yes

קרוז נפלאות הים האדריאטי והאיים היווניים + יומיים טיול בפוליה

קרוז נפלאות הים האדריאטי והאיים היווניים + יומיים טיול בפוליה בהדרכת ההיסטוריון אלון קליבנוב

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים

קוד טיול:  TCME-1006
משך הטיול: 10 ימים (7 לילות על האוניה)
יציאות: ספטמבר 2018
מדינות: איטליה, קרואטיה, יוון
אוניה: MSC  Poezia
מסלול: בארי – איטליה, קאטאקולון, אולימפיה, מיקונוס, דלוס, אתונה – יוון, סאראנדה – אלבניה, דוברובניק – קרואטיה, ונציה, בארי – איטליה
סגנון: קרוז מאורגן בשיטת "הכל כלול" (כל סיורי החוף, טיסות, מלון, העברות והשייט כמפורט בסעיף "המחיר כולל").

 

על הטיול:

  • מסע מרתק בעקבות עמים ותרבויות שעיצבו את תולדותיו ואת פניו של הים התיכון, מערש הדמוקרטיה – יוון העתיקה ועד "הרפובליקה המפוארת" – ונציה, העיר על פני המים.
  • בנוסף ל-7 לילות שייט, נטייל יומיים נוספים בחבל פוליה – אחד המרשימים ביותר בדרום איטליה.
  • סיורי חוף מלאים ועשירים בביקורים מרחיבי דעת, בכל יום
  • מנהל הטיול ומדריך אלון קליבנוב, ראש המרכז ללימודי תרבות המערב, המרבה לעסוק גם ביחסי הגומלין בין ההיסטוריה לבין התרבות והאמנות, מרצה בקתדרות שונות העוסקות בלימודי פנאי

36779_160415130905973

מטיילים יקרים, בידקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זיכרו זאת !

