נראה את הגנים הבוטנים עם גינת הסחלבים הלאומית ונסיים בביקור ב-Gardens by the Bay ("גני המפרץ"), גן לאומי בו שילוב של עצים, צמחים ופרחים מאזורי אקלים שונים.
ארוחות: בוקר בטיסה
לינה: סינגפור.

יום 3│ 4/12 | סינגפור – קיירנס
בשעות הבוקר המוקדמות ניסע לשדה התעופה ונטוס לקיירנס הממוקמת בחלקה הצפוני של מחוז קווינסלנד שבאוסטרליה. העיר יושבת בין הכחול המדהים של שונית האלמוגים הגדולה בעולם ובין הירוק העז של יערות הגשם הטרופים אשר מצויים בצידה השני.קיירנס מהווה גן עדן לאוהבי הטבע ובסביבתה מצויות שמורות פרפרים, ציפורים נדירות, קואלות וזוחלים.קיירנס נחשבת בשנים האחרונות לעיר תיירותית תוססת אשר יחד עם זה משתדלת לשמר את עברה ההיסטורי -אבורג'יני. נערוך סיור ראשוני בקיירנס אשר הוקמה כדי לשמש תחנה בדרכם של כורי זהב שעשו את דרכם לנהר ההודג'קינסון.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קיירנס

יום 4 │ 5/12 | קיירנס -פורט דאגלא ס – שמורת הטבע דיינרטי – קיירנס
היום בדרכנו צפונה נגיע לביקור בשמורת החי בר בעיירת הנופש פורט דאגלאס ומשם נמשיך אל הפארק הלאומי דיינטרי (Daintree) המהווה יער גשם סבוך ומרהיב המציע התבוננות מקרוב עם צמחייה טרופית, עצים גבוהים ומשונים אשר שורשיהם נראים כמו שדה קוצני, פטריות יער ציוריות,זני ציפורים, נהרות ומפלים קטנים. נעבור בערוץ המוסמאן, בו ניתן לראות את המפגש המרהיב בין יער הגשם הטרופי לאוקיינוס השקט. אחר הצהרים נשוט על נהר הדיינטרי לראות את צמחיית המנגרובים ומיני העופות שבאזור. במידה ויתמזל מזלנו נוכל לצפות גם בתנינים.
ארוחות: בוקרף, ערב
לינה: קיינרס

יום 5 │ 6/12 | קיירנס – שונית האלמוגים הגדולה – מרכז התרבות האבורג'ינית
היום נצא לראות את אחת מתופעות הטבע היפות והחשובות בעולם,שונית האלמוגים הגדולה (Great Barrier Reef) אורכה כ-2,300 קילומטר ושטחה 340,000 קמ"ר. זהו המבנה הגדול בעולם שנבנה על ידי אורגניזמים חיים וניתן לצפות בו אף מהחלל. נשוט לאורך האתר המופלא ונצפה בתופעה המדהימה. לפנות ערב נבקר במרכז התרבות והמורשת של השבט האבוריג'ני ג'אפוקיי נלמד אודות אורח חייהם, נאזין לסיפורים מהמיתולוגיה האבוריג'ינית, והצגת הטרגדיה שהייתה מנת חלקם מאז בוא האדם הלבן.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: קיירנס.

יום 6 │ 7/12 |  קיירנס – סידני
הבוקר נשלים את סיורנו בקיירנס ונבקר באקווריום המרהיב של העיר אשר פותח על מנת לספק מקום ל-אינטרקציה של צמחים מיוחדים ,בעלי חיים ובתי גידול שנמצאו רק באזור ה-Wet Tropics של אוסטרליה.נשוטט באקווריום ונראה את עולם המים הייחודי.בהמשך נטוס לסידני, העיר הגדולה ביותר באוסטרליה אשר ממוקמת על שפת המפרץ הטבעי הגדול בעולם. עם אוכלוסייה של 5 מיליון איש,הפכה סידני לבירה הפיננסית של אוסטרליה ובה נמצאת גם הקהילה היהודית הגדולה המונה כ- 45,000 איש. אחר הצהריים המאוחרות ננחת בסידני ונערוך סיור פנורמי בעיר.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: סידני

