yes

מקומות קסומים לאורך שייט על הריין

מקומות קסומים לאורך שייט על הריין

נהר הריין מושך רבים לשייט חלומי בנהר שלאורכו ערים יפות, עיירות ציוריות ונופים מרשימים. שייט על הריין יפגיש אתכם עם המסורת, התרבות וההיסטוריה של המדינות לאורך הריין. מספר מוקדי משיכה שאסור לפספס:

סיור מלכותי בארמון אשפנבורג

על גדות נהר הריין, שוכן אחד מהארמונות המרשימים בגרמניה המשקף בארכיטקטורה שלו את הרנסנס הגרמני. המקום אומנם ספג נזקים כבדים במהלך מלחמת העולם השנייה, אבל חודש וכיום תוכלו לסייר ברחבי החללים המרהיבים המעוטרים ביצירות אמנות, רהיטים עתיקים בסגנון ניאו קלאסי ולהיחשף גם לפסלים יקרים. הארמון אשר נבנה בין המאות ה-12-14 שימש כמקום מושבם של קנצלרים וארכיבישופים עוצמתיים והוא מצטיין בקווים סימטריים, חזית העשויה מאבן חול אדומה ומגדלים פינתיים גבוהים – הכינו את המצלמות!

קפיצה לצרפת הקטנה

פטיט פרנס היא מקום בו הקסם מתעורר לתחייה בעיר האריסטוקרטית שטרסבורג, בירת חבל האלזס.
בתי עץ מסורתיים בצבעוניות מגוונת, גנים מופלאים וסירות השטות בניחותא מתחת לגשרי אבן מופתיים.
פסטורליה שממסה את הלב. בשטרסבורג עצמה עוד מונומנטים מעניינים כמו השעון האסטרונומי וכנסיית סנט תומס הגוטית, בית הפנלים והסכר המרשים.
בעיר פועלים מוזיאונים מעניינים לאמנות, ארכיאולוגיה וקרוב מאוד אליה מסתתר גם מוזיאון השוקולד. זו עיר המשלבת בין מונומנטים מרשימים לאווירה של החיים הטובים.

בחזרה במנהרת הזמן

היעדים לאורך הריין שמרו על צביון היסטורי והם ייקחו אתכם למסע אחורה בזמן. מילטנברג היא עיר שנראית כמו ציור. העיר העתיקה שופעת בתים המשלבים בין אבן לחיפויי עץ דקורטיביים, במרכז העיר ממוקמת מזרקה מרשימה, הסמטאות מרוצפות האבן מהוות את המקום האולטימטיבי לסייר בו ולהתמסר לקסם האותנטי. יש כאן מוזיאון מיוחד במבנה מתקופת הרנסנס המציג פריטים היסטוריים וטיילת היוצאת לתצפיות נוף משגעות לעבר הריין. זה המקום האולטימטיבי לשבת לעוגה וקפה בבתי הקפה הססגוניים של העיר.

טירה רומנטית ויצירות זכוכית

שייט על נהר הריין ייקח אתכם גם לסיור בורטהיים, עיירה המפורסמת הודות לטירה האגדית שלה הכוללת גם מסעדה עם נוף פנורמי ואווירה רומנטית. בטירה גם מפעל זכוכית ממנו יוצאות עבודות אמנות מיוחדות הנמכרות בחנויות המזכרות הרבות ברחבי העיר לצד בקבוקי יין עגולים – מתנה נהדרת להביא הביתה. התפאורה של הטירה נשקפת מכל מקום ומהווה רקע ציורי למסע בעיר.

עיר עתיקה בסגנון של פעם

הדרך הקסומה בה שטים מובילה גם לעיר במברג, בין המעטות שלא נפגעו בהפצצות ומכאן העיר העתיקה השמורה היטב שלה. בלב העיר קתדרלה רומית עם ארבעה מגדלים מיוחדים, בית עירייה אשר נבנה על האי באמצע נהר, מוזיאון היסטורי המתאר את החיים בבמברג, ארמון הכולל גם אוסף ציורים מרשים מבוואריה ועוד.

נפלאות נירנברג

העיר נירנברג מושכת בשנים האחרונות יותר ויותר תיירים ובצדק. סימן ההיכר של העיר היא טירת קייזרברג מימי האימפריה הרומית המתנשאת על צוק מרשים ומקומתה העליונה ניתן לתצפת לעבר הנוף המהפנט. בעיר ממוקם גם המוזיאון הלאומי הגרמני הכולל תערוכות רבות ופריטים מימי הביניים, כלי נגינה, צעצועים ועוד אוצרות.

2019-05-13T13:10:17+00:00