yes

קרוז סובב יפן בתקופת השלכת הקסומה כולל הירושימה 2024

טיול מאורגן ליפן - קרוז סובב יפן ודרום קוריאה

קוד טיול: TCJA  
משך הטיול/קרוז: 20 ימים
(11 לילות קרוז)
יציאה: 31 באוקטובר 2024
חזרה:  19 בנובמבר 2024
מדינות: יפן, דרום קוריאה
אוניה:  Norwegian Spirit
מסלול: טוקיו, ניקו, קמקורה,  יוקוהמה, הקונה, יאוטסו, קיוטו, אוסקה, הירושימה,  האי מיאג'ימה, איי אוקינאווה, קגושימה, נגאסאקי, האי ג'ג'ו וסיאול  והכפר המשומר נמסאנגול (דרום קוריאה)
סגנון: קרוז מאורגן הכולל טיסות, העברות, מלון, 10 ימי קרוז

  • מסלול ייחודי שכולו קרוז מפנק של 14 ימים לחקור את יפן לעומק באופן נינוח המשלב סיורים עם נופש באוניה, ללא נסיעות ארוכות ומעברים בין בתי מלון
  • אופי הטיול בנוי כך שהמטייל לראשונה ביפן, לא יחסר מתרבותה המסורתית, מההיסטוריה המרתקת שלה ומחייה בעידן המודרני, אך יעשה זאת בשילוב של טיול יבשתי נינוח ויסודי משולב בקרוז.

  • מלון במרכז העיר טוקיו וממנה הישר לאוניה להתחלת ההפלגה

מטיילים יקרים, בידקו את סיורי החוף שלנו מול תכניות של חברות מתחרות. יתכן ובסיורי החוף שלהם יש פחות כניסות וביקורים בתשלום ופחות שעות טיול בליווי אוטובוסים, בפערים שמגיעים בסה"כ לסכומים גבוהים. לכן, מה שנראה בהתחלה זול, עלול להפחית מעוצמת החוויה ולהתברר בסופו של דבר כמחיר מאד יקר וללא כל היתרונות של תרבותו – זיכרו זאת !

יפן היא מדינה יפהפיה במשך כל אחת מארבע עונות השנה שלה, אולם תקופת האביב ופריחת הדובדבן, נתקבעה בתודעת המטייל הישראלי כתקופה היפה ביותר לביקור במדינה. הדעה הזו עושה עוול עצום לתקופה יפה לא פחות – הסתיו. אז, כאשר העצים בשלכת ומרחבי היערות נצבעים "בקונצרט" רב עוצמה של עלווה בצבעים "חמים", יפה העונה  -לדעת לא מעט יודעי דבר – אולי אף יותר מאשר פריחת הדובדבן.

לא כולם יודעים אבל מעל 70% משטחה של יפן מכוסה ביער ובהשוואה למדינות אחרות, מספר גדול יחסית מעצי היער הללו (600 זנים), הם נשירים (פי ארבעה מבאירופה). הוסיפו לזה את העובדה שבסתיו ההפרשים בין טמפרטות היום והלילה הולכים וגדלים, ותקבלו את הגורמים העיקריים לתופעה שבה העלים, על העצים או לרגליהם, משנים את צבעיהם מירוק לקשת צבעונית מרהיבה של חום-אדום-כתום-צהוב וכל מה שביניהם.

מרבדי הצבע הללו אינם מוגבלים רק לעמקים ולהרים, גם הגנים וגגות המקדשים הרבים בערים מתכסים במעטה צפוף של עלים צבעוניים, המשווה להם מראה של מעין יצירות פיסול יפהפיות שיצרו הטבע והאדם בדו קיום של שלום.

תופעה ייחודית נוספת של עונת השלכת היפנית היא הופעתה באזורים שונים בזמנים שונים. היא מתחילה בצפון (באי הוקיידו) באמצע ספטמבר ומסתיימת בדרום (באי שיקוקו) בדצמבר.
הטיול שלנו המשולב בקרוז תוכנן במיוחד לשהות כמה שיותר זמן באזורים בהם השלכת בשיאה. עם זאת, ראוי להוסיף כי זמני מעבר השלכת מאזור לאזור משתנים מעט משנה לשנה ותלויים בשינויים אקלימיים החלים באזור.

