yes

טיול מאורגן לאיחוד האמירויות – 7 ימים 2023-2024

איחוד האמירויות - טיול מאורגן - 7 ימים

קוד הטיול: TGUA  
משך הטיול: 7 ימים
יציאות:  6/11/23, 13/11/23, 
8/1, 22/1, 5/2, 12/2, 26/2, 4/3
מדינה: איחוד האמירויות
סגנון: טיול חוויתי

 

 

על הטיול:

  • טיול עומק לכל 7 האמירויות להכרת אחת המדינות המלהיבות בתבל.

  • תוכנית הטיול ממצה ביסודיות את שפע האטרקציות בכל האמירויות 

  • תוכנית ביקורים עשירה מלווה בבילויי ערב בכל יום.

  • הטיולים למחוסנים בלבד עם תעודת קורונה המיועדת לחו"ל 

 

מיקום האמירויות, בין המדבר לבין הים, על הנתיב הימי של דרך המשי, הכתיב את מקורות המחיה של התושבים – דייג, שליית פנינים ומסחר.
עם בוא עידן התגליות והמסחר במאה ה 16, החל מרוץ בין המעצמות הימיות האירופאיות על השליטה בנקודה אסטרטגית זו. במהלך המאה ה 17, הרצון לשלוט, הפך לצורך עבור האירופאים, בעיקר נוכח מעבר המקומיים מעיסוק בדיג לפיראטיות. הפיראטיות הפכה למקור הכנסה עיקרי והאזור זכה לכינוי: "חוף שודדי הים".

במאה ה-18 החלו האנגלים לבסס את מעמדם כמעצמת העל העיקרית באזור, ובמחצית הראשונה של המאה ה-19 הצליחו הבריטים להוביל להסכם להפסקת השוד הימי בינם ובין שליטי החוף השונים.
הסכם הפסקת האש, בחסות כלכלית ומדינית של הבריטים, הוליד שיתוף פעולה בין השייחים שליטי החוף לבין עצמם. שיתוף הפעולה התפתח למעין פדרציה בין נסיכויות האזור הכולל את בחריין, עומן וקטאר.

התקפלות האימפריה הבריטית לאחר מלחמת העולם השנייה, קיבלה תאוצה במזרח התיכון לאחר הלאמת תעלת סואץ. למרות גילוי הנפט בשנות ה-60, החליטה בריטניה בשנת 1968 על פינוי כוחותיה מהאזור. פינוי שהוליד עצמאות למדינות המפרץ ב-1971.

עומן, בחריין וקטאר בחרו להיות מדינות עצמאיות. לעומתן, בהובלת שליט אבו דאבי, שייח זאיד בן סולטאן אל נהיאן, נחתם הסכם איחוד בין 7 אמירויות: אבו דאבי, דובאי, שארג'ה, עג'מאן, פוג'יירה, אום אל קיוואין וראס אל ח'ימה.
מבנה המשטר הוא כדלקמן: האיחוד הוא מדינה לכל דבר ואחראי לכל נושאי הביטחון, יחסי חוץ, מקרו כלכלה וחוקים פדרליים. בנושאי פנים, לכל אמירות אוטונומיה בנושאי דת, חינוך ושאר סוגיות מקומיות. בראש האיחוד עומדת מועצה המורכבת משבעת השייחים השבטיים העומדים בראש כל אמירות. נשיא האיחוד נבחר מאבו דאבי וראש הממשלה מדובאי.

בשטחי האיחוד חיים כעשרה מיליון תושבים, מיליון וחצי אזרחים (בלבד!) ושמונה וחצי מיליון(!) עובדים זרים, מעשרות מדינות תבל, רובם מוסלמים. הזרים מאיישים את רוב משרות העשייה, החל מעבודות הפשוטות ביותר וכלה במקצועות הניהול, המקצועות החופשיים והפרופסיות.
ככל שמדובר באזרחי המדינה, איחוד האמירויות היא מדינת רווחה ברמה העליונה בתחומי החינוך, בריאות, דיור, בטחון כלכלי וסוציאלי.
כלכלת המדינה העשירה (תל"ג כ- 70.000 דולר לנפש) מתבססת על שני מקורות עיקריים: נפט ושירותים כמו תיירות, פיננסים, מסחר.

אבו דאבי היא האמירות בה מרוכזים מרבית שדות ועתודות הנפט. היא גם הגדולה באמירויות, 87% משטח האיחוד, מה שמעניק לה מעמד של בירת האיחוד וגם את הנשיאות.

