yes

קרוז לניו זילנד ואוסטרליה – כולל 6 ימי טיול יבשתיים באי הדרומי היפה ביותר של ניו זילנד

קרוז לניו זילנד ואוסטרליה - כולל 6 ימי טיול יבשתיים באי הדרומי היפה ביותר של ניו זילנד

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה עדכנים

קוד הטיול:  TCNA
משך הטיול:  27 ימים
(12 לילות בקרוז)
יציאה:  בהכנה
מדינות: דובאי, ניו זילנד כולל האי הדרומי, אוסטרליה כולל האי טסמניה
אוניה: Celebrity Solstice
סגנון: טיול משולב בקרוז

על הטיול:

  • טיול של פעם בחיים הכולל קרוז סובב ניו זילנד ו- 6 ימי טיול יבשתיים באי הדרומי המרהיב

  • סיור באי טסמניה – מוזיאון מונה, בית הכנסת והשוק המקומי "סלמנקה" 

  • מופע קברט מקומי וארוחת ערב על מפרץ סידני

  • סיור באתריה של דובאי לפני הטיסה חזרה הביתה

ניו זילנד ואוסטרליה הן ללא ספק שילוב מנצח בין ישן לחדש, טבע פראי וערים מודרניות, מדבר וחופי ים, ילידים אבוריג'ינים ומאורים (תושביה המקוריים) ובני לאומים שונים שזה מכבר הגיעו.
שני האיים מהם מורכבת ניו זילנד הנם גן עדן לחובבי מרחבים, נוף פראי, תופעות טבע ייחודיות ונוף אנושי ססגוני ומרתק.

הקרוז בניו זילנד באוניית הפאר Celebrity Solstice  מאפשר הכרות מעמיקה עם פלאי הטבע של שני האיים כמו הפיורדים המדהימים במצרי מילפורד, דאוטפול ודאסקי, הפינגווינים והאלבטרוסים בדאנידין ושמורת הגייזרים ומרכז התרבות המאורית ברוטורואה.

כמו כן נבקר בעריה החשובות של ניו זילנד: אוקלנד וקרייסטצ'רץ.

נסיים את הטיול בסידני הנחשבת לאחת מעריה היפות והחשובות של אוסטרליה, הממוקמת על שפת המפרץ הטבעי הגדול בעולם. נשוטט ברחובותיה הציוריים, נראה את מבני הציבור המרשימים של העיר ונחוש את האווירה המיוחדת המצויה בה.

יום 1 │  תל אביב- דובאי
ניפגש בצהריים בשדה התעופה בן גוריון ונטוס דרך דובאי לניו זילנד.

יום 2 │ דובאי
יום סיור ובילוי בדובאי.

יום 3 │ דובאי –  קרייסטצ’רץ’
נחיתה בקרייסטצ’רץ’. עם ההגעה ניסע למלוננו בקרייסטצ’רץ’ לארוחת ערב ולינה.

יום 4 │ מעבר ההרים ארתור – הפארק הלאומי פפרואה
הבוקר ניסע לאורך מעבר ההרים האלפיני “ארתור” (Arthur’s Pass) המרהיב ביופיו אשר נמתח עד לעבר החוף המערבי שבאי הדרומי. נערוך עצירות לתצפיות נוף מרשימות ולאחר מכן נגיע לביקור בפארק הלאומי פפרואה בו נראה את ה”פונאקייקי” המהווה תופעת טבע ייחודית של תצורת סלע על חוף הים הדומה לערימות עצומות של פנקייקים המונחים אחד על השני. ארוחת ערב ולינה באזור.

