yes

קרוז מאורגן לאיים הקנריים, מרוקו, מדיירה וספרד

קרוז מאורגן אל האיים הקנריים, מרוקו, מדיירה וספרד

הטיול בהכנה

מלאו את הטופס, ונתקשר אליכם מיד עם קביעת תאריכי יציאה חדשים

קוד טיול: ZCCA
משך הקרוז: 12 ימים
יציאה: אוקטובר 2018
מדינות: ספרד,מרוקו, מדיירה, האיים הקנריים
אוניה:  Norwegian Spirit
מסלול: ברצלונה, קזבלנקה, לאס פאלמס, סנטה קרוז דה טנריף,
פונצ’יאל-מדיירה, מלגה, אליקנטה, ברצלונה

על הטיול:

  • דגש על ההיסטוריה של ארכיפלג הקנריים, היווצרות מכתשי הענק והשפעות הלאבה והבזלת על הצמחייה הייחודית לאי.

  • שתי הפתעות קולינריות מקומיות ואותנטיות להבנה עמוקה יותר של תרבות והיסטוריה, אנשים ומקום

  • מנהל הטיול ומדריך בכיר טומי שרון

28359_160804210445190-%d7%a7%d7%a0%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%aa%d7%95%d7%9a

מטיילים יקרים, בדקו את סיורי החוף מול שייט עצמאי ומול תוכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות שעות טיול, אוטובוסים ופחות כניסות וביקורים בתשלום, בפערים שמגיעים בסה”כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול הוא בסופו של דבר מחיר מאד יקר – זכרו זאת !

קבוצת האיים הקנריים שוכנת באוקיאנוס האטלנטי לא הרחק מצפון אפריקה וכוללת שבעה איים וולקנים מרהיבים ביופיים אך שונים מאד בתבניות הנוף שלהם. הטבע באיים פשוט נפלא ואפשר למצוא מגוון נופים מרתק: חופים עם חול שחור, לבן וצהוב, הרי געש פעילים, יערות אורן ומדבריות וולקניות צבעוניות וצחיחות בעלי “פני ירח”.

מזג האוויר באיים הוא אביבי גם באמצע החורף, אז הטמפ’ המקסימלית הממוצעת נעה בין 20-25 מעלות צלזיוס. אידאלי!

תרבותם של תושבי הקנריים היא אמנם ספרדית (מחוז אוטונומי של ספרד מאז הכיבוש במאה ה- 15), אך שורשיהם במורשת הגואנצ’ו- ילידים ג’ינג’ים אשר אחת הסברות היא שמוצאם ממצרים וזאת בשל הפירמידות שנמצאו במקום.

הביקור באיים הקנריים מתאים לכל אחד. לחובבי עיירות קטנות עתיקות, שווקים, ארכיאולוגיה, חובבי גנים ואפילו לחובבי שופינג. גם “פודיס” מושבעים ייהנו משפע מסעדות עם מאכלים מקומיים אופייניים, מאכלי ים וטאפאסים.

מדיירה היא האי הגדול בארכיפלג האיים הוולקנים הממוקמים כ- 400 ק”מ צפונה מהקנריים, משמש כנמל מסחרי כמו גם תחנת עגינה לקרוזים. האי ידוע ביין שלו, באקלימו הנעים, במגוון הפירות הטרופי ובצמחייתו המשופעת במגוון פרחים וצמחי תבלין. בשל המדרונות התלולים האופייניים לאי, מרבית הגידולים החקלאיים גדלים בטראסות, מה שמוסיף עניין ויופי לתבניות הנוף. תנאים אלו הפכו את האי למקום נופש מבוקש ומדי שנה מבקרים בו למעלה ממיליון תיירים בשנה.

עוד מבקר הקרוז בחבל גליסיה (Galicia) שבצפון מערב ספרד, אחד האזורים היפים אך הפחות מתויירים ע”י התייר הישראלי. גליסיה שנופיה הם קו חוף מפורץ ויפהפה, שנהרות זורמים לרוחבה ונשפכים אל הים ושנופיה “ירוקי עד” – מזכירה יותר את אירלנד הירוקה.

