yes

טיול מאורגן לארה"ב ומזרח קנדה משולב בקרוז בניו אינגלנד בתקופת השלכת אוקטובר 2024

טיול מאורגן לארה"ב וקנדה

משולב בקרוז בניו אינגלנד – צפון מזרח ארה"ב וקנדה בתקופת השלכת

קוד הטיול:  TCNE  בהכנה
משך הטיול: 20 יום 
יציאה: אוקטובר 2024
אוניה:  Msc Meraviglia
ארצות: ארצות הברית וקנדה
סיורים בוורמונט, ניו המפשייר, קונטיקט, רוד איילנד, מסצ'וסטס, 
ניו המפשייר,נובה סקוטיה, מיין
סיורים מיוחדים בערים: מונטריאול, קוויבק סיטי, בוסטון וניו יורק
סגנון: קרוז וטיול עומק יבשתי וחוויתי
דרושה ויזה לארה"ב!

 

על הטיול:

  • מיצוי מלא של הטיול המשלב מסלול יבשתי של 10 ימים לעומק ניו אינגלנד  עם 10 לילות קרוז נינוח לאורך ערי החוף 

  • טיולים באתרים ההיסטורים בהם התגבשה עצמאות ארה"ב, בשמורות ובאתרים בהם ניתן לראות את השלכת במלוא הדרה

  • בסיום הטיול סיור בניו יורק עם אוטובוס צמוד

מטיילים, בדקו את תוכנית הטיול המשולב שלנו, כולל סיורי החוף, מול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות שעות טיול ופחות כניסות וביקורים בתשלום, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול הוא בסופו של דבר מחיר מאד יקר – זכרו זאת !

