yes

קרוז אוסטרליה וסובב ניו זילנד + חצי האי טסמניה באוניה Royal Princess – פברואר 2025

קרוז אוסטרליה וסובב ניו זילנד + חצי האי טסמניה באוניה Royal Princess - פברואר 2025

קוד הטיול:  TCNA
משך הטיול: 24 ימים
( 13 לילות באוניה)
יציאה: פברואר 2025
מדינות:   ניו-זילנד, אוסטרליה 
אוניה:  Royal Princess
סגנון: קרוז משולב טיול יבשתי
דרושה ויזה לאוסטרליה ולניו זילנד!

על הטיול:

  • טיסות בחברת אמירטס במסלול:
    ת"א–דובאי –קרייסטצ'רץ'
    סידני – דובאי – ת"א

  • סיורי חוף מקיפים בערים אוקלנד, וולינגטון, קרייסטצ'רץ' וסידני

  • שייט בפיורדים המרהיבים של ניו זילנד: מילפורד, דאוטפול ודאסקי

  • סיור לחצי האי אוטגו, אזור דאנידין – ביקור במרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים
    ושל הפינגווינים צהובי העין

  • ביקור במערות הקראסט והנטיפים קאוויטי (Kawiti Caves) כולל מערת התולעים הזוהרות

  • ביקור בחצי האי טסמניה 

יום 1+ 2│ | תל אביב – דובאי – קרייסטצ'רץ'
ניפגש בשעות הערב המאוחרות בשדה התעופה ונטוס לדובאי ממנה נמשיך לקרייסטצ'רץ' שבניו זילנד.
ננחת בקרייסטצ'רץ' בצהרי ה-26.02 (בגלל הבדלי השעות)

יום 3│| נחיתה בקרייסטצ'רץ' והתחלת סיורים.
צהריים טובים ניו זילנד!. בשעות הצהריים ננחת באי הדרומי של ניו זילנד, בקרייסטצ'רץ' – העיר הגדולה ביותר באי הדרומי והשנייה בגודלה בניו זילנד (אחרי אוקלנד). זוהי “העיר האנגלית” ביותר בניו זילנד ומצטיינת גם בשטחים הירוקים שלה ולכן מכונה גם “עיר הגנים”. העיר ידועה בריבוי רעידות האדמה שפוקדים את האזור בו היא שוכנת. בשנת 2011 חלקים גדולים מהעיר נהרסו ברעידת אדמה ועד היום יש אזורים שלא שוקמו. נצא לסיור היכרות ראשוני עם העיר. בתום הסיור הראשוני נסע אל מלוננו לקבלת חדרים ולארוחת ערב.
ארוחות: בוקר בטיסה, ערב במלון
לינה: קרייסטצ'רץ'.

יום 4│ | קרייסטצ'רץ' – סיור ונסיעה לגריימאות'.
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בקרייסטצ'רץ'. נבקר בגן הבוטני המדהים. משם נמשיך לביקור באחת האטרקציות המעניינות ביותר בניו זילנד – המרכז האַנטַרקטי הבין לאומי (International Antarctic Centre) הממוקם במתחם שדה התעופה הבין לאומי. זהו מוזיאון אינטראקטיבי המוקדש כולו ליבשת אנטארקטיקה. ניסע על רכב שטח מיוחד בתנאי שטח המדמים את אנטרקטיקה, עטויים במעילים נכנס ל”חדר הסערות” – אולם גדול ומושלג בטמפרטורה של מינוס חמש מעלות ונתנסה ב”סערה” הכוללת רוחות עזות וצניחת טמפרטורה למינוס 25 מעלות. לאחר מספר דקות מסתיימת הסערה ואנו יוצאים מהחדר הקפוא לביקור באקווריום הפינגווינים הכחולים ובתצוגות היסטוריות, גאוגרפיות, גיאולוגיות וביולוגיות המאפשרות הצצה מעמיקה על החיים באנטרקטיקה.
בתום נסע מערבה דרך מעבר ההרים "ארת'ור פאס" Arthur Pass – דרך עקלקלה עם נוף מדהים, נעצור לתצפית מהגשר המיוחד שנבנה עליו. נערוך תצפיות על האלפים הדרומיים ונהנה מהנוף הדרמטי המתחלף מול עיניינו לנוף יער גשם צפוף וסבוך. נמשיך בנסיעה מערבה דרך הפארק הלאומי פאפארואה PAPARUA ויערות דקלי הניקאו הטיפוסיים לאיזור זה. נעצור בשמורת פונאקייקי PUNAKAIKI, ונתרשם מסלעי הפנקייק הייחודיים למקום – אלפי שכבות של סלעי משקע ששקעו במהלך מיליוני שנים עקב עליית וירידת מפלס הים. לקראת ערב נגיע לגריימאות' – בירת החוף המערבי. עם ההגעה נסע אל מלוננו לקבלת חדרים וארוחת ערב.
ארוחות: בוקר, ערב.
לינה: גריימאות'.