יום 7 │ 8/12 | סידני
היום נצא לסיור מקיף בסידני .נראה את הגנים הבוטניים המרהיבים, נעבור בטיילת המתארכת עד קו החוף ונגיע עד בית האופרה המרשים. נמשיך בנסיעה על הגשר המפורסם של סידני ,עד לשכונה הפרברית “מנלי”, ולאחר מכן נשוט במעבורת חזרה לעיר. בהמשך, נטייל ברחובות הציוריים של סידני העתיקה, ה”רוקס (The Rocks) בהם שופצו מבני מחסני הנמל בעבר והיום הם שילוב של גלריות, מסעדות ואטרקציות תיירותיות מיוחדות. נערוך תצפית מ”הכיסא של גברת מקורי” – עליו ישבה אשתו של המושל מקורי בצפייה לאניות שיביאו דואר מביתה באנגליה.
ארוחות: בוקר
לינה: סידני

יום 8 │9/12 |  סידני – ההרים הכחולים
היום ניסע לסיור ב”הרים הכחולים” המצויים כ-120 ק”מ מערבית לסידני. זהו רכס מדהים של הרי שולחן עשויים אבן חול המגיעים עד כ-1,300 מטרים מעל גובה פני הים. באזור נמצא מגוון עצום ומרהיב של מיני בעלי חיים וצמחים. ההרים הכחולים הוכרזו כאתר מורשת עולמית ע”י אונסקו ונקראים כך בשל עצי האקליפטוס המאכלסים אותו. האדים העולים מעצי האקליפטוס מכילים שמן הגורם לאוויר לקבל גוון כחלחל, וכך נראים ההרים מרחוק ככחולים. במהלך הסיור נבקר בשמורת פדרדייל בה נכיר את עולם החי הייחודי של היבשת האוסטרלית. נגיע לנקודת התצפית הטובה ביותר על ההרים הכחולים הקרויה Echo Point אשר ממנה נראה נוף של סדרת הרים מיוערים כולל סלע “שלוש האחיות” המפורסם. לאחר מכן נגיע לאתר הרכבלי Scenic World ונרד ברכבת תלולה לתוך יער גשם בו נלך רגלית. בתום הסיור נשוב לסידני.
ארוחות: בוקר
לינה: סידני

יום 9│ 10/12 | סידני – עלייה לאוניה ויציאה להפלגה
בשעות הבוקר נשלים את סיורינו בסידני. ניסע לאורך החוף המפורץ ונהנה מנוף עוצר נשימה של המצוקים הנושקים לים, וברקע אתרי סידני המפורסמים כמו בית האופרה,גשר המפרץ והמגדלים. בצהריים נגיע לנמל ונתחיל בסידורי העלייה לאנייה לקראת ההפלגה. בערב ניפגש כדי לשמוע פרטים על מתקני האוניה וסיורי החוף המתוכננים. |

ימים 10-11│ 11+12/12 | ימי ים
לפנינו שני ימי שיט למנוחה והתרגעות באוניה. ניתן לרחוץ בבריכה, להסתובב בין החנויות, להמר בקזינו או סתם לנוח במרפסת השיזוף. במהלך ימי השיט נתכנס כדי לשמוע הרצאות שיינתנו על ידי המדריך. 

יום 12 │ 13/12 | ארץ הפיורדים
הבוקר תיכנס האוניה (אין ירידה לחוף) לפיורד מילפורד (שנקרא בטעות "מיצר") שבדרום מערב האי הדרומי של ניו זילנד. הכינו מצלמות!!! אורכו של הפיורד 15 קילומטר ועומקו כ- 450 מטר. זהו אחד הפיורדים בשמורת פיורדלנד שהוכרזה "אתר מורשת עולמית" ע"י אונסק"ו. זהו אחד האזורים הגשומים ביותר בעולם, וכמות המשקעים היורדת בו מגיעה ל-6800 מילימטר המתחלקים על 180 ימי גשם בשנה! המים המתוקים היורדים על ההרים (1500 מ' מעל הפיורד) מזינים את מפלי המים הרבים הנופלים אליו ויוצרים שכבת מים מתוקים בעובי 2.5 מטר מעל שכבת המים המלוחים שמתחת. נצא מהפיורד ונכנס למיצר דאוטפול. המקום קיבל את שמו "מוטל בספק" מ-מגלה הארצות ג'ימס קוק שהחליט לא להיכנס אליו כי חשש שלא יוכל לנווט בו. במיצר נמצאים מפלי מים רבים והמפורסם שבהם הוא מפל בראון שגובהו 600 מטר והוא אחד מהגבוהים בניו זילנד. ניתן לראות כאן להקות דולפינים, דובי ים ופינגווינים. אחר הצהרים נכנס לפיורד דאסקי (Dusky Sound ), אחד הגדולים באזור פארק הפיורדים, שאורכו 400 קילומטר ובו מספר רב של מפלי מים ויונקים ימיים.

