yes

קרוז מאורגן אל ארץ הפיורדים בנורווגיה – 2

קרוז מאורגן אל ארץ הפיורדים בנורווגיה - 2

ההרשמה הסתיימה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים

קוד טיול: TCFJ
משך הטיול: 10 ימים (8 לילות על האוניה)
יציאות:  20.8.16
מדינות: דנמרק, נורווגיה
אוניה: Serenade Of The Seas
סגנון: קרוז מאורגן בשיטת “הכל כלול”

על הטיול:

  • קרוז המחבר יחדיו את הנופים הדרמטים של הפיורדים הנורווגים יחד ההיסטוריה העשירה של האזור הזה המשתרעת מימי הויקינגים ועד לימינו אלו בה הפכו הנורווגים לברוני נפט.
  • הטיול כולל יציאות אל מחוץ לנמלי העגינה, מטפס לפסגות של הקרחון הגדול באירופה, עובר ב”דרך הטרולים” המרהיבה ומבקר בתצפיות המספקות את זוויות הנופים היפים בתבל.
  • מדריך הטיול עמי סביון M.A. מדריך בכיר וותיק

מטיילים יקרים, בדקו את סיורי החוף מול שייט עצמאי ומול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות שעות טיול, אוטובוסים ופחות כניסות וביקורים בתשלום, בפערים שמגיעים בסה”כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול הוא בסופו של דבר מחיר מאד יקר – זכרו זאת !

ארץ הפיורדים, היא ללא ספק אחת המדינות שנתברכה בנופים מרהיבים, מהיפים בעולם ומציעה טבע לא נגוע וצפיפות נמוכה. הפסגות המושלגות, הקרחונים רחבי הידיים, היערות הבתוליים והפיורדים העמוקים הופכים את ההפלגה לנורווגיה לחוויה מפעימה.
קרוז לפיורדים מציע חוויה מדהימה ומאפשר ליהנות ממיטב נופיה של נורווגיה במבט מהים. לא תוכלו להאמין עד כמה אונית התענוגות עליה אתם מפליגים יכולה לנווט כל כך בזריזות דרך הכניסות הצרות של כל פיורד. תרגישו שהפיורדים במרחק נגיעה ושלעולם לא הייתם כל כך קרובים. גודלם העצום של הפיורדים ימחישו לכם עד כמה הכל סביב קטן. בנהרות ובפיורדים תוכלו לצפות במגוון דגים ויונקים ימיים ביניהם דג הסלמון, לווייתנים ומיני עופות רבים.הקרוז שלנו יבקר ב- 4 מעגנים מהם אחד בעיר גדולה-ברגן, המכונה גם כ”בירת חבל הפיורדים”. מדובר בעיר מרתקת ומדהימה, בעלת סיפור היסטורי עתיק ומרשים, המוקפת על ידי שבעה הרים, המעניקים לה מראה מרהיב בדומה לגלויה. כמו כן, מציעה ברגן מספר אתרים שכדאי לבקר בהם, כדוגמת כיכר טורגלמנינגן, מוזיאון ברגן, שוק הדגים של ברגן, מתחם בריגן המרהיב ובנקודת התצפית על העיר הממוקמת בהר פלוויין.
עוד נבקר בפלאם, היושבת לחופו של אחד מזרועות הפיורד הארוך והעמוק ביותר בעולם -סוגנפיורד, בפיורד גייראנגר “האחראי” לכמה מהנופים
היפים בתבל וכמובן באלסונד המכונה “עיר הארט-נובו” המושלמת ביותר של אירופה.
מסלול השייט ותוכנית סיורי החוף

יום 1│ טיסה לקופנהגן, דנמרק
נטוס לקופנהגן בירת דנמרק דרך יעד ביניים באירופה. לאחר הנחיתה העברה לאנייה,
נעבור את סידורי העלייה ונתמקם בתאים שלנו. הפלגה צפויה להתחיל בשעה 17:00.