עם כל הכבוד לשלכת, יש עוד סיבות להציב את יפן במקום גבוה ברשימת היעדים שלכם, והראשונה שבהן – התרבות הכל כך מיוחדת שלה.

אחד ההסברים המעניינים על ההתפתחות התרבותית של יפן והיפנים בהשוואה לחלקים אחרים בעולם, היה של פרופ' אמריקאי ממוצא יפני שביקר בארץ לפני שנים אחדות. "אוכלוסיית יפן" הוא אמר, "מונה כמעט 45% מאוכלוסיית ארה"ב, ועם זאת, שטחה אינו עולה על גודלה של מדינת מונטנה! יתרה מכך, 70% מהשטח הלא גדול הזה, הם הרריים וגעשיים ואינם ראויים למגורים. כעת דמיינו את 45% מאוכלוסיית ארה"ב, מצטופפת על שטח קטן בהרבה מגודלה של מדינת פנסילבניה!

"סיר הלחץ" הזה, הוא המפתח לפיצוח הקוד היפני. כדי לנטרל את תוצאות הדחיסות הזו, היפנים פיתחו את היכולת לחיות בהרמוניה ושלום אחד עם משנהו. הם טפחו מסורות ודתות המשמשות אותם כדי להפיג את הלחץ והחרדה שיוצרים החיים בצפיפות. הרגלי הניקיון וההגיינה, המחויבים בקהילה צפופה, הוטבעו באורח החיים היפני עמוקות ואף שולבו בשינטו ובבודהיזם היפני כציוויים דתיים.

אפילו פשע ועבריינות שהופכים לסיוט בחברות סגורות, מוגרו בשיטתיות וביפן יש את אחד משיעורי הפשע הנמוכים בעולם אפילו ששמעתם על "יאקוזה".

לדחיסות השפעות מרחיקות לכת על תחומים רבים נוספים. אם אתם כמונו, סקרניים לפצח את קוד התרבות הייחודית הזו, ולא רק להתרשם מהנופים הנפלאים שלה, אין ספק שהטיול שלנו המשלב יבשה וים, הוא דרך טובה לעשות זאת.

יום 1| 31.10.24 | תל-אביב – יעד ביניים – נריטה (טוקיו)
פגישה בנתב"ג וטיסה לטוקיו דרך יעד ביניים (החלפת מטוס). את הלילה נבלה במטוס.

יום 2 | 1.11 | טוקיו
נגיע בשעות הצהריים לטוקיו. טוקיו היא ללא ספק אחת הערים היפות והמרתקות במזרח הרחוק. חרף היותה כרך תוסס ומודרני עם גורדי שחקים ומרכזי קניות ועסקים, מצליחה הבירה היפנית לשלב בין מודרניזציה מיחד למסורת מאידך. לצד הבניינים העצומים עטורי הפלדה והזכוכית המזכירים במידה רבה את האחות מהמערב, היא מנהטן, אפשר לראות גם בתי עץ, חנויות לממכר מזכרות מיוחדות, ומסעדות קטנות וצנועות המגישות אוכל יפני מסורתי. התוצאה: עיר גדולה ומודרנית בניחוח יפני אוריינטלי.
עם הנחיתה נצא לסיור פנורמי בעיר, נתרשם מעוצמתה של הבירה היפנית. נראה את רובע אודייבה החדש, את גשר הקשת, את בנין הפורום ,  נחלוף בליבה של טוקיו ברובע גינזה (GINZA) ונראה את בניין "דייאט", הוא בניין הפרלמנט היפני. בתום הסיור העברה לבית המלון.
ארוחות: ב.ע.
לינה: טוקיו

יום 3 | 2.11| טוקיו
יום סיור מודרך הכולל את מקדש מייג'י (MEIJI SHINE) השינטואיסטי מהמקדשים החשובים ביפן ואת הפארק שמסביבו. נסייר באזור האראג'וקו ( HARAJUKO) המפורסם בססגוניות בני הנוער המבלים בו  וברח' אומוטוסאנדו שהינו מרכז העיצוב והאופנה. נבקר במקדש אסאקוסה קאנון (ASAKUSA KANON) ובשוק שלידו, נתרשם מרובע האלקטרוניקה אקיהברה עם החידושים האחרונים שלו. בהמשך נעלה למגדל סקאי טרי לתצפית מרהיבה על העיר כולה.
בערב נצא לרובע שינג'וקו רובע הבילויים ומרכז גסטרונומי.
ארוחות: ב.ע.
לינה: טוקיו
בילוי ערב: רובע שינג'וקו