יום 5 │ | גריימאות' – הוקיטיקה – איזור הקרחונים – קרחןו פרנץ ג'וזף – העיירה פרנץ ג'וזף.
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בנסיעה דרומה לאורך חופיו הפראיים של הים הטסמני. נעצור לביקור בעיירה הוקיטיקה HOKITIKA – בירת אבן הירקן. נבקר בעיירה הציורית ונראה את האומנים המקומיים ואת עבודות הצורפות שלהם המשולבות עם אבן הירקן המקומית המיוחדת. נמשיך את נסיעתנו דרך העיירה רוס ROSS, עיירה מהמאה ה-19 ששימשה כמרכז הפקת זהב ועדיין ממוקמת על מרבצי זהב ענקיים. בשעות הצהריים נגיע אל העיירה פרנץ ג'וזף FRANZ JOSEF. עם ההגעה נצא לסיור רגלי בעמק שלרגלי הקרחון המפורסם. בתום הסיור נסע אל מלוננו.
ארוחות: בוקר, ערב.
לינה: פרנץ ג'וזף

יום 6 │| קרייסטצ'רץ' – טיסה לאוקלנד.
לאחר ארוחת הבוקר נסע לאורך כביש החוף המערבי עד שנגיע לקרייסטצ'רץ'. בהתאם לשעת הטיסה נתייצב בשדה התעופה של קרייסטצ'רץ'’, נפרד מהאי הדרומי ונטוס אל עבר האי הצפוני, אל אוקלנד – אשר נוסדה בשנת 1840 ושימשה כבירת ניו זילנד עד 1865. המאורים שהתיישבו במקום במאה ה-14 קראו לעיר “טמאקי מקאו ראו” שפירושו “העיר עם מאה האוהבים”, בזכות היותה נחשקת ע”י כובשים רבים אשר חמדו את מיקומה גיאוגרפי הנוח ופוריות אדמתה.
עם הנחיתה באוקלנד נסע אל מלוננו.
ארוחות: בוקר, ערב.
לינה: אוקלנד.

יום 7│| אוקלנד
לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את סיורינו בעיר ונגיע להר עדן לתצפית מרהיבה של 360 מעלות על אוקלנד וסביבתה המשתרעת מחופי הים הטסמני עד למפרצי האוקיאנוס השקט. נבקר במוזיאון “זיכרון המלחמה”, הממוקם בפארק המרשים דומיין. במוזיאון יש מוצגים המעידים על מעורבותה של ניו זילנד במלחמות העולם הראשונה והשנייה. בנוסף, במוזיאון תערוכות על החי והצומח היחודיים לניו זילנד וגם תערוכות המציגות ומסבירות את התרבות המאורית וסיפור ההגירה הפולינזית לאזור, כיאה לעיר בעלת האוכלוסייה הפולינזית הגדולה בעולם. בתום הסיור נשוב אל מלוננו.
ארוחות: בוקר, ערב.
לינה: אוקלנד.