יום 13 │14/12 | דאנידין – חצי האי אוטגו
הבוקר נעגון בפורט צַ'למֵרס. נרד מהאוניה וניסע עד הגיענו לעיר דאנידין (Dunedin ) המכונה "אדינבורו החדשה", העיר השנייה בגודלה באי הדרומי של ניו זילנד. העיר נוסדה בשנת 1848 על ידי מתיישבים סקוטים שקראו לה על שם בירת מולדתם וכיום היא מונה כ- 118,000 תושבים אשר מתוכם יותר מחמישית, אוכלוסייה של סטודנטים. העיר ידועה בארכיטקטורה הוויקטוריאנית שלה, באוניברסיטה שלה, בגן הבוטני שבתחומה ובבעלי החיים הימיים החיים בסביבתה.
סיור החוף שלנו
נתחיל את סיורינו בדאנידין ונראה את אתרי העיר ובהם האוקטגון – הכיכר המרכזית המתומנת, תחנת הרכבת הייחודית, בתי המשפט, בית העיריה והקתדראלה. לא נחמיץ כמובן את הצעידה במעלה רחוב בולדווין הנחשב לתלול בעולם לפי ספר השיאים של גינס. נמשיך לחצי האי אוטגו ונגיע למרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים. האלבטרוס המלכותי הוא עוף ים ענק בעל מוטת כנפיים המגיעה לאורך עד 3.7 מטר! נראה את הציפור המיוחדת המצטיינת בתעופתה ובעזרת מוצגים שונים נלמד על אורחות חייה. נצא לסיור מיוחד בחוף מוגן שבו אנו עשויים לראות רבים מבעלי החיים הימיים המיוחדים של ניו זילנד, כמו כלבי ים, אריות ים, פינגווינים צהובי העין הנדירים במיוחד ופינגווינים כחולים. נצפה בהם מקרוב ונלמד על אורחות חייהם המיוחדים. 

יום 14 │ 15/12 | אקרואה – קרייסטצ'רץ'
הבוקר נעגון בעיירת הנמל אקרואה. נרד לחוף באמצעות סירות וניסע אל קרייסטצ'רץ – העיר הגדולה ביותר באי הדרומי והשנייה בגודלה בניו זילנד המצטיינת בשטחים הירוקים ומכונה "עיר הגנים". סיור החוף שלנו נסייר ברחובותיה של קרייסטצ'רץ (Christchurch) ונראה את הקתדרלה ובנייניה המרכזיים. נשוטט בסמטאותיה ושווקיה של העיר ונבקר בשוק שכולו חנויות ומסעדות בתוך לא פחות ולא יותר מאשר במכולות. נגיע למרכז העיר ונבקר בגן הבוטני המדהים בעצים האדירים שבו. בשעות הצהריים ניסע לאחת האטרקציות המעניינות ביותר בניו זילנד– המרכז האַנטַרקטי הבין לאומי (International Antarctic Centre) הממוקם במתחם שדה התעופה הבין לאומי. זהו מוזיאון אינטראקטיבי המוקדש כולו ליבשת אנטרקטיקה. ניסע על רכב שטח מיוחד בתנאי שטח המדמים את אנטרקטיקה. עטויים במעילים ניכנס ל"חדר הסערות"- אולם גדול ומושלג בטמפרטורה של מינוס חמש מעלות ונתנסה ב"סערה" הכוללת רוחות עזות וצניחת טמפרטורה למינוס 25 מעלות. לאחר מספר דקות מסתיימת הסערה ואנו יוצאים מהחדר הקפוא לביקור באקווריום הפינגווינים ובתצוגות שונות היסטוריות, גאוגרפיות, גיאולוגיות וביולוגיות המאפשרות הצצה מעמיקה על האנטרקטיקה. בתום יום מהנה נשוב לאוניה ולפנות ערב נמשיך בהפלגה.