יום 4 | טוקיו – ניקו 3.11.24
הבוקר מוקדש להיכרות עם הטבע היפני. ניסע לניקו (Nikko), אזור הררי (660 מ') ומיוער הממוקם כ- 150 ק"מ מצפון לטוקיו ובו שוכן המוזילאום של השוגון הנערץ טוקוגאווה, מייסד השושלת שהצליחה לאחד את יפן במשך יותר מ- 250 שנה. לכבודו, בנה נכדו קומפלקס מקדשים מפואר (Toshogu) הנחשב ליפה בכל יפן. היפנים מאמינים כי כל אדם חייב לראות לפחות פעם אחת בחייו את יופייה של ניקו על שמורת הטבע שלה הכוללת בתוכה הרים וולקנים, אגמים, מפלים ואתרים היסטוריים.
מכירים את שלוש דמויות הקופים המפורסמים? אלו שאינם שומעים, רואים או מדברים? הם מכאן.
משם נצא לאגם צ'וזנג'י (Chuzenji) שנוצר ע"י סכר טבעי העשוי לבה. צורתו של האגם היא אובלית והוא ידוע בשל עומקו היוצא-דופן. בתקופת הקיץ המקום פופולרי ביותר כאתר נופש לדייג ושייט יאכטות וסירות. נמשיך למפלי קגון (Kegon), אחד המפלים הגבוהים ביותר ביפן (96 מ') אשר מדרונותיו עשויים קווארץ ולבּה, תוצאת התפרצות הר הגעש ננטאי.  חזרה למלון בטוקיו
ארוחות: ב.ע.
לינה: טוקיו

יום 5 | 4.11 | קמקורה – יוקוהמה – עליה לאונייה
עם בוקר נפרד מטוקיו וניסע לקמקורה, מרכז השלטון הצבאי של השוגון הראשון. בעיר כ-80 מקדשים מפוארים אך אנו נבקר בשרידי המקדש שנסחף בצונמי ומה שנותר מהמקדש הוא פסל בודהה ענק מהמאה ה13 מיציקת ברונזה, פלא טכנולוגי לאותה עת. נמשיך אל יוקוהמה לסיור בעיר המודרנית עם רובע סיני הגדול ביותר ביפן. שם נעלה לאנייה המפוארת NORWEGIAN SPIRIT לשייט בן 10 לילות.

יום 6 | 5.11 | שימיזו – הקונה
עם בוקר לאחר ההגעה לנמל נצא אל הפארק הלאומי הקונה. הפארק בו נבקר מושך אליו מיליוני תיירים בשנה הודות למעיינות החמים שלו, בזכות אגם אשי המצוי בלוע הר געש ענק ובזכות המוזיאון לפיסול מודרני המרשים ובו אוסף נדיר של פיסול מודרני ובינלאומי. במתחם המוזיאון הפתוח משולבות גלריות, בתי קפה ופביליון פיקאסו המציג כ- 300 מיצירותיו של הצייר.
בתום הביקור נחזור לאוניה

יום 7 | 6.11 | נגויה – יאוטסו
עם העגינה נצא לעבר הרי האלפים היפנים, בדרכנו אל העיירה יאוטסו לחלוק כבוד ליפני היחידי שהוענק לו התואר חסיד אומות עולם – סמפו סגויארה. דיפלומט יפני שסיכן את חייו בכדי להציל בשואה למעלה מ500 יהודים מפולין וליטא. נבקר במוזיאון ההומנניות על שמו. בתום הביקור נחזור לנגויה עיר תעשיתית חשובה ביפן ןנבקר במוזיאון של חברת טויוטה שהוקמה כחברה ליצור מכונות אריגה והפכה בתום מלחמת העולם לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. בתום הביקור נחזור לאוניה.

