yes

שייט נהרות באירופה למתחילים

שייט נהרות באירופה למתחילים

דרך נפלאה להכיר ולחוות את אירופה היא באמצעות שייט נהרות קסום, שייקח אתכם ליעדים הקסומים ביבשת מכיוון הנהר.
הזדמנות לחזות בכפרים אותנטיים ועיירות ציוריות ומונומנטים פלאיים תוך כדי פינוק באוניה מדוגמת.

איך בוחרים שייט נהרות באירופה ולאן שטים? הכרות עם חוויית השייט האהובה.

לאיזה נהר תיכנסו הפעם?

שייט נהרות באירופה מוצע במגוון יעדים החולקים את אותו הנהר, כך שתוכלו לעבור בין מספר מקומות בשייט אחד. נהר הסיין למשל, מהווה את המקום האולטימטיבי ליהנות מהקלאסיקה הצרפתית כולל הרפתקה יוצאת דופן בעיר האורות וחופי הנחיתה בסביבת נורמנדי. נהר הריין המשותף לשוויץ, צרפת וגרמניה ייקח אכם למשולש האגדי של המדינות בהן עובר הנהר. מדיסלדורף המשלבת בין עבר להווה ובין צביון עתיק למודרני ועד שטרסבורג בירת האיחוד האירופי הנושקת לדרך היין והיא הלב הפועם של אלזס. נהדר הדנובה אף הוא מככב בשייט נהרות עם כוכבות כמו העיר האצילית ווינה, בודפשט היפה וברטיסלבה המפתיעה ובירת התרבות האוסטרית – לינץ'.
אם חשקתם בפורטוגל מזווית אחרת, נהר הדואורו הוא המקום בשבילכם עם דרך היין השופעת יקבי בוטיק, ארמון מתיאס וכמובן פורטו התוססת, הבית של יין הפורט.

מה סגנון השייט בשבילכם?

מעבר לנופים הנשקפים מכל עבר, חשוב לבחון את המסלול ולבחור את הקונספט המועדף. שייט נהרות באירופה לחובבי החיים הטובים יכול להיות שייט נהרות בדורדון שבדרום מערב צרפת. זהו השייט האולטימטיבי לחובבי היינות, הטירות, ערים שוקקות עם הזדמנויות רבות לשופינג.
מי שמחפש היסטוריה ואדריכלות, בוודאי יתענג על כל רגע בשייט נהרות לאורך הדנובה שייקח אותו למפגש עם מבני הפאר של הערים לאורך הנהר ומסע אל העבר כולל הצצה לחייהן של הקהילות היהודיות באזור.

כמה זמן תרצו לשוט ומתי?

החליטו על משך השייט לפי הטיימינג, העונה והתקציב. לרוב שייט נהרות נמשך כ-10 ימים על מנת שתספיקו לראות ולחוות כמה שיותר מכל יעד, אך יש גם הפלגות קצרות יותר של שישה ימים, בעיקר בנהר הסיין ובנהר הריין. אפשר כמובן לשוט גם בעונת החורף, כשהטיימינג האידיאלי לכך הוא בתקופת טרום חג מולד כך שתוכלו לספוג את אווירת החג הזוהרת ולבקר בשווקים המוארים. אם אתם בענייני טיולי טבע, תקופת הסתיו והאביב באירופה מצוינות לטיולים רגליים במזג אוויר מתון ונוח יחסית.

מהי האונייה בשבילכם?

לפני הזמנת שייט נהרות באירופה בררו באיזו אונייה מדובר. יש אוניות חדישות יותר מאחרות וכמובן גדולות יותר.
מומלץ להתייחס במיוחד לאבזור החדר , מה גודלו ומה כולל מבחינת מיזוג אוויר, טלוויזיה וכדומה. בררו אם יש בספינה מעלית, חדר כושר, חדר אוכל, מרפסת וסיפון שמש כדי שתוכלו ליהנות מהתפאורה המהפנטת המתחלפת תוך כדי השייט. מומלץ להזמין שייט נהרות מאורגן שכולל הן את האונייה עצמה והן את הסיורים המאורגנים על מנת ליהנות מחוויית טיול כוללת.

2019-07-25T09:05:26+00:00