לטוס כל כך רחוק כדי לראות שלכת?
שאלו כל אלו שחוו את הנסיעה לאורך קילומטרים רבים בתוך יערות “בוערים” בקשת של צבעים הנעים בין צהוב, כתום, אדום וחום שאין העין שבעה מלהכילם. קרוב לוודאי שיאמרו לכם שזו חוויה חד פעמית.
השלכת היא תהליך המתרחש בסוף הסתיו, בתקופה שבה הימים מתקצרים אבל הטמפרטורות עדיין נוחות, בעוד הלילות מתארכים והטמפרטורות בהם יורדות. “קיץ אינדיאני” מכנים את התופעה.
מה בעצם קורה לעצים? כתגובה לאותות הסביבתיים הללו, נוצרת ריאקציה כימית, שגורמת לעצירת יצור הכלורופיל (המעניק לעלים את צבעם הירוק) ונותרים חומרי הצבע האחרים – הקרוטנואידים – הצהובים, כתומים, אדומים.
התוצאה? טיול בתקופה קסומה שבה הטבע מציג מראות מרהיבים המזכירים את זיקוקי הדינור של יום העצמאות. זה הזמן לבוא לניו אינגלנד!
ניו אינגלנד (New England) היא האזור הצפוני מזרחי של ארצות הברית הכולל את המדינות מיין, ורמונט, ניו המפשייר, מסצו’סטס, קונטיקט ורוד איילנד.
השלכת בניו אינגלנד, כמו זו שביפן, נחשבות למרהיבות בעולם, בעיקר משום שהיערות באזורים הללו משופעים במאות זני עצים נשירים. רשימה חלקית שלהם בניו אינגלנד כוללת מיני עצים, כמו: אדר (מייפל), אלונים, לבנה, שדר צהוב, תרזה, צפצפות, דובדבנים, אשור (בוק), שזיף, עצי ערמונים ועוד.
העלים בניו אינגלנד, מתחילים לשנות צבעם בצפון (מיין, ורמונט וניו המפשייר) בסביבות סוף ספטמבר ומגיעים לשיאם באמצע אוקטובר. באזורים הדרומיים יותר – קונטיקט, מסצ’וסטס ורוד איילנד, צבעי השלכת מופיעים מאוחר ולעיתים נשארים עד נובמבר.
אולם השלכת, מרהיבה ככל שתהיה, היא רק רקע קסום לטיול באזור זה הידוע בזכות חלקו החשוב בהיסטוריה הקולוניאלית בארה”ב בכלל והמאבק לעצמאות מידי האנגלים בפרט.
ניו אינגלנד הוא המקום אליו הגיעו ראשוני המתיישבים שבאו מאירופה. כאן הם ניסו להיאחז תוך ניהול מאבק מר עם הילידים האינדיאניים שסירבו לקבל בשוויון נפש את הפלישה הלבנה למרחב המחייה שלהם. האינדיאנים נדחקו להרים. המתיישבים ביראו יערות, הכשירו חלקות עיבוד חקלאי, ייסדו נמלי דיג ופיתחו מספנות. כאן הכל החל!
זאת ועוד. מזרח קנדה והפרובינציות שלה נובה סקוטיה וניו ברונסוויק הנמצאות מצפון-מזרח לניו אינגלנד, קשורות בתולדות ה”גילוי” וההתיישבות הלבנה בצפון אמריקה שהחלה כנראה כבר ב-1000 לספירה עם הגעתם של הוויקינגים הראשונים, ולאחריהם המגלים הצרפתים שהביאו איתם את התרבות והשפה הצרפתית לאזור כולו, הניכרת גם כיום בשפה, בתרבות ובאדריכלות.
כדי לחוות את ניו אינגלנד במלואה, רצוי לבקר בכל ששת המדינות כיוון שלכל מדינה אופי מיוחד ושונה משלה. מיין, שהיא גדולה יותר מכל מדינות ניו אינגלנד גם יחד ותושביה המאדירים את החיים הקרובים לטבע. ורמונט, מדינת הירוק-עד, המדהימה אותך בעצי המייפל “הבוערים” בשלכת. ניו המפשייר הזעירה שהיא יעד אולטימטיבי לאוהבי הרפתקאות טבע. מסצ’וסטס “האירופאית” ביותר באמריקה, משכילה, מתוחכמת קולינרית ועשירה באוצרות אמנות. רוד איילנד הזעירה בעלת הריכוז הגדול באתרים היסטוריים באמריקה, ולסיום קונטיקט, שילוב מושלם של טבע ותרבות המאפשרים לבלות בה 4 עונות בשנה באותה עוצמת חוויות.
כדי ליהנות מכל אלו לא מספיק רק “לגרד” את יישובי החוף אלא יש להיכנס גם לעומקה של היבשת למקומות כמו “ההרים הלבנים”, הר וושינטון והרי האפלצ’ים בניו המפשייר, למוזיאון הפתוח בשלבורן, לברלינגטון ולסטואו בוורמונט, לגרוטון ומיסטיק בקונטיקט ועוד.
במהלך השייט וסיורי החוף נלמד על ההיסטוריה והתרבות הייחודיות של ניו אינגלנד ומזרח קנדה באמצעות ביקורים בערים ובאתרים החשובים ונסייר באתרי טבע ייחודיים המפורסמים בצבעי השלכת שלהם, בהם נוכל לצפות ביפי הטבע ובאתרי החוף המרהיבים בחבל ארץ זה.

יום 1 | תל אביב – מונטריאול 
טיסה למונטריאול דרך צריך. עם הנחיתה יציאה לסיור פנרומי בעיר והגעה לבית המלון.
ארוחות: בטיסות
לינה: מונטריאול

יום 2 |  מונטריאול
היום נסייר במונטריאול (Montreal), העיר השנייה בגודלה בקנדה ובעלת האוכלוסייה הדוברת צרפתית השנייה בגודלה בעולם לאחר פאריס! העיר בנויה על אי בין שני נהרות והיא מקושרת ליבשה באמצעות עשרות גשרים. נעלה לפסגת הר רויאל השולט על העיר ונערוך תצפית על הסביבה כולה, נבקר בקתדרלת הנוטרדאם היפה בעלת עבודות העץ והוויטראז’ים המרהיבים, וכן בחלק העתיק של העיר. נטייל בטיילת נהר לורנץ בשעות אחר הצהרים יינתן זמן לשוטט במרכז העיר השוקק החנויות, מרכזי הקניות ומסעדות.
ארוחות: בוקר
לינה: מונטריאול.