יום 8 |7.11 | קובה – קיוטו
לאחר ההגעה לנמל בקובה נצא בנסיעה לקיוטו שהייתה בירת יפן למעלה מ- 1000 שנים. לאף עיר עתיקה בעולם, לא קל להגן על נכסי המורשת והמסורות הישנות שלה מול המודרנה. בקיוטו זה מצליח. פרנסי העיר, בשיתוף מלא של התושבים, השכילו ליצור קבלה חיובית כלפי העידן החדש ובו-זמנית לשמר ואפילו לפתח את התרבות המסורתית.
סיור החוף שלנו
את סיורינו נפתח בגן הזן המפורסם במקדש ריואנג'י (Ryonanji) שבו היו הסמוראים עושים תרגילי מדיטציה טרם צאתם לקרב. במקום נמצא גם אחד מגני הסלעים המפורסמים בעולם. 15 סלעים המסודרים באופן כזה שלא ניתן לראות את כולם מאותה נקודה. נסיעה קצרה והרינו במקדש המוזהב (Kinkaku-ji) שנבנה במאה ה- 14 ושתי קומותיו העליונות מתוך 3 מכוסות בזהב טהור. בחזיתו נמצא אגם צלול, וההשתקפות של צבע הזהב במים התכולים היא מראה מרהיב.
נמשיך לביקור בטירת ניג'ו (Nijo) עוצרת הנשימה, שנבנתה על ידי מייסד שושלת השוגונים טוגאוורה ושימשה גם כארמון המגורים שלו. הטירה מפורסמת בין היתר ברצפת העץ שנבנתה במיוחד כך שכל פסיעה תרעיש בקול חריקה צייצני כדי לגלות פולשים בלתי רצויים. בטירה השתמרו ציורי קיר מרהיבים, פיתוחי עץ אמנותיים, ציורים על פרגודים והיא מוקפת גן נאה שבמרכזו מפל.
נעלה אל מקדש קיומיזו (Kiyumizu) אחד המקדשים המפורסמים ביותר של יפן אשר התווסף לרשימת אתרי המורשת של אונסקו. המקום ידוע בעיקר בשל בימת העץ שלו הבולטת מהאולם המרכזי שלה, ונמצאת 13 מטר מעל הגבעה שמתחתיה. הבימה מעניקה למבקרים נוף מרהיב של יער עצי דובדבן ואדר המתפרצים בים של צבע . נסיים בגיון (Gion) הלא הוא פרבר של קיוטו המפורסם בגיישות שלו. geiko ניב קיוטו לגיישה) ומאיקו (גיישות חניכות) שתפקידן לבדר את האורחים. רובע גיון משופע בחנויות, מסעדות ובתי תה ומושך אליו תיירים גם בגלל הריכוז הגבוה של בתי הסוחרים המיוחדים שבו. לבתים הבנויים מעץ המצ'ה, חזית צרה מאד, ברוחב של כ- 3 עד 4 מ', וזאת כדי לחסוך במס העירוני שנקבע בימים עברו עפ"י רוחב חזית הבית הפונה לרחוב.
ארוחת ערב בקיוטו
נסיעה חזרה לנמל בקובה

יום 9 |8.11 | קובה – אוסקה
בשעות הבוקר יציאה אל העיר הגדולה אוסקה היא השלישית בגודלה ביפן, והיא מתגאה בכך שיש לה את הכלכלה השנייה בגודלה אחרי טוקיו. מספר רב של תאגידים גלובליים כגון פנסוניק, שארפ, דאייקין וניסיי. כעיר מסחרית יש בה מספר רב של בתי מלון, בנייני משרדים ומרכזי קניות תת קרקעיים עצומים.
סיור החוף שלנו
כדי לחוש את דופק העיר התוססת הזו, נבקר ברובע אומדה.(UMEDA) נעלה למגדל אומדה ונתרשם מהנוף האורבני המרהיב שמלבד היותו רובע עסקים שוקק, הוא גם מציע שפע של קניות, אוכל ואזור בילויים. לא נחמיץ כמובן ביקור בגני הטירה המדהימה שבנה הסמוראי הידיושי. נצפה אל הטירה ששוחזרה שאליה מובילים "גשר גן העדן", חומות וגושי סלע ענקיים שהיו חלק מהמבצר.   נחזור לקובה עיר מסחר שהייתה שנים רבות מוקד להתיישבות יהודית מסוף המאה 19 נערוך סיור פנורמי ונשוב לאונייה.