יום 1 | 4.3.18 | תל אביב – ברצלונה, ספרד
לאחר הנחיתה נצא לעיר ברצלונה, בירת חבל קטאלוניה, שהיא אחת הערים היפות והחשובות של הים התיכון ומרכז אדיר של תרבות, היסטוריה, אמנות, ארכיטקטורה וכו’. סיור פנורמי בעיר ובכמה מפינותיה היפות והקסומות להתמצאות ראשונה כולל ירידה לביקור בכמה נקודות מרכזיות, אשר הופכות את העיר הזו לאחת הפופולריות בעיני תיירים מהעולם ולחביבת תיירים מישראל. ארוחת ערב במלון. ערב חופשי. לינה בברצלונה.

יום 2 | ברצלונה
לאחר ארוחת הבוקר במלון נעלה לאוטובוס שלנו ונצא לסיור השלמות בעיר. בשעות הצהרים ניסע לנמל ולאחר סידורי העליה נתמקם בתאים למנוחה קצרה. בערב נתכנס לשמיעת הסברים על האוניה ועל סיורי החוף המצפים לנו. ארוחות ולינה באניה.

יום 3 | יום ים
היום הראשון לשייט יוקדש למנוחה, להיכרות עם מתקני האוניה ופעילויות הבילוי שבה. יום של שיט והנאה מכל אשר מציעה האוניה: הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה וג’קוזי, ספריה, חוגים ומשחקי חברה, ריקודים, קזינו, חנויות דיוטי פרי, בתי קפה ובארים עם מוסיקה מגוונת ועוד.
במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי המדריך.

יום 4 | קזבלנקה, מרוקו
העיר קזבלנקה, הגדולה בערי מרוקו, מהווה מרכז כלכלי, פיננסי, תחבורתי ותעשייתי של המדינה. את הטיול שלנו נפתח בביקור במסגד חסן השני, השלישי בגודלו בעולם המוסלמי, יצירה ארכיטקטונית מופלאה המשלבת את האומנות של בית אומייה עם אלמנטים קלסיים. משם אל “המדינה” העיר העתיקה וסבוכת הסמטאות הצרות בהם התגוררו גם יהודים ונשמע על תולדותיה של קהילת יהודי קזבלנקה. נבקר גם בבית הכנסת הגדול “בית אל” ומשם נמשיך לאורך הטיילת המרשימה של העיר לסיור בין שכונות היוקרה של העיר- עין דיאב ואנפה ובאתרים נוספים ככל שיאפשר הזמן.

יום 5 | יום ים
יום נוסף של שייט, בילוי במתקני האנייה השונים ומנוחה. במהלך היום תינתן הרצאה ע”י המדריך.

יום 6| לאס פאלמס, האיים הקאנריים
לאס פאלמאס, בירת האי גראן קאנאריה. היא עיר תוססת משופעת במוזיאונים וגנים, מרכז עתיק ומלא אווירה. יש בה חופים זהובים, חופים עם חול שחור, דיונות חול לבנות, הרים נישאים וגאיות עמוקים, צמחייה מדהימה, כפרים ציוריים וערים קוסמופוליטיות, הרי געש (שאינם פעילים), היסטוריה מרגשת ו- 350 ימי שמש בשנה.
נפתח את סיורנו ברובע ווגטה – הלב האמיתי של לאס פאלמאס. נטייל בין סמטאותיה מרוצפות האבנים ונספוג את אווירת ימי הביניים שנשמרה כאן בכל פינת רחוב, במבנים הקולוניאלים עם החצרות הפנימיות, המרפסות הציוריות עם פיתוחי העץ והברזל, בשלטי הרחובות והמזרקות.
במרכז הרובע ניצבת לה הקתדרלה “דה סנטה אנה” עם החזית הניאו קלאסית שלה הנתמכת בעמודים דוריים ואשר הושלמה רק אחרי 350 שנה! נבקר בבית קולומבוס ( (Casa de Col שהוא דוגמה מייצגת לסגנון הבנייה באיים. בתוך המוזיאון הזעיר הזה תמצאו אוסף מפות ניווט וחפצי אמנות שונים מהתקופה שלפני גילוי אמריקה, אשר הובאו לכאן מאמריקה הלטינית, וגם דגמי ספינות וציורים שונים, בעיקר דיוקנאות.
נותיר גם זמן לטייל במדרחוב טריאנה (Calle Mayor de Triana) הוא רחוב הקניות הראשי של העיר והחנויות שבו הן חגיגה אמיתית של אופנה עכשווית במחירי “מציאה”.