יום 15 │16/12 | ולינגטון
הבוקר נעגון בעיר ולינגטון (Wellington) בירת ניו זילנד. העיר הוקמה בשנת 1839 בקצה הדרום-מערבי של האי הצפוני על שפת מפרץ קוק המפריד בין שני האיים, חשופה לרוחות חזקות ועל כן מכונה גם "עיר הרוחות". ולינגטון שהפכה לבירה בשנת 1865 כשהחליפה את אוקלנד, היא העיר השלישית בגודלה בניו זילנד עם אוכלוסייה של כ- 400 אלף תושבים. בגלל רעידות האדמה התכופות בעיר, חלק גדול מהבניינים בנויים מעץ. מבני הממשל שנבנו לאחר רעידת האדמה החזקה ב-1855 הם קומפלקס מבני העץ הגדולים ביותר בחצי הכדור הדרומי.
סיור החוף שלנו
לאחר הירידה מהאנייה נצא לביקור בהר ויקטוריה לתצפית פנורמית של 360 מעלות. ביום יפה נוכל לראות מכאן גם את האי הדרומי. נמשיך לגנים הבוטניים של העיר (נעלה או נרד לגנים בקרון רכבל), ולאחר מכן נגיע למתחם בניין הפרלמנט, נצפה על המבנים השונים בעלי ארכיטקטורה מיוחדת ונעמוד על תפקודם השונה. בחלקו השני של סיורנו בוולינגטון נבקר במוזיאון האומה "טה פפה" (Te Papa) המתפרס על פני 6 קומות ובו תצוגה מרשימה על ההיסטוריה והתרבות המאורית לצד הסברים מאלפים על הטבע בניו זילנד. בתום הסיור יינתן מעט זמן חופשי להסתובב ברחובותיה היפים של ולינגטון. 

יום 16 │ 17/12 | נאפייר – הוק'ס ביי
היום נרד לסיור בעיירה הציורית נאפייר אשר חוותה בשנת 1931 רעידת אדמה קשה שמנתה מעל מאתיים קורבנות נפש. בעקבות אסון זה נחשפו 40 ק"מ של שטח שהיה מתחת לפני הים והפך להיות חלק מהעיר. העיר שוקמה מחדש ובנייניה היפים שאותם נראה נבנו בסגנון ארט דקו. נמשיך אל מפרץ הוק'ס ונראה את הצוקים המדהימים של "קייפ קידנפר" שם מקננים אלפי עופות הסולה – הגאנטס היפהפיים. כיום יש במושבות הקינון במקום כ- 6,000 זוגות, דבר ההופך את המקום לשמורה הגדולה ביותר בעולם בה ניתן לצפות בציפורים אלה מקרוב. 

יום 17 │ 18/12 | פיקטון – מיצרי מארלבורו
נעגון היום בעיירה הנעימה פיקטון הממוקמת בחלקו הצפון מזרחי של האי הדרומי של ניו זילנד. נבקר במוזיאון אומקה המקומי המציג אוסף כלי טייס בימי מלחמת העולם השנייה. לאחר מכן נעלה על סירה ונשוט למיצרי מארלבורו הזוכים לימי שמש רבים לאורך כל השנה. נראה לשונות יבשה המתפתלות אל תוך הים, מבוך ימי עם מפרצים ותצפיות על עופות מים. 

ימים 18-19│19+20/12 | ימי ים
לפנינו שני ימי שיט למנוחה והתרגעות באוניה. ניתן לרחוץ בבריכה, להסתובב בין החנויות, להמר בקזינו או סתם לנוח במרפסת השיזוף. במהלך ימי השיט נתכנס כדי לשמוע הרצאות שיינתנו על ידי המדריך.