דובאי, קטנה יותר בשטח מאבו דאבי ודלה יותר בעתודות הנפט שאמורים לאזול בסביבות 2040. האיום הזה אילץ אותם לפתח מקורות הכנסה נוספים ובמהירות. התוצאה, השקעות עתק בתשתיות פיננסים, מסחר ותיירות. השקעות אלו ועובדת היותה של דובאי אזור סחר חופשי, הפכו את דובאי לעיר קוסמופוליטית, דינמית ולמלהיבה שבאמירויות האיחוד.

כאמור, לכל אחת מהאמירויות אופי ותרבות שונה. המסלול שלנו יאפשר לכם מבט עמוק ומקיף ביותר לתוך כל 7 האמירויות, ולמצות באופן מלא את האזור מכל זוויותיו.
נבקר באבו דאבי, המרכז השלטוני והדתי. נחשף לאורח החיים והאופי המסורתי ה"בדואי" של האמירויות במדבר. ונתמקד בדובאי הדינמית והתוססת – "סינגפור הבדואית".

יום 1 | תל אביב – דובאי
טיסה ישירה האורכת כ-3 שעות ואנו נוחתים בנמל התעופה דובאי ומשם נוסעים לקניון דובאי, הקניון השני בגודלו בעולם לפי שטחו, ושההגדרה "קניון" קטנה עליו. כמה מהאטרקציות שבו הן:  אקווריום המכיל גם כרישים, בית הקולנוע הגדול והמפואר בעולם, "דינו" – שלד דינוזאורים בן מיליון שנה בגודל אמיתי, "היסטריה" – טיול אימה, שיעצים אתכם באדרנלין ופארק VR – פארק "המציאות המדומה" המקורה הגדול בעולם.  נקנח בצפייה במזרקות דובאי המרקדות.
ארוחות: ערב
לינה: דובאי
בילוי ערב:  ביקור בגלובל וילג’, פארק שעשועים הכולל עשרות תרבויות המיוצגות בדוכנים של מיצגי אומנות, מאכלים מסורתיים, מופעי בידור וקניות.

יום 2 | דובאי
הבוקר נבקר במוזיאון העתיד שנפתח לא מכבר, אייקון ארכיטקטוני מלהיב ותצוגה חדשנית הנותנת למבקר מבט אל העתיד.  נמשיך לבניין הפריים (Frame) – אחת מאותן אטרקציות אדריכליות שברגע הראשון לא ממש מבינים מה תכליתה. מבחוץ, זה נראה כמו מסגרת ענקית בגובה 150 מ’. בפנים זה מוזיאון ענק עם תצפית ממנה תוכל לראות את קו הרקיע המודרני של מרכז העיר דובאי בצד אחד, ואת העיר העתיקה בצד השני.
לאחר מכן ניסע לבית המלון למנוחה ולארוחת ערב.
בילוי ערב: המזרקות המרקדות באי המלאכותי ג'ומיירה, ושייט במרינה של דובאי.
)
תשכחו מכל המרינות שראיתם עד היום – מרופדת במבני אדריכלות מרשימים, בגורדי שחקים מוארים, מלונות יוקרה, בתי מגורים ושפע של מסעדות ובתי קפה).
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: דובאי

