yes

טיול בדולומיטים עם ילדים

טיול בדולומיטים עם ילדים2019-02-14T04:14:12+00:00

הרי הדולומיטים הנמצאים בגבולה הצפוני של איטליה עם שוויץ ואוסטריה הם רכס הרים גבוה ומרשים במיוחד, המהווה חלק מהרי האלפים ומשמש כגבול טבעי בין המדינות.

רכס הדולומיטים מציע שפע של פעילויות שונות ומגוונות שניתן לעשות בו: החל מסקי בחורף ועד שבילי הליכה ורכיבה על אופנים ומסלולי טיול. בחודשי האביב והקיץ ומהווה יעד פופולארי ומהנה לטיולים משפחתיים עם ילדים בהם ניתן לשלב טיולים רגליים, פעילויות אקסטרים כמו ראפטינג ומגלשות הרים, נופש ופינוק וטיול בין נופים מדהימים ומרשימים במיוחד בתוך נוף הלקוח מגלויה.

אזור הדולומיטים הוא אזור מדהים ביופיו וניתן לבלות בו מספר ימים לא מבוטל של חופשה משפחתית מהנה. בדולומיטים יש פסגות גבוהות ומושלגות ואגמים כחולים וצלולים בין ההרים, הצבע הירוק שולט בחודשי הקיץ והכפרים הציוריים משובצים בין ההרים והכל נראה כמו גלויה חיה ונושמת. ואתם? אתם כמשפחה יכולים לבחור בכל יום לעשות פעילות אחרת, ליהנות מהנוף עוצר הנשימה, לחוות פעילויות אטרקטיביות בטבע כמו מסלולי הליכה קצרים ואורכים יותר, טביילה באגמים, ראפטינג ופעילויות “אקשן” אחרות כמו פארק עם אתגריים, מגלשות הרים ארוכות ומסחררות, רכיבה על סוסים ועוד.
אנו בתרבותו, ממליצים לכם משפחות יקרות לצאת לטיול במקום קסום, טיול שונה ומיוחד המתאים לכן המשפחות חובבות הטבע והנופים אך גם חובבות פעילויות ואקשן וחוויות יומיות של הנאה ובילוי.