יום 8 │ | אוקלנד – השלמת סיורים ועלייה לאוניה.
לאחר ארוחת הבוקר נשלים את סיורנו בעיר נעלה למגדל “סקאיי” שגובהו 328 מטר לתצפית עוצרת נשימה על אוקלנד וסביבותיה. נבקר בעולם התת ימי קלי טרלטון בו נראה תצוגה מהמסע הראשון לאנטרקטיקה. בתום הביקור ניסע לנמל בה עוגנת האוניה. נערוך את סידורי העלייה ונתמקם בתאינו לקראת ההפלגה. ניפגש שוב לארוחת ערב ולאחריה בילוי במופעי הבידור.
ארוחות: בוקר באוקלנד, ערב אונייה

יום 9│  | טאורנגה – רוטורואה
הבוקר נרד מהאוניה וניסע דרומה לרוטורואה (Rotorua) המכונה “בירת החגורה התרמית” של ניו זילנד וממוקמת בליבו של חבל ארץ המאורים. נתחיל את סיורנו באתר הגייזרים, המעיינות החמים ובריכות הבוץ של “טה פוייה" ( Te Puia) , המהווים חלק משמורת המאורים ווקארווארווה ופולטים מים חמים רותחים וקיטור לגובה. רב. נצפה במקום במופע תרבות מאורי מסורתי. נטייל בינות מעיינות גייזרים וגם נקבל הזדמנות יחודית לצפות לעבר עופות הקיווי הנדירים והמפורסמים. משם ניסע לעמק ויימאנגו (Waimangu) הגעשי לשמורת הטבע הגעשית הצעירה בעולם, בה נערוך טיול רגלי ונוכל להתרשם מהצורות השונות של התפרצויות אדים ומים מבטן האדמה ומתוצאותיהם. בתום הסיור נשוב אל האוניה להמשך הפלגה.

יום 10 │  | יום שייט
יום של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היום נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 11│  | וולינגטון
הבוקר נעגון בעיר ולינגטון (Wellington) היא בירת ניו זילנד. העיר הוקמה בשנת 1839 בקצה הדרום-מערבי של האי הצפוני על שפת מפרץ קוק המפריד בין שני האיים, חשופה לרוחות חזקות ועל כן מכונה גם “עיר הרוחות”. ולינגטון שהפכה לבירה בשנת 1865 כשהחליפה את אוקלנד. היא העיר השלישית בגודלה בניו זילנד עם אוכלוסייה של כ- 400 אלף תושבים. בגלל רעידות האדמה התכופות בעיר, חלק גדול מהבניינים בנויים מעץ. מבני הממשל שנבנו לאחר רעידת האדמה החזקה ב-1855 הם קומפלקס מבני העץ הגדולים ביותר בחצי הכדור הדרומי.
סיור החוף שלנו:
לאחר הירידה מהאנייה נצא לביקור בהר ויקטוריה לתצפית פנורמית של 360 מעלות. ביום יפה נוכל לראות מכאן גם את האי הדרומי. נמשיך לגנים הבוטניים של העיר (נעלה או נרד לגנים בקרון רכבל), ולאחר מכן נגיע למתחם בניין הפרלמנט, נצפה על המבנים השונים בעלי ארכיטקטורה מיוחדת ונעמוד על תפקודם השונה. בחלקו השני של סיורנו בוולינגטון נבקר במוזיאון האומה “טה פפה" (Te Papa) המתפרס על פני 6 קומות ובו תצוגה מרשימה על ההיסטוריה והתרבות המאורית לצד הסברים מאלפים על הטבע בניו זילנד. בתום הסיור יינתן מעט זמן חופשי להסתובב ברחובותיה היפים של ולינגטון.
בתום הסיור נשוב אל האוניה להמשך הפלגה.

יום 12 │  | יום שייט
יום של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היום נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 13 │  | פורט צַ’למֵרס – דאנידין – חצי האי אוטגו
הבוקר נעגון בנמל פורט צַ’למֵרס וניסע לדאנידין (Dunedin ) המכונה “אדינבורו החדשה”, העיר השנייה בגודלה באי הדרומי. העיר נוסדה ב-1848 על ידי מתיישבים סקוטים שקראו לה על שם בירת מולדתם וכיום היא מונה כ- 120,0000 תושבים מתוכם יותר מחמישית, סטודנטים. העיר ידועה בארכיטקטורה הוויקטוריאנית שלה, באוניברסיטה, בגן הבוטני שבתחומה ובבעלי החיים הימיים החיים בסביבתה. נצא לנסיעה נופית בחצי האי אוטגו ונגיע למרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים. האלבטרוס המלכותי הוא עוף ים ענק, בעל מוטת כנפים המגיעה לאורך עד 3.7 מטר! נראה את הציפור המיוחדת המצטיינת בתעופתה ובעזרת מוצגים שונים נלמד על אורחות חייה. נצא לסיור מיוחד בחוות פינגווינים צהובי העין, בחוף מוגן שבו אנו עשויים לראות בעל חיים מיוחד לניו זילנד. נצפה בהם מקרוב ונלמד על אורחות חייהם המיוחדים. נמשיך לטייל ונראה את אתרי העיר דנידין ובהם האוקטגון – הכיכר המרכזית המתומנת, תחנת הרכבת הייחודית והקתדראלה. לא נחמיץ כמובן את הביקור במעלה רחוב בולדווין הנחשב לתלול בעולם (לפי ספר השיאים של גינס).