יום 5 │ שאנטי טאון – הוקיטיקה – קרחון פרנץ ג’וסף
היום נמשיך בנסיעה לאורך החוף המערבי כשלימיננו האוקיינוס השקט ולשמאלנו יער הגשם. בעיירה שאנטיטאון (Shantytown ) בה נבקר נפסע אחורה בזמן אל המאה ה-19 ונחווה עיירה ניוזילנדית טיפוסית מימי הבהלה לזהב. נמשיך לעיירה הוקיטיקה (Hokitika) הידועה כמשאב טבעי של אבן הג’ייד הירוקה המשמשת לייצור תכשיטים ובעלת חשיבות רוחנית בקרב התרבות המאורית. בהמשך, נערוך סיור מדהים אל הקרחון פרנץ ג’וסף המצוי בפארק הלאומי וסטלנד טאי פאוטיני ונחשב לאחד משני הקרחונים המפורסמים ביותר בניו זילנד. הקרחון מגיע לאורך של כעשרה ק”מ ולפי אגדה מאורית נוצר עקב שטף דמעותיה של נערה צעירה אשר איבדה את אהוב ליבה בעת שנפל מאחד המצוקים. ארוחת ערב ולינה באזור קרחון פרנץ ג’וסף.

יום 6│ קרחון פוקס – אגם מטאסון – מעבר ההרים ההאסט – וואנקה
הבוקר נמשיך בנסיעתנו דרומה, נחלוף על פני קרחון פוקס הנחשב לאחד הנגישים בעולם ואשר קצהו מגיע לגובה של 250 מטר מעל פני הים. נסייר רגלית באגם מאטסון (Matheson) אשר ידוע בהשתקפות המושלמת של הנוף ובסביבתו העשירה ביערות ועופות מים. נמשיך למעבר ההרים ההאסט המצוי בהרי האלפים הדרומיים ונחשב למרהיב ביופיו. נערוך הליכות רגליות קצרות ונהנה מנוף קסום של פסגות הרים ומפלים הנופלים מהם. בתום הסיור נגיע למלוננו בעיירה ואנקה הנמצאת במרכז חבל אוטגו ובקצה הדרומי של אגם ואנקה הצלול והתכול. לאזור זה הגיעו המתיישבים האירופאים הראשונים באמצע המאה ה-19 במסגרת הבהלה לזהב ששטפה את האזור.
ארוחת ערב ולינה בוואנקה.

יום 7 │ עולם הפאזלים בוואנקה – ארוטאון -קווינסטאון
הבוקר נהנה מעולם הפאזלים (Landsborough’s Puzzling World) החוויתי וממבוך התלת מימד המצויים בוואנקה. בין חדרי המבוך נראה חדר הבנוי בצורה מיוחדת עם זוויות בלתי הגיוניות ושיפועים הפוכים, כך שמי שיורד בעצם מטפס ולהיפך. נתרשם ממבואה נוספת במבוך ובה מעין חדר ובו כשהעומד ליד אחת הדלתות נראה נמוך,(ממש גמדי) ומי שעומד ליד דלת אחרת נראה מאוד גבוה. בין החדרים תלויות תמונות תלת ממדיות עם אפקטים מיוחדים ומספר משחקי חשיבה. תחנתנו הבאה תהיה עצירה בגשר המשמש לקופצי בנג’י הנחשב לענף אתגרי בניו זילנד. באנג’י היא למעשה קפיצה ממקום מקובע, כשהקופץ קשור אליו בחבל אלסטי (ברגליו) וקופץ היישר למטה. החבל בולם את נפילתו וגורם לו לנוע מעלה ומטה עד שנעצר. בצהריים נבקר באחד מהכרמים המפורסמים באזור ונערוך טעימת יין. נמשיך לסיור בעיירה הציורית השלווה ארוטאון (Arrowtown) ולאחר מכן נגיע לעיר קווינסטאון. נעלה ברכבל לתצפית מרהיבה על העיר ונהנה מארוחת ערב במקום. לינה במלוננו בקווינסטאון.

יום 8 │  קווינסטאון – ספארי על נהר הדארט -קווינסטאון
היום נהנה מספארי על נהר הדארט. נצא בנסיעה לאורך חופו של אגם וואקאטיפו בין נופים הרריים דרמטיים. נגיע אל הכפר הקטן גלנורקי ונצא ממנו בשייט בסירות סילון מהירות אל נופיו הפראיים של נהר הדארט ונכיר את האזור שבו צולמו סרטי שר הטבעות. לאחר חוויית הספארי נשוב אל העיירה היפה קווינסטאון ונהנה מן האווירה השוקקת שלה. לינה בקווינסטאון.