יום 7 | סנטה קרוז דה טנריף, האיים הקאנריים
טנריף (Tenerife) הוא האי הגדול ביותר בשטחו מבין האיים הקנריים, אבל המרחק בין שתי הנקודות הרחוקות ביותר שלו, אינו עולה על כ-120 ק”מ. גולת הכותרת של הביקור באי היא גם הנקודה הגבוהה ביותר בו- פסגת הר הגעש טיידה (Teide). בירת האי היא סנטה קרוז דה טנריפה, העיר בה נעגון ובה מתקיימות חגיגות הקרנבל- מהידועים בספרד.
מיד עם הגענו נעשה את דרכנו אל שמורת הטבע הגיאולוגית- El Teide גולת הכותרת של הביקור באי. מדובר בפארק וולקני בגובה של 2,500 מ’ המשופע בנופים אפורים ומיוחדים. רוחות השמיים יצרו בסלעי הבזלת פסלים מרהיבים בצבעים ובגוונים שונים. במרכז השמורה מתנוסס הר הגעש טיידה (3,718 מ’), שהשפעתו ניכרת כמעט בכל מקום באי. הוא משפיע על מזג האוויר (פסגתו מושלגת כל השנה), על הצמחייה, על טיבם של חופי הים ועל האנשים.
נלמד על היווצרות המכתש הענק, סוגי הלאבה והצמחייה הייחודית לאי ונטייל ביערות האורן הקנרי המרשים. משם נסיעה לתוך העמק הכי יפה ומרהיב של האי -לה אורוטבה, ולעיירה הכפרית בשם זהה, עם סממנים מוסלמיים ונוצריים, ובה בתים עם חצרות קטנות ופורחות. נבקר ב”בית המרפסות” מרכז הרקמות המקומיות ומשם נחזור דרך יער האורנים “לה אספרנסה” אל סנטה קרוז.

יום 8 | פונצ’אל, מדיירה
האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל והוא בעצם מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי, במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. זהו אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה והנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, פירות טרופים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. על האי שמורת טבע ענקית המכילה גנים מרהיבים ובהם פרחי סחלב ושיחי בוגונוויליה.

נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, בתים צבועים בלבן, גגות רעפים אדומים, סביבם ניטעו גנים מטופחים ושופעי פרחים מרהיבים. נראה את שוק הדגים והירקות, רחוב אלפנדגה הציורי ועוד ככל שיותיר הזמן.
נצא מהעיר לתצפית מקאבו ג’יראו, צוק המתרומם אנכית בגובה של 589 מ’ מעל הים. בדרך נעבור דרך קאמרה דה לובוש- כפר דייגים שהתפרסם בזכות סר ווינסטון צ’רצ’יל שנהג לשבת ולצייר את נופי הכפר.
נמשיך לתצפית על עמק הנזירות “איירה דו סראדו”, אחת מנקודות התצפית המרהיבות בתבל, שהיה מבודד מאות שנים ושימש כמקום מסתור לנזירות מפני פשיטות הפיראטים. נשוב לטייל בפונצ’אל ככל שיספיק הזמן.

יום 9 | יום ים
יום נוסף של שייט, בילוי במתקני האנייה השונים ומנוחה. במהלך היום תינתן הרצאה ע”י המדריך.

יום 10 | מלגה, ספרד
יום של טיול בחוף השמש וה”הערים הלבנות” של אנדלוסיה, נתחיל את הביקור בעיירה מיחאס, העיירה יושבת על הגבעות שמשקיפות אל הים ורצועת החוף, נקראת העיר הלבנה בגלל צבע הבתים לבן בוהק למרחוק, העיר הוכרזה כאתר אונס’קו ושמרה את צביונה העתיק בצורה יוצאת מהכלל. נטייל בסמטאות העיר ובזירת השוורים העתיקה. נמשיך לעבר עיר הקייט מרבלה,”פנינת חוף השמש” נבקר באחד ממעגני היאכטות המפורסמים שבעולם. נמשיך לעבר העיר טורמולינוס נתרשם מהטיילת הסואנת בבתי קפה ומסעדות נסיים את הסיור בעיר מלגה , נטייל בעיר העתיקה ונתרשם מהקתדרלה הענקית , בתום הסיור נחזור אל בית מלוננו הצף.