 המרינה בדובאי       

יום 3 | דובאי
בתחילת המאה ה- 19, דובאי הוא ישוב קטן בן כמה מאות תושבים, בחסותה של אבו דאבי, המתפרנסים מדייג, שליית פנינים ובניית סירות.
ב- 1833 הכריז מקטום בן בוטי על עצמאותה של העיר מאבו דאבי, ביטל את המס לזרים ואלו החלו לזרום בעיקר מהודו ופקיסטן אבל הכלכלה עדיין הסתמכה על פנינים.
ב-1950, כבר היו בה 20 אלף איש. ב- 1966, השנה בה נתגלה הנפט,  השתנה הכל. באמצעות הכנסות העתק שזרמו אליו, מנהיגות וחזון, האמיר רשיד אל מקטום הפך את העיר מאשכול קטן של יישובים ליד לשון הים של דובאי לעיר בת 2.5 מיליון איש! לאורך חצי מאה בלבד "התפוצצה" דובאי בפרויקטים שאפתניים של בנייה ופרויקטים חברתיים והפכה להיות לסינגפור והונג קונג של המזרח התיכון.
את הביקור בדובאי נפתח במוזיאון איתיאחד המתמקד בסיפור הקמת איחוד האמירויות הערביות, והוא ממוקם, איך לא, בדיוק במקום שבו הוחלט על הקמתו של האיחוד. דרך מסע מבקרים חווייתי וייחודי, עשיר באמצעים דיגיטלים ואינטראקטיביים – מלווה תצוגת המוזיאון את כרונולוגיית האירועים שהגיעו לשיאם בשנת 1971.
נמשיך בתצפית על בורג' אל-ערב, מלון אייקוני שהפך להיות לדובאי מה שהפירמידות, מגדל אייפל ובית האופרה בסידני הפכו למדינותיהם. יחודו האדריכלי מושך אליו אורחים המוכנים לשלם עד 30 אלף דולר ללילה. הוא ניצב על אי מלאכותי שנבנה במיוחד עבורו ומחובר בגשר ליבשה. בנייתו נמשכה 6 שנים. 
משם נמשיך אל ה-The View  לתצפית המלהיבה ביותר בדובאי והיחידה ממנה  ניתן לראות  את  הצורה המרשימה של אי הדקל, ארכיפלג מלאכותי בעיצוב דמוי עץ דקל בתוך מעגל שקוטרו כ-5 ק"מ. השידרה המרכזית (גזע הדקל), מחוברת ליבשה וממנה יוצאים 17 ענפי איונים עליהם נבנו בתים, חנויות ומלונות. על  חיים כעשרת אלפים איש.
בדרכנו נראה גם את מלון "אטלנטיס" המפואר. 
אחר הצהריים, נצא לחווייה מדברית אותנטית. נעלה על ג’יפים, נצא לספארי פעיל בדיונות החול האינסופיות המקיפות את דובאי ואת שארג’ה וניחשף לעוצמות המדהימות של המדבר הערבי. נעצור לתצפיות, נשתתף בטקס חינה, נרכב על גמלים, נגלוש על דיונות חול, נתארח במאהל בדואי לארוחת ערב בתפריט מסורתי ונצפה במופע ראווה אותנטי של המקומיים.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: דובאי
בילוי ערב: ספארי מדברי פעיל

 ספארי במדבר 

יום 4 | סיפורן של האמירויות הקטנות
טיול באיחוד האמירויות לא יהיה שלם ללא ביקור בחמש האמירויות הקטנות. לכל אחת מהן אופי משלה ותפקיד שמילאו בעבר וממלאות כיום במדינת איחוד האמירויות.  היום נבקר בשלוש מהן: אום אל קווין, פוג'יירה וראס אל חיימה.
אום אל קוואין היא האמירות הקטנה ביותר באיחוד האמירויות הערביות. בשונה מדובאי, לא תמצאו בה גורדי שחקים או אטרקציות כובשות אולם החוויה האותנטית שהיא מציעה מושכת אליה תיירים לא מעטים. החוויה המרכזית שבהן היא מבצר פלאג 'אל מואלה שהיה מקום מושבם של שליטי האמירות
משם לפוג'יירה. נראה את מבצר העיר בן 300 השנים ואת המסגד בסגנון מרהיב שהוא השני בגודלו באיחוד האמירויות, היכול להכיל עד 32 אלף מתפללים.
נמשיך לעיר הנמל ח'ור פאקאן (Khor Fakkan) הנמל היחיד של איחוד האמירויות באוקיינוס ההודי, המאפשר לאוניותיה שלא לעבור במְצָרי הורמוז הסמוכים הנשלטים ע"י איראן העוינת.
לא נפסח גם על ביקור במסגד אל בידיה, העתיק במסגדי האמירויות שנבנה במאה ה-15. נקנח את הביקור באמירויות הקטנות בשוק מוסאפי שבראס אל חיימה, שם תוכלו להתרשם (וכמובן גם לקנות) שטיחים מעוטרים, עתיקות, מלאכות יד ואמנות חרס.
ארוחות: בוקר, צהרים
לינה: דובאי
בילוי ערב:  מופע לה פרלה, מופע חי ועוצר נשימה של מיצגים אמנותיים סוחפים. 65 אקרובטים המבצעים מגוון פעלולים המשולבים באפקטים של טכנולוגיה מתקדמת במים ובאוויר.