יום 10 |9.11 | הירושימה – האי מיאג'ימה – הירושימה
בקיץ 1939 נוחת מכתב של פרופ’ אלברט איינשטיין על שולחנו של נשיא ארה”ב, פרנקלין רוזוולט. כאשר איינשטיין שולח מכתב, הנשיא קורא. במכתב מביע המדען את חששותיו מהתקדמות פיתוח מדע הגרעין בקרב עמיתיו המדענים הנאצים בגרמניה. שש שנים לאחר מכן, נוחת “האיש השמן” (הכינוי לפצצת האטום) בנגאסאקי וקוטל כ- 75 אלף איש, בתוך דקות.
סיור החוף שלנו
עם העגינה בשעות הצהריים נצא להירושימה. את ביקורינו נתחיל בשייט אל האי מיאג'ימה, אחד האתרים האהובים ביפן. באי זה קיימת הרמוניה בין מקדשים נפלאים ומיוחדים, בתים עתיקים, שמורות טבע, תופעות של גאות ושפל ואווירה מיוחדת ומיסטית. נתייר באי ונגיע לסיור במקדש היפהפה איצוקושימה (Itsukushima) המקדש הצף שהוכרז כאתר מורשת עולמית ברשימת אונסקו.
עם סיום הסיור נחזור בשייט אל המעגן המקומי וממנו חזרה להירושימה לסיור במוזיאון השלום ובמתחם פארק השלום, בו התרחש מרכז הפיצוץ האטומי שהביא לסיום מלחמת העולם ה- 2. בתום הסיור חזרה לאוניה.

יום 11 |10.11 | יום שייט
יום שכולו שייט. קחו את הזמן ליהנות מכל מה שיש לאנייה להציע: פעילויות תרבות, ספא וספורט מופעי בידור, מגוון מסעדות, שופינג וקזינו. במשך היום יתקיים מפגש לקבוצה והרצאה ע"י המדריך.

יום 12 |11.11 | איי אוקינאווה
אוקינאווה הוא האי הגדול ביותר מבין האיים בקבוצת האיים אוקינאווה זה המקום בו התחוללה מרבית הלוחמה היבשתית במהלך מלחמת העולם השנייה, במלחמה נהרגו כרבע מתושבי האי אוכלוסיית האי מונה כיום 1.5 מיליון נפש, לרבות אזרחים יפנים, אנשי צבא אמריקנים ומשפחותיהם. חלקו הצפוני של האי לא מיושב ברובו ובמרכז האי ודרומו נמצאים רוב המרכזים העירוניים, כולל עיר הבירה נהה.
סיור החוף שלנו
סיורינו באי יתמקד בעיר המרכזית נהה. את ביקורינו נחל בטירת שורי שבה היה המרכז השילטוני של שושלת ריוקו עד השתלטות יפן על האיים. באתר הנחשב כאחד מאתרי מורשת עולם בנהה יש גנים נפלאים ולא נחמיץ את הביקור באחד מהם. נטייל ברחוב הראשי והסואן קוקוסאי ובשווקים סביבו אחד המנהגים המקובלים בחנויות המזון הם הטעימות, פשוט טעים להלך ברחובות.

יום 13 |12.11 | קגושימה
עגינה בשעות הבוקר בעיר היפה קגושימה המצויה בפתח מפרץ קאגושימה למרגלות הר הגעש הפעיל סקורג'ימה ובשל כך זכתה גם לכינוי "נאפולי של המזרח".
סיור החוף שלנו
נצא לביקור באזור מגורי הסמוראים אשר נשמר כפי שהיה במאה ה17 נמשיך לסנגאנן פארק יפייפה שבמרכזו בית מגורים מ1657 ששוחזר ב 1880. נחזור לעיר אל אזור טממונקאן שם נשוטט בין שפע החנויות, בתי קפה, ברים ומסעדות. לעת ערב נשוב לאוניה.

יום 14 |13.11| נגאסאקי
הבוקר נעגון בנמל נגאסאקי (Nagasaki) העיר עליה הוטלה הפצצה האטומית השנייה, אשר הביאה לכניעתה של יפן במלחמת העולם השנייה. מכאן התחיל המסחר בין סין ליפן בשל קרבתה לחוף הקוריאני.
סיור החוף שלנו
נבקר בגן השלום ובמוזיאון הפצצה האטומית. נמשיך ונבקר במתחם אליו הועברו בתים מערביים שנבנו במאה ה19. נוסיף ונבקר באתריה השונים של העיר ובתום הביקורים נחזור לאונייה.