"נקבצו ובאו עמים ואומות לחופו של הים התיכון כצפרדעים לחופו של אגם". במלים אלו מתאר אבי ההיסטוריה, איש הרוח היווני הרודוטוס את הים התיכון.
לחופי הים התיכון שוכנות 20 מדינות שהן שונות זו מזו אך יש בהן גם מן המשותף. למאפיינים המשותפים אנו קוראים "ים תיכוניות" .
היו תקופות מסוימות בהם תרבויות מסוימות התפתחו והגיעו לשגשוג והיו שאותן תרבויות נחלשו ונעלמו ובמקומן עלו תרבויות חדשות.
תרבות יוון העתיקה, ערש התרבות האירופאית, היא זו שהתחילה את הדרך למחשבה חכמה והתפתחות האדם בטכנולוגיה מתקדמת כמו גם באמנויות השונות- שירה, תיאטרון, ארכיטקטורה, פיסול, ציור ומוסיקה.
הרומאים שבאו אחריהם לא ראו רבותא גדולה בלהיות חדשנים אלא העדיפו להשתמש ברעיונות ישנים של היוונים ולפתח אותם. כך עשו למיתולוגיה, לאדריכלות, לפולחן היופי והגוף, לאמנות, למוסיקה ועוד.
קרוז התרבות שלנו, מתמקד הפעם במזרח הים התיכון כדי לענג אתכם, בצד הבילוי על האוניה, גם עומק והעשרה על האזור המרתק בו אנו חיים.
יום 1 | ת"א – בארי
נמריא בשעות הבוקר דרך יעד ביניים מת"א לחבל פוליה, אחד המחוזות היפים באיטליה הקשור בעבותות להיסטוריה של ארץ ישראל. עם הגעתנו, נצא לסיור בעיר ונתוודע לכמה מאתריה הידועים והמפורסמים של עיר מפורסמת זו. נתוודע לסיפורן כל כמה מן הדמויות המפורסמות הקשורות בעיר ונוכל לטעום לראשונה מן המטעמים המפורסמים של חבל פוליה.
לינה: בארי
יום 2 | בארי – אלברובלו – טראני – בארי
נצא ממלוננו וניסע לכפר הקסום אלברובלו. אתר מורשת עולם של אונסק"ו, זהו המרכז של ארץ ה"טרולי" – הבתים הייחודיים של האזור בעלי הגגות המחודדים. המקום קסום והתחושה בו קצת לא מציאותית. אחרי סיור באלברובלו ניסע לעיירה המקסימה טראני, בה מבצר מרשים וכנסייה יפהפייה. יופיו של המקום עוצר נשימה. נסיים באחד האתרים המפורסמים ביותר של חבל פוליה – מערת קסטלאנה המדהימה.
לינה: בארי
יום מס' 3 | בארי – קסטל דל מונטה – מאטרה
נעזוב את המלון ונצא אל אחד המבנים המפורסמים של חבל פוליה, קסטל דל מונטה, המבצר המרשים והציורי ביותר שבנה הקיסר פרידריך השני בימי הביניים. נמשיך אל העיירה מאטרה, עיר מערות מופלאה וייחודית שגם היא אתר מורשת עולם. נסייר במערות ונחוש את האווירה המיוחדת. נשוב לבארי ונעלה על הספינה שלנו. נקבל את התאים ונתמקם להפלגה.
יום 4 | קטקולון, אולימפיה
בשעת בוקר מאוחרת נעגון בנמל קטקולון במערב יוון. נרד מן הספינה, וניסע אל ערש הספורט – העיר אולימפיה, בה התקיימו המשחקים האולימפיים בעולם הקלאסי הקדום. נבקר באתר הנפלא, המרכזי כל כך בהיסטוריה האנושית, ואף נוכל לבצע ריצה באצטדיון ולהצטלם כאשר אנו חוצים את קו הגמר. נבקר גם במוזיאון הנפלא בו נראה כמה מן הממצאים החשובים שנתגלו במקום.
יום 5 | מיקונוס – דלוס
בשעת בוקר מוקדמת, נגיע אל האי מיקונוס, המפורסם בחופיו, בטחנות הרוח, בטברנות ובכפריו בעלי הרחובות הקטנים והסמטאות הציוריות. האי מיקונוס פופולרי כאתר נופש, אולם היסטורית איננו מעניין. עם הגעתנו, נעלה על סירה ונפליג הפלגה קצרה אל האי דלוס, אחד האיים הקטנים אך החשובים ביותר של יוון ומקום הולדתם המיתולוגי של האלים אפולו וארטמיס. נבקר ב"מרפסת האריות" המפורסמת, במקדשים, במתחם המקודש ובמוזיאון הארכיאולוגי, לפני שנשים פעמנו חזרה לספינה.
יום מס' 6 | אתונה
מנמל פיראוס, בו תעגון הספינה בשעת בוקר מוקדמת, ניסע לבירת יוון אתונה. נסייר בחשוב באתריה של אתונה, האקרופוליס, אליו נעלה על מנת להתרשם מ"מנהרת הזמן" אשר תיקח אותנו אל אתונה בימי גדולתה, במאה החמישית לפני הספירה, עם התיאטראות, המבנים והמקדשים, כשמעל הכל בולט הפרתנון, הבניין החשוב ביותר באתונה ואחד המשמעותיים ביותר בהיסטוריה. נרד מן האקרופוליס, ושם יוכלו המעוניינים להיכנס למוזיאון האקרופוליס החדש או לטייל ברובע הפלאקה, על סמטאותיו, מראותיו וחנויותיו.
יום 7 | סאראנדה
היום אנחנו במדינה קסומה ובתולית, יעד שרק בשנים האחרונות הולך ונפתח למטיילים – אלבניה, אשר היתה מדינה קומוניסטית סגורה ומסוגרת במשך עשורים רבים. נרד מן הספינה בשעת צהריים וניסע אל האתר הרומי של בוטרינטי. נסייר בעיר הרומית השמורה להפליא ונראה את אתריה. נשוב משם לסאראנדה ונסייר בה. נראה את אתריה, כולל בית הכנסת העתיק והמוזיאון הארכיאולוגי בו אוצרות מרתקים.
יום 8 | דוברובניק
דוברובניק, בירת הריביירה הקרואטית, היא אחת הפנינים של הים התיכון ללא ספק. עם הגעתנו, נעלה ברכבל אל פסגת ההר הצופה מעל העיר לתצפית מרהיבה. נרד אל העיר, וניכנס אל חומותיה, המקיפות את העיר כולה ושמורות בצורה יוצאת דופן. נחתום בסיור באתרי העיר עצמה, כולל כמה משכיות החמדה המפורסמות בעולם כולו – הקתדרלה, ארמון הרקטור, המזרקות, המוזיאון הימי וכו'.
יום 9 | ונציה
בשעות הבוקר נסייר בעיר האחת והיחידה, שאין שנייה לה, ונציה. נסייר בכיכר סאן מארקו, ניכנס לכנסייה המופלאה הנמצאת בכיכר זו, אחת מהחשובות בעולם, ונסייר בארמון הדוג'ים, מעוז העוצמה של העיר. נחתום בעלייה לגשר הריאלטו, מעל "הרחוב האלגנטי ביותר בתבל" – התעלה הגדולה העוברת במרכז העיר.
יום 10 | בארי – ת"א
בשעת בוקר נעגון בבארי. ניפרד מן הספינה וניסע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה (דרך יעד ביניים).
המחיר כולל:

  • 2 לילות במלון 4* בבארי
  • קרוז+מיסים בארץ ובחו"ל
  • כלכלה במהלך השיט – פנסיון מלא (למעט ארוחת צהרים בסיורי החוף)
  • טיסה דרך יעד ביניים בנתיב תל אביב – יעד ביניים-  בארי – תל אביב   
  • כל ההעברות
  • סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה (עפ"י התוכנית, באוטובוס נח, תחבורה ציבורית בעת הצורך וסיורים רגליים)  
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול. אין ביקורים אופציונליים הכרוכים בתשלום נוסף.   
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט טיפים באוניה)
  • מדריך ישראלי בכיר – ההיסטוריון אלון קליבנוב
  • מפגש קבוצה עם כיבוד קל, מס ימים לפני היציאה
     

המחיר אינו כולל:
טיפים באוניה בשיעור של 10 אירו ללילה (חובה עפ"י חברת האוניות)
כל מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כלול.

הערות

  • יש רופא ואחות על האניה.
  • המחירים משתנים בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
  • אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להימנע מדמי ביטול עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי. פנו אלינו לקבלת הפניה לסוכן ביטוח

מחיר בדולרים לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי   מרפסת בתוספת תוספת יחיד מדריך
                 

* אין כפל מבצעים והנחות
* אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להימנע מדמי ביטול עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי. פנו אלינו לקבלת הפניה לסוכן ביטוח

2019-02-14T04:15:19+00:00