 

יום 5 | דובאי – אבו דאבי
את היום נפתח בנסיעה ונראה את ארמון זביל (Zabil) ארמונו של שליט דובאי. נבקר בשלושת השווקים שלא יעלה על הדעת להחמיץ: שוק התבלינים הצבעוני, שוק הבשמים ושוק הזהב.  השוק הוא אבן שואבת לעשירי ערב ולא רק, לרכישת תכשיטים, קישוטים ואפילו “בגדים” כולם מזהב.
נחצה את לשון הים של דובאי בסירת “אברה” מסורתית מעץ המשמשת כמונית מים לביקור בשכונה ההיסטורית אל פהידי, השכונה המשמרת את אורח החיים הישן, שהיה מקובל בדובאי החל מאמצע המאה ה-19. בניינים עם מגדלי אוויר גבוהים שנבנו מאבן, גבס, עץ טיק, חזיתות משובצות עצי דקל, סמטאות, שבילים וכיכרות ציבוריות.
נפנה צפונה לעבר אמירויות שארג’ה ועג’מאן כאשר הראשונה היא השלישית בגודלה באמירויות עם כ-1.5 מיליון תושבים. לעומת הקידמה המוחצנת של דובאי, שארג’ה צנועה ומסורתית יותר ושמה דגש  רב על תרבות, מה שהביא את אונסק”ו להכריז עליה כעל עיר התרבות והחינוך של כל העולם הערבי.
יש בה ריכוז מוזיאונים מרשים וביניהם: המוזיאון לתרבות האיסלאם, האוצֵר פריטים עתיקים ונדירים, בו נבקר. נערוך סיור פנורמי באוניברסיטת שארג’ה הנחשבת לאחת המתקדמות בעולם הערבי.  עם תום הביקור ניסע לאמירות עג’מאן, שם נלמד על מורשתה במרכז מיוחד שנבנה לצורך כך. ניסע לביקור בקניון האמירויות המכיל אתר סקי(!), שם נאכל ארוחת צהרים.
נמשיך לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, מקום מושבם של מוסדות השלטון.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: אבו דאבי
בילוי ערב: סיור פנורמי באבו דאבי

                                                                                                             מסגד שייח זייאד

יום 6 | אבו דאבי
אבו דאבי, אף שאופייה שמרני, פרצה ב- 10 השנים האחרונות לצמרת המדינות המובילות בצמיחה שנתית בתיירות העולמית, כ-20 מיליון ב-2019. זה קרה בזכות ריכוז יוצא דופן של אייקונים אדריכליים, מוסדות תרבותיים, בילוי ומותרות. את היום נקדיש כדי לבקר במרכזיים שבהם.
נפתח את היום במוזיאון הלובר. כן, זו אינה טעות, הלובר פתח סניף באבו דאבי ומציג במקום יצירות מושאלות מהמקור בפריז, לצד תערוכות של המוזיאון המקומי. יותר ממיליארד דולר הושקעו בבנייתו ועיצובו מתחרה בכבוד ביצירות האמנות בתוכו. המוזיאון, שתוכנן ע”י האדריכל הצרפתי הנודע ז’אק נובל, נחנך ב- 2017 ע”י נשיא צרפת מקרון, שהגדיר אותו “גשר בין ציוויליזציות”.
הביקור הבא הוא בקאסר אל ווטאן, ארמון נשיאותי ללא מגורי הנשיא. הוא משמש בעיקר למפגשי פסגות בהשתתפות מנהיגי מדינות, כינוסים של הליגה הערבית, ישיבות ממשלה ועוד. והארמון? מה שתראו שם ישכיח מכם את ארמונות בקינגהאם או וורסאי. החל מהאולם הגדול המתגאה בכיפה מרכזית בקוטר 37 מ’, דרך הקשתות המעוטרות, נברשות הקריסטלים, דפוסי הפסיפס וקוביות מראה בגדלים מפלצתיים וכלה בכיפות לבנות גרנדיוזיות וגנים מעוצבים ומעוטרים בקפידה. 
נמשיך בסיור, במהלכו נראה את ארמון האמירויות, אתר נופש המתהדר בדירוג 7 כוכבים והוא כמו טירת דיסני בלב העיר. הושקעו בבנייתו למעלה משלושה מיליארד דולר, מה שמציב אותו כמלון השני היקר בתבל. מבנים אדריכלים בולטים אחרים שנתרשם מהם, יהיו מגדלי אתיחאד ג’ומיירה, מתחם בן חמישה מגדלים בחוף הים ובו מלון יוקרתי עטור פרסים בינלאומיים. מגדל אנדק  (Andec) המופיע בגינס כבניין העקום בעולם, בניין אל-דר (Dar  ,(Al 25 קומות המעוצבות כדיסקית ענק ועוד.
בערב נבקר במסגד שייח’ זאייד, אחד המסגדים הגדולים בעולם (41 אלף מתפללים), והיחיד המשלב בין מוטיבים איסלאמיים לאלו בתרבויות העולם. שיש לבן משובץ פסיפסים ובוהק בקרני השמש, אולם תפילה עם נברשת הקריסטל (12 טון) והשטיח הגדולים בעולם, בריכות מים רפלקטיביות, 82 כיפות "בצל", עמודים אשר כותרתם מצופה זהב, עיצוב רנסנסי ועם זאת מלא אווירה וראוי לתפילה.
ארוחות: בוקר, ערב
לינה: אבו דאבי
בילוי ערב:  סיור לילי במסגד שייח' זאייד או בארמון קאסר אל ווטאן.