יום 9 │  קווינסטאון – טיסה לאוקלנד
ארוחת בוקר במלון ולאחר מכן נטוס לאוקלנד אשר נוסדה בשנת 1840 ושימשה כבירת ניו זילנד עד 1865. המאורים שהתיישבו במקום במאה ה-14 קראו לעיר “טמאקי מקאו ראו” שפירושו “העיר עם מאה האוהבים”, בזכות היותה נחשקת ע”י כובשים רבים אשר חמדו את מיקומה גיאוגרפי הנוח ופוריות אדמתה. נתחיל את סיורינו בעיר ונגיע להר עדן לתצפית מרהיבה של 360 מעלות על אוקלנד וסביבתה המשתרעת מחופי הים הטסמני עד למפרצי האוקיאנוס השקט. נבקר במוזיאון “זיכרון המלחמה”, מוזיאון נפלא לסיכום והבנת התרבות המאורית וסיפור ההגירה הפולינזית לאזור, כיאה לעיר בעלת האוכלוסייה הפולינזית הגדולה בעולם. המוזיאון אוצר בנוסף, מוצגים מחלקה של ניו זילנד במלחמות העולם הראשונה והשנייה. בתום הסיור נגיע למלוננו באוקלנד.

יום 10 │ אוקלנד -עליה לאוניה
בשעות הבוקר נשלים את סיורינו באוקלנד. נעלה למגדל “סקאיי” שגובהו 328 מטר לתצפית עוצרת נשימה על אוקלנד וסביבותיה. נבקר בעולם התת ימי של קלי טרלטון בו נראה תצוגה מהמסע הראשון לאנטרטיקה. נשוטט ב-Mission Bay ולאחר מכן ניסע לנמל בה עוגנת האוניה. נערוך את סידורי העלייה ונתמקם בתאינו לקראת ההפלגה. ניפגש שוב לארוחת ערב ולאחריה בילוי במופעי הבידור.

יום 11│ טאורנגה – רוטורואה
הבוקר נרד מהאוניה וניסע דרומה לרוטורואה (Rotorua) המכונה “בירת החגורה התרמית” של ניו זילנד וממוקמת בליבו של חבל ארץ המאורים. נתחיל את סיורנו באתר הגייזרים, המעיינות החמים ובריכות הבוץ של “טה פוייה” ( Te Puia) , המהווים חלק משמורת ווקארווארווה הפולטים מים רותחים וקיטור לגובה רב. נצפה במקום במופע מאורי מסורתי. לאחר הפסקת צהרים, נסייר בפארק “מעיינות הקשת”Rainbow Springs Nature Park) ), בהם נכיר מגוון מינים ייחודי של חי וצומח מקומי, כולל עצי סקוויה ענקיים שהובאו מקליפורניה אך קצב גדילתם כפול מזה שבמולדתם.

יום 12 │  יום ים
יום זהו יום הים הראשון שלכם על האונייה. קחו את הזמן לחקור וליהנות מכל מה שיש לה להציע: פעילויות תרבות ובידור, חדר כושר ופעילויות ספורט, בריכות שחיה וג’קוזי, ריקודים ומופעים, חנויות דיוטי פרי וקזינו. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי עם המדריך לסיור באוניה או להרצאה.

יום 13 │ פיקטון – מיצרי מארלבורו
היוםו נעגון בעיירה הנעימה פיקטון הממוקמת בחלקו הצפון מזרחי של האי הדרומי של ניו זילנד. נבקר במוזיאון אומקה המקומי המציג אוסף כלי טייס מימי מלחמת העולם הראשונה והשנייה. לאחר מכן נעלה על סירה ונשוט בינות מיצרי מארלבורו הזוכים לימי שמש רבים לאורך כל השנה. נראה לשונות יבשה המתפתלות אל תוך הים, מבוך ימי עם מפרצים ותצפיות על עופות מים.

