yes

קרוז מאורגן היעדים הנחשקים ביותר

קרוז מאורגן היעדים הנחשקים ביותר

יש דברים שאפשר לראות רק תוך כדי הפלגה. את השקיעות היפות ביותר, את היעד מכיוונים אחרים, להגיע למקומות שלא חשבתם שתגיעו אליהם בדרך אחרת והכל במעטפת של חוויית שייט קסומה.
קרוז מאורגן מציע לכם להפליג בראש שקט: טיסות, שייט באוניות מפוארות וסיורי חוף עם מדריך. הזדמנות לחופשה מסוג אחר, בין אם נופש זוגי או משפחתי, חברים שיוצאים להתגבש או כשאתם רוצים לגלות את העולם כמו מגלי הים, שבעבר יצאו להרפתקה והגיעו למחוזות חדשים דרך הים.

לאילו יעדים כדאי להזמין קרוז מאורגן ואילו אטרקציות מעניינות מחכות לכם בכל יעד?

ריגושים בארץ השמש העולה
יפן שונה מכל מה שהכרתם. זו מדינה מסקרנת ביבשת אסיה המציגה תרבות שכובשת את הלב, מהקליגרפיה דרך אומנויות לחימה ועד טקס התה היפני. מוזמנים לטעום מכל הטוב שיש ליפן להציע לכם בקרוז מאורגן בשתי תקופות מופלאות במהלך השנה.
האחת היא קרוז מאורגן ליפן במהלך תקופת השלכת, כשהעלים משנים את צבעם ומרבדים ססגוניים המקשטים את פני הארץ והשנייה בעת פריחת הדובדבן המרהיבה. במהלך הקרוז תבקרו באתרים מרכזיים בקיוטו כמו המקדש המוזהב וטירת ניג'ו, סיורים מסנוורים בטוקיו בעקבות יצירות מופת ארכיטקטוניות והטבע העוצמתי של ניקו., טיול באי מיקומוטו, טירת קוצ'י ועוד.

מסע בדרך אקזוטית
אין כמו לשוט לאיין טרופיים בהם הטבע נראה כאילו צויר בידי אומן. קרוז מאורגן לאיי סיישל, מדגסקר, מאוריציוס וריוניון יפגיש אתכם עם נבחרת האיים האקזוטיים של האוקיינוס ההודי.
תכירו מקרוב את ביר האי מאוריציוס, תיהנו מחוויה בעקבות אוצרות המעמקים בסיישל, כולל שחייה ושנורקלינג, תצפו בצבי הענק ותסיירו בין הרי הגרניט העוצמתיים. באיי מדגסקר מחכה לכם אי וולקני מרשים במיוחד וכן אי בו חיים קופיפי הלמורים, פארק זואולוגי שופע צמחייה עשירה והר געש באי ריוניון. הקרוז גדוש טיולים ביערות גשם, סודות הייצור המקומי כמו יצור הרום מגידול קנה הסוכר, חופים משגעים ונופים עוצרי נשימה.

בצד השני של העולם
אוסטרליה וניו זילנד מציגות טבע פראי, תרבות ילידים מסקרנת, פלאי טבע מרשימים והכל בקצה השני של העולם. באוסטרליה תיחשפו לכחול המרהיב של שונית האלמוגים הגדולה בעולם, תיפגשו מקרוב את המורשת של השבט האבוריג'ני, תיהנו מהטבע הייחודי של הפארק הלאומי דיינטרי.
בניו זילנד מחכה לכם תצפית מפסגת הר עדן, פארק ורדים קסום, שייט במפרץ האיים וטיול במרכז גיאותרמי עם בריכות בוץ וגייזרים. כמו כן, טיול בגנים בוטניים, מוזיאון אינטראקטיבי בעקבות נפלאותיה של אנטרקטיקה,  ביקור במרכז האלבטרוסים המלכותיים  ושייט בין פיורדים דרמטיים.

כשאותנטיות ופינוקים נפגשים
מה דעתכם להכיר את ההווי התוסס של הודו וכן להתענג באיים המלדיביים והכל בקרוז אחד? מוזמנים לחוות ניגודיות ייחודית בעריה של הודו מדלהי המסעירה ועד ואראנסי המקודשת ביותר להינדים, שייט על נהר הגנגס שמימיו נחשבים מקודשים. ביקור בטאג' מאהל וסיור ב"העיר הורודה" בירת חבל רג'אסטן וכן האטרקציות של מומביי והכרות עם הזווית היהודית של קוצ'ין. לא תשובו הביתה לפני שביקרתם באיים המלדיביים השופעת חופים מרהיבים ומי טורקיז ונראית כמו גן עדן עלי אדמות.

חפשו קרוז מאורגן בתקופה המועדפת עליכם בשנה ליעד המבוקש ותיהנו מחוויה מסוג אחר.

2019-07-03T10:27:21+00:00