      

                                                                                                           גן הפרחים (miracle garden) 

יום 7 | אבו דאבי – דובאי – תל אביב
ארוחת בוקר במלון ולאחריה נחזור לדובאי לביקור בגן הפרחים הגדול בעולם. גן הפלא המדהים הזה הוא דוגמא לאילו דברים מדהימים ניתן לעשות במדבר עם יוזמה והשקייה מתאימה. לראות את הגן בפריחה מלאה עם כ- 150 מיליון הפרחים מסודרים בקשתות ובדפוסים צבעוניים, ואת שלל הצורות שהם יוצרים, זו חוויה מענגת במיוחד. נמשיך למרכז שייח' מוחמד המתנהל ברוח Open Doors ,Open Mindes, ובמילותיו של מנהל המרכז: "אתגרו אותנו בכל שאלה שעלתה אצלכם במשך הטיול"… המפגש יכלול שיחה חופשית עם מנחים אמירתיים על כל שאלה שתרצו לשאול, רגישה ככל שתהיה. 
זהו, תם הטיול באמירויות ואנחנו בדרכנו לשדה התעופה.
ארוחות: בוקר, צהרים

הערות חשובות ביותר!
1. איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית. יש להקפיד לשמור בציבור על החוקים והמנהגים הנגזרים מכך – ולא על פי הנהוג בישראל ובמערב.
במקרים מסוימים חלים קנסות על אי ציות.
2. אין לבטא בפומבי ביקורת על סגנון הדמוקרטיה של האמירויות ולהימנע מביקורת על מנהיגיהם
3. אין להתבטא בלגלוג ולא בביקורת על מוחמד ועל דת האיסלם.
4. אין להביע בציבור חיבה במגע גופני ונשיקות ובמיוחד לא בין בני אותו המין.
5. יש להתלבש באופן מכובד. נשים וגברים מתבקשים לשמור על צניעות ולהימנע ממכנסים קצרים ומחולצות ללא שרוולים.
6. יש להימנע משיחות טלפון בקול רם ברחוב ובמרחב הציבורי.
7. אין לאכול ולשתות בתחבורה ציבורית (מוניות, מטרו, אוטובוסים).
8. שתיית אלכוהול – רק בבתי מלון הגדולים, במסעדות התיירותיות המורשות לכך ובחופים.
9. אסור לעשן או ללעוס מסטיק ברחוב ובמקומות ציבוריים – ישנם אזורים מיוחדים המיועדים לכך.
10.המוניות בדובאי ממשלתיות והתעריף קבוע. חובה על הנהגים להפעיל מונה ולכן אין להתווכח על המחיר.
12.למרות יחסי הנורמליזציה בין ישראל והאמירויות מומלץ להצניע סממנים יהודיים כמו כיפה ושרשראות מגן דוד והדפסים בעברית על בגדים ותיקים.

