yes

שונית האלמוגים באוסטרליה

שונית האלמוגים באוסטרליה

הטבע האוסטרלי אטרקציות מדהימות בים וביבשה

שייט לאוסטרליה מהווה את הדרך האולטימטיבית לגלות את הטבע האוסטרלי המרשים הכי קרוב שאפשר. לשוט בנהרות, מול מפלים זורמים, לבקר ביעדים שכובשים את הלב.
אוסטרליה מתפארת בשונית האלמוגים הגדולה בכדור הארץ – האטרקציה המרכזית של היבשת. בנוסף, שלל חוויות וריגושים אחרים בחיק הטבע הפראי והמבוית, ממסע מרתק ביערות הגשם ועד הגנים הבוטניים של סידני. לא תפספסו גם אקווריום מרתק שיחשוף בפניכם את האוצרות שמסתתרים במעמקי האוקיינוס.

האוצר הימי של אוסטרליה

שונית האלמוגים באוסטרליה היא הגדולה ביותר בכדור בארץ וניתן לראותה אפילו מהחלל החיצון. היא נחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחת מפלאי תבל הטבעיים. מדובר באתר צלילה נחשק עם עושר מדהים של יצורים ימיים (מעל 1,500 מינים של דגים ויצורים ימיים חיים כאן ויותר מ-200 סוגים של ציפורים). במהלך קרוז ביבשת תוכלו לאורך השונית ולהתרשם מהתפאורה המהפנטת של מים צלולים וחופים פוטוגניים. חוויה של פעם בחיים.

הרפתקאות באקווריום

קיירנס היפה מציעה אטרקציה נוספת לחובבי נפלאות המעמקים – אקווריום מושקע, שייקח אתכם למסע בין מגוון ביולוגי עשיר. יש כאן מעל 15,000 סוגים של בעלי חיים מ-10 מערכות אקולוגיות שונות, כולל מנהרה שקופה שתגרום לכם להרגיש בתוך הים. האקווריום מחולק לפי אזורים – טרופי, כרישים וכדומה ומזמן הרפתקה מיוחדת לאוהבי המצולות ולחובבי הטבע.

שייט בין יערות הגשם באוסטרליה

אוסטרליה שופעת אוצרות טבע ושמורות בהן המציאות עולה על כל דמיון. אחת מהן היא Daintree, זהו יער גשם סבוך וייחודי העתיק בכדור הארץ, ששוכן על החוף המזרחי של קווינסלנד.
ניתן לטייל בין השרכים ולהתרשם מהירוק אמרלד של המים, המפלים השוצפים ולהתבונן בחיות הבר בפעולה. באזור שוכן גם כפר אבוריג'יני בו מרכז אמנות אותנטי. אחת החוויות היא שייט בערוץ המוסמאן בו נפגש היער עם האוקיינוס השקט. אם יהיה לכם מזל אולי תוכלו לראות גם את התנינים תושבי המקום.

הריאה הירוקה בלב סידני

סידני היא עיר סוחפת ושוקקת חיים עם מונומנטים מרשימים – מרכז עסקי ותרבותי באוסטרליה. אבל במהלך קרוז לאוסטרליה וסיור לעיר תוכלו לגלות גם את הצד הפסטורלי שבה כמו הגנים הבוטניים המלכותיים של העיר. שבילים קוסמיים שיחשפו בפניכם זנים מיוחדים של צמחים כמו היביסקוס המכונה "מלכת החופים הטרופיים" ואת "החצוצרה של המלאך". כמו כן, רכבת אקספרס, בתי קפה ומפגש עם התרבות האבוריג'ינית, ההיסטוריה של הגנים והכל מול נוף עוצר נשימה.

חיות בפורט דאגלס

רוצים להתקרב לבעלי החיים האוסטרליים בסביבה הטבעית שלהם? שמורת החי בר בפורט דאגלס היא המקום לעשות זאת. מי מחכה כאן? קואלה, תנינים, קנגורו (שאפשר להאכיל) ושלל עופות בסכנת הכחדה וציפורים אוסטרליות. יותר מ-180 מינים בשמורה אחת מטופחת להפליא המחולקת לפי אזורי מחיה כמו סביבת יערות הגשם והסביבה הטרופית. אי אפשר שלא להתאהב בתושבי היבשת.
את כל אטרקציות אלו תוכלו לחוות במגוון קרוזים לאוסטרליה וניו זילנד מבית תרבותו.

2019-02-14T04:14:29+00:00