במשעולים בין דגניה לכנרת – טיול מזמר

header beit tarbut

 

במשעולים בין דגניה לכנרת

טיול מזמר עם שירון ביד

"לא אורחת גמלים ירדה לכרוע"

אנחנו שמחים להזמינכם להצטרף אל השני בסדרת הטיולים המזמרים שלנו. שבת בטבע של היפה בעמקים שלנו: עמק הירדן . ועם בוא ההתיישבות הגדולה בעמק הירדן היפהפה, באה גם היצירה התרבותית המפעימה בעמק הירדן המפעים. וכך עם כיבוש הביצות וחרישת התלמים וסלילת הכבישים – הם שוררו ושרו עד כלות הזמנים שלהם.

ואנחנו כיום, נצעד נסייר ונשיר, בעקבות הראשונים ושיריהם המופלאים. כן כן אנחנו נשיר, אבל גם נתבונן במפעלים רבי הדמיון והחזון של האבות המייסדים בעמק הירדן. שבת של געגועים וסיפורים, שבת של זיכרונות ושירים מהיפים שנוצרו בארצנו.

טיול מזמר עם נופים סיפורים ושירים – בעמק הירדן, הוא עמק כל ההתחלות.
עם דפי שירון וזמר מלוא גרון…לטייל בארצנו ולשיר כל הזמן

8:00 – יציאה מתחנת הרכבת ארלוזורוב

9.30 – "הזקן מנהרים" – ארוחת בוקר באי השלום / חוויית נהרים בגשר
ניסע מגשר הישנה על גדר הגבול ותצפית מיכל
נשקיף על גבולות הירמוך ועל אגם החשמל, נשמע על הזקן מנהרים וסכרי תחנת הכוח של רוטנברג. נפקוד את שביל הסכרים ואת גבעת שבע הבנות שעיצבה אורנה שמעוני. נשיר משירי מלחמת ההתשה, על גשר ביילי ועל אלעד שירד אל הירדן.
משם ניסע אל ערש הקבוצות – אום ג'וני שליד דגניה.

11.30 "אם מחנה אנו – דגניה היא הדגל". ביקור בצריף החלוצים המפורסם של אום ג'וני, ושירי חלוצים יא חי לילי יא עמלי. (הדרכה וכניסה לצריף בתשלום)

נצא למסלול רגלי קל ונעים: לאורך הירדן נצעד בשביל ישראל בצל האיקליפטוסים ממש על קו המים, ונראה איך המפלס הלאומי משפיע על צומח החופים ועל התיירות. ועם "משמר הירדן" נגיע אל הירדנית עם הצליינים היורדים לנהר הקדוש

15.00 – ארוחת צהרים במרכז המסחרי החדש מול כנרת בצמח, או ב"תמר בכפר"

מועד: 14 בנובמבר 2015

מדריכה: חדוה הדר

מחיר: 145 ש"ח לאדם

פרטים ולהרשמה: סאני 052-888-5540 או באימייל shalom.sani@gmail.com

2019-02-14T04:16:11+00:00