יום 2│ יום ים
קחו את הזמן להכיר את ה”סרנייד” וליהנות מכל מה שיש לה להציע: פעילויות תרבות, בידור וספורט,
מבחר מוסיקה חיה בטרקליני הבר (לאונג’ בר), הרצאות ושעשועים.
בערב תתקיים הרצאה בנושא: נורווגיה ארץ הפיורדים והטרולים

יום 3 | סטוואנגר, נורבגיה
הבוקר נעגון בסטוואנגר (Stavanger) השוכנת בדרום מערב נורבגיה, העיר השלישית בגודלה במדינה. בעבר שימשה כמרכז לתעשיית הסרדינים אך עם גילוי הנפט בים הצפוני היגרו אליה פועלים רבים שהשתלבו בתעשיית הנפט המשגשגת. העיר הוכרזה כבירת התרבות של אירופה בשנת 2008 ובתחומה פועלת קהילה נוצרית פרוטסטנטית גדולה של “ידידי ישראל” הפועלת בגלוי למען מדינת ישראל.

סיור החוף שלנו
לאחר ארוחת הבוקר נרד מהאוניה לאוטובוס שימתין לנו ונעלה לגבעת “שלושת החרבות”, בה התרחש קרב הויקינגים על השליטה בעיר, וממנה ניסע לאחת האטרקציות המעניינות של סטוואנגר – מוזיאון הנפט המוקדש לענף שהפך את נורווגיה, רק לפני כמה עשורים, ממדינת דייגים ענייה לעשירה בתבל. לא ניתן להבין את נורווגיה של היום מבלי להכיר את היסטורית חיפושי הנפט באזור וחלקה המכובד של העיר בתעשייה זאת. בתום ביקורנו נגיע למרכז העיר ונסייר בקתדרלה העתיקה ביותר בנורווגיה, השוק העירוני ומרכזי הקניות. בשעות אחר הצהרים נשוב לאניה לקראת המשך ההפלגה.

יום 4 | ברגן, נורווגיה
אוסלו היא אמנם בירת נורווגיה אבל ברגן, העיר השנייה בגודלה (250 אלף תושבים), היא העיר היפה ביותר במדינה. יש בה נמל ציורי ובתי עץ צבעוניים מימי הביניים שהפכו לסמלה של העיר אבל גם בעיר עצמה יש לא מעט מה לראות. עם מוקדי העניין המרכזיים בעיר אפשר למנות את רובע בריגן על בתי העץ העתיקים והצבעוניים שלו, רובע ההנזה, שוק הדגים ואת התצפית מפסגת הר פלויין – ממנו נשקף נופה הנפלא של העיר. בנוסף לאלה, ברגן היא עיר עם חיי תרבות עשירים והיצע רחב של מוזיאונים, הצגות וקונצרטים. במוזיאון ברגן לאמנות מוצגות עבודות של אמנים נורווגים (שהידוע בהם הוא מונק) ואמנים בינלאומיים כמו פבלו פיקאסו.

סיור החוף שלנו
את הביקור בברגן נקדיש בעיקר לעיר עצמה. נשוטט ברובע ההנזה הנושא את שם ברית הערים שברגן הייתה אחת הערים המרכזיות בו. ברית כלכלית זו מילאה תפקיד חשוב ביותר בפיתוח הסחר הבינלאומי באירופה במאה ה-12 ועד ל-15, והיא שהביאה לפיתוח מושגי היסוד של פעילויות מסחרית הקיימות עד ימינו כמו: שותפויות עסקיות, הנהלת חשבונות ועוד.
עוד נבקר בשוק הדגים המפורסם, במרכז העיר ונעפיל בפוניקולר לפסגת הר הפלויאן לאחד המראות היפים בארץ זו. טרם העלייה להמשך ההפלגה יהיה זמן חופשי לספוג את העיר בסיורים וקניות בלווי המדריך.

יום 5 | אלסונד, נורווגיה
כמו כל עיר חוף בנורווגיה, אלסונד סובבת סביב פעילויות ענף הדייג, מרינות, כלי שיט ובעיקר בבתים הנוגעים במים.
מה שהפך את העיר היפהפיה הזו לביקור מעניין במיוחד, התרחש בשנת 1904, בשריפת ענק שהשתוללה בעיר והרסה אותה עד היסוד. האסון הביא את ממשלת נורווגיה להגדיר את שיקום העיר כמשימה לאומית. בתוך שלוש שנים, מתוך עיי החורבות של השריפה, צמחה עיר חדשה על שפת הים, המכונה כיום “עיר הארט-נובו” המושלמת ביותר של אירופה. על סגנון אדריכלי ייחודי ומרהיב זה נשמע הסברים.