יום 15 | 14.11 | האי ג'ג'ו
האי ג'ג'ו (Jeju) ממוקם 130 ק"מ דרומית לקצה הדרומי של קוריאה. ג'ג'ו הוא אי געשי ענק המבצבץ מתוך הים. האי נוצר מגעשיות הר הגעש הלסן, שגובהו 1,950 מטר והוא הר הגעש הגבוה ביותר בקוריאה הדרומית. סביבו 360 הרי געש קטנים. באי מתגוררים כחצי מיליון איש. האי ג'ג'ו נקרא בעבר קלפאר (Quelpart) ושטחו משתרע על פני 1,845 קילומטרים רבועים. ג'ג'ו נחשב לאי הגדול ביותר במדינה.
לינה באוניה.

יום 16 | 15.11| סיאול
לאחר ההגעה לנמל נצא לסיור בעיר. נעבור ליד הבית הכחול, מקום מגוריו ומשרדו של ראש ממשלת דרום קוריאה המוקף בגנים ששטחם 250 דונם. נבקר בארמון צ'נדאוק (Chandeok) שנבנה ע”י שליטי שושלת ג’וסיון הקונפוציינית ששלטה בקוריאה במאה ה-14 ונראה את טקס החלפת המשמרות (אם יתקיים). מכאן נמשיך לסיור ברחוב אינסדונג (Insadong) המשופע בחנויות, מסעדות ודוכני עתיקות. התחנה הבאה שלנו היא הכפר נמסאנגול (Namsangol) המשמר את הבתים המסורתיים של המדינה. בסיום היום נעלה לתצפית יפה על העיר ממרומי מגדל סיאול.
ארוחות: ב.ע
לינה: סיאול

יום 17 |16.11 | סיאול
הבוקר נמשיך בסיורנו בעיר התוססת אשר הצליחה לשמור בצורה מפתיעה על הניגודים שבין החברה המסורתית לחברה המודרנית. נבקר בארמון המזרחי שבו שפע מאוצרות הלאומיים. שכולל עשרות מבנים שחלקם מהמאה ה15 וחלקם שוחזרו מיבנים שבהם גרה המלכה ומבנים של הפילגשים אולם הארמון שבו נהג המלך לקיים את עסקיו הרשמיים. נבקר ברובע גאנגאם ((Gangnam-gu הרובע המפורסם בסיאול, רובע מודרני של מלונות יוקרה ומרכזי קניות ובילוי.
ארוחות: ב.ע.
לינה: סיאול

יום 18| סיאול האזור המפורז DMZ מותנה באישור הצבא 17.11.24
פרק חשוב בהיסטוריה של דרום קוריאה הוא המאבק בין הצפון לדרום, בין המעצמות לשליטה באזור. בתום המלחמה הוקם אזור מפורז בין המדינות, אל האזור הזה ניסע היום, אל קו הגבול השמור בעולם. אין יוצא ואין בא. רצועה ברוחב של 4 ק"מ מהווה את האזור המפורז מנקודות תצפית נוכל לראות את העיר הדרומית ביותר בצפון קוריאה נוכל לראות את החיילים הצפון קוריאנים ששמורים מכל משמר שאף אזרח צפון קוריאני לא ימלט מארצו. בריחה כזו עלולה לעלות להם בחייהם וכל גם לראות את מלחמת התעמולה בין המדינות. בתום הביקור נחזור למלון.
ארוחות: ב.ע
לינה: סיאול

יום 19 |18.11| סיאול – תל אביב
היום נשלים את ביקורינו בסיאול ולפי מועד הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה ארצה

יום 20 |19.11| תל אביב
נחיתה בשעות הבוקר בנתב"ג. תם ונשלם טיול מקיף ומהנה בארץ השמש העולה ובקוריאה.

מחירים ב-$ לאדם בחדר זוגי:

יציאה חזרה מחיר לאדם בחדר פנימי  תוספת לאדם לחדר חלון  תוספת לאדם לחדר מרפסת  הנחה  
31.10.24 19.11.24 7,950 $ 590 $ 1600 $ 200 $ עד  22/5  
   תוספת ליחיד בחדר:          
  • אין כפל מבצעים והנחות