יום 11| אליקנטה, ספרד
הבוקר נצא לסיור בעיר שהיא מעין בבואה לספרד המסורתית. אליקנטה היא עיר בדרום ספרד, בירת נפת אליקנטה שבדרום ולנסיה. איזור קסום וייחודי, עם עיירות וכפרים לבנים, תרבות פלמנקו, מלחמות שוורים, ארכיטקטורה היסטורית, צוענים נודדים, אקלים ים תיכוני, אוכל, שווקים, עבודות יד ואמנות.
עם העגינה, נצא מחוץ לעיר, אל טירת סנטה ברברה (Castle of Santa Barbara) המרשימה מהמאה ה -9, אחת הגדולות באזור הים התיכון, השוכנת על פסגת הר בנקנטיל (Benacantil) בגובה של 166m מעל פני הים. במקום נוכל להתענג על שרידים ארכיאולוגיים מתקופת הברונזה, הרומית, האיבריינית ולחקור את המבוכים, התותחים ועוד.
נחזור לעיר ונטייל ברחובות העיר הישנה בסמטאות הציוריות, נעבור ליד ארמון גראבינה (Gravina Palace) אשר נמצא בעיר העתיקה ובתוכו יושב היום מוזיאון גראבינה, בפארק קאנאלחה העתיק Canalejas Park. נקנח באזור החדש של העיר שמתפתח על שפת הים , מרכזי קניות ומסחר, עד שיגיע זמננו לחזור לאוניה.

יום 12 | ברצלונה , ספרד
הבוקר נעגון בתחנתנו האחרונה, העיר ברצלונה. השייט תם אבל הטיול שלנו נמשך. לאחר הפרידה מהאוניה, נפנה מערבה לביקור במנזר מונטסראט (Monistrol de Montserrat) אשר בקטלוניה הכפרית השונה כל כך מהנוף העירוני של ברצלונה. מונסראט הוא מצודת נזירים בנדיקטית הממוקמת (או יותר נכון חצובה) על הר מדהים ביופיו והוא מתהדר בהיסטוריה עתיקה ובחשיבות דתית לאין שיעור.
נבקר בבזיליקה האפלולית והמקושטת מהמאה ה-16, עם קודש הקודשים שלה- פסל מדונה השחורה. נפקוד גם את מוזיאון מונסראט (Museu de Montserrat), שמציג יצירות אמנות מודרניות של אמנים ספרדים, כמו דאלי ופיקאסו. נכוון את שעת ביקורנו כך שנוכל לצפות בהופעת מקהלת הילדים הידועה של מונסרט, מקהלה שהקליטה עד כה מעל ל-100 אלבומים שזכו להצלחה גדולה.
נחזור לכיוון ברצלונה ונסייר במקומות נוספים עד למועד טיסתנו ארצה בשעות הערב.

המחיר כולל:
• טיסות ישירות לברצלונה.
• קרוז + מיסים
• כלכלה במהלך השייט – פנסיון מלא  (למעט ארוחת צהרים בסיורי החוף)
• בית מלון בברצלונה בדרגת תיירות טובה
• העברות (משדה התעופה למלון, מהמלון לנמל, ומהנמל לשדה התעופה)
• סיורי חוף מאורגנים בכל נמלי העגינה עם אוטובוס תיירות צמוד
  (תחבורה ציבורית וסיורים רגליים לפי הצורך).
• דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
• טיפים לנותני השירותים היבשתיים (לא כולל טיפים באוניה)
• מיסי נמל בארץ ובחו”ל.
• מדריך ישראלי בכיר המתמחה באזור הטיול טומי שרון
• מפגש קבוצה לפני הקרוז

המחיר אינו כולל:
• טיפים באוניה כ- 13.5 דולר לאדם ליום (חובה עפ”י כללי חב’ האניות).
• טיפים למדריך הישראלי.
• כל מה שאינו מופיע תחת הכותרת – המחיר כלול.

הערות
• המחירים משתנים בחברת השייט ע”פ היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
• יש רופא ואחות על האוניה. אין צורך ברופא נוסף.

מחיר לאדם בחדר זוגי]
יציאה חזרה חדר עם חלון תוספת למרפסת מדריך    
 אוקטובר 2018            

* אין כפל מבצעים הנחות 

2019-02-14T04:17:22+00:00