yes

חוויות נבחרות בים וביבשה – שייט על נהר הסיין

שייט על נהר הסיין – חוויות נבחרות בים וביבשה

אי אפשר לעמוד בקסם של סביבת נהר הסיין השופעת עיירות ציוריות, ערי נמל שוקקות, אדריכלות מופת, מוזיאונים מרתקים ופארקים מטופחים.
שייט על נהר הסיין ייקח אתכם למפגש היסטורי עם חופי הנחיתה ועם דרך המנזרים הייחודית בנורמנדי ועד הפריטים האומנותיים של העיר רואן.
מספר נקודות משיכה לאורך הסיין שאסור לפספס בהפלגת החלומות.

סיפורו של היום הארוך ביותר

חופי הנחיתה בו נחתו הכוחות האמריקאיים והבריטים במלחמת העולם השנייה וניהלו קרב עקוב מדם הפכו לאתר הנצחה. היום האווירה כאן פסטורלית להפליא ונראית כמו גלויה, אבל אם תדמיינו חזק תוכלו לשמוע בראש את התותחים רועמים וכמובן שהמדריך יתאר באוזניכם את הסיפור ההיסטורי על מה שמכונה היום הארוך ביותר. במסגרת סיור החוף, תטפסו על גבעה מבוצרת ממנה נראים מצופי הענק שיצרו את הנמל הזמני עבור כוחות הברית וגם תצפו בסיפור הנחיתה בקולנוע עגול המציג אותו ב-360 מעלות. הנסיעה כוללת ביקור גם בחוף אומהה בבית הקברות האמריקאי ואת פונט דו הוק בו ניצבת סוללה של תותחים גרמנים.

נפלאות נורמנדי הכפרית

נורמנדי היפה היא מקום רומנטי להפליא של ירוק ומים מתמזגים יחדיו וכפרים עטופים במטעי תפוחים וטירות המקשטות את ראשי הגבעות. בנורמנדי חווה המייצרת משקאות מתפוחים כמו קלוודוס וסיידר ואת הגבינה המועדפת על המקומיים – קממבר.

סביבה המדליקה את כל החושים בנורמנדי היא דרך המנזרים המשופעת במנזרים עתיקים וויקטור הוגו בכבודו ובעצמו כינה אותה "אתר העתיקות היפה ביותר בצרפת". בנורמנדי שוכנת גם עיירה ססגונית טיפוסית לאזור בשם הונפלר הקרובה לשפך הנהר אל האוקיינוס ונחשבת לאחת היפות בנורמנדי בעלת אזור היסטורי, נמל עתיק, כנסייה מקורות עץ, בתי אומנים וטיילת חיננית.

מה בין ארמון לואן גוך?

קרוב לעיר האורות פריז מחכה בונבוניירה נוספת שחייבים לגלות. זהו הכפר האגדי אובר סור אואז בו ואן גוך חי את התקופה האחרונה לחייו לפני שהתאבד ממש בכפר הזה. מעבר לכך שמדובר במוקד עלייה לרגל למעריציו המושבעים של הצייר ולסקרנים, מדובר במקום מרהיב הכולל גם ארמון בו שוכן מוזיאון המוקדש לאמנות האימפרסיוניסטית לרבות מצגת אור קולית המתארת את חייהם.

חוויות בין גאות לשפל

אין חוויה דומה להבדלים בין גאות לשפל במקום בו מונט סן מישל. אי קסום המוכר הודות למנזר האייקוני אשר בראשו, שריד מימי הביניים. בזמן גאות האי עטוף במים והמנזר נראה כאילו הוא פורץ מתוכם ואילו בתקופת השפל ניתן להדס בקלילות על החוף.

האי עצמו נחשב לאתר מורשת עולמי ומציע למבקרים מוזיאונים, מסעדות, בוטיקים והרבה מאוד נקודות תצפית ממעוף הציפור.

שייט על הסיין מהווה תענוג גדול לכל מי שחובב אמנות, היסטוריה, טבע ונופים ומחפש חופשה על המים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שילוב מנצח בין הפלגה למסע בלתי נשכח.

2019-10-30T12:44:11+00:00