יום 14 │  | ארץ הפיורדים – מיצר מילפורד, מיצר דאוטפול, מיצר דאסקי
הבוקר תיכנס האוניה לפיורד מילפורד MILFORD (ללא ירידה מהאוניה) שבדרום מערב האי הדרומי של ניו זילנד. הכינו מצלמות!!! אורכו של הפיורד 15 קילומטר ועומקו כ- 450 מטר. זהו אחד הפיורדים בשמורת פיורדלנד שהוכרזה “אתר מורשת עולמית” ע”י אונסק”ו. זהו גם אחד האזורים הגשומים ביותר בעולם, וכמות המשקעים הממוצעת היורדת בו מגיעה לכ-6800 מילימטר הפרושים על 180 ימי גשם בשנה! המים המתוקים היורדים על ההרים (1500 מ’ מעל הפיורד) מזינים את מפלי המים הרבים הנופלים אליו ויוצרים שכבת מים מתוקים בעובי של כ- 2.5 מטר מעל שכבת המים המלוחים שמתחת. לאחר הפלגה איטית במילפורד נצא מהפיורד ונכנס למיצר דאוטפול DOUBTFUL. המקום קיבל את שמו “מוטל בספק” ממגלה הארצות ג’ימס קוק שהחליט לא להיכנס אליו כי חשש שלא יוכל לנווט בו. במיצר נמצאים מפלי מים רבים והמפורסם שבהם הוא מפל בראון שגובהו 600 מטר והוא אחד מהגבוהים בניו זילנד. לעיתים ניתן לראות כאן להקות דולפינים, דובי ים ופינגווינים. בשעות אחר הצהרים נכנס לפיורד נוסף, דאסקי ,DUSKY אחד הגדולים באזור פארק הפיורדים, שאורכו 400 קילומטר. גם כאן מספר גדול של מפלי מים, דגה ויונקים ימיים.

יום 15-16│  | ימי שייט
יומיים של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היומיים נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 17 │ | הובארט (האי טסמניה)
הבוקר נעגון באי טסמניה (Tasmania) המהווה את אחת משש המדינות המרכיבות את אוסטרליה. טסמניה הנו אי הררי, העשיר ביערות ובמינרלים והיה מיושב עד המאה ה-19 באבוריג’ינים שהוכחדו עם הגעת הבריטים והשתלטותם על האי. בירת האי היא העיר הובארט (Hobart) אשר הוקמה על ידי הבריטים בראשית המאה ה-19 כמושבת עונשין לפושעים. במאה ה-20 הפכה עיר זו למרכז מסחרי ותעשייתי שוקק. נרד מהאוניה ונעלה להר וולינגטון לתצפית פנורמית על העיר וסביבתה. נמשיך לסיור בשוק סלמנקה ההומה וכן בכיכר המרכזית שבלב העיר. תחנתנו הבאה תהיה ביקור בבית הכנסת המקומי הנחשב לבית הכנסת הראשון שהוקם באוסטרליה.
בתום הסיור נשוב לאוניה ונמשיך בהפלגה.