יום 14│  אקרואה – קרייסטצ’רץ’
הבוקר נגיע לעיירת הנמל הציורית אקרוא (Akaroa) נרד לחוף באמצעות סירות, וניסע אל קרייסטצ’רץ', העיר הגדולה ביותר באי הדרומי והשנייה בגודלה בניו זילנד (אחרי אוקלנד). זוהי “העיר האנגלית” ביותר בניו זילנד ומצטיינת גם בשטחים הירוקים שלה ולכן מכונה גם “עיר הגנים”. נערוך סיור בקרייסטצ’רץ'. במידה ומזג האוויר יאפשר זאת, נעלה על שייט רפסודה חביב ונשוט לאורך נהר ה-Avon הסובב את העיר. נמשיך לביקור בגן הבוטני המדהים. נעשה אתנחתא להפסקת הצהרים ולאחריה ניסע לאחת האטרקציות המעניינות ביותר בניו זילנד– המרכז האַנטַרקטי הבין לאומי (International Antarctic Centre) הממוקם במתחם שדה התעופה הבין לאומי. זהו מוזיאון אינטראקטיבי המוקדש כולו ליבשת אנטארקטיקה. ניסע על רכב שטח מיוחד בתנאי שטח המדמים את אנטרקטיקה, עטויים במעילים נכנס ל”חדר הסערות”- אולם גדול ומושלג בטמפרטורה של מינוס חמש מעלות ונתנסה ב”סערה” הכוללת רוחות עזות וצניחת טמפרטורה למינוס 25 מעלות. לאחר מספר דקות מסתיימת הסערה ואנו יוצאים מהחדר הקפוא לביקור באקווריום הפינגווינים ובתצוגות היסטוריות, גאוגרפיות, גיאולוגיות וביולוגיות המאפשרות הצצה מעמיקה על אנטרקטיקה.

יום 15 │דאנידין – חצי האי אוטגו
נעגון בפורט צַ’למֵרס וניסע כשעה לדאנידין (Dunedin ) המכונה “אדינבורו החדשה”, העיר השנייה בגודלה באי הדרומי. העיר נוסדה ב-1848 על ידי מתיישבים סקוטים שקראו לה על שם בירת מולדתם וכיום היא מונה כ- 120,0000 תושבים מתוכם יותר מחמישית, סטודנטים. העיר ידועה בארכיטקטורה הוויקטוריאנית שלה, באוניברסיטה שלה, בגן הבוטני שבתחומה ובבעלי החיים הימיים החיים בסביבתה. נצא לחצי האי אוטגו ונגיע למרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים. האלבטרוס המלכותי הוא עוף ים ענק, בעל מוטת כנפים המגיעה לאורך עד 3.7 מטר! נראה את הציפור המיוחדת המצטיינת בתעופתה ובעזרת מוצגים שונים נלמד על אורחות חייה. נצא לסיור מיוחד בחוף מוגן שבו אנו עשויים לראות רבים מבעלי החיים הימיים המיוחדים של ניו זילנד, כמו כלבי ים, אריות ים, פינגווינים צהובי העין הנדירים במיוחד ופינגווינים כחולים. נצפה בהם מקרוב ונלמד על אורחות חייהם המיוחדים. נמשיך לטייל ונראה את אתרי העיר דנידין ובהם האוקטגון – הכיכר המרכזית המתומנת, תחנת הרכבת הייחודית, בתי המשפט, בית העיריה והקתדראלה. לא נחמיץ כמובן את הצעידה במעלה רחוב בולדווין הנחשב לתלול בעולם לפי ספר השיאים של גינס.

