yes

קרוז מאורגן מול עצמאי קו המשווה

קרוז מאורגן מול עצמאי קו המשווה

קרוז מהווה דרך נהדרת לראות עולם, לחוות את המסע בספינה מפוארת עם כל העינוגים האפשריים ולסייר בין יעדים מופלאים.
הדילמה של רבים היא בין ארגון קרוז עצמאי כאשר הם מתכננים ודואגים לבניית המסלול לרבות טיסות, לינה, רכב, אטרקציות ובין קרוז מאורגן במסגרתו צוות מקצועי מיומן ומנוסה בתחום דואג להכל וכל שצריך זה להירגע וליהנות מכל רגע.

מה חשוב לקחת בחשבון בהזמנת קרוז מאורגן לעומת קרוז עצמאי? השוואה שתסייע לכם לגבש החלטה

התכנון בידיים שלכם או תנו למקצוענים לארגן לכם קרוז חלומי

קרוז עצמאי דורש תכנון מוקפד ובניית המסע והמסלול.
עליכם להחליט מראש על יעד ולאחר מכן לבדוק איזו הפלגה תתאים לכם מבחינת משך זמן הפלגה, מועד הקרוז והמסלול. יש קרוזים קצרים וארוכים, אבל לרוב עליכם יהיה לדאוג לטיסות עצמאיות עד עלייה לספינה ומרבית הקרוזים העצמאיים גובים מחיר יקר יחסית על סיורי חוף ולא בהכרח מספקים חוויה שלמה של גילוי והכרות עם היעד.

קרוזים מאורגנים כוללים את כל שלבי המסע מהטיסות דרך העברות ועד הסיורים והכניסה לאטרקציות כולל מדריך שהניסיון והידע שלו הופכים את הקרוז לחוויה מעשירה ומסקרנת במיוחד.
קרוז מאורגן יכול לחסוך לכם הרבה זמן ומשאבים בבניית המסלול ולרוב נחשב גם חסכוני יותר מהסיבה שהוא מגלם מראש את כלל ההוצאות ואין הפתעות בדרך לעומת קרוז עצמאי בו עליכם להרכיב לבד את המסלול ולא תמיד יש בידיכם את הידע המקדים בנוגע להוצאות אפשריות, כמו כמה יעלו לכם אטרקציות מסוימות וכדומה. בהפלגה מאורגנת הכוללת גם טיסות, לינה, אטרקציות וסיורים מודרכים אתם מקבלים מראש יותר ביחס לעלות.

נטו שעות טיול – יותר חוויות בפרק זמן מוגדר מראש


חשוב מאוד להשוות את הקרוזים המאורגנים ומה אתם מקבלים בחבילה הכוללת לעומת תכנון טיול עצמאי הן מבחינת כמות והן מבחינת איכות.
נתחיל ברמה הכמותית – שימו לב כמה שעות טיול נטו אתם מקבלים בכניסה לאתרים תיירותיים ומסלולי טיול בקרוז מאורגן לעומת עצמאי. תכנון יעיל ונכון המבוסס על ידע יכול להכל מראש יותר שעות טיול במקומות נחשבים במיוחד. מבחינת איכות, חשוב לבחור קרוז מאורגן שמציע לכם סיורים מעניינים בכל יעד, כך שבאמת תמצו את המקסימום האפשרי בהכרות עם המקום, התרבות, האווירה.

הדרכה מעניינת שעושה הבדל גדול

הדרכה בשפה אותה אתם דוברים משדרגת משמעותית את הטיול – בונוס שלרוב לא קיימים בקרוז עצמאי בו אתם מסתמכים על סיורי החוף הבינלאומיים של חברת הקרוזים.
במידה ואתם מטיילים עם ילדים, מדריך הדובר עברית חשוב אפילו יותר כך שהילדים אם אינם דוברים אנגלית, יוכלו להבין אותו.

כמו כן, מדריך המומחה לאותו יעד שונה ממדריך שמלווה קרוז כללי ומדלג בין יעדים שונים. מדריך המומחה לאותו יעד מכיר את המקום לעומק ולכן יידע להציג את האינפורמציה המעניינת ביותר ביחס לאותו יעד מדובר.

שקלו את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם בהשוואה בין קרוז עצמאי לקרוז מאורגן ובצעו את הבחירה הנכונה עבורכם מבחינת מסלול, עניין, מועדים ותקציב.

2019-06-06T14:03:06+00:00