יום 3 | מונטריאול – ברלינגטון – אגם שמפליין – שלבורן – סטואו  
ארוחת בוקר במלון ואחריה ניסע דרומה לכיוון סטואו, נחצה את הגבול האמריקאי, נחצה אותו ונעצור בברלינגטון השוכנת על שפת ימת שמפליין. נבקר במוזיאון הפתוח בשלבורן, המציג במבניו את אורחות החיים של ראשית ההתיישבות במזרח ארה”ב. נמשיך לעיר סטואו (Stowe) הידועה כמרכז לתערוכות, עבודות יד, פסטיבלים שנתיים של הצגות ומופעים. נבקר במפעל הגלידות של בן אנד ג’רי.
ארוחות: בוקר
לינה: סטואו

יום 4 | סטואו – מונפלייה – “דרך קנקמגוס” הנופית  – נורת’ קונווי
הבוקר ניסע לעבר מונפלייה, בירת מדינת וורמונט, ונתחיל בביקור בחווה לייצור סירופ המייפל ונקבל הסברים על שלבי הפקת הסירופ הטבעי המתוק. נמשיך לכיוון העיירות לינקולן וודסטוק ומשם נצא לנסיעה על כביש מספר 112 החוצה את ההרים הלבנים וידוע גם בשם “דרך קנקמגוס”. זוהי דרך נופית מרהיבה המקשרת בין העיירות לינקולן לנורת’ קונווי. לאורכה מספר נקודות עצירה להליכה קצרה ותצפיות בשבילים מוסדרים. נרד מספר פעמים ונצעד בין מפלי מים שוצפים, בריכות מים ותפאורה נהדרת של צבעי שלכת. הטבע במיטבו!! 
ארוחות: בוקר
לינה: נורת’ קונווי.

יום 5 | ההרים הלבנים – הר ושינגטון – רכבת The Cog – קניון הציורי פלום  – נורת' קונווי
יום שכולו טבע וצבעי שלכת ב”הרים הלבנים”, אזור הררי המכסה כרבע משטח מדינת ניו המפשייר ומגיע לגובה של עד 2,000 מטר! המקום ידוע בשל הנופים היפים הנשקפים ממנו וצבעי השלכת העזים המכסים את היערות בתקופת הסתיו. נעלה לסיור בהר וושינגטון, הגבוה בהרי צפון מזרח ארצות הברית, ברכבת האותנטית המפורסמת The Cog, הרכבת הראשונה בעולם שנבנתה לטיפוס במדרון תלול של הר. נמשיך למעבר ההרים פרנקוניה (Franconia State Park) הידועה כמקום משכנו של “איש ההרים הקדמון” שהיא חלק מהרי האפלצ’ים שבה טונדרה אלפינית ונלמד על הגיאולוגיה והצמחייה המעניינים של האזור. לבסוף נלך בקניון הציורי פלום (Gorge Flume) העשוי גרניט שקירותיו מזדקרים לגובה של 90 מטר.
ארוחות: בוקר
לינה: נורת’ קונווי.

יום 6 | פליימות' – אוגונקוויט – פרקינס קוב – רוקפורט
אחרי ארוחת בוקר ניסע לפליימות' שבמדינת מסצ'וסטס, בה נבקר ב-Plimouth Plantation המהווה מרכז מורשת ופולקלור לראשית ההתיישבות האירופאית בצפון אמריקה. משם נמשיך ונראה את סלע פליימות' המציין את המקום בו נחתו ראשוני המתיישבים על אדמת מסצ’וסטס והספינה מייפלאור שהביאה אותם מאירופה בתחילת המאה ה-17.  נמשיך בנסיעה דרך כפרי דייגים קטנים וציוריים במדינת מיין כמו אוגונקיט (Ogunquit) שבה מצויים בתי קפה, חנויות, גלריות ומסעדות על שפת מפרץ יפה וכן הכפר פרקינס קוב.  לפנות נסייר בעיירה הציורית רוקפורט. 
ארוחות: בוקר
לינה: רוקפורט