יום 18 │ | יום שייט
יום של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היום נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 19 |  | מלבורן
בבוקר נעגון במלבורן ונצא לסיור באתריה השונים של העיר המשלבת בניה ויקטוריאנית עם גורדי שחקים מודרניים. נתחיל בתצפית פנוראמית ממגדל אאוריקה (Eureka), מהקומה ה-88, בגובה של כמעט 300 מ’ מעל פני השטח, ממנה נוכל לצפות על מלבורן וסביבותיה. נמשיך לביקור בביתו של קפטן קוק (יורד הים, אולי הגדול מכולם, שהציב את דגל בריטניה במחצית העולם) שהועבר לכאן, אבן-אבן מאנגליה ונבנה מחדש בגני פיצרוי (Fitzroy Gardens). נבקר באתר ההנצחה הגדול, המרשים והמכובד לחללי אוסטרליה במלחמותיה השונות. נבקר בגנים הבוטניים המלכותיים שהם מן היפים והמעניינים בעולם, ונקנח בשוק ויקטוריה (אחד ממאות האתרים והרחובות בטיולנו הקרויים על שם המלכה נמוכת הקומה ששלטה כמעט בכל העולם בזמנה, במשך כמעט 64 שנה!!), בו נוכל לקנות כובעים אוסטרליים אמיתיים במחירי מציאה! (יחסי).
בתום הסיור נשוב לאוניה ונמשיך בהפלגה.

יום 20 │ | יום שייט
יום של בילוי ונופש באוניה. תוכלו ליהנות מכל הפעילויות והמתקנים שיש באוניה. במהלך היום נתכנס לשמוע הרצאה שתינתן על ידי המדריך.

יום 21│  | סידני – ירידה מהאוניה וסיורים.
הבוקר נפרד מאונייה ונסייר בסידני, העיר הוותיקה והגדולה באוסטרליה הממוקמת על שפת המפרץ הטבעי הגדול בעולם. עם אוכלוסייה של 5 מיליון איש, הפכה העיר לבירה הפיננסית של אוסטרליה ובה נמצאת גם הקהילה היהודית הגדולה המונה כ- 45,000 איש.
בטיולנו בעיר ניסע לאורך החוף המפורץ ונהנה מנוף עוצר נשימה של המצוקים הנושקים לים וברקע אתרי סידני המפורסמים כמו בית האופרה, גשר המפרץ והמגדלים. נסייר ב”בונדיי ביץ”, חוף הגולשים המפורסם ביותר בעולם ושל סידני, נמשיך בנסיעה על גשר המפרץ המפורסם של סידני, עד לשכונה הפרברית “מנלי”, ולאחר מכן נשוט במעבורת חזרה לעיר. נסיים את הסיור באקווריום של סידני.
ארוחות: בוקר, ערב
בילוי ערב: נצא למפרץ סידני וארוחת ערב.
לינה: סידני

יום 22│  | סידני– ההרים הכחולים – הפארק הזואולוגי פד'רדייל – סלע שלוש האחיות
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לסיור ב”הרים הכחולים” המצויים כ-120 ק”מ מערבית לסידני. זהו רכס מיוחד של הרי שולחן עשויים אבן חול המגיעים עד כ-1,300 מטרים מעל גובה פני הים. באזור נמצא מגוון מרהיב של מיני בעלי חיים וצמחים. ההרים הכחולים הוכרזו כאתר מורשת עולמית ע”י אונסקו ונקראים כך בשל עצי האקליפטוס המאכלסים אותו. לעיתים האדים העולים מעצי האקליפטוס מכילים שמן הגורם לאוויר לקבל גוון כחלחל, וכך נראים ההרים מרחוק ככחולים. נרד בנסיעה תלולה ברכבת לתוך יער שמזכיר יער גשם, בו נלך רגלית. נגיע לאתר הרכבל Scenic World וגם ניסע לנקודת התצפית הטובה ביותר על ההרים הכחולים הקרויה Echo Point אשר ממנה נראה נוף של סדרת הרים מיוערים כולל סלע “שלוש האחיות” המפורסם. בתום הביקור בשמורת ההרים הכחולים ניסע לפארק החיות המפורסם: פד'רדייל Featherdale בו נצפה במגוון בעלי חיים אנדמיים ליבשת האוסטרלית. בתום יום מהנה זה נסע אל מלוננו.
ארוחות: בוקר,ערב
לינה: סידני

יום 23 │  | סידני– גני הציידים – סידני- דובאי
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בגני הציידים צפונית לעיר סידני . זהו מתחם גנים גדול המשתרע על פני 60 דונם וכולל נופים מדהימים, גני נושא ואטרקציות שונות למבקרים בכל הגילאים. הגנים מחולקים למספר אזורים נושאים, כל אחד עם הסגנון והמאפיינים הייחודיים לו. הנושאים הפופולריים כוללים את גן הוורדים, הגן השקוע, המערה האיטלקית, הגן המזרחי, גן מספרי הסיפורים .
בתום הסיור ניסע אל שדה התעופה בסידני לקראת חזרתנו לארץ .
ארוחות: בוקר
טיסה בשעה 21:10 לישראל דרך דובאי