סיור החוף שלנו
עם בוקר נצא ליום נורבגי מובהק. ניסע לאורך הרומסדאל פיורד, נחלוף על העיירה אונסדאלסנס מוקפת ההרים, ומשם נעפיל בדרך הטרולים, אחת הדרכים היפות בעולם, שלאורכה מפלים שוצפים ופסגות הרים מושלגות ונעצור לתצפית ב”משכן הטרולים”…
נרד לכיוון לינגה, עיירה קטנה לחופו של הסווינן פיורד אותו נחצה במעבורת לעיירה סטרנדה. ממנה נעלה להפלגה על מעבורת נוספת בנורד פיורד בחזרה לאלסונד.
בהמשך נעפיל עם האוטובוס לתצפית באחת מנקודות הנוף היפות בנורבגיה- “אקסלה”. מנקודת תצפית מרהיבה זו, למרגלות הפיורדים המוליכים אל ההרים עמוק לתוך הארץ לבין האוקיאנוס האטלנטי, נחה לה באצילות אלסונד והאיים המקיפים אותה. מרהיב. נשוב לעיר בשעות אחר הצהריים לסיור רגלי בטרם נעלה לאוניה .

יום 6 | גייראנגר, נורווגיה
הפיורד של גייראנגר, אחראי לכמה מהנופים היפים בתבל והוא הוכתר ע”י מו”ל הטיולים המפורסם בעולם – לונלי פלאנט, כאתר התיירות הטוב בסקנדינביה. מאז 2005 הפיורד זכה להיות אתר שימור של אונסקו.
הפיורד שנחשב ליפה ולדרמטי מכולם ושזכה לכינוי “מלך הפיורדים”, הוא עמוק, צר במיוחד ומוקף בהרים גבוהים ותלולים. השיט בפיורד בין הלסילט לגייראנגר- העיירה בה נבקר, הוא מטיולי השיט הנופיים ביותר בנורווגיה. הוא כולל תצפית על ההרים ועל מפלי מים אדירים, שהמרשים מכולם הוא מפל שבע האחיות, המפוצל לשבעה מפלי משנה שנופלים לים מגובה רב. השיט לאורך הפיורד מסתיים בעיירה הקטנה והתיירותית הנקראת גם היא על שמו – גייראנגר ושם גם מתחיל סיור החוף שלנו.

סיור החוף שלנו
עם העגינה, נצא בנסיעה לעבר ההרים המושלגים סביב לעיירה, בין אגמים ומפלים עוצרי נשימה. נעפיל לאחת הפסגות המרהיבות של הרי הקרחונים, ומשם באחת הדרכים העתיקות בנורווגיה לעבר שמורת הטבע. נבקר במרכז סקי ידוע וממנו נעפיל ברכבלי שלג לפסגה גבוהה, שם נצפה אל עבר קרחון היוסטדל- הקרחון הגדול באירופה.
בהמשך ונחזור לעיירה גייראנגר. נערוך סיור רגלי בעיירה בטרם נעלה לאניה להמשך ההפלגה.

יום 7 | יום ים
היום נהנה מנופש ופעילויות תרבות וספורט על האוניה בדרכה לנמל המוצא בקופנהגן.
בערב – קבלת שבת.

יום 8 │קריסטינסנד
היום נעגון בקריסטינסנד (Kristiansand), שומרת הסף של פיורד אוסלו והעיר החמישית בגודלה בנורבגיה. הישוב הוקם על מנת לשמש כמרכז מסחרי ומתחם הגנה על מיצרי סקאגרק המפרידים בין האוקיינוס האטלנטי הצפוני והים הבלטי.