המחיר כולל:
* טיסות בינלאומיות דרך יעד ביניים לטוקיו וחזרה לתל אביב
* מיסי נמל, מס בטחון והיטל דלק
* 3 לילות בבית מלון בטוקיו בדרגת תיירות טובה 
* 3 לילות בבית מלון בסיאול בדרגת תיירות טובה
* שייט – 11 לילות באונייה Norwegian Spirit
* כלכלה במהלך השייט: פנסיון מלא (למעט ארוחת צהריים בסיורי החוף)
* כלכלה טוקיו: חצי פנסיון, 2 ארוחות ערב עפ"י הפירוט בתוכנית, במסעדה או בבית המלון
* סיורי חוף בכל נמלי העגינה באמצעות אוטובוס צמוד.
• טיולים יבשתיים הכוללים אוטובוס צמוד וכניסות לאתרים בהתאם לתוכנית.
• כניסות לכל האתרים ופעילויות לפי התוכנית.
* טיפים לנותני שירותים בחו"ל (לא כולל טיפים באונייה)
* אוטובוס תיירות ממוזג לכל העברות וסיורים.
* מדריך ישראלי לאורך כל הטיול הנמנה על צוות “תרבותו” ומומחה ליפן.
* מורה דרך מקומי דובר אנגלית צמוד לקבוצה {למעט במהלך הקרוז).
* מפגש קבוצה לפני היציאה לטיול.

המחיר אינו כולל:
• ביטוח בריאות ומטען
• טיפים באונייה (כ-16 דולר ללילה לאדם – חובה עפ"י כלי חברות השייט)
• שינויים במחירי מיסי נמל, היטל ביטחון ותוספת דלק – המחיר יעודכן בהתאם.
• תשר למדריך (מקובל 6 דולר לאדם ליום)

הערות:
* מרכיב מחיר השייט משתנה בחברת השייט עפ"י היצע וביקוש. המחיר הסופי ייקבע ביום ההזמנה.
* שיבוץ החדר, מיקום, קומה ושדרוג, ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השייט בהתאם לקטגוריה.
* חדרי מלון במרכזי הערים ביפן בדר"כ קטנים מהסטנדרטים במערב.
* חדרי יחיד (SINGLE ROOM), בדר"כ קטנים יותר מאלו הזוגיים
* יש רופא ואחות על האוניה
* ייתכנו שינויים בתכנית הטיול, ובסדר הביקור באתרים אף לאחר היציאה מהארץ בהתאם לאילוצים שאינם תלויים במארגנים.
* כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחב' התעופה ו/או חב' השייט, אינו מהווה עילה לתביעה ו/או פיצוי כנגד תרבותו מקבוצת רימון טיולים
  והאחריות היא על חברות התעופה והשייט בלבד.
* אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להימנע מדמי ביטול עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי.
* יציאת הטיול מותנית במינימום משתתפים.
תנאי תשלום:
• דמי הרשמה על סך 300 $ לנוסע הנכללים במחיר הטיול.
• עם הבטחת הטיול יגבה התשלום כולו.
• ניתן לשלם ב- 3 תשלומים ללא ריבית
• התשלום לפי שער המחאות והעברות.
תנאים ומידע כללי

האתרים בהם נבקר:
קיוטו – רובע גיון, מקדש פביליון הזהב, טירת ניג'ו, מקדש קיומיזו
יאטוסו – מוזיאון לכבוד סמפו סוגיארה
האקונה – ביקור במוזיאון הפתוח
טוקיו – מקדש מייג'י, רובע גינזה, מוזיאון אדו, עליה למגדל סקאי טרי
נארה –  מקדש טודייז'י, מקדש קאסוגה
אוסקה – סיור במרכז העיר, גני הטירה
גאנגזאונג דון  סיור באי, דרום קוריאה

יתרונות נוספים:

  • אופי הטיול הזה בנוי כך שמי שטרם היה ביפן, לא יחסר מצד אחד מתרבותה המסורתית, מההיסטוריה המרתקת שלה ומעיצובה המודרני,
    ומצד שני יעשה זאת בקרוז נינוח ומפנק.
  • מדריך ישראלי בכיר שהוביל טיולים רבים ליפן 
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית רהוטה, אשר העבירו הדרכות לקבוצות ישראליות. תרגום בעת הצורך- מובטח.

מחיר ב-$ לאדם בחדר זוגי*

יציאה חזרה חדר פנימי חלון בתוספת מרפסת בתוספת הערות  
11.11.19 01.12.19 7,465 $   420 $   1,265 $    

*אין כפל הנחות ומבצעים

2024-04-25T11:42:38+00:00