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר   מדריך  
06/11/23 12/11/23 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
13/11/23 19/11/23 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
08/01/24 14/01/23 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
22/01/24 28/01/24 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
05/02/24 11/02/23 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
12/02/24 18/02/24 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
26/02/24 06/03/24 2,150 $ 650 $   מדריך בכיר מצוות תרבותו  
04/03/24 10/03/24 2,150 $     מדריך בכיר מצוות תרבותו  
             

  * טיסות ישירות אל על 

דמי ביטול
מרגע הרשמה ועד 60 ימים לפני היציאה: 50  דולר
פחות מ-  60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 30% ממחיר הטיול.
פחות מ-  30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 50% ממחיר הטיול.
פחות מ-  15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
פחות מ-  7 ימים לפני היציאה 100% מדמי הביטול.

*הערה:   בהגדרה "ימים / ימי עסקים" הכוונה לימים שאינם שישי, שבת, ערבי חג וחג.

 נא לקרוא:  תנאים כלליים וגילוי נאות

המחיר כולל:

  • טיסות ישירות אל על
  • מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק
  • שני בתי מלון 5 כוכבים 
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון (למעט ימי הטיסות ביום הראשון והאחרון).
  • בקבוק מים כל יום
  • כניסות לכל האתרים ופעילויות לפי התוכנית
  • מדריך ישראלי בכיר הטיול מצוות "תרבותו"
  • מדריכים מקומיים
  • תשר לכל נותני השירותים בחו"ל (למעט למדריך הישראלי בטיול)
  • מדריך בכיר מצוות "תרבותו"
  • מפגש קבוצה בזום לפני היציאה לטיול

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח בריאות ומטען
  • שינויים במחירי מיסי נמל. 
  • טיפ למדריך הישראלי
  • התייקרויות דלק לאחר תאריך 01.11.20.
  • כל מה שאינו מופיע בסעיף "הכל כלול"

תנאי תשלום:
* דמי קדימה על סך 250 $ לנוסע עם ההרשמה והנכללים במחיר הטיול.
* עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
* ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית
* התשלום לפי שער המחאות והעברות.

טיולים בתקופת “הקורונה”:
הטיולים מיועדים למחוסנים בלבד היכולים להנפיק תעודת קורונה המיועדת לחו”ל (לא תו ירוק ישראלי).

יובהר ויודגש כי כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים ומתקיימות טיסות למדינת היעד, הטיולים ייצאו כסדרם.

דמי הביטול המפורטים בסעיף “מחירים” והטופס ההרשמה, יהיו תקפים גם במקרים בהם הנוסע יחלה בקורונה ו/או תחול עליו חובת בידוד וכן גם במקרים בהם תהא חובת בידוד לנכנסים לישראל, ו”משבר הקורונה” לא יהווה עילה לפטור מדמי ביטול.

על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן) על חשבונו, בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה.
“תרבותו” ממליצה לכל נוסעיה לרכוש גם ביטוח המכסה כל הכיסויים המקובלים וההרחבות המוצעות ע”י חברות הביטוח (לרבות הטסה רפואית) ו”תרבותו” לא תהיה אחראית כלפי הנוסע (או חברת הביטוח שלו), בכל אופן שהוא, בקשר לכל עלות ו/או נזק (לרבות חובת הנוסע לשלם דמי ביטול) בקשר לעניינים כאלה.

ההתנהלות בטיסות ובמדינות היעד תהנה בכפוף להוראות שיחולו באותה עת לגבי טיסות ו/או שהות במדינת היעד (חובת חבישת מסיכות, שמירת מרחק וכו’). חלה חובה על הנוסע לנהוג ולציית לחוקים ולהחלטות חברות התעופה והרשויות המקומיות.
על הנוסע חלה החובה לבדוק עוד בטרם הרשמתו לטיול את תנאי הטיסות והכניסה למדינת היעד והשהות בה וזאת באמצעות אתר משרד החוץ הבריאות ורשות שדות התעופה וכו’. כל מדינה ותנאיה השונים.

יובהר כי הנחיות הקורונה משתנות ממדינה למדינה ומחברת תעופה לחברת תעופה וכן משתנות מעת לעת ולכן חלה החובה על הנוסע בטרם נסיעתו להתעדכן ולפעול עפ”י ההנחיות התקפות לאותו מועד.

יודגש כי “תרבותו” לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם לנוסע בעקבות אי השתתפותו בטיול או בעקבות מגבלות שונות שיחולו על הנוסע.

 נא לקרוא:  תנאים כלליים וגילוי נאות

המחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי:

יציאה חזרה בחדר זוגי  תוספת ליחיד  הערות מדריך  
             
תוספת ליחיד בחדר             

 

2024-02-19T13:10:45+00:00