סיור החוף שלנו
מבצר כריסטיאנהולם מהמאה ה- 17 הוא הביקור הראוי לפתוח איתו את היום בעיר מבצר וללמוד דרכו את ההיסטוריה של העיר והאזור. לא הרחק משם ממוקמת קתדרלה יפייפיה שנבנתה ב-1884 בסגנון ניאו-גותי והזוכה לתואר- הכנסיה הגדולה בנורבגיה. ניכנס אליה.
ביקור נוסף נערוך במוזיאון הפתוח וסט-אגדר ובו 40 מבנים המייצגים את סגנונות הבניה ואורח החיים באזור במשך המאות האחרונות. אטרקציה ייחודית במוזיאון היא דגם מוקטן של העיר משלהיי המאה ה- 19.
לקינוח ועד שיגיע זמננו לחזור לאניה, נסייר רגלית במרכז העיר ה- קוואדרטורן, הנקרא כך הודות לרשת מקבילה של רחובות מקבילים החוצים את מרכז העיר בזווית ישרה לאורכה ולרחבה.
בערב תתקיים הרצאת סכום והעשרה: “נורבגיה, דנמרק וישראל – האם אהבה למרות הכל?…

יום 9 │ יום סיור בקופנהגן – טיסה הביתה
לאחר שנעגון בנמל של קופנהגן ננצל את היום לטיול בwonderful Copenhagen””.
נתחיל בככר רחבת הידיים ממנה נצפה בארמונות “אמילינבורג” בהם מתגוררת משפחת המלוכה הדנית, משם נמשיך למזרקת “גפיון”, תזכורת לעברה המיתולוגי של האמונה הסקנדינבית. נבקר באחד מסמליה המובהקים של דנמרק, פסל “בת הים הקטנה” בהשראת גדול סופרי הילדים הדני הנס כריסטיאן אנדרסן. לא נפסח על “כיכר ישראל” המרשימה והמציינת את יחסה של דנמרק לעם היהודי וישראל. נמשיך לקתדרלת העיר, לבית הכנסת ולמוזיאון היהודי (במידה ויהיו פתוחים} הפסקת צהרים וזמן חופשי לסיור במדרחוב הארוך ולאורך תעלות המים של נייהבן, אזור הנמל הישן והתוסס. ניפגש ב-16:00 לקראת הנסיעה לשדה התעופה.

יום 10 │נחיתה בנתב”ג

המחיר כולל
• קרוז+מיסים+ טיפים באניה בגובה 13 דולר לאדם ליום חובה ע”פ כללי חב’ השייט
• כלכלה במהלך השיט- פנסיון מלא. ארוחות הצהריים בסיורי החוף – חופשי (למעט אם מופיעות בתוכנית).
• טיסה בנתיב תל אביב – קופנהאגן – תל אביב (דרך יעד ביניים באירופה)
• כל ההעברות
• סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה
• דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול, אין מסלולים אופציונלים הכרוכים בתשלום נוסף.
• מדריך ישראלי, המתמחה בסקנדינביה מצוות “תרבותו”.
• טיפים לנותני השירותים השונים
• מיסי נמל בארץ ובחו”ל.

המחיר אינו כולל:
כל מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כולל.

הערות
• יש רופא ואחות על האניה.
• המחירים משתנים בחברת השייט עפ “י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
• בחדרים עם חלון לים ועם מרפסות וסוויטות לים, ייתכן נוף חסום חלקית.
• שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השייט בהתאם לקטגוריה.
• לפני הרשמתך לטיול דרוש מאתנו את הסכם ותקנון חב’ האניות.

דמי ביטול (לאדם)

  • ביטול עד 97 ימים לפני היציאה: ללא חיוב.
  • פחות מ- 97 ימים לפני היציאה ועד 67 ימים לפני היציאה: 15% ממחיר הטיול.
  • פחות מ- 67 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה: 25% ממחיר הטיול.
  • פחות מ -30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה: 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ -15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה: 60% ממחיר הטיול.
  • פחות מ -7 ימים לפני היציאה לטיול – מלוא מחיר הטיול

מחירים ב-$ – מחיר לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי חלון בתוספת מרפסת בתוספת מדריך
 20.8.16  28.8.16  2,795 $  360 $  750 $  עמי סביון M.A.מדריך בכיר  

 * אין כפל מבצעים והנחות

2019-02-14T04:16:12+00:00