יום 16 │ ארץ הפיורדים – מיצר מילפורד, מיצר דאוטפול, מיצר דאסקי
הבוקר תיכנס האוניה לפיורד מילפורד (ללא ירידה מהאוניה) שבדרום מערב האי הדרומי של ניו זילנד. הכינו מצלמות!!! אורכו של הפיורד 15 קילומטר ועומקו כ- 450 מטר. זהו אחד הפיורדים בשמורת פיורדלנד שהוכרזה “אתר מורשת עולמית” ע”י אונסק”ו. זהו אחד האזורים הגשומים ביותר בעולם, וכמות המשקעים היורדת בו מגיעה ל-6800 מילימטר המתחלקים על 180 ימי גשם בשנה! המים המתוקים היורדים על ההרים (1500 מ’ מעל הפיורד) מזינים את מפלי המים הרבים הנופלים אליו ויוצרים שכבת מים מתוקים בעובי 2.5 מטר מעל שכבת המים המלוחים שמתחת. נצא מהפיורד ונכנס למיצר דאוטפול. המקום קיבל את שמו “מוטל בספק” ממגלה הארצות ג’ימס קוק שהחליט לא להיכנס אליו כי חשש שלא יוכל לנווט בו. במיצר נמצאים מפלי מים רבים והמפורסם שבהם הוא מפל בראון שגובהו 600 מטר והוא אחד מהגבוהים בניו זילנד. ניתן לראות כאן להקות דולפינים, דובי ים ופינגווינים. בשעות אחר הצהרים נכנס לפיורד נוסף, דאסקי (Dusky Sound ) , אחד הגדולים באזור פארק הפיורדים, שאורכו 400 קילומטר. גם כאן מספר גדול של מפלי מים, דגה ויונקים ימיים.

ימים 17-18│  ימי ים
יומיים בהם תוכלו ליהנות מכל מה שיש לה להציע: פעילויות תרבות ובידור, חדר כושר ופעילויות ספורט, בריכות שחיה וג’קוזי, ריקודים ומופעים, חנויות דיוטי פרי וקזינו. במהלכם ניפגש עם המדריך למפגש קבוצתי.

יום 19 │הובארט (האי טסמניה)
הבוקר נעגון באי טסמניה (Tasmania) המהווה את אחת משש המדינות המרכיבות את אוסטרליה. טסמניה הנו אי הררי, העשיר ביערות ובמינרלים והיה מיושב עד המאה ה-19 באבוריג’ינים שהוכחדו עם הגעת הבריטים והשתלטותם על האי. בירת האי היא העיר הובארט (Hobart) אשר הוקמה על ידי הבריטים בראשית המאה ה-19 כמושבת עונשין לפושעים. במאה ה-20 הפכה עיר זו למרכז מסחרי ותעשייתי שוקק. נרד מהאוניה ונעלה להר וולינגטון לתצפית פנורמית על העיר וסביבתה. נמשיך לסיור בשוק סלמנקה ההומה וכן בכיכר המרכזית שבלב העיר. תחנתנו הבאה תהיה ביקור בבית הכנסת המקומי הנחשב לבית הכנסת הראשון שהוקם באוסטרליה. נמשיך לסיור במוזיאון מונה(Mona) ובו אוסף פרטי לאמנות עתיקה ובת זמננו.

יום 20 │  יום ים
יום של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היום נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 21 │  עדן (אוסטרליה)
הבוקר נעגון ונסייר בעיירה עדן הממוקמת על קו החוף הטרשי של ניו סאות' ויילס-אוסטרליה ושוכנת כ-480 ק”מ דרומית לסידני .עדן, החבויה בין שני מפרצים מרהיבים וחופים מפתים הייתה בעבר מרכז ציד ללוויתנים. כיום המקום נחשב כאחד הטובים ביותר באוסטרליה לגידול צדפות. עדן היא גן עדן, במיוחד לכל מי שמעוניין בחיי ים ויופי טבעי. הנופים של עדן וסביבותיה מציעים מגוון פעילויות בחיק הטבע, במים וביבשה.

יום 22│ סידני – ההרים הכחולים – הפארק הזואולוגי פדרדייל – סלע שלוש האחיות
הבוקר עם הגעתנו לסידני יגיע השייט לסיומו. ניפרד מהאוניה וניסע לסיור ב”הרים הכחולים” המצויים כ-120 ק”מ מערבית לסידני. זהו רכס מדהים של הרי שולחן עשויים אבן חול המגיעים עד כ-1,300 מטרים מעל גובה פני הים. באזור נמצא מגוון עצום ומרהיב של מיני בעלי חיים וצמחים. ההרים הכחולים הוכרזו כאתר מורשת עולמית ע”י אונסקו ונקראים כך בשל עצי האקליפטוס המאכלסים אותו. האדים העולים מעצי האקליפטוס מכילים שמן הגורם לאוויר לקבל גוון כחלחל, וכך נראים ההרים מרחוק ככחולים. במהלך הסיור נבקר בשמורת פדרדייל בה נכיר את עולם החי הייחודי של היבשת האוסטרלית. נגיע לנקודת התצפית הטובה ביותר על ההרים הכחולים הקרויה Echo Point אשר ממנה נראה נוף של סדרת הרים מיוערים כולל סלע “שלוש האחיות” המפורסם. לאחר מכן נגיע לאתר הרכבלי Scenic World ונרד ברכבת תלולה לתוך יער גשם בו נלך רגלית. בתום הסיור ניסע למלוננו בסידני.