יום 20 │ 21/12 | הובארט (טסמניה)
הבוקר נעגון באי טסמניה (Tasmania) המהווה את אחת משש המדינות המרכיבות את אוסטרליה. טסמניה הנו אי הררי העשיר ביערות ובמינרלים והיה מיושב עד המאה ה-19 באבוריג’ינים שהוכחדו עם הגעת הבריטים והשתלטותם על האי. בירת האי היא העיר הובארט (Hobart) אשר הוקמה על ידי הבריטים בראשית המאה ה-19 כמושבת עונשין לפושעים. במאה ה-20 הפכה עיר זו למרכז מסחרי ותעשייתי שוקק. נרד מהאוניה ונעלה להר וולינגטון לתצפית פנורמית על העיר ולאחר מכן נסייר בה. נבקר בבית הכנסת המקומי הנחשב לבית הכנסת הראשון שהוקם באוסטרליה. תחנתנו הבאה תהיה ביקור בפארק חיות הבר בונורונג (Bonorong) שם נכיר את עולם החי המקומי.בתום הסיור נשוב לאוניה.

יום 21 │ 22/12 | יום ים
יום שייט למנוחה והתרגעות באוניה. ניתן לרחוץ בבריכה, להסתובב בין החנויות, להמר בקזינו או סתם לנוח במרפסת השיזוף. הרצאה תינתן על ידי המדריך במהלך היום. 

יום 22 │23/12 | מלבורן – סיום הקרוז
הבוקר נעגון במלבורן, העיר השנייה הגדולה באוסטרליה. ניפרד מהאוניה וניסע לסיור בעיר המונה כ-3.7 מיליון תושבים. מלבורן הייתה בירתה של אוסטרליה בתחילת המאה וכיום היא בירת מדינת ויקטוריה אשר הוכרזה כ”עיר הטובה בעולם”. נגיע למגדל יוריקה –מגדל המגורים הגבוה ביותר בחצי הכדור הדרומי ונערוך תצפית מרהיבה מגובה 300 מטרים על מלבורן וסביבתה.נמשיך לביקור במונומנט הזיכרון המרשים ובגן הבוטני. נשוטט ברחובות מלבורן ,נראה את בית הפרלמנט של מדינת ויקטוריה, את הקתדרלות הקתולית והאנגליקנית, כיכר הפדרציה, רחוב האומנות ונהר היארה. לינה במלוננו במלבורן.
ארוחות: בוקר
לינה: מלבורן

יום 23 │ 24/12 | מלבורן – סינגפור
היום נשלים את סיורנו במלבורן . נסייר בשוק ויקטוריה – השוק המקורה והציורי הגדול ביותר מדרום לקו המשווה בו נוכל להצטייד במזכרות ולטעום ממיטב המאכלים הנמכרים כאן ע”י סוחרים בני לאומים שונים. אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה ונטוס לסינגפור. לאחר הנחיתה בחצות נועבר למלוננו בסינגפור.
ארוחות: בוקר
לינה: סינגפור

יום 24│25/12 | סינגפור – רומא
היום נצא לסיור חוויתי באזור סינגפור.ניסע לביקור בפארק הר פאבר, המספק נופים פנטסטיים על העיר והנמל.ממנו נמשיך ברכבל פנורמי לאי סנטוזה. נבקר באקווריום הימי הייחודי מהגדולים בעולם, המאכלס כ-100 אלף יונקים ימיים ולמעלה מ-200 כרישים. ארוחת ערב במסעדה מקומית ובשעת ערב מאוחרת ניסע לשדה התעופה לקראת הטיסה לרומא.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: במטוס

יום 25│ 26/12 | רומא – תל אביב
בשעות הבוקר ננחת ברומא וניסע למלון למנוחה וזמן חופשי להנאתכם .אחר הצהריים נשוב לשדה התעופה לקראת הטיסה לתל אביב (נחיתה בשעת חצות)
ארוחות: במטוס (במטוס)

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי 

הערות:
דרושה אשרת כניסה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
דרושה אשרת כניסה לניו זילנד – הוראה חדשה! פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
• אין כפל מבצעים והנחות.

