yes

שייט נהרות ? דרך מיוחדת לראות את צרפת ממבט אחר

שייט נהרות ? דרך מיוחדת לראות את צרפת ממבט אחר

צרפת הקסומה תתגלה בפניכם באופן אחר במהלך שייט נהרות.
תשכחו לרגע מעיר האורות פריז, משיטוט רגלי ברחובותיה או מטיפוס על מגדל אייפל – לצרפת יש הרבה להציע גם מעבר לשער הניצחון.
שייט נהרות מהווה חוויה חלומית לאוהבי החיים הטובים – שילוב בין אירוח מפנק ב"מלון צף" ליעדים הנחשקים בחבלי הארץ הייחודיים של צרפת.

לאן שטים, מה רואים בדרך ומהם היתרונות המופלאים של שייט מסוג זה?

שטים ונהנים מכל רגע ,צרפת משופעת נהרות מהסיין ועד הגארון. השייט ייקח אתכם לאורך איים, כפרים אותנטיים ועיירות ציוריות.
תוכלו ליהנות בספינה מחדרים נעימים, ארוחות, בר משקאות עשיר וכמובן מהנופים.

היופי בשייט נהרות בצרפת הוא שיש מקומות שמאתגר יותר להגיע אליהם ברכב ותוך כדי שייט בנהר, ייחשפו בפניכם מראות שלא תראו מנסיעה בכביש. הישיבה בסיפון, ההתמסרות לבריזה שפורעת את השיער, כל אלה הופכים את החוויה לבלתי נשכחת.
השייט הוא חלק מטיול מאורגן כולל ליעדים שונים ברחבי המדינה והשילוב בינו ובין טיולים מסוג אחר הופכים סגנון זה של טיול לקונספט מנצח.

בעקבות דרכי היין בצרפת

שייט נהרות בצרפת יכול לקחת אתכם לאורך נהר הגארון לאורכו עיירות עם מותגי יין נחשבים.
ביעדים טירות מפוארות, יקבי בוטיק, כרמים. בין המקומות ניתן לציין את העיר האינטימית בלאייה הכוללת מערכת ביצורים מרשימה ואת ליבורן השוכנת על גדות נהר הדורדון, שהיא בעצמה כפר מבוצר מוקף חומות וגם בה דרך יינות המוכרת כאתר שימור על ידי אונסק"ו.

קדייאק היא עוד עיר קטנה עטופה בחומה מהמאה ה-13, שופעת סמטאות ציוריות ולידה טירה מימי הביניים ששוכנת באזור הכרמים המפורסם של סוטרן – ניחוחות משכרים ואווירה של החיים הטובים.
הטיול בניחוח היין לא שלם בלי ביקור בבורדו, מלכת החבל ויעד נחשק בו תיפגשו לאורך שייט נהרות. בורדו נחשבת אף היא כאתר מורשת עולמי וכוללת את המדרחוב הארוך ביותר באירופה וגשרים מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. אי אפשר שלא להתאהב.

חוויות לאורך נהר הרון
נהר הרון הוא כוכב נוסף בשייט נהרות שייקח אתכם מפרובאנס לבורגנדי. מה תראו לאורך הרון? את העיר אביניון בה שוכן ארמון האפיפיורים מהמאה ה-14 שהוא גם מבצר בסגנון גותי ועיר עתיקה בה נוסעים ברכבת קטנה וצבעונית.

הכפרים של פרובאנס בולטים ביופיים ואחד מהם הוא ארל, את הכפרים היפים האזור שניצב על שוק ובו מוקרן גם מופע אור קולי אמנותי.
הטבע הוא חלק בלתי נפרד מהמסע הזה בהובלתה של שמורת קאמארג, הדלתא הגדולה ביותר ביבשת אירופה בעלת לגורות רדודות וגבעות חול החוצצות בינה ובין הים. בוודאי תיפגשו כאן פלמינגו וסוסים המשוטטים חופשיות והכל על רקע תפאורה מהפנטת.

שייט נהרות בצרפת ייקח אתכם למקומות מעניינים ברחבי המדינה, לאורך הנהרות החוצים אותה. בחרו טיול מאורגן המשלב שייט נהרות ונסיעה נעימה עם הדרכה מקצועית למקסום החוויה.

2019-02-14T04:14:54+00:00