יום 24 │  | דובאי- תל אביב
בשעות הבוקר ננחת בתל אביב

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי 

 
 יציאה חזרה  מחיר לאדם בחדר פנימי  אין חדר חלון  תוספת לאדם בחדר מרפסת הערות  מדריך
             
             

* אין כפל מבצעים והנחות 
* המחיר הינו לפי הרשום באתר ביום ההזמנה (ולא לפי פרסומים קודמים)

  • דרושה ויזה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות, טלפון 03-525-0332
  • דרושה ויזה לניו זילנד – הוראה חדשה, פרטים בטלפון הנ”ל.
  • בדבר חיסונים – יש לברר במרפאת המטיילים בלשכת הבריאות האזורית

המחיר כולל:

טיסות הלוך:

טיסה תאריך מוצא יעד המראה נחיתה
EK936 24.02.24 תל אביב דובאי 23:55 05:00
EK412 25.02.24 דובאי קרייסטצ'רץ' 10:15 14:00

טיסות חזור:

EK417 17.03.24 סידני דובאי 21:10 04:30
EK933 18.03.24 דובאי תל אביב 08:15 09:50
  • טיסות בינלאומיות בחברת אמירייטס במסלול תל אביב-דובאי-קריסטצ'רץ'   // סידני-דובאי-תל אביב
  • מסי נמל, מס בטחון והיטל דלק  (נכון לתאריך 02.01.22 וכפוף לשינויים)
  • טיסה פנימית מקרייסטצ'רץ' לאוקלנד
  • העברות לפי התוכנית
  • שייט 13 לילות על סיפון האונייה על בסיס פנסיון מלא (למעט ארוחת צהרים בסיורי החוף)
  • סיורי חוף עם אוטובוס צמוד וכניסות לאתרים לפי המפורט בתכנית
  • טיול יבשתי באוסטרליה כולל כל הכניסות לאתרים ולשמורות שבתכנית
  • בתי מלון בדרגת תיירות טובה על בסיס ארוחת בוקר בטיול היבשתי
  • מדריך ישראלי מומחה לאוסטרליה וניו זילנד
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש
  • טיפים לנותני שירותים ביבשה (לא כולל טיפים באוניה)
  • מפגש קבוצה בזום לתדרוך לפני היציאה

המחיר אינו כולל:

  • אשרת כניסה לאוסטרליה וניו זילנד (חובה !) – פרטים ב-ש.מ. אשרות, טלפון 03-525-0332
  • טיפים באונייה (כ- 16 $ ללילה לאדם – חובה לפי כל חברות השייט)
  • ביטוח בריאות ומטען (חובה ומומלץ מייד עם ההרשמה) – במקרה חירום שבו יש צורך באשפוז או בהפסקת הטיול,
    המטייל יפעיל את הביטוח הרפואי שלו.
     
  • תשר למדריך הישראלי
  • כל מה שאינו כלול בסעיף המחיר כולל

הערות:

  • ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות ובסדר הביקורים
  • ייתכנו שינויים בסדר פעילויות הערב
  • חיסונים: יש לפנות למרפאות המטיילים בלשכת הבריאות המחוזית.

הערות
• דרושה אשרת כניסה לאוסטרליה ולניו זילנד – פרטים למעלה
• חיסונים – יש לפנות למרפאות המטיילים בלשכת הבריאות המחוזית
• יש רופא ואחות על האנייה (בתשלום – בכיסוי חברת הביטוח האישית).
• המחירים משתנים בחברת השייט עפ”י היצע וביקוש. המחיר הסופי יקבע ביום ההזמנה.
• ייתכנו שינויים בסדר ימי הפעילויות ובסדר הביקורים על פי לוח הזמנים וימי הטיסות ושל האתרים לאורך מסלול הטיול 
• תוכנית הטיול הביקורים כפופה ותלויה בתנאי מזג האוויר
• לעיתים אף ייתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ.
• כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחב’ התעופה ו/או חב’ השייט, אינו מהווה עילה לתביעה ו/או פיצוי כנגד תרבותו – רימון טיולים והאחריות היא על חברות התעופה והשייט בלבד.
• שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט ובהתאם לקטגוריה שהוזמנה.
• אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להימנע מדמי ביטול עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי. פנו אלינו לקבלת הפניה לסוכן ביטוח.
• יציאת הטיול מותנית במינימום משתתפים.