המחיר כולל:

• טיסות בינלאומיות במסלול ת"א -מילנו -סינגפור- קיירנס // מלבורן  -סינגפור – רומא – תל אביב
• טיסת פנים במסלול קיירנס -סידני
• מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק (נכון לתאריך 3.02.20 וכפוף לשינויים)
• שייט של 13 לילות על בסיס פנסיון מלא (למעט ארוחות צהרים בירידה לסיורי החוף).
• בחלק היבשתי של הטיול בתי מלון בדרגת תיירות טובה ע"ב ארוחת בוקר + ארוחות ערב
• סיורי חוף עם אוטובוס צמוד וממוזג – אין סיורי בחירה.
• כניסות לאתרים לפי המפורט בתכנית.
• שהיה וסיורים בסינגפור
• מדריך ישראלי מומחה לאוסטרליה וניו זילנד.
• מדריכים מקומיים בחו"ל בהתאם לנדרש.
• טיפים לנותני השירותים היבשתיים בחו"ל (לא כולל באוניה).
• מפגש קבוצה ותדרוך לפני היציאה כולל שתיה חמה וכיבוד קל.

הטיול אינו כולל:
• אשרת כניסה לאוסטרליה.
• טיפים באוניה (חובה עפ"י כללי חברות השייט).
• ביטוח בריאות ומטען.
• דמי סבלות בבתי המלון.
• תשר למדריך הישראלי.
• כל מה שאינו כלול בסעיף "המחיר כולל"

הערות:

דרושה אשרת כניסה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
דרושה אשרת כניסה לניו זילנד – הוראה חדשה! פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
• אין כפל מבצעים והנחות.
• תכנית הביקורים כפופה ותלויה בתנאי מזג האוויר
• ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות ובסדר הביקורים וכן בסדר פעילויות הערב

תנאי תשלום:
מרכיב מחיר השייט משתנה בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
דמי קדימה על סך 250 $ לנוסע עם ההרשמה.
עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית ולסיימם 3 חודשים לפני הקרוז.
התשלום לפי שער המחאות והעברות.
תנאים ומידע כללי
 

אתרים מרכזיים ואטרקציות הכלולים בתוכנית של תרבותו :
* סיור באתרי סינגפור המרהיבה
* סיור בעיר האוסטרלית קיירנס המהווה גן עדן לאוהבי הטבע, כולל ביקור באקווריום.
* קיירנס – ביקור מיוחד ומרהיב בשונית האלמוגים הגדולה .
* ביקור במרכז התרבות והמורשת של השבט האבוריג'ני ג'אפוקיי כולל מופע תרבות וארוחת ערב.
* קיירנס – סיור בשמורת דיינטרי כולל מעבר בערוץ המוסמאן – מפגש בין יער הגשם הטרופי לאוקיינוס השקט* בריסביין –
* סיור מקיף בסידני, אוסטרליה
* סיורים להרים הכחולים, אזור סידני
* שייט באזור הפיורדים המרהיבים של ניו זילנד: מילפורד, דאוטפול ודאסקי
* סיור לחצי האי אוטגו כולל מרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים
* סיור בעיר הניוזילנדית קרייסטצ'רץ כולל המרכז האַנטַרקטי הבין לאומי
* סיור בוולינגטון – בירת ניוזילנד כולל תצפית בהר ויקטוריה, הגנים הבוטניים ומוזיאון טה פפה.
* סיור למפרץ הוק'ס –מקום מושבת הקינון של עופות הסולה המיוחדים
* שיט לאורך מיצרי מארלבורו
* סיור בהובראט –בירת האי טסמניה כולל שוק סלמנקה ובית הכנסת
* סיור באתריה המרכזיים של מלבורן
*סיור משלים בסינגפור: פארק הר פארבר, רכבל לאי סנטוזה, האקווריום

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

 יציאה חזרה  מחיר לאדם בחדר  $פנימי  תוספת מרפסת לאדם הערות    
10.02.20 04.03.20  8,200 900 $ הנחה 200 $ עד 4/7    
 תוספת לחדר יחיד       דרושה ויזה לאוסטרליה!     
             
  • תוספת ליחיד בחדר פנימי

 

2024-04-11T10:22:30+00:00