יום 7 | רוקפורט – מיסטיק – ניו פורט – ניו יורק
הבוקר ניסע לכיוון העיר ניו פורט שברוד איילנד. בדרכנו נעבור דרך העיירה מיסטיק שבקונטיקט,  נעצור ליד מיסטיק פיצה, הפיצריה שנוסדה בשנת 1975 וזכתה לפרסום בשנת 1988 בזכות הסרט מיסטיק פיצה בכיכובה של ג’וליה רוברטס שהייתה אז עדיין שחקנית אלמונית. המקום הפך אתר עליה לרגל בזכות הסרט, אך גם בגלל הפיצה הטעימה והפריכה הנמכרת במקום. נמשיך לכיוון ניו יורק דרך ניו פורט, עיר הנופש לעשירי ארה”ב בשלהי המאה ה-19. 
ארוחות: בוקר
לינה: ניו יורק

יום 8 | ניו יורק
בקר טוב ניו יורק! נצא לסיור פנורמי מקיף באתריה החשובים של העיר, הבירה הכלכלית והתרבותית של ארצות הברית. נראה את אזור הוול סטריט הנחשב למרכז הפיננסים העולמי, "גראונד זירו” – האנדרטה הענקית לזכר אסון התאומים, טיים סקוור, סנטרל פארק, השדרה החמישית המפורסמת והמהודרת, רוקפלר סנטר ושדרת ברודווי. נערוך תצפית מרהיבה ממרומי ה-One World Observatory (לשעבר מגדלי התאומים).
ארוחות: בוקר
לינה: ניו יורק

יום 9 | ניו יורק – עליה לאוניה
נאכל ארוחת בוקר ונשלים את הסיור בניו יורק עד לשעת העלייה לאונייה Meraviglia.  נתמקם בחדרים וניפגש כולנו לארוחת ערב ולאחריה בילוי במופע הבידורי ו/או בריקודים.
לינה באוניה.

יום 10 | ניו פורט –  סיילם
ארוחת בוקר ראשונה באונייה ולאחר מכן ניסע לסיור בעיירה סיילם המוכרת כ”עיר המכשפות של ארצות הברית”. במהלך שנת 1692 נידונו 13 נשים ו-6 גברים למוות בתלייה על ידי בית המשפט המקומי, לאחר שהורשעו במעשי מאגיה שחורה וכישוף. מאות אחרים, שלא הורשעו, נכלאו לעיתים לזמן ממושך, לאחר שנחשדו כעוסקים בכישוף. נראה את הפסלים הרבים המעצבים את העיר ואת המזח שעליו סיילם ממוקמת. נחזור לניו פורט ונטייל בין האחוזות בדרך החוף היפה ככל שיותיר הזמן.
לינה באוניה.

יום 11 | בוסטון
הבוקר נעגון בעיר בוסטון, בירתה של מדינת מסצו’סטס, העיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד והמרכז הכלכלי והתרבותי של האזור. היא נוסדה בשנת 1630, שיחקה תפקיד מרכזי לפני ובמהלך מלחמת העצמאות נגד האנגלים ומתוכה צמחו כמה מהמנהיגים החשובים של ארצות הברית מאז הקמתה ועד היום ובהם 3 נשיאים. היא נחשבת ל”עיר אקדמית” מהמעלה הראשונה עקב המצאות מספר אוניברסיטאות יוקרתיות בתחומה וביניהן הרווארד ו- MIT.
הסיור שלנו בעיר, ישולב בקטעי הליכה באתרים החשובים. נסייר תחילה במרכז העיר (Down Town) ובבייקון היל (Beacon Hill) שהוא המרכז ההיסטורי של העיר. נראה את Boston Common – הגן הציבורי הוותיק ביותר בארצות הברית שנוסד בשנת 1634 ושימש לנאומים היסטוריים חשובים של מרטין לותר קינג, האפיפיור יוחנן פאולוס השני ועוד. נמשיך רגלית ל- Public Garden ונהנה משפע המים והפרחים המעטרים את מרחבי הגן וגם נראה את פסלו של ג’ורג’ וושינגטון. נגיע לאחת האטרקציות המרכזיות בבוסטון, “שביל החרות” (Freedom Trail) שנחנך בשנת 1951 והוא עובר בדרכו ב-16 תחנות היסטוריות מהתקופה שלפני מלחמת העצמאות ובמהלכה עם הסברים כתובים בכל תחנה. 
לינה באוניה.

