yes

שייט נהרות בגרמניה

שייט נהרות בגרמניה

 

חווית שייט נהרות אינה דומה לכל חוויה אחרת שחוויתם! זוהי חופשה ייחודית ומגוונת ביותר החושפת אתכם לזווית מבט שונה ומיוחדת ומאפשרת לכם לטייל בנוחות מקסימלית בזמן שהנוף הקסום מתחלף לנגד עיניכם.

הנופים הקסומים והפסטורליים, עיירות קטנות מאד וגדולות יותר, כפרים ציוריים על גדות הנהר, מפגש עם תושבי המקום וכל זאת בבית מלון השט על פני הנהר, עם כל התנאים להנאה מושלמת: חדרים ממוזגים, שירותים צמודים, צוות מדהים שייתן שירות מכל הלב ואוכל טעים!

שייט נהרות בגרמניה יוביל אתכם על פני נהרות הריין והמוזל לאורכם של קילומטרים רבים וממנו תביטו ביערות הסובבים, בפסגות ההרים המזדקרות, בטירות העתיקות, בכרמים ובמטעים, בבעלי חיים וגם באנשים.

Rhine European river

שייט נהרות בגרמניה הוא סוג של חופשה מיוחדת במינה! העצירות והירידה לכפרים ולערים, המנוחה בזמן שהנוף מולכם מתחלף, השקט והרוגע וכמובן הזווית הייחודית שמאפשרת לכם מפגש תרבותי מעניין עם בני המקום ועם השטים בנהרות בגרמניה. זוהי חוויה של טבע, נופים קסומים, היסטוריה של מבצרים וטירות עתיקות. אומנות ותרבות הכוללים את הביקורים בעיירות ובכפרים  המדהימים מימי הביניים שלאורך המסלול. בל נשכח את היינות הטובים והאוכל המשובח שמצפה לנו לאורכו של נתיב השייט.

חוויה רב חושית ומהנה המאפשרת לכם שילוב מקסים של מנוחה וטיול, כולל עושר תרבותי וטבע במיטבו!

2017-10-24T07:05:13+00:00