yes

טיול לאקוודור ואיי גלפגוס מה חשוב לדעת

טיול לאקוודור ואיי גלפגוס מה חשוב לדעת

אקוודור היא אחת המדינות המרהיבות בדרום אמריקה המשלבת בין ערים קולוניאליות ליערות טרופיים, שמורות טבע מהיפות בשפת האוקיינוס השקט. יש יותר מיני ציפורים באקוודור מאשר בכל מדינה דרום אמריקנית אחרת , שווקים תוססים, תרבות חיים אותנטית, נופים עוצרי נשימה של האמזונס, לגונות, הרי געש, סביבות וולקניות. חלום דרום אמריקאי.

טיול לאקוודור ואיי גלפגוס

טיול לאקוודור לא שלם בלי שייט לאיי גלפגוס, 972 קילומטרים מערבית לחלק היבשתי של אקוודור. בארכיפלג מינים אנדמיים אשר היוו השראה למודל הבררה הטבעי ולפיתוח תיאוריית האבולוציה של צ'רלס דרווין ששינתה את תפיסת העולם.

טיולים בתרבותו:

טיול לאקוודור ואיי גלפגוס
טיול לגלפגוס

סדרה של התפרצויות געשיות במשך מיליוני שנים יצרה את התנאים הגיאולוגיים הייחודיים של גלפגוס, שרשרת של 19 איים גדולים ועשרות איים קטנים. האזור עדיין פעיל מהבחינה הוולקנית ומייצר תפאורה מרהיבה של הטבע בשיא הדרו. האיים הינם אזור בלתי נגוע – רובם לא מיושבים על ידי בני אדם, כך שבעלי החיים חיים בתנאים של טבע פראי והמבקרים מטיילים בסביבה בתולית.

האיים נחשבים לפארק הלאומי הראשון של אקוודור ואף לאתר מורשת של אונסק"ו – היופי של המקום עולה על הדמיון.

טיול באיי גלפגוס בהתאמה אישית

תשכחו לרגע מהטיול הגדול בדרום אמריקה בסגנון מוצ'ילרים – ניתן לטייל גם אחרת, בשיא הסטייל וליהנות מתנאים נוחים ומפנקים, זאת מבלי לפספס את היופי הטמון ברחבי אקוודור ואיי גלפגוס.
מוזמנים לצאת לטיול מאורגן באקוודור ובאיי גלפגוס בו הכל תוכנן מראש מהטיסות דרך הנסיעות, המלונות, הסעודות וכמובן, האטרקציות השונות והמסלולים המרגשים לאורך הדרך.

טיול לאקוודור
טיול באיים כולל גם שייט חלומי ביאכטה מפוארת ואירוח מפנק בלודג'ים ציוריים ובהסיינדות בניחוח עתיק, טיול ביער הגשם האמזוני וימי טיול ביבשת אקוודור.
בטיול תצברו שלל חוויות בין נופים מהפנטים כמו שייט סירת קאנו, שייט בספינת נהר אנקונדה בנהר האמזונס, אומגה מעל יער הגשם, ערבי פולקלור, סדנה להכנת שוקולד עם טעימות מתוקות שישאירו בכם זיכרון בלתי נשכח. בנוסף, ביקור באתרים מיוחדים כמו חוות פרפרים והשוק הססגוני ביותר באמריקה הדרומית, נקודות תצפית מסנוורות. כולל גם הגעה לנקודת Mitad del Mundo  בה ניתן לדרוך בחצי הכדור הצפוני והדרומי בעת ובעונה אחת.

מה רואים בטיול לאקוודור וגלפגוס

הטיול המסעיר מתאים למי שחובב טבע, הרפתקאות אבל לא מתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. ניתן לבחור במתכונת של טיול הנמשך כ-15 יום ובין טיול הנמשך 18 יום.
בין המקומות הבולטים בטיול באקוודור ובגלפגוס, ניתן למצוא שייט לשמורת יאסוני שנחשבת למלכת השמורות של אקוודור, קיטו הבירה התוססת, שמורת הר הגעש המושלג קוטופקסי, טבילה מענגת באתר המעיינות התרמיים החמים פאפאלקטה, מינדו שנחשבת גן עדן לצפרים.
אין ספק שגולת הכותרת היא קרוז באיי גלפגוס, שנחקרו על ידי דרווין אשר ביקר בהם במסגרת מסעו המפורסם בספינת הביגל. הטיול באיים השונים מזמן מפגש מרתק עם אוכלוסיית האיים – בעלי חיים ימיים ויבשתיים, הכרות עם הגיאולוגיה המרתקת של המקום וכן גם שחייה ושנורקלינג, חוויות יוצאות דופן בחופים הקסומים של האיים, בים וביבשה.

2019-02-14T04:14:58+00:00