יום 23│ סידני ואתריה
היום נסייר בסידני, העיר הוותיקה והגדולה באוסטרליה הממוקמת על שפת המפרץ הטבעי הגדול בעולם. עם אוכלוסייה של 5 מיליון איש, הפכה העיר לבירה הפיננסית של אוסטרליה ובה נמצאת גם הקהילה היהודית הגדולה המונה כ- 45,000 איש. בטיולנו בעיר ניסע לאורך החוף המפורץ ונהנה מנוף עוצר נשימה של המצוקים הנושקים לים וברקע אתרי סידני המפורסמים כמו בית האופרה, גשר המפרץ והמגדלים. נסייר ב”בונדיי ביץ”, החוף המפורסם ביותר של סידני וכן נבקר בגנים הבוטניים המרהיבים. נערוך תצפית מ”הכסא של גברת מקורי” עליו ישבה אשתו של המושל מקורי בציפייה לאוניות שיביאו דואר מביתה באנגליה. נמשיך בנסיעה על הגשר המפורסם של סידני, עד לשכונה הפרברית “מנלי”, ולאחר מכן נשוט במעבורת חזרה לעיר. נסיים את הסיור באקווריום של סידני. בערב נצא למפרץ סידני ונהנה ממופע קברט מקומי וארוחת ערב.
לינה בסידני.

יום 24 |  סידני
היום נשלים את סיורינו בסידני. נטייל ברחובות הציוריים של סידני העתיקה, ה”רוקס", בהם שופצו מבני מחסני הנמל בעבר והיום הם שילוב של גלריות, מסעדות ואטרקציות תיירותיות מיוחדות. אחר הצהריים יינתן זמן חופשי להנאתכם.
ארוחת ערב במסעדה מקומית ולינה בסידני

יום 25 |  סידני – דובאי – תל אביב
ארוחת בוקר במלון ובהתאם לשעת הטיסה ניסע לשדה התעופה ונטוס חזרה ארצה דרך דובאי.

יום 26 | נחיתה בתל אביב

מחיר בדולרים לאדם בחדר זוגי :

יציאה חזרה חדר פנימי מחיר חדר חלון  תוספת למרפסת  הערות  
             
  תוספת לחדר יחיד:        

* אין כפל מבצעים והנחות

  • דרושה ויזה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
  • דרושה ויזה לניו זילנד – הוראה חדשה, פרטים בטלפון הנ"ל.
  • בדבר חיסונים – יש לברר במרפאת המטיילים בלשכת הבריאות האזורית
 
 

המחיר כולל:
• טיסות בינלאומיות במסלול ת"א – דובאי – אוקלנד // סידני –דובאי – ת"א
• 2 טיסות פנים במסלול אוקלנד – קרייסצ'רץ' וכן קווינסטאון -אוקלנד
• מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק (נכון לתאריך 07.01.19 וכפוף לשינויים)
• 27 ימי טיול ומתוכם 12 לילות שייט על סיפון האוניה Celebrity Solstice
• כלכלה מלאה באוניה (למעט ארוחות צהרים בסיורי החוף)
• טיול יבשתי באי הדרומי בניו זילנד כולל כניסות לאתרים ו-5 ארוחות ערב
• סיורי חוף עם אוטובוס צמוד וכניסות לאתרים לפי המפורט בתכנית
• בתי מלון בדרגת תיירות טובה על בסיס ארוחת בוקר
• מופע קברט מקומי וארוחת ערב במפרץ סידני
• ארוחת ערב במסעדה בסידני בערב הראשון או האחרון 
• סיור באתריה של הונג קונג כולל ארוחת ערב במסעדה לפני הטיסה חזרה לתל אביב
• מדריך ישראלי מצוות "תרבותו" המתמחה באוסטרליה ובניו זילנד
• מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש
• טיפים לנותני שירותים ביבשה (נהגים ומדריכים מקומיים בלבד)
• דמי סבלות בבתי המלון
• מפגש קבוצה לפני היציאה