יום 12 | סנט ג'והן
סנט ג'ון ניצבת על נקודה סלעית שבה נהר סנט ג'ון נכנס למפרץ פאנדי המפורסם בקנדה, ואחד המאפיינים המעניינים ביותר שלה הוא שפעמיים בכל יום התהליך הזה מתהפך, ונראה שהמפרץ מתרוקן לתוך הנהר. תופעה הנגרמת מהשילוב בין הגאות הבלתי רגילה של מפרץ פאנדי לבין ערוץ צר בקצה שפך נהר סנט ג'ון מעניק לעיר את מפלי הריברסינג Reversing Rapids המפורסמים שלה, אחד מאתרי התיירות המובילים של ניו ברונסוויק. סנט ג'ון היא עיר תוססת עם היסטוריה ותרבות עשירה. העיר נוסדה בשנת 1783 על ידי נאמנים שנמלטו מהמהפכה האמריקאית, ועדיין נוכל לראות כמה מבנים מתקופתם. אבל יותר ממחצית העיר נהרסה בשריפה קטסטרופלית בשנת 1877, ולכן רבים ממבני הלבנים והאבן הייחודיים מתוארכים לתקופה הוויקטוריאנית.
סיור החוף שלנו
נרד מהאוניה ונצא לטייל ברחובות ההיסטוריים שלה, נראה את הבניינים האדומים המזכירים את הבניינים בבוסטון ,את שפע הגלריות ואת התיאטרון בקיסרי משנת 1913. נבקר בשוק הגדול והמקורה העתיק ביותר בצפון אמריקה, בבניין משנת 1876, עם דוכני מזון וחפצי אומנות.

יום 13 | הליפקס, נובה סקוטיה (קנדה)
הבוקר נעגון בעיר הליפקס (Halifax) בירת מחוז נובה סקוטיה המונה כ- 400 אלף תושבים. הליפקס היא מרכז כלכלי, תחבורתי ותרבותי חשוב במזרח קנדה והנמל שלה הוא מהעמוסים ביותר במדינה. הליפקס הוקמה בשנת 1749 ע”י הבריטים ולאחר שקנדה קיבלה את עצמאותה בשנת 1867 שימשה כנמל הקליטה למהגרים שהגיעו מאירופה. מעניין לציין שבשנת 1912 נשלחו מהליפקס כוחות החילוץ העיקריים למקום טביעתה של הטיטניק שהיה לא הרחק מהעיר. בשנת 1917, בתקופת מלחמת העולם הראשונה, התפוצצה בנמל אוניית נשק. כתוצאה מהפיצוץ שהיה החזק ביותר בהיסטוריה עד להטלת פצצות האטום על יפן, נהרגו 1635 איש, נפצעו אלפים ונהרסו 1600 בתים! אירוע מכונן בתולדות העיר.
סיור החוף שלנו
לאחר הירידה מהאוניה נערוך סיור בהליפקס ונראה את בנין העירייה, מגדל השעון ההיסטורי, מרכז הקניות הססגוני Springs Garden, שוק האיכרים המקורה והמגדלור המפורסם ב- Peggy’s Point.

יום 14 | יום ים 
יום שכולו שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאוניה להציע: פעילויות תרבות, בריכות וג’קוזי, חדר כושר וספורט, מופעי בידור, ספא, טרקליני בר עם מוסיקה חיה, מגוון מסעדות וקזינו. במהלך היום ניפגש עם המדריך לסיור באוניה ובמתקניה.