תנאי תשלום: 

  • מרכיב מחיר השייט משתנה בחברת השייט לפי היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
  • דמי קדימה על סך 300 $  לנוסע עם ההרשמה.
  • עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו
  • ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית ולסיימם 3 חודשים לפני הקרוז.
  • התשלום לפי שער המחאות והעברות.

נא לקרוא: תנאים כלליים וגילוי נאות

אתרים מרכזיים ואטרקציות הכלולים בתוכנית של תרבותו:
* סיור בעיר קרייסטצ'רץ' כולל ביקור במרכז האנטרקטי הבין לאומי.
* תצפית במעבר ההרים "ארתור פאס"
* ביקור בפארק פפרואה ויערות דקלי הניקאו.
* ביקור בשמורת פונקאייקי – שמורת סלעי הפנקייק.
* גריימאות' – בירת החוף המערבי.
* ביקור בעיירה הוקיטיקה – בירת אבן הירקן.
* ביקור בעיירת הזהב רוס.
* פרנץ ג'וזף – העיירה שלרגלי הקרחון המפורסם.
* סיור בעיר אוקלנד כולל תצפיות מהר עדן וממגדל סקאי וכן ביקור במוזיאון זיכרון המלחמה
* רוטורואה – ביקור באתר הגייזרים והמעיינות החמים ובריכות הבוץ "טה פויה".
* רוטורואה – עמק וואיימנגו הגעשי .
* סיור בוולינגטון – בירת ניו זילנד כולל תצפית בהר ויקטוריה, הגנים הבוטניים ומוזיאון טה פפה TE PAPA
* סיור לחצי האי אוטגו ביקור במרכז המבקרים של האלבטרוסים המלכותיים.
* סיור לחצי האי אוטגו ביקור במרכז המבקרים של הפינגווינים צהובי העין.
* שייט בארץ הפיורדים המרהיבים של ניו זילנד: מילפורד, דאוטפול ודאסקי
* הובארט (טסמניה) – סיור עיר, שוק סלמנקה, תצפית מהר וולינגטון.
* טיסה למלבורן – בירת מדינת ויקטוריה וסיור בעיר כולל תצפית ממגדל יוריקה.
* סיור מקיף בסידני: גשר המפרץ, הגנים הבוטניים, האקווריום, שכונת מאנלי כולל נסיעה במעבורת.
* מופע קברט עם ארוחת ערב על מפרץ סידני.
* סיורים להרים הכחולים (אזור סידני) המהווים רכס מרהיב של הרי שולחן.
* תצפית נופית אל סלע “שלוש האחיות”.
* ביקור בשמורת פד'רדייל בה נכיר את עולם החי הייחודי של היבשת האוסטרלית.
* ירידה ברכבל לתוך יער גשם מרהיב.

האוניה Royal Princess
שופצה: 2018
משקל: 142,229 טון
סיפונים: 19
אורך: 330 מטר
נוסעים: 3,560
צוות: 1,346

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי

 יציאה חזרה  מחיר לאדם בחדר פנימי  תוספת לאדם בחדר מרפסת  מדריך הערות  
 05.11.19 25.11.19  7,175 $  795 $  טומי שרון הנחה 200 $ עד 4/7  
            דרושה ויזה לאוסטרליה!  
  • תוספת ליחיד בחדר פנימי 2,700 $
  • תוספת ליחיד בחדר מרפסת 2,700 $ + 1,395 $
  • אין כפל מבצעים והנחות

אין כפל מבצעים והנחות.
דרושה ויזה לאוסטרליה – פרטים ב-ש.מ. אשרות, טלפון 03-525-0332
בדבר חיסונים – יש לברר במרפאת המטיילים בלשכת הבריאות האזורית

 
2024-04-11T10:01:37+00:00