yes

שייט על הדנובה – מה תראו בדרך

שייט על הדנובה – מה תראו בדרך

הנהר השני באורכו באירופה חוצה כ-10 מדינות  ומהווה יעד אטרקטיבי לקרוז חלומי. שייט על הדנובה ייקח אתכם בין ערי בירה קסומות, כפרים אותנטיים, עיירות ציוריות, גשרים מרחפים, שמורות טבע פלאיות – שפע של חוויות והנאות בשילוב נופים מהפנטים.

שייט בנהר הדנובה

מסלולים האהובים בשייט על הדנובה ?

 "טעימה" מהמקומות המיוחדים הנחשפים בהפלגה לאורך המסלול בשייט על הדנובה

הקסם של בודפשט

בירת הונגריה, אחת מ-4 הבירות האירופאיות אותן חוצה הנהר, נחשבת לפנינה אלגנטית הכובשת את הלב של הבאים בשעריה.
הנהר חוצה את העיר לשניים: בודה ופשט וכל אח מהאזורים מתגאה באדריכלות מופתית, אנדרטאות, גשרים מרחפים מעל קו המים, נקודות תצפית מסנוורות. בין המבנים המרשימים בעיר, בולטים בית הפרלמנט מהמאה ה-19 המאופיין בסגנון ניאו גוטי מרהיב ומצודת הדייגים אף היא מונומנט ניאו וטי ממרומה נשקף הנוף היפהפה של העיר.
אין כמו לראות את בודפשט בשעות החשיכה, כשגשריה מוארים למרחקים במיוחד מפסגתה של גבעת גלרט. הכינו מצלמות!

שייט על הדנובה בודפשט

קרוזים מאורגנים על הדנובה

עוברים בשערי הברזל

הקניון האגדי שנחצב על ידי נהר הדנובה עבר טלטלות היסטוריות ופוליטיות רבות. הקטע המשתרע על פני 140 ק"מ עובר בנקודות מיוחדות ושימש בעבר מעבר למבריחים.
לאורך הקניון בוודאי תבחינו בגשר רומי עתיק, מצודות עותומניות, סכר הידרו אלקטרי עצום בשילוב תצורות סלע ייחודיות.
האזור נחשב לבין היפים בגבול בין הקרפטים עם הרי הבלקן ובין רומניה לסרביה.

שייט על דנובה

ברחבי העיר הלבנה

בירת סרביה – בלגרד – אף היא מהווה תחנת עצירה בשייט לאורך הדנובה. בלגרד ממזגת בין עבר להווה, כוללת נוף ציורי ומוזיאונים מרתקים מהמוזיאון היהודי ועד מוזיאון התעופה. בבלגרד גם אי מלאכותי ומצודה מרשימה ופארקים פסטורליים וארמונות שמעוררים את האגדה לחיים. חיי לילה סוערים, מסעדות טובות, בית עירייה מפואר ושדרות תוססות כמו טרזייה השופעת מבנים ניאו קלאסיים ומסעדות משובחות.

במרכז הרוחני של מזרח אירופה

סלובקיה היא מדינה נוספת הנהנית מיופיו של נהר הדנובה ובמהלך שייט בדנובה תעגנו בברטיסלבה, בירתה האצילית. העיר ידועה הודות למצודה העוצמתית שלה ממנה נשקף נוף עוצר נשימה והיא גדושה מונומנטים מבית עירייה עתיק ועד קתדרלה גוטית. בברטיסלבה גם קבור הפילוסוף משה ספור, שהפך את העיר למרכז רוחני ליהדות אירופה התיכונה במאה ה-19.

בבירת הואלסים

וינה הנחשבת לבירת הואלסים היא עיר אצילית להפליא, שכוללת מדרחוב שוקק מקושט בוטיקים ובתי קפה אופנתיים, קתדרלה מפוארת ומוזיאונים מסקרנים. ארמון שיינברון הוא גולת הכותרת של העיר, שנחשב לאחד המוזיאונים היפים באירופה ותפקד כמקום מגוריהם של שושלת הבסבורג האוסטרית וכולל אלפי חללים מרשימים בעיצוב אריסטוקרטי, יצירות אמנות וגנים מטופחים. בשטח הגנים פועל גם גן חיות, מזרקות משגעות, בית קפה ותפאורה נראית כלקוחה מהאגדות.

תוכלו לבחור שייט על הדנובה במגוון מסלולים:

שילוב בין גרמניה, אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, סרביה ורומניה, להתמקד באזורים מועדפים או ליהנות ממגוון היעדים הנחשקים לאורך הנהר.

2019-03-02T09:03:06+00:00