יום 15 | שארלוט טאון, קנדה
הבוקר עוגנת האוניה בשרלוט טאון, בירת הפרובינציה הקנדית אי הנסיך אדוארד השוכנת לחוף האוקיינוס האטלנטי. אי הנסיך אדוארד זכה לפרסום בעקבות ספריה של הסופרת הקנדית הידועה לוסי מוד מונטגומרי, אשר עלילת ראשון ספריה “האסופית ” התרחש באי זה. העיר קרויה על שם הנסיכה שארלוט, אשתו של המלך ג’ורג’ השלישי. שרלוט טאון הייתה בעבר חלק מההתיישבות הצרפתית באזור זה.
סיור החוף שלנו
נרד מהאוניה וניסע לסיור לאורך החופים הצפוניים המרהיבים של אי הנסיך אדוארד המכונים Green Gables Shore. נראה בסיורנו צוקי אבן אדומים, חול לבן וחופים חקלאיים מתגלגלים. לפנות ערב נשוב לספינה להמשך ההפלגה.
לינה באוניה.

יום 16 | סידני, נובה סקוטיה
הבוקר נעגון בעיירה סידני (Sidney) שבנובה סקוטיה, קנדה. סידני הייתה בעבר מרכז לתעשיית פלדה והפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה תיירותי בזכות המגוון האנושי החי במקום התורם לריבוי אירועים ופסטיבלים.
סיור החוף שלנו
נרד מהאוניה וניסע לסיור במצודת לואיבָּור הנחשבת לאתר לאומי היסטורי המנציח עיר צרפתית מבוצרת מתחילת ההתיישבות הצרפתית במזרח קנדה. נמשיך לביקור בבית המדען, המהנדס והממציא הבריטי גרהם בל אשר ייסד את חברת הטלפון בל ונחשב בעיני רבים לממציא הטלפון. בתום הסיור נשוב לאוניה ונמשיך בהפלגה.
לינה באוניה.

יום 17 | יום ים
יום שכולו שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאונייה להציע: פעילויות תרבות, בריכות וג’קוזי, חדר כושר וספורט, מופעי בידור, ספא, טרקליני בר עם מוסיקה חיה, מגוון מסעדות וקזינו. במהלך היום ניפגש עם המדריך לשמוע הרצאה.

יום 18 | פורטלנד, מיין
הבוקר תעגון האוניה בנמלה ההיסטורי של פורטלנד, העיר הגדולה ביותר במדינת מיין ויעד קולינרי, תרבותי ודינמי.
סיור החוף שלנו
נרד מהספינה וניסע דרומה בדרכים המקסימות של מיין עד הגעתנו לכפר הדייגים הציורי (Kennebunk) שהפך לאזור של נחלות מגורים יוקרתיות. נסתובב בכפר ולאחר מכן נשוב לפורטלנד ונטייל ברחובותיה הצרים ומרוצפי האבן. נראה את המגדלור העתיק ביותר בארצות הברית שנבנה בשנת 1791 ועדיין נמצא בשימוש רציף. נתרשם ממבני העיר בסגנון ויקטוריאני וכן נשוטט באזור ה-East End אשר קם לתחייה בשנים האחרונות והפך להיות משכנם של אמנים צעירים אשר פתחו בו גלריות מעוצבות. בתום הסיור נשוב לאונייה להמשך ההפלגה.
לינה באוניה.

יום 19 | יום ים
יום שכולו שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאונייה להציע: פעילויות תרבות, בריכות וג’קוזי, חדר כושר וספורט, מופעי בידור, ספא, טרקליני בר עם מוסיקה חיה, מגוון מסעדות וקזינו. במהלך היום ניפגש עם המדריך לשיחת סיכום.

יום 20 | סיום השייט – ניו יורק – מינכון – תל אביב
נאכל ארוחת בוקר וניפרד מהאונייה. ניסע למרכז חנויות Outlet בניו ג'רזי הנמצא במרחק של כחצי שעה ממנהטן. משם ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה הביתה. תם ונשלם טיולנו היפה.