הטיול אינו כולל:
• אשרת כניסה לאוסטרליה
• אשרת כניסה לניו זילנד
• טיפים באוניה (כ-15 דולר לאדם ליום – חובה עפ"י כללי חברות השייט)
• ביטוח בריאות ומטען
• כל מה שאינו כלול בסעיף "המחיר כולל"

הערות:

דרושה אשרת כניסה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
דרושה אשרת כניסה לניו זילנד – הוראה חדשה! פרטים ב-ש.מ. אשרות טלפון 03-525-0332
• אין כפל מבצעים והנחות.
• תכנית הביקורים כפופה ותלויה בתנאי מזג האוויר
• ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות ובסדר הביקורים וכן בסדר פעילויות הערב

תנאי תשלום ודמי ביטול:
• דמי קדימה על סך 250 $ לנוסע עם ההרשמה. עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו.
• ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית ולסיימם 3 חודשים לפני הקרוז.
• התשלום לפי שער המחאות והעברות גבוה ביום הגבייה.
תנאים ומידע כללי

אתרים מרכזיים ואטרקציות הכלולים בתוכנית הטיול :

* נסיעה לאורך מעבר ההרים המרהיב "ארתור"
* ביקור בפארק הלאומי פפרואה
* סיור אל קרחון פרנץ ז'וסף
* סיור רגלי באזור אגם מאטסון
* נסיעה לאורך מעבר ההרים המרהיב "האסט"
* ביקור בעולם הפאזלים בוואנקה
* ביקור וטעימת יין באחד הכרמים שבאזור האי הדרומי
* עלייה ברכבל לתצפית על העיר קווינסאטון
* שייט ספארי על נהר הדארט
* סיור בעיר אוקלנד כולל תצפיות מהר עדן וממגדל סקאי וכן ביקור במוזיאון זיכרון המלחמה
* ביקור באתר וואטנגי (במפרץ האיים) –מקום היווסדה של ניו זילנד המודרנית
* סיור חוף מטאורנגה: ביקור באתר הגייזרים "טה פוייה" כולל מופע מאורי וכן ביקור בפארק מעיינות הקשת 
* שייט לאורך מיצרי מאלרבורו
* סיור בעיר קרייסטצ'רץ' כולל שיט לאורך נהר ה-Avon וביקור במרכז ה-אנטרטיקה הבינלאומי
* סיור בחצי האי אוטגו –מרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים
* שייט בפיורדים המרהיבים של ניו זילנד – מילפורד, דאוטפול ודאסקי
* סיור בהובראט –בירת האי טסמניה כולל מוזיאון מונה ,בית הכנסת ושוק סלמנקה
* סיור לרכס ההרים הכחולים המרהיב המצוי באזור סידני
* סיור מקיף בעיר סידני –העיר הגדולה ביותר באוסטרליה
* מופע קברט מקומי וארוחת ערב על מפרץ סידני
* סיור באתריה של הונג קונג וארוחת ערב במסעדה (לפני הטיסה הביתה)

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי חלון תוספת למרפסת מדריך הערות
23.11.19 19.12.19 8,995 $ 630 $ 900 $ חיים לביא חדרים אחרונים – דרושה לויזה לאוסטרליה!
  • אין כפל מבצעים והנחות.
  • דרושה ויזה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות, טלפון 03-525-0332
  • בדבר חיסונים – יש לברר במרפאת המטיילים בלשכת הבריאות האזורית
 
 
2024-02-20T12:04:34+00:00