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

יציאה חזרה חדר פנימי תוספת חלון תוספת מרפסת  הערות  
             
תוספת מחיר ליחיד         דרושה ויזה לארה"ב  

 * אין כפל מבצעים והנחות

המחיר כולל:

  • טיסות סדירות בנתיב תל אביב – ציריך – מונטריאול  //  ניו יורק – מינכן – תל אביב
  • העברות
  • 11 לילות קרוז  על סיפון האוניה Msc Meraviglia
  • סיורי חוף בארצות הברית וקנדה לפי התכנית עם אוטובוס צמוד והדרכה בעברית
  • כלכלה במהלך השייט – פנסיון מלא (למעט ארוחת צהרים בימי ירידות לחוף)
    כלכלה במהלך הטיול היבשתי על בסיס ארוחת בוקר ( B & B )
  • כל הכניסות לאתרים שבתכנית 
  • טיפים לנותני השירותים היבשתיים בחו"ל (לא כולל טיפים באוניה)
  • מדריך ישראלי בכיר מצוות "תרבותו" המתמחה בארה"ב וקנדה
  • מפגש קבוצה בזום לפני הטיול 

המחיר אינו כולל:

  • טיפים באוניה 
  • ארוחות מעבר למוזכר ושתייה קלה בארוחות
  • אשרת כניסה לארה"ב
  • טיפ למדריך הישראלי
  • הוצאות בעלות אופי אישי וביטוחים
  • כל מה שאינו מופיע בסעיף המחיר כולל

הערות:
1. דרושה ויזה לארצות הברית

2. טיולים בתקופת “הקורונה”:
הטיולים מיועדים למחוסנים בלבד היכולים להנפיק תעודת קורונה המיועדת לחו”ל (לא תו ירוק ישראלי).

על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן) על חשבונו, בפוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה.
“תרבותו” ממליצה לכל נוסעיה לרכוש גם ביטוח המכסה כל הכיסויים המקובלים וההרחבות המוצעות ע”י חברות הביטוח (לרבות הטסה רפואית)
וכן ביטוח המכסה את כל העלויות והנזקים העלולים להיגרם בטיול, לרבות עקב ביטול ו/או הפסקת ו/או קיצור הטיול ו/או שינויים בו, ו”תרבותו” לא תהיה אחראית כלפי הנוסע (או חברת הביטוח שלו), בכל אופן שהוא, בקשר לכל עלות ו/או נזק (לרבות חובת הנוסע לשלם דמי ביטול) בקשר לעניינים כאלה.

 נא לקרוא:  תנאים כלליים וגילוי נאות

אתרים מרכזיים הכלולים בטיול לניו אינגלנד:

* העיירה מיסטיק שם ממוקמת "מיסטיק פיצה"
* פלימות' – ביקור ב- Plimouth Plantation המהווה מרכז מורשת ופולקלור
* העיירה סיילם – סיור ב"עיר המכשפות של ארצות הברית"
* רוקפורט – סיור בעיירה הציורית
* סיור בכפרי הדייגים אוגונקיט ופרקינס קוב
* יום טיול באזור ההרים הלבנים: נסיעה ברכבת ה-Cog, הפארק הלאומי פרנקוניה, קניון פלום.
* נסיעה בדרך הנופית המרהיבה הקרויה דרך הקנקאמגוס
* מונפלייה – סיור בבירת מדינת ורמונט
* ביקור בחווה לייצור סירופ המייפל
* עיירת הקיט סטואו
* ביקור במפעל הגלידות של בן אנד ג'רי
* אגם שמפליין והמוזיאון הפתוח ב"שלבורן"
* סיור במונטריאול כולל פסגת הר רויאל וקתדרלת הנוטרדאם
* סיור בעיר קוויבק כולל טירת טירת פרונטנאק
* שרלוטאון – סיור בבירת הפרובינציה הקנדית "אי הנסיך אדוארד"
* סידני – ביקור במצודת לואיבור ובבית הממציא והמדען הבריטי גרהם בל
* הליפקס – סיור בעיר ההיסטורית ובמוזיאון הימי המתעד את טביעת הטיטניק
* פורטלנד – סיור בעיר הגדולה ביוצר במיין + כפר הדייגים הציורי קנבונק 
* בוסטון – סיור באתריה המרכזיים של העיר כולל הבייקון היל ו"שביל החרות"
* ניו יורק – סיור רגלי ופנורמי למרכז מנהטן, הוול סטריט, "גראונד זירו", טיים סקוור, השדרה
  החמישית, סנטרל פארק ותצפית מרהיבה ממרומי מרכז הסחר העולמי החדש.

2024-01-24T04:45:41+00:00